Samsung galaxy s duos telefon kullanmaktayım.
Telefonla internete girip çıktıktan sonra her iki hattım da full çekmesine rağmen, üstelik telefon bir kenarda dururken yani görüşme olmazken internet olmayan diğer hattım bir süreliğine ulaşılamaz oluyor. Arayanlar ulaşamıyor. Bu konuyla ilgili telefonu ARIZA İLE İLGİLİ VİDEOlarla birlikte üç kez servise yolladım. Sorunum çözülemediği gibi servis tarafından verilen cevap da aynen şu : cihazda belirtilen durum cihazın tek işlemci olmasından kaynaklandığı tespit edilmiştir BU BİR ARIZA DEĞİLDİR GENEL BİR DURUMDUR.
Bu bir arıza değilse neden telefonum full çekiyor gösterdiği halde ulaşılamıyor? diye sorduğumda servis elemanının telefon görüşmesinde açıklaması bu sorunun çözümünün TELEFONLARI TOPLATMAK olduğudur. Yani servis bunun genel bir durum olduğunu kabul etmekle beraber çözümünün olmadığını iletmiştir ki bunun genel bir durum olduğunu ben de arkadaşımın aynı model telefonunda deneyip teyit ettim zaten.
Samsung çağrı merkezine de defalarca telefon ve canlı destek bölümünden yazışarak sorunu bildirmeme rağmen bir türlü kabul ettiremedim.
Aynı arızadan muzdarip olan arkadaşlardan, bu konuda sessiz kalmayıp SAMSUNG' un harekete geçip sorunu düzeltmesi, eğer düzeltilemeyecekse telefonu piyasadan geri toplaması konusunda destek bekliyorum.
Telefonla internete girip çıktıktan sonra her iki hattım da full çekmesine rağmen, üstelik telefon bir kenarda dururken yani görüşme olmazken internet olmayan diğer hattım bir süreliğine ulaşılamaz oluyor. Arayanlar ulaşamıyor. Bu konuyla ilgili telefonu ARIZA İLE İLGİLİ VİDEOlarla birlikte üç kez servise yolladım. Sorunum çözülemediği gibi servis tarafından verilen cevap da aynen şu : cihazda belirtilen durum cihazın tek işlemci olmasından kaynaklandığı tespit edilmiştir BU BİR ARIZA DEĞİLDİR GENEL BİR DURUMDUR.
Bu bir arıza değilse neden telefonum full çekiyor gösterdiği halde ulaşılamıyor? diye sorduğumda servis elemanının telefon görüşmesinde açıklaması bu sorunun çözümünün TELEFONLARI TOPLATMAK olduğudur. Yani servis bunun genel bir durum olduğunu kabul etmekle beraber çözümünün olmadığını iletmiştir ki bunun genel bir durum olduğunu ben de arkadaşımın aynı model telefonunda deneyip teyit ettim zaten.
Samsung çağrı merkezine de defalarca telefon ve canlı destek bölümünden yazışarak sorunu bildirmeme rağmen bir türlü kabul ettiremedim.
Aynı arızadan muzdarip olan arkadaşlardan, bu konuda sessiz kalmayıp SAMSUNG' un harekete geçip sorunu düzeltmesi, eğer düzeltilemeyecekse telefonu piyasadan geri toplaması konusunda destek bekliyorum.