youhappinesss
Öğrenci
- Katılım
- 8 Mart 2013
- Mesajlar
- 38
- Reaksiyon puanı
- 9
- Puanları
- 8
Öncelikle tüm herkese kolay gelsin.
03.03.2018 tarihinde açtığım arıza kaydının üzerinden 3 gün geçmesine rağmen bir yaptırım uygulanmadı. 15-20 defa müşteri temsilcisini aradım, ancak hepsi notumu alıyorum diyerek konuyu kestirip attılar. Bunun üzerine bana dediklerini kelime kelime açıklıyorum. "48 saat içerisinde olmazsa ortalama 90 saat sürebilir. "arıza kaydında hiçbir not eklenmemiş. Konunun üzerinden 3 gün geçti ancak arıza ile ilgili bana bir sonuç aktarılmadı. Son aradığım müşteri temsilcisi ise bana genel müdürlüğe giderek sorabilirsiniz arıza nedenini sorgulayabilirsiniz dedi. 3 gün geçtikten sonra bana bunu söylüyorlar.
Ayrıca : Aynı sorunu ben yasıyorum Şu anda artık bir yaptırım yapılması gerekiyor. Konuya ek bir konu daha: 2 buçuk haftadır ev internetimiz yok. 2 haftadır her gün aramamıza rağmen sadece geçiştirmek adına arıza kaydı, bilmem şikayet kaydı başlattık en kısa sürede internetiniz açılacaktır dediler. Pazartesi günü tekrar aradığımızda ise durumu izah ettik özür dilediler eve gelip sorunu halledeceklerdi gelmediler. Evde öğrenciler var sınav haftası yaklaşıyor ders çalışıp ödev yapamıyorlar. TTNET iptal içinde ceza parası istiyorlar hem iki buçuk hafta internetimizi halletmiyorlar. Hem de ceza parası istiyorlar.
Link: Türk Telekom 2-3 Haftadır Ev İnternetimiz Yok Halledilmiyor.
Üstelik ben arıza kaydı açtırdım ve arıza kaydını açalı toplam 5 GÜN geçti.
Bunun üzerine ben müşteri hizmetlerin toplamda 30-35 kere aradım.
Hep aynı cevaplar : "Ben notumu düşüyorum ! Aciliyetini belirtiyorum."
5 GÜN oldu bana geri dönüş sağlanmadı. Telefon numara aldılar. En kısa sürede size geri dönüş sağlanılacak dendi. Ancak bana geri dönen olmadı.
Genel müdürlüğe tanıdıgımı yolladım. Telefonu bana ver dedım bır çalısan ile konustum. Bana dediği cevap şu şekilde ; "GENEL BİR SORUN VAR PORTUNUZ'DA HAFTASONU'NA KADAR SORUNUNUZ DÜZELEBİLİR. DEDİ - BENDE BUNU NEDEN BANA GERİ DÖNÜP BİLDİRMEDİNİZ ARIZA KAYDI İÇİNE NOT DÜŞMEDİNİZ DİYE SORDUGUMDA ALDIGIM CEVAP : NOT DÜŞÜLMEMİŞ Mİ ? , SİZE GERİ DÖNÜŞ SAĞLANILMADI MI ? , BİLGİSİ VERİLMEDİ Mİ ?" BU CEVAPLAR HİÇ TATMİN EDİCİ DEĞİLDİ BENİM AÇIMDAN."
BU ZAMANA KADAR TTNET KULLANIYORDUM.
HIZIM DÜŞTÜ
ALTYAPIDA SORUNLAR MEYDANA GELMEYE BAŞLADI
BUNDAN SONRA TTNET'İ İPTAL EDEREK KİMSEYE TTNET'İ ÖNERMEYECEĞİM.
ELİMDEN GELDİĞİNCE HERKESİ TTNET ABONELİĞİNDEN VAZGEÇİRECEĞİM !
TTNET PİŞMANLIKTIR !!!! KİMSEYE ÖNERMİYORUM.
03.03.2018 tarihinde açtığım arıza kaydının üzerinden 3 gün geçmesine rağmen bir yaptırım uygulanmadı. 15-20 defa müşteri temsilcisini aradım, ancak hepsi notumu alıyorum diyerek konuyu kestirip attılar. Bunun üzerine bana dediklerini kelime kelime açıklıyorum. "48 saat içerisinde olmazsa ortalama 90 saat sürebilir. "arıza kaydında hiçbir not eklenmemiş. Konunun üzerinden 3 gün geçti ancak arıza ile ilgili bana bir sonuç aktarılmadı. Son aradığım müşteri temsilcisi ise bana genel müdürlüğe giderek sorabilirsiniz arıza nedenini sorgulayabilirsiniz dedi. 3 gün geçtikten sonra bana bunu söylüyorlar.
Ayrıca : Aynı sorunu ben yasıyorum Şu anda artık bir yaptırım yapılması gerekiyor. Konuya ek bir konu daha: 2 buçuk haftadır ev internetimiz yok. 2 haftadır her gün aramamıza rağmen sadece geçiştirmek adına arıza kaydı, bilmem şikayet kaydı başlattık en kısa sürede internetiniz açılacaktır dediler. Pazartesi günü tekrar aradığımızda ise durumu izah ettik özür dilediler eve gelip sorunu halledeceklerdi gelmediler. Evde öğrenciler var sınav haftası yaklaşıyor ders çalışıp ödev yapamıyorlar. TTNET iptal içinde ceza parası istiyorlar hem iki buçuk hafta internetimizi halletmiyorlar. Hem de ceza parası istiyorlar.
Link: Türk Telekom 2-3 Haftadır Ev İnternetimiz Yok Halledilmiyor.
Üstelik ben arıza kaydı açtırdım ve arıza kaydını açalı toplam 5 GÜN geçti.
Bunun üzerine ben müşteri hizmetlerin toplamda 30-35 kere aradım.
Hep aynı cevaplar : "Ben notumu düşüyorum ! Aciliyetini belirtiyorum."
5 GÜN oldu bana geri dönüş sağlanmadı. Telefon numara aldılar. En kısa sürede size geri dönüş sağlanılacak dendi. Ancak bana geri dönen olmadı.
Genel müdürlüğe tanıdıgımı yolladım. Telefonu bana ver dedım bır çalısan ile konustum. Bana dediği cevap şu şekilde ; "GENEL BİR SORUN VAR PORTUNUZ'DA HAFTASONU'NA KADAR SORUNUNUZ DÜZELEBİLİR. DEDİ - BENDE BUNU NEDEN BANA GERİ DÖNÜP BİLDİRMEDİNİZ ARIZA KAYDI İÇİNE NOT DÜŞMEDİNİZ DİYE SORDUGUMDA ALDIGIM CEVAP : NOT DÜŞÜLMEMİŞ Mİ ? , SİZE GERİ DÖNÜŞ SAĞLANILMADI MI ? , BİLGİSİ VERİLMEDİ Mİ ?" BU CEVAPLAR HİÇ TATMİN EDİCİ DEĞİLDİ BENİM AÇIMDAN."
BU ZAMANA KADAR TTNET KULLANIYORDUM.
HIZIM DÜŞTÜ
ALTYAPIDA SORUNLAR MEYDANA GELMEYE BAŞLADI
BUNDAN SONRA TTNET'İ İPTAL EDEREK KİMSEYE TTNET'İ ÖNERMEYECEĞİM.
ELİMDEN GELDİĞİNCE HERKESİ TTNET ABONELİĞİNDEN VAZGEÇİRECEĞİM !
TTNET PİŞMANLIKTIR !!!! KİMSEYE ÖNERMİYORUM.
Son düzenleyen moderatör: