ColosusYEB
Öğrenci
- Katılım
- 10 Şubat 2023
- Mesajlar
- 55
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 8
Şöyle bir kodum var:
Bu kod her butona 1 void düşmek üzere 3 butona bağlı. Burada butona bastığımızda puan türlerini voide göre arttırıp azaltıyor.
Fakat burada şöyle bir sıkıntı var. A ve B puanları 50şer tane. BastınÜç butonuna basınca 53 ve 47 oluyor. Fakat sonrasında BastınOn butonuna basınca bu sefer 63 ve 37 olmak yerine 60 ve 40 oluyor. Kısacası her butona bastığımda değerler kendisini 50 ye eşitleyip ona göre hesap yapıyor. Bu sorunun çözümü nedir?
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using TMPro;
public class script : MonoBehaviour
{
private int apuani;
public TextMeshProUGUI apuaniText;
private int bpuani;
public TextMeshProUGUI bpuaniText;
void Start()
{
apuani = 50;
bpuani = 50;
}
void Update()
{
}
public void BastınUc()
{
bpuani = bpuani + 3;
bpuaniText.text = bpuani + "";
apuani = apuani - 3;
apuaniText.text = apuani + "";
}
public void BastınOn()
{
bpuani = bpuani + 10;
bpuaniText.text = bpuani + "";
apuani = apuani - 10;
apuaniText.text = apuani + "";
}
public void BastınOtuz()
{
bpuani = bpuani + 30;
bpuaniText.text = bpuani + "";
apuani = apuani - 30;
apuaniText.text = apuani + "";
}
}
Bu kod her butona 1 void düşmek üzere 3 butona bağlı. Burada butona bastığımızda puan türlerini voide göre arttırıp azaltıyor.
Fakat burada şöyle bir sıkıntı var. A ve B puanları 50şer tane. BastınÜç butonuna basınca 53 ve 47 oluyor. Fakat sonrasında BastınOn butonuna basınca bu sefer 63 ve 37 olmak yerine 60 ve 40 oluyor. Kısacası her butona bastığımda değerler kendisini 50 ye eşitleyip ona göre hesap yapıyor. Bu sorunun çözümü nedir?
Son düzenleyen moderatör: