fan

  1. The Drag

    F/P i5 2320 işlemci fanı

    Merhabalar son zamanlarda yeni ekran kartı aldım (rx 560) ve sistemim de işlemci çok düşük kalmaya başladı çok fazla dalagalanma oluyor cs valorant gibi oyunlarda bende bunun sebebinin işlemci Isısı olduğunun farkındayım aslında çok fazla ısınmıyor gibi boşta 30'larda geziyor oyunda da 40 'larda...
  2. IKrakeN8

    Kasa fanım çalışırken durdu

    Merhaba bilgisayarım açtığım andan itibaren ön kasa fanı hep çalışırdı kapatana kadar fakat dün çalışırken fan durdu birden ve bir daha dönmedi bilgisayarı kapatıp açtım bir kaç tur döndü yine durdu lütfen yardım edin
  3. C

    İşlemci Fanım Çok Hızlı Dönüyor Ve Bilgisayar Kapanıyor

    Dostlar işlemci değiştirdim, E5200'den; Quad Q9400'e. Fakat taktığımdan beri işlemci fanı eskiden olmadığı kadar hızlı dönüyor. 2-3 dakika sonra kapanıyor. Termal macunda sürdüm işe yaramadı nedir bunun sebebi? Yoksa OC mi yapılmış ondan mı böyle? Düzeltmem lazım acilen.
  4. V

    Masaüstü PC için Soğutucu Tavsiyesi Alabilir Miyim?

    Arkadaşlar selamlar. İyi forumlarınız olsun. Benim i7 3. nesilli, GTX 750'li bir masaüstüm var. Kasanın arkasındaki fan anlayamadığım bir sebepten dolayı bozuldu ve çalışmıyor. Bunu fark edene kadar da GTA 5 oynarken işlemcinin aşırı ısınmasından dolayı çökmeler yaşıyordum. Şu anda da oynarken...
  5. L

    Fanlar bir anda hızlanıyor ekran kararıyor(sanki res atar gibi) fişten çekince normale dönüyor sonra tekrar aynı

    Selamlar yeniyim. Sistemi toplayalı 1 sene 3 ay falan oldu. Sistemim: İşlemci: Intel Core i5 9400F 2.90GHz. Ekran kartı: ASUS GTX 1660 Ti Dual 6 GB. RAM: XPG 8 GB Gammix D10 CL 16 3000MHX. Anakart: ASUS B360M Expedition V3 1151P V2 mATX. PSU: Power Boost 600W stallion 80+ Bronze. SSD: Patriot...
  6. K

    Fan dizilimi nasıl olmalı

    Msı mag 101m kasa düşünüyorum. 3 adet önde fanı bir adet egzoz fanı bulunmakta. Öndeki bir fanı tepeye egzoz fan olarak taksam daha iyi olur mu ? Yani 3in 1out mu daha iyi 2in 2out mu daha iyi olur.
  7. K

    Nasıl bir soğutma kullanmalıyım? ve anakart önerisi

    Arkadaşlar ben i5-10400f işlemci ve 3060 ti ekran kartı almayı düşünüyorum kasa olarak da msı mag forge 100m düşünüyorum sizce kasadaki fanlar(2x 120mm RGB LED Fan 1x 120mm Fan) yeterli mi yoksa harici fan almalı mıyım? Ve tavsiye edeceğiniz başka bir kasa varsa ona da bakabilirim. Anakart...
  8. cecenhlt

    Fan sesi

    Arkadaşlar yeni aldığım bilgisayar oyun oynarken fan sesi bir artıyor bir azalıyor ama 4 5 saniyede bir artıyor azalıyor artıyor biraz devam ediyor azalıyor geri artıyor birşey olduğundan mı yoksa normal mi. 1610039064 Boştayken sessiz oyundayken bir artıyor bir azalyır sürekli
  9. Batu261198

    Yeni Laptop Fanı Almak mı Yoksa Termal Macununu mu Değiştirmek? (Laptop)

    Benim bilgisayarım çok ısınıyor.Termal macununu mu değiştirmeliyim yoksa laptop soğutucusu mu almalıyım? (Laptop) Sistem Bilgileri Laptop Markası : Asus Q555B İşlemci : Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz 2.40 GHz Ekran Kartı : Nvidia Geforce 940mx Ram : 8 GB Fan : 2 Adet İşletim...
  10. Amello

    ASUS Anakart Uygulaması Fan Hızı Düşürme

    B450M Dragon Anakartım Var. Kasa Fanlarını Falan Değiştirdim, Her Şey Çok Güzel Gidiyordu. Kasa Sessiz Sessiz Çalışıyordu sonra Bu (Allah Belasını) Asus'un Anakart Uygulamasını Yükledim. Otomatik Ayarla seçeneğini işaretledim ve Allah Belasını versin Artık Bütün Sistem Kafamı Ütülemek Üzerine...
  11. R

    bilgisayarın sol alt tarafı ısınıyor

    arkadaşlar merhaba, yaklaşık 1 hafta önce lenovo ideaped L340 i5 aldım ve bazı oyunlara(legion td 2 , watchdogs) girdiğimde bilgisayarın özellikle sol alt tarafı çok ısınıyor sağ tarafda hiçbir sıkıntı yokken ve ayrıca altındaki fana elimi koyduğumda sağ tarafta havayı hissederken solda...
  12. Emir Onurlu

    kasamın arka fanları çalışmıyor.

    Herkese öncelikle merhaba. Normalde arka fan falan çalışıyordu sıkıntı yoktu bir de uzaktan kumandası var. Fan kuvveti ve RGB falan ayarlanıyor, fanları normalde kapatıyordum ve tekrar açıyordum sıkıntı olmuyordu. Ancak bugün arka fan dönmedi bilgisayarın içini açtım her şey normal gözüküyordu...
  13. R

    Fan Önerisi

    Merhaba, Aerocool Aero Engine isimli kasaya sahibim. Kasamda içerisine dahil olarak gelen 1 adet 12 cm, 1 adet de 14 cm'lik fan var. Bunların yanına 3 tane TX TXCCF12BK 12cm'lik fanlardan eklemeyi düşünüyorum. Sizin öneriniz nedir? Bütçem 100-150 lira. edit: Ana kartım Asrock B450 Pro4
  14. Etopcu

    Bilgisayar ısıdan ne yapacağını şaşırdı

    Merhabalar Bilgisayarım da 3 yıldır olan olay artık beni bıktırdı, bilgisayarda oyun ya da herhangi bilgisayarı zorlayacak bir programla 3 4 dk uğraştıktan sonra bilgisayar soğutucu olmadan çok ısınmaya başlıyor nedeni ise fan yeteri kadar hızlı dönmüyor, yani chromeda gezinirken bile fan daha...
  15. E

    Ps3 ekran gelmeyip kapanıyor.

    Arkadaşlar elime bir ps3 geçti ben kullanmadım ve parayla almadım. Bunu televizyona takınca fotoğrafta yazan ekranı alıyorum ve 5-10 dakika sonra fan aşırı hızlı çalışıyor ve kapanıyor. oyun kolum yok ne yapmalıyım birşeyler yazarsanız sevinirim. 1603110328 cevap verecek bi babayiğit var mı...
  16. B

    Asus marka dizüstü bilgisayarımda şu simgenin anlamı ne ?

    Asus FX503VD model dizüstü bilgisayara sahibim ve kilit ekranında aşağıdaki görselde görebileceğiniz gibi bir fan simgesine benzer bir simge var, bunun anlamı nedir ? Fanları kontrol ettiğimde ise fanlar çalışır durumda gözüküyor.
  17. C

    MacBook Air i5 2020 canlı yayında aşırı ısınma ve fan normal mi??

    MacBook Air i5 2020 bilgisayarımda safari üzerinden girdiğim bir canlı derste aşırı ısınma ve fan açma ile karşılaştım .CPU kullanımı en fazla %80-%100 aradıydı 35 dk lık süre içinde yaklaşık %20 şarj harcadı . Kardeşimde çeyreği bütçede bile olmayan Windows bilgisayar var o sürekli izliyor...
  18. A

    Argb fan önerisi

    Başlıkta da göründüğü üzere 400 tl bütçe ile 3 lü argb fan kiti almak istiyorum.Kontrolcülü olması lazım çünkü anakartımda argb portu yok.Son olarak da kasamın önü çok açık değil (Yan tarafta delikler var)bu sebeple hava çekim gücü yüksek olmalı kendim baya bir araştırdım buradan da bilen birine...
  19. B

    lambam çok ısınıyor. fan önerir misiniz?

    Liseye hazırlandığım için çok stresliyim. Neredeyse evden çıkmıyorum bütün gün ders çalışıyorum. Gece de çalışmam gerektiği için bir lamba aldım linki: HEKTAR kablosuz şarjlı çalışma lambası, koyu gri Metroya binemiyorum bi yere gitmem gerekirse yürüyorum. Maskenin üstüne 2 maske takıyorum...
  20. azkaplans

    MSI GP 62 6QF-674 TR Fan Hızı Sorunu

    Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Laptopumun 2 ay önce CPU fanı arızalıydı. Onu değiştirmek için bir bilgisayarcıya verdim. Bilgisayarımın anakartını kısa devre yaptığını söyledi. 1 ay sonra anakartımı yaptırdı laptopu teslim aldım. Fanı değiştirmedi ben de başka bir bilgisayarcıya fanı...
Üst