Soru Unity zıplama sorunu

Bu konuyu okuyanlar

ColosusYEB

Öğrenci
Katılım
10 Şubat 2023
Mesajlar
55
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class hareketbenim : MonoBehaviour
{

    public float hız = 8f;
    public float zıplama = 16f;
    private float horizontal;
    private bool zıplıyonmu;
    


    public Rigidbody2D rb;


    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {


        

    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {


        horizontal = Input.GetAxis("Horizontal");

        rb.velocity = new Vector2(hız * horizontal, rb.velocity.y);

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.W) && zıplıyonmu == false)
        {

            rb.AddForce(new Vector2(rb.velocity.x, zıplama));

        }


    }



    private void OnCollisionEnter2D(Collision2D other)
    {

        if (other.gameObject.CompareTag("yer"))
        {

            zıplıyonmu = false;


        }


    }



    private void OnCollisionExit2D(Collision2D other)
    {

        if (other.gameObject.CompareTag("yer"))
        {

            zıplıyonmu = true;


        }


    }









}


böyle bir kodum var buna rağmen hiçbir şekilde zıplamıyor. Colliderlar, tagler hepsi tam. Yardımcı olur musunuz?
Mesaj otomatik birleştirildi:

on trigger yapınca düzeldi.
 
Son düzenleme:
Üst