Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
TTNET Müşteri Hizmetleri Şikayet ! Bilgisayar (7/24) Açık Kalsın Bekleyin Bizi !
Size bu yazıyı,yanılmıyorsam geçen hafta göndermiştim. Ancak problemi özet geçeyim derken,bence önemli bir detayı atlamışım. Aşağıda ilk gönderdiğim yazı var.( Siziniçin hatırlatma olur ) Ve yazının bitişini uzun bir çizgiyle böldüm. O dasözünü ettiğim detayı içeriyor. Kısa birsüre önce ev ve bağımsız internet paketinizi aldım. Ancak bir şartım vardı. Benevde bulunamıyorum. Eğer eve gelinmesi gerekiyorsa, bu paketi almayacağım.Tamam dediler, sattılar. Kurulumu yaptım, çalışmadı. Müşteri hizmetlerini vs.aradım. Sorun adsl lambasının yanmamasıydı. Bulundukları yerden bir şeyleryaptılar ama olmadı. Ve eve ekip geleceğini söylediler. Baştanşartım buydu...eve kimse gelemez...Ben ameliyatlıyım ve ailevi konularnedeniyle ne zaman gidip geleceğim belli olmuyor. Ev de dağınık, herkesin birprensibi var; bu vaziyette kimseyi kabul edemem. Bununüzerine iptal ettirmeye kalktım. Ama 250 liralık ceza faturası ödememgerekliymiş. Bana bunusatarken, eve kimsenin gelmesine gerek yok denmişti; bunu söyledim. Ne cevapverdiler biliyor musunuz ? "Elinizde bunu söylediğine dair yazılı kağıt var mı ? " diye sordular. Sizelemanlarınıza, " malı satın da ne yaparsanız yapın..gerekirse atıp tutun,yalan söyleyin, insanları aldatın " mı diyorsunuz ? Böyleticaret mi olur ?? ___________________________________________________ Bu ikinciyazıyı yazma gereği duydum, çünkü eğer bu olayı soruşturacak olursanız vaziyeti saptırma ihtimali olabilir diyedüşündüm ve bir ayrıntıyı daha paylaşmak istedim. Henüzimzalar atılmamıştı, beni de uzun süre arayıp bulamamışlardı çünkü telefonumualmadan İstanbula gitmiştim. Döndüğümde almak istediğim ev artı dışarıpaketinden vazgeçtiğimi, sadece bağımsız dışarıda kullanılan internetistediğimi söyledim. Tatildeyim zaten kullanamam dedim. Karşılıkolarak neler söylediler şimdi hatırlamıyorum ama, öyledir böyledir deyip beniyine bu pakete ikna ettiler. Şunusöylemek istiyorum, satış elemanınıza hiç söylemediysem 6-7 kere eve geleceklermi diye sordum. Israrla bana bu paketi satmaya çalışmasını anlamıyorum. Benzaten hazır bir müşteriydim. Sadece uygun paketi istemiştim. Takdirinisize bırakıyorum. Ama hiç bu kadargözgöre göre mağdur edilmemiştim. Firmanız da bu rezaleti dikkate alarak,prensipleri bir kenara koyar diye düşünüyorum. İyiçalışmalar
yaklaşık 1 haftadır internette bir şey yapamıyorum çok yavaş müşteri hizmetlerini aradım ama düşüremedim zaten aldığımdan beri doğru düzgün kullanamadım her 2 günde 1 düzenli olarak sorun yaşıyorum film video vs izleyemiyorum boşu boşuna para ödemeyelim artık bi el atılsın yani sıkıldım..
Yukarıda okuduğum tüm şikayetlere bende aynı şeyleri yaşadığımdan dolayı katılıyorum.TTNET satış esnasında mangalda kül bırakmıyorlar ama sattıktan sonra bir müşteri temsilcisi ile görüşmek bile hayal oluyor.Aradığımız her 444 no'lu hat bedeli faturamıza kol gibi giriyor.Biz tabi ki burada bağcıyı dövmek değil niyetimiz ama ödemiş olduğumuz bedelin karşılığında hakkımızı almak istiyoruz.Bakıyorum da bütün şikayetler aynı noktada birleşiyor.Demek ki sorun bizde değil TTNET te.Sayın yetkililer bu problemlerin biran önce çözülmesini istiyorum.Yada bu konuda mağdur olan herkesi hakkımızı aramaya davet ediyorum.
Öncelikle sorun yaşayan ve bu tarz sorunlardan muzdarip olan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum. Hamd olsun ki TTNet alt yapısını kullanan başka bir Sağlayıcı kullanıyorum. 4 yıldır yalnızca 2 kez sorun yaşadım.
Biri altyapı çalışması nedeniyle 2 saat netim yoktu. Diğeri de bir ara İzmir de daha önce görülmemiş bir yağmur yağmıştı; Güvenlik nedeniyle durdurulmuştu. Bölgesel bir sorun olduğunu düşünüyorum. Gerek müşteri hizmetleri olsun gerek teknik servisi olsun çok memnunum. Modemin ev içerisinde en iyi çektiği yeri saptamak için ar-ge bile yapmışlardı evde sağolsunlar.
Ofisimizde de 2 farklı sağlayıcı kullanıyoruz. Biri Netone diğeri TTNet. Ama Çankaya da olmamıza rağmen TT arada bir neti altyapı çalışması diye mesai saatleri içerisinde kesip duruyor adilik diz boyu. Varsa bir "daha iyi hizmet verebilmek için altyapı çalışma"n benim hizmetten yararlandığım zamanlarda yapma.
Dünyada ki en yavaş internet hizmetlerinden birini kullanıyoruz ADSL olarak. Artık fiber zamanı
Tüm konuşmaları okudum zaman zaman gerginlik olmuş, Ama inanın o derdi yaşamayan bilemez. Ayda bir modemini duvarda parçalayan TTNet kullanıcısı bir arkadaşım var
Kardeşim ben 2 haftadir bekliyorum net acik parasi bana giriyor ama ben net kulanamiyorum ariza var diyorlar teknik servis gelip yapicak diyorlar ariyorum 15dk gelirler diyor ama günler gecmesine rağmen kimsenin geldiği yok yarinda cuamrtesi pazar 3 cü haftaya giriricem hala net kulanamiyorum ttnet'e soruyorum bu mudur sizin işim diyerek yaptiğiniz şey siz iş değil insanlari kazikliyorsunuz
ısmım ahmet mert.benım faturam lımıtsız neden 65.00 tl gelıyor.ayın 1 de odemem gereken fatura 27 sı sız ınsanları salak yada enayımı sanıyouz bu ısın ınsan hakları mahkemesıde var resmen bızımle alay edıyonuz
bıktım artık bu ttnetten müşteri hizmetlerini arıyorum 444o375 telefona bakan yok resmen oyun oynuyorlar aboneliği nasıl iptal ettiricem uğraşmakdan sa başka bi sisteme geçerim daha iyi
Arkadaş bunedir yahu dns 10 saniyede bir gidip geliyor ttnet müşteri hizmetlerini arıyorum inanabiliyormusunuz müşteri hizmetleri meşgul ve konuşamıyorum bile kablolordada sorun yok napıcam varmı bi fikri olan ?
geçen gün evime internet aldım en iyisini olduğu düşünüğüm ttnet aldım neyse eve bağlantı için gelen teknik servis arkadaş net kablosunu pencereden içeri verdi ve böyle pencereden mı girecek kablo dediğimde evet dedi pekı hanı bunun işçilik kalitesi nerde kaldı yani buysa kalite ttnet e çok teşekkür ederim....
kardesım bu nasıl ınternet arıyorum numara gırıyorum ınternet yok bısye yok paraya gelınce hemen arıyosunuz ama saldırıyosunuz sorun olunca ılgılenmıyosunuz normal mi kardesım bu benım internetımı yapın kardesım
sayın TTNET sizleri fazla yemledik sanırım. Hiç ilgilenmiyorsunuz. Bir haftadır internet yok. Arıyoruz ilgilenen yok ve paraya gelince alıyorsunuz. Yeter artık.
:bored:yaKlaşık 2.5 aydır internete giremiyoruz müşeri hizmetlerini arıyoruz arza gideriyoruz diolar ama arza giderilmiyor Bu yüzden her ay 30 tl tel fatura odüyorum eğer arza 24 saat içinde giderilmesse ttnet aboneliğimi kapatıyorum aksı taktirde yasal yollarla hakkımı arayacağım bu zarf içinde internete boşa ücret ödemiş oluyorum
ya arkadaş bnm bağlantı sürekli kopup geri geliyo 2 dk da bir kopuyo geri geliyo daha öncede böle olmuştu ttneti aradım arıza kaydı oluşturuyolar diğer gün yine aynı tekrar arıyom arıza kaydı diyolar diğer gün yine aynı 10 gün geçtikten sonra artık bn birini gönderdim oraya abim gibi biri gidip konuştu anca öle teknik eleman gönderdi,ler
çok terbiyesizsiniz kullanmadıgımız halde fatura geliyo o kadar aeradık 1 kuruş bile gelmicek diye o zaman böle olcaksa reklam ları kaldır bütün obeneleri kaldırın kardreşim yoksa mahkemeye kadar gidicez ne terbiyesizlik bu ya terbisiz ahlakksız salak gördümde bu kadar deil her ay fatura evde modem yok attık türk telekoma geçtik ama bu kadar olmaz yani
Bu nasıl bir hizmet anlamıyorum son 1 haftadır tt net ten doğru dürüst yararlanamıyorum. Sürekli kopmalar yaşanıyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum ama hiç bir faydasını göremiyorum. Ama faturayı yatırmasaydım anında işlem yapılrdı ne bu rezalet eve tt net bağlattııma çok pişmanım en kısa zamanda değiştiricem yeteeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr....!!!!!!!!!!
ben nette kopmalar hatta hiç bağlantı yok 1 ayın 25 günü netim yok ve günde aramıyorsam 2 kere arıyorum salak gibi dinliyorum müşteri temsilcimize bağlıyor deniliyor her nedense calıyor acan yok ben bunu beni salak yerine koydumu anlıyorum şikayetciyim 4 seneden belli internetteyim verdiğimö paralarla şirkete ortak olurdum galiba asıl sorum bu calışanlar nerdegerci cıksalarda işini bilmiyorlar bence işini yapmayanları cıkarında başkaları ekmek yesin neden tlf acmıyorlar eğer kimse yoksa 4440375 neden var bunun cevabını istiyorum net kullanmayıpta para ödemek zoruma gidiyor kapattırmak istiyorum onada ceza veriliyor tşk ederim
Üç haftadır internetimiz yok. Kablodan kaynaklı bir sorun olduğunu söylediler. Ama üç haftadır bir Allahın kulu gelip de kabloyu yapmadı. İstisnasız her gün müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturuyoruz. Üstelik acil kayıt olarak yaptıklarını söylüyorlar. Ertesi gün sesli mesaj: Arızanız giderilmiştir diye. Ancak arızanın giderildiği yok. Tekrar müşteri hizmetlerini arayıp yeniden arıza kaydı oluşturuyoruz ertesi gün aynı şey. Yarın itibariyle Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapıyorum kibarlıktan anlamıyor bunlar
ben ttnet aldım ancak size müşteri hizmetleri numarasından ulaşamıyorum ve ttnet problemimi çözemiyorum hizmet numaram 1866095489 kullanıcı adım ve şifrem 28655490762 bana nasıl yardımcı olursunuz interneti açtığımda bir pencere geliyor ve şifreniz ve kullanıcı adınız doğrulanıyor diyor bağlan diyor bağlanıyorum ancak internet yok ttneti aldığım yere gittim 4440375 nolu telefonu aramamı söylediler bir türlü ulaşamıyorum lütfen yardımcı olun