FIRTINA_SEM
Asistan
- Katılım
- 18 Şubat 2009
- Mesajlar
- 436
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 18
Merhaba,
• Türk Telekom, 8 Mbps limitsiz internet kullanıcısıyım. Yapmış olduğum ''hız testi'' sonucunda, 1,66 olarak görülmüştür. Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini, 09.01.2011 saat: 15:00 konu ile ilgili aradığımda, bulunduğum semtin santrali ile ilgili olduğunu (yani alt yapısının tam anlamı ile 8Mbps'e uygun olmadığının) yuvarlak bir konuşma ile bu cevabı aldım.
• Bunun dışında 2011 Ocak itibari ile başlayan Türk Telekom Telefonunuzu görüşmeye kapatıp, İnternet'inizi kullanmaya yönelik sorduğumda, Telefonu kapata bileceğimizi lakin, İnternet ücreti olan 54,90 olan ücrete, +15 TL eklenerek bu yönde hizmet verebilirlermiş. Yani telefonunuzu kapatsanızda, TTNET bizlerden ödemiş olduğunuz İnternet ücretine +15 TL olarak yine (sabit ücret) bedelini alıyor.
• Türk Telekom'un reklamlarda insanlara çok cazip işler yapıyor görüyor ama madalyonun arka yüzü ise Müşterilerinin Memnuniyetsizliği ile karşılaşıyor. Telefonu kullanmadığım halde bizlerden +15 TL alması ne mantık? Kim kime hiç bir iş yapmadan cebinden sorgusuz, sualsiz, karşılığı olmadan çıkarıp 15 TL verir?
• Ayrıca, 24 aylık yapmış olduğu taahhütname tamamen TTNET'in kendi çıkarına olduğu ap açıktır. Müşteriyi tam kesin olarak kendisine bağlama yöntemidir. Açıkcası hiç şeffaf bir hizmet alamıyoruz. Fiyatlarını söyleyerek insanlara tarife altında sattıkları halde, bir kaç ay geçmiyor tarife özellikleri ve fiyatları değişiyor. Bu insanlar bu tarifeleri seçerken kendi maddi imkanlarına göre değerlendirip bu yönde bir alış veriş içine giriyorlar ama TTNET bir kaç ay sessiz kalıp değişikleri ile insanları aldatıyor, resmen soyuyor!
• Özel bir kuruluş olabilir ama insanları bu kadar kullanmasına Devlet'in müsaade etmeside hoş değil. Bunları göz önüne alan hiç bir Devlet yetkilisi yok mu?
Sonuna kadar katılıyorum haklısın arkadaşım :thumbup::thumbup: