Herkese merhabalar. Ben 18/09/12 tarihinde Saturn taksimden Samsung galaxy s 3 aldım ancak cihazda bir üretim hatası vardı.Cihazın açma kapama tuşu düzgün çalışmıyor. Cihazı hemen geri Saturn'e götürdüm ordaki görevliler cihazda üretim hatası olduğunu söylediler ve  beni samsung'un beşiktaşdaki servis noktasına yönlendirdiler. Samsung ise cihazı merkezine göndereceğini ve hatayla ilgili rapor oluşturulduktan sonra telefonun değişiminin mümkün olacağını söylediler ve Beşiktaş şubedeki çalışan bu sürecin 1 hafta olacağını ancak 2 3 gün sonra telefonla cihazın durumunu takip etmemi söyledi.Bugün Samsungla yaptığım görüşmede ise müşteri temsilcileri cihazın şu an beklemede olduğunu ve değişim süresinin yaklaşık 3 hafta kadar süreceğini söyledi. Tam anlamıyla Samsung tarafından mağdur bırakıldım 1800 tl ödediğim  bir cihazı şu an kullanamıyorum . Aranızda başına benzer bir durum gelen var mı ? veya bir çözüm  önerisi olan var mı ?