Yardım 27.07.2022 COMNET Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

BerkSMBL

Öğrenci
Katılım
10 Eylül 2019
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Öncelikle merhaba dostlar,

Comnet internet servis sağlayıcı ile 27.07.2022 tarihinde yaşamış olduğum rezilliği sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım bu firma ile ilgili abonelik başlatmadan önce bu yazı sizin için bilgilendirici olur.

Fazla vakti olmayanlar için konuyu kısaca özetlemek istiyorum öncelikle;
VAE üzerinden yani Türk Telekomun'un bakır kabloları üzerinden internet hizmeti almak için başvurdum, lakin binamın içinde herhangi bir ankastre kutu bulunmuyor ve Türk Telekom ekipleri de görselde görebileceğiniz kırmızı renkli ankastre kutusuna değil 65 metre uzaktaki başka bir kutuya yani yanlış kutuya hat bırakmışlar.
*Yeşil renk ile belirttiğim yer odamın camı ve kabloyu buradan kutuya kadar sarkıtıyorum.

Müşteri temsilcisi olduğunu düşündüğüm bir bayan beni aradı ve hattımın aktif olduğunu söyledi bende mümkün olamayacağını bütün gün evde olduğumu herhangi ekip gelmediğini ve kutuya hat bırakılmadığını belirttim. Arayan arkadaşta suçu bana yıkarak sadece 89₺ port açım ücreti ödediğimi ve +134₺ daha verip evde kurulum hizmeti almadığım için beni aramadıklarını söyledi. Bende böyle saçma iş olmaz, hiç değilse gelen ekipler al bunlar senin kabloların ne yaparsan yap diyerek göstermeliydiler diyerek şikayette bulunacağımı söyledim. ? Gülüyorum çünkü sonra ne mi oldu ? Tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim ilgili sayfada fatura numarası ve vergi numarası gibi bilgileri istiyor. Gittim sitelerine faturalarım diye bir alan vardı hatırladığım kadarıyla, ama oda ne banlamışlar. Siteye giriş yapmaya çalıştığımda ACCOUNT_DISABLED#20813 yazıyor. Dedim ne oluyor. Aradım müşteri hizmetlerini oda ne sürekli meşgule atıyor. Help Mert(Mert Kuşkapan) olarak bildiğim bir YouTuber'ın önerisi/reklamı üzerine bulmuştum bu hizmet sağlayıcısını dedim kendisine yazayım, aldığım cevap aynen bu şekilde.

"Siz comnete durumu belirtmişsiniz ve onlarda port ücretinin yanabileceğini belirtmişler. Ardından BTK ve tüketici hakem heyetine şikayetinizi beyan ettiğiniz için firma da üyeliğinizi fesh edip ücretinizi de iade etmiş. Burada usulsüz bir şey yok gibi görünüyor."

1 Saat bile aktif olmayan port için benden port ücreti alıp sonrada iptal etmek nedir ?
Tüketicinin şikayet etme hakkı yok mudur? Şikayette bulunacağımı beyan ettiğim için aboneliğimi fesh etmek nedir ?
Her yerden banlayıp muhatapsız bırakmak ne kadar etiktir?

Benim istediğim çok basitti, TT'ekiplerine tekrardan talep açsınlar gelip kutuma doğru kutuya kablo bıraksınlar ve beni arasınlar kablolarını bıraktık bende göreyim.
Zamanımı ve paramı boşa heba etmiş oldum sayelerinde, Şimdi tekrardan abonelik başlatacağım ve tekrardan port ücreti ödemek zorunda kalacağım. Üstelik ilk ödemiş olduğum port ücretinide geri alamayacağım. Hiç değilse aboneliğimi taşıyabilme imkanı verselerdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani akıl alır gibi değil, Bildiğim kadarıyla yönetmelik gereği İSS'lar sitelerinde abonelerinin şikayetlerini direk BTK sistemine düşeceği şekilde almak ile yükümlüler.

Bunun için alan oluşturmaları gerekiyor BTK'üzerinden şikayet edebilmemiz için. Lakin COMNET'te te durum böyle değil. BTK'ya sizi şikayet edeceğinizi söylediğiniz gibi banlanıyorsunuz.
 
Son düzenleme:

Baydere

Öğrenci
Katılım
29 Temmuz 2022
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
50
Öncelikle merhaba dostlar,

Comnet internet servis sağlayıcı ile 27.07.2022 tarihinde yaşamış olduğum rezilliği sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım bu firma ile ilgili abonelik başlatmadan önce bu yazı sizin için bilgilendirici olur.

Fazla vakti olmayanlar için konuyu kısaca özetlemek istiyorum öncelikle;
VAE üzerinden yani Türk Telekomun'un bakır kabloları üzerinden internet hizmeti almak için başvurdum, lakin binamın içinde herhangi bir ankastre kutu bulunmuyor ve Türk Telekom ekipleri de görselde görebileceğiniz kırmızı renkli ankastre kutusuna değil 65 metre uzaktaki başka bir kutuya yani yanlış kutuya hat bırakmışlar.
*Yeşil renk ile belirttiğim yer odamın camı ve kabloyu buradan kutuya kadar sarkıtıyorum.

Müşteri temsilcisi olduğunu düşündüğüm bir bayan beni aradı ve hattımın aktif olduğunu söyledi bende mümkün olamayacağını bütün gün evde olduğumu herhangi ekip gelmediğini ve kutuya hat bırakılmadığını belirttim. Arayan arkadaşta suçu bana yıkarak sadece 89₺ port açım ücreti ödediğimi ve +134₺ daha verip evde kurulum hizmeti almadığım için beni aramadıklarını söyledi. Bende böyle saçma iş olmaz, hiç değilse gelen ekipler al bunlar senin kabloların ne yaparsan yap diyerek göstermeliydiler diyerek şikayette bulunacağımı söyledim. ? Gülüyorum çünkü sonra ne mi oldu ? Tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim ilgili sayfada fatura numarası ve vergi numarası gibi bilgileri istiyor. Gittim sitelerine faturalarım diye bir alan vardı hatırladığım kadarıyla, ama oda ne banlamışlar. Siteye giriş yapmaya çalıştığımda ACCOUNT_DISABLED#20813 yazıyor. Dedim ne oluyor. Aradım müşteri hizmetlerini oda ne sürekli meşgule atıyor. Help Mert(Mert Kuşkapan) olarak bildiğim bir YouTuber'ın önerisi/reklamı üzerine bulmuştum bu hizmet sağlayıcısını dedim kendisine yazayım, aldığım cevap aynen bu şekilde.

"Siz comnete durumu belirtmişsiniz ve onlarda port ücretinin yanabileceğini belirtmişler. Ardından BTK ve tüketici hakem heyetine şikayetinizi beyan ettiğiniz için firma da üyeliğinizi fesh edip ücretinizi de iade etmiş. Burada usulsüz bir şey yok gibi görünüyor."

1 Saat bile aktif olmayan port için benden port ücreti alıp sonrada iptal etmek nedir ?
Tüketicinin şikayet etme hakkı yok mudur? Şikayette bulunacağımı beyan ettiğim için aboneliğimi fesh etmek nedir ?
Her yerden banlayıp muhatapsız bırakmak ne kadar etiktir?

Benim istediğim çok basitti, TT'ekiplerine tekrardan talep açsınlar gelip kutuma doğru kutuya kablo bıraksınlar ve beni arasınlar kablolarını bıraktık bende göreyim.
Zamanımı ve paramı boşa heba etmiş oldum sayelerinde, Şimdi tekrardan abonelik başlatacağım ve tekrardan port ücreti ödemek zorunda kalacağım. Üstelik ilk ödemiş olduğum port ücretinide geri alamayacağım. Hiç değilse aboneliğimi taşıyabilme imkanı verselerdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani akıl alır gibi değil, Bildiğim kadarıyla yönetmelik gereği İSS'lar sitelerinde abonelerinin şikayetlerini direk BTK sistemine düşeceği şekilde almak ile yükümlüler.

Bunun için alan oluşturmaları gerekiyor BTK'üzerinden şikayet edebilmemiz için. Lakin COMNET'te te durum böyle değil. BTK'ya sizi şikayet edeceğinizi söylediğiniz gibi banlanıyorsunuz.
Bütün sitelere üye olmuşsun her yere aynı şeyleri yazıyorsun olumsuz yorum yapanları şikayet ediyorsun onca çalışanı olan bir firmayı karalamak ne kadar doğru
 

Airbus

Müdavim
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,331
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
113
Bütün sitelere üye olmuşsun her yere aynı şeyleri yazıyorsun olumsuz yorum yapanları şikayet ediyorsun onca çalışanı olan bir firmayı karalamak ne kadar doğru
Yani sırf bu yorumu yazmak için de hesap açan birinin internet ahlakı dersi vermesi ne kadar doğru? Öncelikle aboneliği iptal ettilerse size bunu bildirmek zorundalar. İki defa port ücreti ödeyeceğim demişsiniz ama sonuçta faturayı iptal etmişler otomatik olarak porta da bir ücret ödemeyeceksiniz sonucu çıkarılıyor buradan. Ek olarak yeşille işaretlediğiniz kutu ankastre kutusu, hoş alt bağlantısı koparılmış sanırım oradaki altyapıda bir yenileme yapılmış ama sonuç olarak TT ekipleri hattı çekmiş. Kabloya etiket bırakılmamasını kurulum hizmetiyle bağdaştıran müşteri hizmetleri yetkisi sanırım bu işten anlamayan bir insan. Neden diyecek olursanız bu hizmeti aldığınızda genelde TT ekipleri değil alternatif firmalar kuruluma gönderiliyor. Onlar da kablo etiketi isteyecekler. TürkNet tarafında en azından böyle yaşayanlar oldu. Firma çok basit bir ticket ile kablo etiketi sağlatabilirdi. Kurumsal bir firmanın böyle triplere girmesi çok saçma. Siz de umarım alternatif bir firma ile sorunsuz devam edebilirsiniz. Şikayet alanında ise e-devletten kendiniz şikayet oluşturabilirsiniz. Yönetmeliklere aykırı bir durum varsa BTK ilgilenir. Sanırım 3. şikayet doğrudan BTK'ya ilk 2 şikayet firmaya düşüyor.
 

Son mesajlar

Üst