fps

  1. Ragnarok77

    Donanım Monitör ün Hertz i ile FPS doğru orantılı mı olmalı ?

    75hz oc bir monitörüm var.Fakat oyunların daha akıcı olmasını istiyorum.Bu nedenle 144hz bir monitör almak istiyorum.Oyunlarda 70-95 arası fps alıyorum.Tabii csgo gibi oyunlarda 150 200.Fakat ben 70 fps alırken 144 hz monitör den o akıcılığı elde edebilir miyim ? not( alacağım monitörün 240hz e...
  2. RTX ON

    Donanım Oyunda yükü işlemciye vermek

    Merhaba, yeni nesil bir sistemim var. Şuanda ekran kartım yok. İdaretenlik sadece sistemin çalışması için eski bir ekran kartı aldım birinden ödünç. Oynayacağım tek oyun League of Legends. Ekran kartı çok zayıf kalacak bu oyun için. Ben yükün çoğunluğunu işlemciye vermek için ne yapabilirim...
  3. S

    Destek FPS Sorunu

    Arkadaşlar merhaba 3 gün önce Dell İnspiron 3593 modelini aldım vatandan i5 10.nesil nvidia mx 230 2 gb ekran kartı ve 8gb ram mevcut ancak Lol , Pubg , Csgo oynamak istediğimde berbat bir FPS ile karşı karşıyayım bütün driverları güncelledim birçok video izledim ancak sorunu hala çözemedim...
  4. GEGEBYTE

    Soru Sistemin çok rahat kaldırabileceği oyunda fps düşüşü

    Öncelikle herkese merhaba benim bir sorum olacaktı. Mesela ben American Truck Simulator oyununda sistemim çok rahat kaldırabilmesine rağmen şehire girdiğimde fps düşüşü yaşıyorum (yaklaşık 30 fps) ve bu benim canımı çok sıkıyor. Aynı şey minecraftta da oluyor. Shader yüklediğim zaman fps 38 lere...
  5. R

    Doom Eternal Sistem Gereksinimleri Belli Oldu

    Full Doom Eternal PC Özellikleri Minimum 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir İşletim Sistemi: 64-bit Windows 7/64-Bit Windows 10 İşlemci: Intel Core i5 @ 3.3 GHz veya daha iyisi veya AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz veya daha iyisi Bellek: 8 GB RAM Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB), GTX...
  6. AtraxiyoN

    Türkiye'nin En büyük PUBG LITE Discordu

    Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi oyunlar iyi forumlar. Biz kimiz (MVP Team olarak) ? Mvp Team: Biz "Most Valuable Players" (En Değerli Oyuncu) klanı olarak, CS:GO, PUBG Lite, PUBG Steam, PUBG Mobile, COD Battleroyale, COD Mobile, Apex Legends, League of Legends, Rainbow Six: Siege ve...
  7. mehmet818181

    Fernbus simulator kaldırır mı?

    Amd r3 1200 Rx 550 2gb 2*8Gb 3000mhz cl15 - 16gb ram Arkadaşlar kaldırır mı ? Ortalama kaç fps alırım ?
  8. H

    Rx560x Pes 2020 Lite fps sıkıntısı

    Arkadaşlar ekran kartım Rx560x,pes 2020 lite dışında bütün oyunlarda devreye giriyor fakat pes 2020 litede fps düşüşü yaşıyorum 40 fpste oynuyorum ayrıca oyuna girerken 2 gb vram hatası veriyor oysaki rx560x 4gb vrame sahip bu yüzden bilgisayarın işlemci kartı vega 8i kullandığını düşünüyorum...
  9. The Judge

    Zula Mobile Beta Sürümü Oyuncular İçin Erişilebilir Halde

    MadByte’in geliştirdiği ve PC'ye 2016 yılında ücretsiz olarak çıkarılan FPS tarzı Türk yapımı Zula, mobil platformlara da geliyor. Unity oyun motoru ile BoomByte Games tarafından 1 yıldır yapım aşamasında olan Zula Mobile, beta sürümü olarak oyunların erişimine açık hale getirildi. Düşük...
  10. E

    Ryzen 3 1300X ve 1050Ti sistem PUBG'de düşük FPS

    Selamlar. PUBG oynarken çok uzun zamandır, 5-6 ay kadardır FPS sorunu yaşıyorum. Şu sıralarda daha fazla sorun olmaya başladı. PUBG yetkililerine ticket attım fakat bir yanıt alamadım. FPS'im Erangel haritasında 50-60 arası gidip geliyor ve 30-20 FPS'lere kadar düşebiliyor. Sanhok'da da geçerli...
  11. MrtAltg

    Shadow war games

    Daha önceleri gerek Shadowgun Legends gerekse DEAD TRIGGER 2 - Zombi aksyon fps türü oyunlarla kendini başarıyla göstermiş olan Madfinger Games 'e ait yeni oyun 5v5 taktik fps oyun olan Shadowgun war games bir kaç gün önce Android ve ios için ücretsiz olarak indirlmeye başlandı Android...
  12. UcuzGamer

    Arkadaşlar CS GO da bu sistemle kaç fps alırım.

    Dostlar benim sistemim AMD RADEON HD 8500M 4GB İ5 4210 U 500 GB ben bu sistemle CS GO rekabetçi 5v5 de kaç fps alırım ?
  13. Smtkls

    Driver Sorunu

    Ortalama 1 ay oldu Rtx2060 lı bi sistem topladim Bu arada Ryzen 7 2700x islemci var darbogaz soz konusu deil sistem kurulu bi sekilde geldi driver yuklenmisti her neyse Ben driveri sildim en son driveri yukledim sorunsuz bi sekilde burda bi hata yok eminim bundan Ve Battlefield 5 de 120-130 fps...
  14. The Law

    GTA V Online mod kasma sorunu.

    Merhaba dostlarım, GTA V offline'da full ayarlarda sabit 60 fps alırken online mod'da orta ayarlarda 40'ı geçmiyor. Bunun nedeni ne olabilir acaba? Yardımcı olabilirmisiniz. Sistemim : Gtx 1050 İntel i7 7500U 8 gb ram 2400 mhz
  15. omeralbayram

    sabit 60 fps sorunu

    arkadaşlar steam üzerinden gta 5 te sabit 60 fps alıyorum ne kadar araştırdıysam düzgün bilgiye ulaşamadım , bilen varsa yardımcı olurmu ? (işletim sistemi windows 10, ekran kartı amd rx5700,)
  16. O

    Asus Ph-Gtx1650s o4g vs Asus strix o8g rx570

    Öncelikle selamün aleyküm yeni PC almayı düşünüyorum şu iki ekran kartı arasında kaldım Asus 1650 süper tek fanlı ve 4 GB,Asus Strix rx570 8Gb Çift fanlı sizce hangisini almalıyım oyun için kullanıcam csgo,pubg, GTA 5... İşlemci r5 1600 şimdiden teşekkür ederim biraz açıklayarak yazarsınız iyi...
  17. M

    GTA V FPS Sorunu

    Arkadaşlar selam. Geçen ay büyük hevesle orijinal GTA5 indirdim ama oyun en düşük ayarlarda olmasına rağmen, başlangıçta 60 ile başlayıp 1 dakika bile geçmeden düşüyor ve sürekli 20-40 FPS arasında gidip geliyor. 40 ya da 30 FPS gibi sabitlense sorun değil ama hiç sabit kalmıyor. Oyun tüm...
  18. KaanCK

    Laptobumun FPS ini nasıl arttırabilirim ???

    4 yıllık bir Lenovo Laptobum var ilk aldığımda fps iyidi Gta V , PUBG LITE fln sonradan kötüleşti. FPS i nası arttırabilirim? İşlemci: AMD A8-7410 APU with AMD Radeon R5 Graphics 2.20Ghz 4 Çekirdek Ram: 8,00GB Sistem Türü: Windows 10 , 64 Bit - x64 GPU 1 : AMD Radeon R5 Graphics Yaklaşık...
  19. E

    2 gündür fps düşük

    Beyler son 2 gündür fps çok düşük benim neden acaba bilen yazabilir mi Pc özellikler Ryzen 5 2600 Rx 570 Asus a-320 anakart 8gb ram
  20. Ahmet.58

    Bilgisayarım benden kötü olan bilgisayarlardan daha düşük fps alıyor

    Öncelikle merhaba bilgisayarımı alalı bir kaç ay oldu oyunlar yükledim oynamaya başladım. İlk lol'e girdim.200 fps civarındaydı sonra 100 'e düştü 80 falan oluyo arada anlamadım neden csgoda 300 fpsden 80'e düşüyor fortnitede kasmalar oluyor benim sistemimden düşük sistemler daha fazla fps...
Üst
stat counter