TTNET Müşteri Hizmetleri Şikayet ! Bilgisayar (7/24) Açık Kalsın Bekleyin Bizi !

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,559
Reaksiyon puanı
344
Puanları
263
Benimdw aylardir kablolu masaüstünde sorun yok ama kablosuz dakika da bir kesilip geri geliyor sinir bozucu bir durum
 

hızıracil

Doçent
Katılım
20 Kasım 2011
Mesajlar
675
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
ttnetin karşısına adam gibi bir rakip gelmediği sürece adamlar kendini düzeltmeyecekler bu belli oldu
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Şu an neden facebook ve twetter hesaplarım bloke edilmiş veya kısıtlanmıştır. Bunun taksim olaylarıyla bağlantısı varmıdır? eğer varsa sizleri kişi hak ve özgürlüklerini kısıtladığınız için kınıyorum. Faturalarnıızı günü gününe tam olarak ödüyorum. Ama hizmetinizi kısıtlı alıyorum.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
evimde bağlı internete benim not book la kablosuz giremiyorum ama arkadaşım dizüstü laptopuyla aynı hattan kablosuz giriyor ..sorun ne olabilir kablosuz ağ bağlantısı bağlandı sinyal gücü mükemmel diyor ama inernetim yok...ne yaptıysam olmadı bilgisayarcıya götürdüm sorunu düzeltmesi için güyA ONARDI tamam oldu dedi eve geldim yine yok başka yerde deneyemedim çünkü burada çok mahrumiyet yerdeyim kimseyi tanımıyorum sadece tamirciye götürebiliyorum onun dükkandakinde o kablosuz girebiliyor..... 2 kez format atıldı bir ayın içinde ama yinede olmadı olmuyor .. hep kabloyla evin içinde kullanmak zorundayım oysa ben balkondada kullanmak istiyorum üst katta başka odalarda .. hiç bir yerde kullanamıyorum..yardım ederseniz sevinirim.. teşekkürler.. birde başka modem deneyeyim dedim bugün.. evde yeni bir modem var belki onunla girebi
lirim dedim onuda kuramadım müşteri hizmetlerini kaç kez aradım tarif ettiklerini uyguladım ama olmadı..
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
7011841630 nolu aboneyım internet hızım çok düştü acilen gerekli işlemlerin yapılması ve tarafıma gerekli bil gi verilmesini arz ederim saygılarımla
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ttnet müşteri anlayışı bitmiş nasılsa tekelya bunlar olursa olur olmazsa tın ben bıktımm en olmadıkzamanda keiliyor müşterimiyiz yolunacak gazmıyız ilgi alaka yok nasılsa bunlara rakipyok ulaştıma bakanıda uyuyor sanırım nasılsa özelleşdiyaa önceden sorunlar hemen çözülüyordu yeter artık genelmüdür duybu haykırışlarıda el at olaya çalışanların tambir fiyaskooooo
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
bu ttnet kadar soyguncu bı sırket gormedım aylık 70 lira sabıt para alıyoralar bırde hızı dusuyo netın gırmek ıstedıgım hıcbır sayfaya gırmıyo ne bktan bi iş anlamadım
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sizin bu izmir aliaga ilçesinden ttn aboneligi aldım tam 1hafta oldu hala internet yok evde ttnti buradan kutluyorum müsterisine davranısından dolayı enaz 20 tllik kontor harcamısımdır ulasmak için ama ay sonu geldimi 1aylık parası alacaklar sen 22gün kullanmısın 22 günlük parası verin demiyecekler bana yani sözleşme olmasa yarın gidecegim aliaga ttnet e modemi ttnetin önünde kıracagım ama yaptık bir kere sözlesme ttnet yetkililerine sesleniyorum duyun sesimizi ve haram para almayın ramazan mubarek günded
e acın su kahrolası interneti artık acın
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar altı atdır bu ttnet problemim var bi ilgilenen biri yok
 

Arcade

Öğrenci
Katılım
28 Eylül 2011
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar eğer yaşadığınız sorun sinyalden kaynaklı ise ve modemin içinden bakarak değerlerinizin öncekilere göre düştüğünü farkettiyseniz bunu TTNET Müşteri Hizmetlerini aradığınızda detaylı bir şekilde belirtin. Yoksa bir şekilde geçiştiriliyorsunuz ya da sorununuz daha bir SORUN haline gelebiliyor. Arıza giderilme süreci içerisinde de hat değerleriniz normal haline dönmüş mü diye kontrol halinde olun. Eğer altyapısal bir sorun yaşıyorsanız (parazitlenme v.s.) yapacak birşey yok, arayacaksınız TÜRK TELEKOM Müşteri Hizmetlerini gelip paşa paşa sorunlu yeri tespit edip arızayı giderecekler, kabloları değiştirecekler v.s. Altyapısal sorunlarda TTNET'in malesef bugüne kadar bir çözüm üretebildiğini daha görmedim. Tabi sinyali düşen hatta hız düşürmek gibi kolay ve masrafsız bir yola girmeleri dışında...

Bu arada işin ilginci müşteri hizmetlerindeki arkadaşların çalıştıkları alanda bilgi sahibi olduklarından bile şüphe duymaya başladım. Ben genelde bulunduğum bölge itibariyle altyapısal olarak parazitlenme sorunu yaşıyordum, o da haliyle sinyal düşüklüğüne ve internette kopmaya sebep oluyordu. Şu bir buçuk yıllık süreçte nazar değmesin iyi... Arasıra parazitlenme yapsada... Size tavsiyem hat değerlerinizi modem içerisinden kopyalayarak bir tarafa kaydedin ve sorun yaşadığınızda ilk işiniz bu değerleri kontrol etmek olsun.

Ayrıca şunu da belirteyim; internet servis sağlayıcılar şu sıralar bankaların icat ettikleri ücretlere özenmiş olsalar gerek ki ARIZA TESPİT ÜCRETİ diye birşey icat etmişler ve kendi altyapılarındaki arızayı tespit için gelmeye bile 10 TL ücret talep ediyorlarmış. Size tavsiyem böyle bir durum ile karşı karşıya kalırsanız derhal BTK'ya şikayet maili gönderin. Ne kadar çok kişi yollarsa o kadar etkili olacağını düşünüyorum.

Haydi kalın sağlıcakla...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
benim de adls ısıgı sürekli yanıp sonuyor bi turlu baglanmıyordu kablolarını dogru bnağlayın ve modemi sabah 7 gibi açın büyük ihtimal gelir bende deoyleolyodu bi ara hep bzuldu adamlar geli ttnetten santarldeymiş sorun ve çogu forumda sizi kandırıyolar diyor acıkca kandırılıyoz duyduguma gore smıle asl ii doyolar bakıcaz artık:cursing:
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ttnt adsl şifremi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olabilirmisin...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
müşteri hizmetlerini aradım internet yok diye ilgileneceklerini söylediler allah belasını versin böyle hizmetin ben kendim yaptım bu nsıl hizmet bi çvp verin
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
ttnt adsl şifremi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olabilirmisin...
Önce ttnet online işlemler servisine üye olmalısınız.. Sonra ttnet online işlemlere giriş yapacaksınız oradan rahatlıkla değiştirebilirsiniz..
 

MasterFather

Profesör
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
4,294
Reaksiyon puanı
59
Puanları
228
müşteri hizmetlerini aradım internet yok diye ilgileneceklerini söylediler allah belasını versin böyle hizmetin ben kendim yaptım bu nsıl hizmet bi çvp verin

şu resme bitiyorum.:D yatın uyuyun internet yok size.

6ad_d5571.jpg
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaslar belkı cogunuzun yasadıgı bır probllemı yasıyorumö belkı ama paylasmak ıstedım 10 gun once netım gıttı v e musterı hızmetlerıne bıldırdım aldıgım cvp kaydınız olusturuldu bu kadar hala beklıyorum allah sonumuzu hayır etsın :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
aynı sorunları bende yaşıyorum 5 . 6 sefer arza kaydı oluşturdum ,ama hiç kimse gelmedi, ben abonelik yaptırırken sınırzız dediler, şimdide kota maselesi çıkarmışlar ,terbiyesizler. türkiyenin en iyi interneti ttnet dediler ama malesef yalanmış en kötüsü, verdiğim paralar haram olsun başka bişey demiyom ....
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben evime fıber internet bağlattım fakat ınternetım bazı neden lerden dolayı acılmadı müşteri hizmetlerini aradım bır bılgısayar teknısyenınden destek alın dedi evime bilgisayar tkısynı getırdım fakat arıza bılgısayarlarda değilmiş her gün müşteri hizmetlerini aradım servis gelsın kontrol etsin diye ama hiç kimse gelmedi her aradıgım da bana destek alın dıye söylendı 3 ay ben kullanmadıgım halde internet parası ödedım 170 tl tkrar aradım müşteri hizmetlerini bana 3 ay sonra evıme türk telekomdan ekip geldi sorun hatlardaymış yani tekrar aradım müşteri hizmetlerini benım ödedığım faturalar gelecek faturalardan düşşün dıye ıtıraz ettım fakat bana yıne fatura geldı denenı ıse arızayı ben gec kayıt altına aldırdım dıye halbuki ben modemi aldıgımdan ıtıbaren hergun aradım servis gelsın kontrol etsın dıye ama benım servıs istedıgım tarıh tüm kayıtlarda mevcuttur kemdım diger telofondan konuşmalarımı hep kayıt altına aldım eger bu 3 ay ödedıgım faturalar iade edilmesse mahkemeye verecegım ttn tı deliller elimde sonucta daha önceden başım agrımıştı bazı konularda şimdi kemdimde kayıt altına alıyorum konuştuklarımı
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
bu ay itibarı ile 2 ay önce taahhüdüm doldu fatura bedelimin zamlanmayacağı konusunda tarafıma müşteri hizmetlerinden gelen çağrı ile fatura bedelimin aynı kalacağı söylenmesine rağmen 2 aydır gelen faturalar 75 TL ve 78 TL olarak geldi.müşteri hizmetlerini arayarak şikayetimi bildirmek istedim orada serap ve elvan hanım diye müşteri temsilciniz çıktı karşıma ve başlarından savdılar...yardımcı olmadılar bu faturayıda ödedikten sonra artık ttnet müşterisi olmak istemiyorum. ay sonunda hemen en yakın ttnet merkezine giderek üyeliğimin iptalini isteyeceğim eğer siz beni memnun edemezseniz....
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
slm ben mustafa ttenetin hızı çok düşük 0.50 bunu düzeltin rica ediyorum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sınırsız ttnet baglatım fakat 10gündür servis gelip işlem yapmıyor bu nasıl hizmet lütfen biran evel baglanmasını rica ediyorum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
çok ıyı sızı yıne az ugrastırmıslar bız yedı gun ugrastık ve musterı hızmetlerını kaç defa aradıgımı ben bıle unutum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
tt net internet sorun yetkilisine internet için aldıgınız aylık ücretin hakkını verin internette sürekli baglantı sorunu yaşanıyor bazı gün uzun bi süre baglantı hiç gelmiyor bu nasıl bir hizmet anlayışı aradım güya iyileştirme yapıldı ama degişen birşey yok kısaca aldıgıma pişman oldum konunun geregi yapılsın tşkkr
 
Üst