Unity 2D CS1525 "unexpected symbol" hatası

Bu konuyu okuyanlar

Blindnightmare

Öğrenci
Kod:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

public class playercontroller : MonoBehaviour

{

 

    public float m_Speed = 6.5f;

    public float m_JumpForce = 600f;

    public float m_GroundCheckRadius = 0.5f;

    public LayerMask m_WhatIsGround;

    private Rigidbody2D m.Rigidbody2D;

    private Transform m.GroundCheck;

    private bool m_Grounded = false;





    void Start ()

    {

        m_Rigidbody2D = GetComponent<Rigidbody2D>;

        m_GroundCheck = Transform.Find("GroundCheck");

    }

 



    void Update ()

    {

        float axis_h = Input.GetAxis("Horizontal"); // yatay yön tuşları veya A - D

        float axis_v = Input.GetAxis("Vertical"); // dikey yön tuşları veya W - S

        m_Grounded = Physics2D.OverlapCircle(m_GroundCheck.position, m_GroundCheckRadius, m_WhatIsGround)

        if (axis_h != 0)

        {

           Vector3 pos = Transform.position;

           pos.x += axis_h * m_Speed * Time.deltaTime;

           transform.position = pos;      

        }

        if (axis_v == 1 && m_Grounded)

        {

            m_Rigidbody2D.AddForce(transform.up * m_JumpForce);

        }

    }

}
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yardım edebilir misiniz? Bunun sebebi nedir her şey doğru gibi geliyor bana.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    11.6 KB · Görüntüleme: 17

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst