unity

  1. S

    Unreal Engine kurs önerisi?

    Unreal Engineye başlamayı düşünüyorum ve online kurs önerisi istiyorum.Şimdiden teşekkürler.
  2. S

    Unity vs Unreal Engine 4

    Unreal Engine 4 mü yoksa Unity oyun motoru mu? Hangisi hangi tür oyunlar için kullanılan motorlar?
  3. E

    Mobil oyunumun resimleri. Her turlu fikir ve elestiriye acigim.

    Arkadaslar 1 yildir Unity ve c# kodlama dili ile oyun tasarliyorim ve size suan 1 haftadir uzerinde calistigim oyunun gorsellerini paylasmak istiyorum. Oyunun amaci: karakterinizi Level sonundaki yildiza ulastirmaktir ve karakter hangi renkte ise o renk platformun uzerinde durabilmektedir renk...
  4. O

    Game Developerler için Monster Abra A5 v11.1 uygunmudur?

    Merhaba ben başlangıç seviyesinde bir oyun geliştiricisiyim. Temiz kullanılmış yazılımcı dan Monster Abra A5 v11.1 oyun bilgisayarı alacak gibiyim . Sizce bu bilgisayar unity ve yanında tasarım yapabileceğim diğer uygulamaları rahatlıkla çalıştır mı? Oyun oynamaya gelince çok fazla oyun...
  5. Egaks

    Bilgisayarım AC: Unity kaldırır mı?

    Arkadaşlar benim bilgisayarımın özellikleri; İşlemci: İntel Core i5 3230M 2.60 GHz up to 3.20 GHz RAM: 6 GB Ekran Kartı: AMD Radeon 7600M Series Not: Ekran kartı olarak bu (AMD Radeon 7600M Series) yazıyor her programla tam modelini öğrenmeye çalıştım ama hepsinde aynısı yazdı. Galiba 7670M...
  6. KaracanStudios

    4 Adet Yerli Oyunum

    Merhaba arkadaşlar yapmış olduğum 4 adet oyun var bunlar -Android Fps Oyunu -Android SpaceShooter Oyunu -Android Platform Oyunu -Android Strateji Oyunu Ben bu oyunları Google Play'de yayınlamak istiyorum ama bir sorun sizler bana destek çıkıp oyunumu indirecek misiniz? Lütfen Yukarıdaki ankete...
  7. AŞIĞIM ULAN AŞIĞIM

    Unity Hayatta Kalma Oyunum

    Oyun daha yapım aşamasında yani daha ilk görüntüler map kötü gözüküyor oyunu ben yaptığım halde :) Çimen fazla gibi duruyor. Ağaç fazla gibi duruyor. Taş büyük gibi duruyor. www.youtube.com/watch?v=B6rcfzXKIF4 - Oyunda neden "Assets Store" objeleri kullanılıyor? + Oyunu tek başıma yaptığım...
  8. I

    Unity karakter dönme sorunu

    A ya bastığımda karakter sola dönücek, oluyor ama tekrar bastığımda 180 derce daha ekliyor yani 0 oluyor,sağa dönüyor, bu sorunu nasıl halledebilirsiniz... Kodlar bunlar 1560606090 sagK karakterin tanımı
  9. I

    Kendi oyun motorumuzu geliştirmek

    ben 2d bir oyun yapıcam saten daha önceden unity ile yapılmış yüzlerce oyununum var yani bilgiliyim fakat kendi oyun motorumu yazmak istiyorum windows için. ben viseıal studiodan basit bir oyun motoru yapmıştım ama dediğim gibi çok basit. Şirketler kendi oyun motorlarını yaparken hangi...
  10. I

    Unity karakter sorunu!!!

    standart assesin içindeki fpscontroller ı kullandım ve y yi 2 yaptım yani karakterin boyunu 2 katına çıkardım . normal iken içine attığım silah kamera ile birlikte haraket ediyor yani bir sıkıntı yok ama , boyu 2 katına çıkartınca , karakteri her haraket ettirdiğimde silah farklı bir perspektife...
  11. I

    Unity FPScontroller sorunu

    standart assesin içindeki fpscontroller ı kullandım ve y yi 2 yaptım yani karakterin boyunu 2 katına çıkardım . normal iken içine attığım silah kamera ile birlikte haraket ediyor yani bir sıkıntı yok ama , boyu 2 katına çıkartınca , karakteri her haraket ettirdiğimde silah farklı bir perspektife...
  12. I

    Sketchup ve Unity

    ben sketch up üzerinden bir modelleme yapıyorujm windown 10 daki 3d inceleme de bir sıkıntı yok textureler gözüküyor herşey iyi ama unity ye attığım zaman bazı bölümlere farklı açıdan bakınca kayboluyor ve projem bir ev, içine girince kayboluyor çıkınca yarısı geliyor .. bu sorunu nasıl...
  13. AS!L0

    Unity C#

    Bir kitap almıştım unity de oyun yapmayı anlatıyodu kodları falan gösteriyodu ama hiç birini anlamıuyordum kodların ne anlama geldiğini bu kodu yazdığımızda ne yapmamız lazım karakteri hareket ettirmek için nasıl bir kod yazmalıyım vs hiç anlamıyordum sadece sınırlı oyunların yapımını...
  14. M

    Android Oyun Tanıtımı - Endless Hoops

    Herkese merhaba, Unity oyun motoru ile geliştirmiş olduğum oyunu market üzerinde yayınladım ve sizlere tanıtmak istedim. Oyunun ismi Endless Hoops! 2 boyutlu arcade türünde, sonsuz bir düzleme sahip olan bu oyunun temeli yüksek skor yapmaya dayalıdır.Oyunda 12 farklı top seçeneği bulunmaktadır...
  15. AS!L0

    Offline oyunda oyuncu istatistikleri görme

    Yaklaşık 2 sene önce oyun yapma tutkusu sardı sürekli araştırdım denedim olmadı en sonunda karar verdim ve kodlama öğreten bir kitap aldım okulda evde okudumum uyguladım ve biraz ilerleme katettim fakat aklıma şöyle birşey takıldı ben parkur oyunu yapıcam ve bu oyunda etkinlikler koyucam ve...
  16. O

    Unity3d ile Kaydedilen Puanı Yeni Oyunda Sıfırlama

    Merhaba arkadaşlar ben yazılım işine daha yeni başladım c# ile unity3d üzerinden oyun kodluyorum ve başlangıç olarakta udemy üzerinden aldığım kurs içerisinde yapımı gösterilen oyunu yapıp kendim bişeyler ekliyorum. Aldığım kursta oyunu oynarken puanı saydırabiliyoruz ama oyun bittiğinde puan 0...
  17. K

    Apple MacBook Air Intel Core i5 tavsiyenizi alabilir miyim?

    konu başlığında bahsettiğim bilgisayar ile android studio, unity ve python kodlaması yapmak istiyorum. python işine daha girmedim o yüzden bilmiyorum. Unity ve Android Studio kullanırsam bu bilgisayarda kasma olur mu? olursa beni çok etkiler mi? Android Studio'da emilator kullanırken bir kasma...
  18. E

    yaptığım uygulama android 8.0 ve 8.1 de çalışmıyor

    merhaba arkadaşlar ben unıty de bir uygulama yaptım ama uygulamam 8.0 ve 8.1 de çalışmıyor bunun nedeni ne olabilir
  19. H

    Unity admob kurunca build etme sorunu

    Arkadaşlar ben unity boş proje açıyorum admobu kurcunda build edince hata veriyor. ne yaptıysam sorunu çözemedim lütfen bana yardımcı olun. UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: 4 errors at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions...
  20. RedWhiteSoftware

    Bulmacalı Labirent Çözdünüz Mü Hiç?

    Hepimiz en az 1 kere labirent çözmüşüzdür. Test, bulmaca vs.. de çözmüşüzdür. Biz ikisini birleştirdik! Zaman çok kısıtlı ancak soruları bildikçe ekstra puanlar kazanabiliyorsunuz. İngilizcene ve becerilerine güveniyorsan bu oyun tam sana göre! "3D Question Maze" Hemen indirmek için ...
Üst
stat counter