Yardım Unity bir cismin kamerada gözüküp gözükmediğini kontrol eden kod

Bu konuyu okuyanlar

Can Coşkun01

Öğrenci
Katılım
4 Şubat 2022
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
18
Merhaba, Unity programında C# kullanarak tasarlamakta olduğum 2D oyunda duvar isimli bir obje bulunuyor. O obje ana kamerada gözüktüğü zaman istediğim bir fonksiyonun çalışmasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
 

Emnn

Jet Sesi, Özgürlüğün Sesidir!
Emektar
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,207
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,848
Puanları
113
Collider2D ile yapılabilir hem kamera hem de algılanmasını istediğiniz nesne de collider olur. 2'sinin de "isTrigger" özelliği ile çarpışma olayını kapatırsınız. Kodlarla "çarpışmayı" kontrol edebilirsiniz
 

Emnn

Jet Sesi, Özgürlüğün Sesidir!
Emektar
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,207
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,848
Puanları
113
Kamera boyutu büyüdüğünde bile kameranın görüntülediği objeleri otomatik olarak bulması gerekli
Otomatik olarak ayarlaması için bir ayar yok mu ?
1 - ) Bir kod yazın ve kamera büyüdüğün de "size" alıp collider "size" ına versin
 

Emnn

Jet Sesi, Özgürlüğün Sesidir!
Emektar
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
2,207
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,848
Puanları
113
Sorunu çözebildiniz mi ?
 
Üst