Sağlık Yürüyüş yaparak zayıflanır mı ? Öğün azaltmak sağlıklı mı ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

boraK

Asistan
Karbonhidratı keseceksin az yiyeceksin günlük 2000 kalori alması lazım ortalama bi insanın sen 1500 kalori daha sonrasında 1000 kaloriye kadar düşmelisin.Besin değeri yüksek ve kalorisi düşük gıdalar tüketmelisin.
 
Bu işler kolay işler değil süreklilik irade ve sabır isteyen şeyler.Yapman gerekenleri sırasıyla yazıyorum öncelikle ağırsağlam kalori yazıp alman gereken kaloriyi öğren.Daha sonra kilo vermek istediğin için bunun 300 kalori altını kendine hedef koy.Daha sonra telefonuna fatsecret uygulamasını kur bu uygulamayı kurmak çok önemli.Çünkü oradan takibini yapacaksın bir de senin gibi zayıflamak isteyenler ne yer içer onu görebilirsin tarifler de paylaşılıyor.Diyelim ki 1800 kalori alman lazım hergün onu tamamla ama geçme.Spor olarak yürüyüş yardımcı olur ama evde ekipmansız yapacağın hareketler yağ yakımına destek olur yürüyüşe ek olarak.
 

Hakantoris

Profesör
Bu işler kolay işler değil süreklilik irade ve sabır isteyen şeyler.Yapman gerekenleri sırasıyla yazıyorum öncelikle ağırsağlam kalori yazıp alman gereken kaloriyi öğren.Daha sonra kilo vermek istediğin için bunun 300 kalori altını kendine hedef koy.Daha sonra telefonuna fatsecret uygulamasını kur bu uygulamayı kurmak çok önemli.Çünkü oradan takibini yapacaksın bir de senin gibi zayıflamak isteyenler ne yer içer onu görebilirsin tarifler de paylaşılıyor.Diyelim ki 1800 kalori alman lazım hergün onu tamamla ama geçme.Spor olarak yürüyüş yardımcı olur ama evde ekipmansız yapacağın hareketler yağ yakımına destek olur yürüyüşe ek olarak.
Fatsecter uygulamasını indirdim. Çok güzel bir uygulama. Verilerimi girdim. 2600 Kalori almam gerekiyormuş. Yediğim yemekleri ekledim. 629 kalori almışım. Bugün @boraK'ın tavsiyesi üzerine 1500'e tamamlamayı düşünüyorum.
 

Fakehero

Profesör
Eğer spor yapacaksan takviye olarak L-Carnitine öneririm. Suya katıyorsun spordan 20 dk önce içiyorsun. Spor sırasında yağ yakımını hızlandırıyor. Ama kilo verme hızı düştüğü zaman kullanmaya başlanmalı. Ekstra olarak her türlü takviye ürün vücuda mutlaka zarar verecektir. Tabi bu zararlar yaşlanınca ortaya çıkacaktır. Bu yüzden takviye ürünler son çare olarak kullanılmalı. Ve doz asla aşılmamalı.
 
Son düzenleme:

Hakantoris

Profesör
Eğer spor yapacaksan takviye olarak L-Carnitine öneririm. Suya katıyorsun spordan 20 dk önce içiyorsun. Spor sırasında yağ yakımını hızlandırıyor.
Sabit gelir kaynağım olmadığı için takviye kimyasalları almayı düşünmüyorum hocam.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bu FatSecter hayatımda kullandığım en yararlı uygulama. Sayesinde yediğim yemeklerin ortlama kalorisini öğrenebiliyorum. Size çok minnettarım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bakalım 2 ay sonra ne olacak :D Konuya gelen mesajları incelemeye devam edeceğim. Siz değerli üyelerin önerileri benim için önemli.
 
Son düzenleme:
Fatsecter uygulamasını indirdim. Çok güzel bir uygulama. Verilerimi girdim. 2600 Kalori almam gerekiyormuş. Yediğim yemekleri ekledim. 629 kalori almışım. Bugün @boraK'ın tavsiyesi üzerine 1500'e tamamlamayı düşünüyorum.
Yanlış tercih olmuş bir anda 1500 e düşürülmez.Hesaplamayı da ağırsağlam kalori yazıp ordan yapın fatsecret bu konuda iyi değil çok şişiriyor kalorileri.mesela diyelim alman gereken 2300 1900 kalori alacan bir anda 1000 düşürülmez yavaş yavaş düşürülür.Ayrıca bazal metabolizma bmr diye geçer ağırsağlam sitesinde yazar onun altına düşersen vücut kıtlık var sanır kendini korumaya alır ve kilo vermen durur.Birçok kişi hergün fatsecrette bundan yakınıyor doğruyu öğrenince kendini düzeltiyor ben baştan söylüyorum işte senin tercihin.
Ayrıca kilo vermeyi gerçekten kafaya taktıysan ben bunu yapacam kararlıyım ne gerekiyorsa yapacam diyorsan da youtube girip fit yemek kanalının kalorinizi yanlış hesaplıyorsunuz videosunu mutlaka izlemeni tavsiye ederim.
 

aesthetey

Asistan
Sanılanın aksine karbonhidratı kesmek çok yanlışmış. Vücudun buna da belli bir miktarda ihtiyacı oluyor. Ekmek de tüketmemiz gerek yani. Dengeli beslenmek önemli olan.. Ekmek olarak tam buğday ekmeği tüketmeye çalışın, imkanınız varsa fırından daha iyi olur. Ve tabi fazla kaçırmayın :) Porsiyonlarınıza olabildiğince dikkat edin, öğün azaltmayın öğünler çok önemli. Kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği olarak üç ana öğün ve araya da birkaç ara öğün ekleyebilirseniz güzel olur. Lifli besinler de tüketin, öğle yemeğinde çok cazip ve güzel gidiyor. Yulaf ezmesi ve yeşil çay deneyebilirsiniz. Abur cubur tüketmek yerine ara öğünlerinizde kuruyemiş, hurma, kefir ve meyve tarzı besinleri tercih etmeye çalışın. Hazır paketli gıdalardan kaçının veya içeriğine bakıp alın. Yeşillikler, sebzeler tüketin. Hamur işinden ve şekerden uzak durmaya çalışın. Beslenmenize bu şekilde dikkat ederseniz ve yürüyüş ya da sporla desteklerseniz sağlıklı bir şekilde kilo vereceksinizdir :) - bu arada patates, havuç ve bezelyenin nişasta oranı fazla ve neredeyse ekmek grubu yerine geçiyor imiş o yüzden bunları tüketirken ekmeği az tüketmek gerekiyormuş :D-
 
Son düzenleme:

Murat Burç

Guru
Yasaklı
Sabit gelir kaynağım olmadığı için takviye kimyasalları almayı düşünmüyorum hocam.
Ben d külliyen karşıyım doğal olmayan herşeye.
Hocam bu FatSecter hayatımda kullandığım en yararlı uygulama. Sayesinde yediğim yemeklerin ortlama kalorisini öğrenebiliyorum. Size çok minnettarım.
Samsung Health tavsiye edrim.


Bir yerede okumuştum birdn ymeği azaltınca vücut şoka girip yağ yakımını, mtobolizmayı yavaşlatıyor diye. Bunu diyen yemek yemedeen kilo verilmz diyordu. Çok haklı.

Bu ekmk şeker vb şeyleri kesip sağlıklı şyler yiyip normal harket düzeyinde ekalınca klo vrilr.
 

Fakehero

Profesör
Yok ya ben salatalık bağımlısıyım. Yazın yiyorum en çok. Havuç ise en fazla iki tane. Bir iki aydır işten döndüğümde evde yemek yerine salata yapıyorum kendime. Salçalık uzun domateslerden 3 4 tane 3 4 adette salatalık üstüne az zeytinyağı karışık baharat derken akşam yemeğim hazır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim gibi başladığında tek seferede 10 havuç, 10 salatalık yiyorsan yapma
Havuç bağımlısıyım. Havuç müthiş birşey.
 

aesthetey

Asistan
Yanlış. Şuanki buğdayların tamamı gdolu. Ekmek külliyn zarar. Piyasada karbonhidrat mı kalmadı. Hakiki Türk buğdayı 1. dünya savaşı sırasında kayboldu. Tüm dünyada da böyle. Gıda katili, insan katili gıda üreten şirktlerin eseri
Diyetisyenler söylüyor bunu ben değil, neye göre yanlış bir düşünmek lazım zira ben de böyle sanıyordum :) Fakat içinde ekmek hiç barındırmayan bir diyet listesi veren diyetisyen varsa bile görmedim, bilemiyorum :')) Buna dair birçok yazı da var
 
Son düzenleme:

Hakantoris

Profesör
Bugün FatSecret'in verilerine 1370 kalori ile yemek serüvenimi tamamladım :D Akşam 16 KM yürüyüp bisiklet süreceğim :d Bugün yıllardır yemediğim zeytini yedim.Doygunluk hissi verdi. Artık zeytin yiyeceğim :D
 
Son düzenleme:

Fakehero

Profesör
1000. mesajımı bu konuya atarken diyeceğim ki saçma sapan diyetler yerine az porsiyonlu çok öğünler yemek akşam 5ten sonra haşlanmış veya çiğ sebze meyve harici bir şey tüketmemek ve mümkünse bisiklet sürmek. Bu 3ü benim için kilo verme reçetem olmuştu.
 

Son mesajlar

Üst