13.09.2014 tarihinde Ümraniye evkurdan Samsung 46H 7000 Led tv aldım,Dün , 22.09.2014 , 18:30 civarında,6 gün boyunca aramalarım neticesinde,Samsung 46H 7000 Led tvmin bulutlanma ve ışık sızması sorunu ile şikayetim için:,
Samsung merkezden Beytullah Ay isimli servis elemanı geldi,efendi bir çocuğa benziyordu Samsung 46H 7000 led tvim odamda olduğu için,odama girdik ve ben hemen panjurları ve odamın kapısını kapatıp,odayı full karanlık hale getirip,kapkaranlık bir ortamda,bulutlanma ve ışık sızmasının ispatı için çektiğim videoyu gösterdim,gösterir göstermez evet diyerek onayladı,daha sonra tvyi açtık, orada da kendi gözleriyle gördü ve kendisi de , bulutlanma ve ışık sızması olduğunu kabul etti ve Samsungun bunu bir hata olarak görmediğini söyledi ve ardından da:, tv mi duvara askı aparatıyla duvara astığımdan,samsungun ipli aparatından kullansaydım,böyle bir sorunla karşılaşmayacağımdan bahsetti Ben de kendisine :, televizyonu kurmaya gelen ilk servisin,zaten vidaların eksik olmasından dolayı duvara monte edemediğini,bu sırada bulutlanmayı fark ettiğimi,televizyon belli bir süre ayağı ile kullandığımı,ve zaten televizyonu duvara asmadan,ayaklı halde izlerken bu hatayı fark edip,samsunga bildirdiğimi,daha sonra gelen ikinci samsung yetkili servisinin tvnin ayağını söküp ,duvara monte ettiğini ve kendilerine de bulutlanmayı gösterdiğimi söyledim ve ne evkurda satışı yapan samsung satış elemanının,ne samsung müşteri hizmetlerinle görüşmelerimde,ne gelen 2 samsung servisinin bana duvara ipli aparatla duvara asın gibi bir ibarede bulunmadıklarını söyledim,zaten duvar askı aparatını da monte edenin samsung yetkili servisi olduğunu tekrar belirttim
Tv izlerkenki görüntü kalitesi ve media playerımda blu-ray film izlememdeki görüntünün kalitesizliğinden de şikayetçi olduğum için,onlarında kontrolünü yaptı Dıgıturk hd kutusu kullanıyorum ve bu da samsung led tv alana 1 yıllık dıgıturk aboneliği hediye kampanyasından yararlandığım bir hizmet Tvnin servis menüsüne girip,upgrade işlemini başlattı ve yaklaşık 15dk sürdü bu işlem Daha sonra normal kanalları ve hd kanalları inceledikten sonra,tv nin normal gösterdiğini söyledi,ben de kendisine:, daha evvel 400Hz sony ve phılıps led tv kullandığımı,ve bu tvlerin görüntü ve media player deneyimlerinin çok çok daha kaliteli olduğunu,bu led tvnin 800Hz olmasına karşın,çok kalitesiz bir görüntüsü olduğunu belirtince, dıgıturk kutunuz 1080 değil dedi ve dıgıturk menüsüne girince gördü ki 1080,şaşırdı ve bu sefer de daha iyi başka dıgıturk kutuları olduğundan bahsetti,gerçekten komik duruma düşmüştü
İş Phılıps marka media playerımda blu-ray film kalitesini test etmeye geldi:,koyduğum 1-2 filmin kalitesini beğenmedi beyefendi,değişik blu-ray filmler koydum ve görüntünün normal olduğunu söyledi,oysa ki görüntü kalitesi,film blu-ray olmasına karşın,vcd ve dandik çekilmiş,düşük kaliteli dvd kalitesindeydi
Kendisine ne mezunu olduğunu sorduğumda,elektronik mezunu olduğunu belirtti,tv konusunda herhangi bir eğitim ve yurtdışı semineri deneyimi yaşayıp yaşamadığını sorduğumda ise:,hayır cevabını verdi Bu tvnin görüntü kalitesinin kararını neye göre verdiğini ve daha evvel başka marka tvlerde deneyimi olup olmadığını,kıyaslamayı neye göre yaptığını sorduğumda ise:,samsungdan başka bir yerde deneyimi olmadığını ve evinde de samsung tv kullandığını belirtti Gerçekten trajikomik
Kendisinin taraflı ve samsung firmasının lehine ve savunur şeklinde konuşmalarını uzatmaması gerektiğini ve rapor tutmasını söyledim,hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağımı belirttim
Servis tutanağını tutup önüme getirdiğinde,ben de kendi görüşlerimi yazmak istediğimi belirttim,önce olmaz dedi,sonra kabul etti, servis elemanının yeterli bilgiye sahip olmadığını ekledim,onun tuttuğu raporun yanına,kağıdı eline alır almaz sinirlendi ve nereden bu kanıya vardığımı,böyle bir şey yazamıyacağımı,sadece kendi görüşlerinin olması gerektiğini,benim kendisinden şikayetim varsa,müşteri hizmetlerini arayarak bildirmem gerektiğini söyledi,ben de buna hakkım olduğunu söyledim ve istemeye istemeye kabul etti,yazdığı raporda :, tvde bulutlanma olduğunu,fakat tvde herhangi bir sorun olmadığını yazdığını okudum Tam servis tutanağını imzalayacaktım ki:,baktım yazıları kargacık burgacık ve anlaşılır değil,bana vereceği ve mahkemeye sunacağım arka kopyasına geçmemiş,yeni servis tutanağı tutmasını,bu servis tutanağının bana vereceği kopyasının okunulacak gibi olmadığını belirttim,ağız bükerek ve suratını asarak yeni form almak için,sitemizin içindeki otoparka arabalarına gittiler,aradan 20dk geçti,bekle bekle ortada yoklar, gelmemeleri üzerine,otoparka çıktım,baktım ki,arabada sigara içiyor ve telefonla konuşuyor,ben yanlarına gidince formu eline alıp,daha yeni doldurmaya başladı,ve özel bir telefon görüşmesi yapacağını,yanında beklemememi söyledi,ben de eve girip beklemeye başladım,15dk daha geçti,hala ortada yoklar,telefonunu aradım ve geç olduğunu yemek yiyeceğimizi belirterek ,artık gelmesi gerektiğini söyledim
Elinde yeni servis tutanağı ile geldi,servis tutanağını okuduğumda,benim bulutlanmadan şikayeçi olduğumu yazmıştı sadece,ben de madem servis raporu tutuyorsun,kendi görüşlerini de yazması gerektiğini söyledim,ilk rapordaki gibi,madem bir tespit yapmaya geldin,görüşlerini belirt o zaman dediğimde ise,hayır diye cevapladı ve bu sefer rapora benim görüşlerimi yazmama da izin vermeyeceğini ve böyle imzalamam gerektiğini söyledi benle tartışarak,ben de imzalamıyacağımı söyledim ve gitti,bütün bu olaylar 86 yaşındaki anneannem önünde oldu ve kadının ağzı açık kaldı servis elemanının bu tutumu karşısında
Gelelim sonuca:, Samsung gibi bir firmanın,kalifiye,bir dünya görüşü,deneyimi ve teknik bilgisi olmayan bu tarz elemanlar çalıştırması ve bu elemanları bilinçli müşteriye yollaması,içler acısı gerçekten,dünyadan ve teknolojiden haberi yok elemanlarının
Samsung firmasının ekrandaki beyaz lekeleri ve ışık süzmelerini-bulutlanmayı hata kabul etmemesi ise başka bir ayıp!!! O zaman her firma hatalı ürününe biz bunu hata kabul etmiyoruz desin işin içinden çıksın:,telefon aldık örneğin,ekran bozuk çıktı-marketten süt ya da peynir aldık,kokmuş ve bozulmuş çıktı-kıyafet aldık,defolu ve yırtık,üretim hatalı çıktı-bankadan para çektik,parayı eksik ya da yırtık verdi vs vs,bunlar kabul edilebilir mi?
,her firma kafasına ve kendi çıkarlarına göre kurallar koysun
Nihayetinde Samsung Türkiye merkeze,yurtdışı genel merkezine bütün bu yazdıklarımı ileteceğim ve her foruma da bu yazımı koyup,tüketici mahkemesine başvuracağım,lütfen bu tarz bir olay yaşayan varsa ve cihazını değiştirmişlerse,bana mesaj yazsın,iletişime geçmek istiyorum
Ayıplı samsung led tvmin youtube linki: http://www.youtube.com/watch?v=IEIcgNigVu4
Lütfen tam ekranda ve 1080p HD izleyin
*** Bu videoda da bulutlanmanın daha da arttığını görebilirsiniz: http://www.youtube.com/watch?v=Sskz7jgCsm8
[h=3]Samsung 46H7000 Bulutlanma ve ışık sızması sorunu...[/h]
Samsung merkezden Beytullah Ay isimli servis elemanı geldi,efendi bir çocuğa benziyordu Samsung 46H 7000 led tvim odamda olduğu için,odama girdik ve ben hemen panjurları ve odamın kapısını kapatıp,odayı full karanlık hale getirip,kapkaranlık bir ortamda,bulutlanma ve ışık sızmasının ispatı için çektiğim videoyu gösterdim,gösterir göstermez evet diyerek onayladı,daha sonra tvyi açtık, orada da kendi gözleriyle gördü ve kendisi de , bulutlanma ve ışık sızması olduğunu kabul etti ve Samsungun bunu bir hata olarak görmediğini söyledi ve ardından da:, tv mi duvara askı aparatıyla duvara astığımdan,samsungun ipli aparatından kullansaydım,böyle bir sorunla karşılaşmayacağımdan bahsetti Ben de kendisine :, televizyonu kurmaya gelen ilk servisin,zaten vidaların eksik olmasından dolayı duvara monte edemediğini,bu sırada bulutlanmayı fark ettiğimi,televizyon belli bir süre ayağı ile kullandığımı,ve zaten televizyonu duvara asmadan,ayaklı halde izlerken bu hatayı fark edip,samsunga bildirdiğimi,daha sonra gelen ikinci samsung yetkili servisinin tvnin ayağını söküp ,duvara monte ettiğini ve kendilerine de bulutlanmayı gösterdiğimi söyledim ve ne evkurda satışı yapan samsung satış elemanının,ne samsung müşteri hizmetlerinle görüşmelerimde,ne gelen 2 samsung servisinin bana duvara ipli aparatla duvara asın gibi bir ibarede bulunmadıklarını söyledim,zaten duvar askı aparatını da monte edenin samsung yetkili servisi olduğunu tekrar belirttim
Tv izlerkenki görüntü kalitesi ve media playerımda blu-ray film izlememdeki görüntünün kalitesizliğinden de şikayetçi olduğum için,onlarında kontrolünü yaptı Dıgıturk hd kutusu kullanıyorum ve bu da samsung led tv alana 1 yıllık dıgıturk aboneliği hediye kampanyasından yararlandığım bir hizmet Tvnin servis menüsüne girip,upgrade işlemini başlattı ve yaklaşık 15dk sürdü bu işlem Daha sonra normal kanalları ve hd kanalları inceledikten sonra,tv nin normal gösterdiğini söyledi,ben de kendisine:, daha evvel 400Hz sony ve phılıps led tv kullandığımı,ve bu tvlerin görüntü ve media player deneyimlerinin çok çok daha kaliteli olduğunu,bu led tvnin 800Hz olmasına karşın,çok kalitesiz bir görüntüsü olduğunu belirtince, dıgıturk kutunuz 1080 değil dedi ve dıgıturk menüsüne girince gördü ki 1080,şaşırdı ve bu sefer de daha iyi başka dıgıturk kutuları olduğundan bahsetti,gerçekten komik duruma düşmüştü
İş Phılıps marka media playerımda blu-ray film kalitesini test etmeye geldi:,koyduğum 1-2 filmin kalitesini beğenmedi beyefendi,değişik blu-ray filmler koydum ve görüntünün normal olduğunu söyledi,oysa ki görüntü kalitesi,film blu-ray olmasına karşın,vcd ve dandik çekilmiş,düşük kaliteli dvd kalitesindeydi
Kendisine ne mezunu olduğunu sorduğumda,elektronik mezunu olduğunu belirtti,tv konusunda herhangi bir eğitim ve yurtdışı semineri deneyimi yaşayıp yaşamadığını sorduğumda ise:,hayır cevabını verdi Bu tvnin görüntü kalitesinin kararını neye göre verdiğini ve daha evvel başka marka tvlerde deneyimi olup olmadığını,kıyaslamayı neye göre yaptığını sorduğumda ise:,samsungdan başka bir yerde deneyimi olmadığını ve evinde de samsung tv kullandığını belirtti Gerçekten trajikomik
Kendisinin taraflı ve samsung firmasının lehine ve savunur şeklinde konuşmalarını uzatmaması gerektiğini ve rapor tutmasını söyledim,hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağımı belirttim
Servis tutanağını tutup önüme getirdiğinde,ben de kendi görüşlerimi yazmak istediğimi belirttim,önce olmaz dedi,sonra kabul etti, servis elemanının yeterli bilgiye sahip olmadığını ekledim,onun tuttuğu raporun yanına,kağıdı eline alır almaz sinirlendi ve nereden bu kanıya vardığımı,böyle bir şey yazamıyacağımı,sadece kendi görüşlerinin olması gerektiğini,benim kendisinden şikayetim varsa,müşteri hizmetlerini arayarak bildirmem gerektiğini söyledi,ben de buna hakkım olduğunu söyledim ve istemeye istemeye kabul etti,yazdığı raporda :, tvde bulutlanma olduğunu,fakat tvde herhangi bir sorun olmadığını yazdığını okudum Tam servis tutanağını imzalayacaktım ki:,baktım yazıları kargacık burgacık ve anlaşılır değil,bana vereceği ve mahkemeye sunacağım arka kopyasına geçmemiş,yeni servis tutanağı tutmasını,bu servis tutanağının bana vereceği kopyasının okunulacak gibi olmadığını belirttim,ağız bükerek ve suratını asarak yeni form almak için,sitemizin içindeki otoparka arabalarına gittiler,aradan 20dk geçti,bekle bekle ortada yoklar, gelmemeleri üzerine,otoparka çıktım,baktım ki,arabada sigara içiyor ve telefonla konuşuyor,ben yanlarına gidince formu eline alıp,daha yeni doldurmaya başladı,ve özel bir telefon görüşmesi yapacağını,yanında beklemememi söyledi,ben de eve girip beklemeye başladım,15dk daha geçti,hala ortada yoklar,telefonunu aradım ve geç olduğunu yemek yiyeceğimizi belirterek ,artık gelmesi gerektiğini söyledim
Elinde yeni servis tutanağı ile geldi,servis tutanağını okuduğumda,benim bulutlanmadan şikayeçi olduğumu yazmıştı sadece,ben de madem servis raporu tutuyorsun,kendi görüşlerini de yazması gerektiğini söyledim,ilk rapordaki gibi,madem bir tespit yapmaya geldin,görüşlerini belirt o zaman dediğimde ise,hayır diye cevapladı ve bu sefer rapora benim görüşlerimi yazmama da izin vermeyeceğini ve böyle imzalamam gerektiğini söyledi benle tartışarak,ben de imzalamıyacağımı söyledim ve gitti,bütün bu olaylar 86 yaşındaki anneannem önünde oldu ve kadının ağzı açık kaldı servis elemanının bu tutumu karşısında
Gelelim sonuca:, Samsung gibi bir firmanın,kalifiye,bir dünya görüşü,deneyimi ve teknik bilgisi olmayan bu tarz elemanlar çalıştırması ve bu elemanları bilinçli müşteriye yollaması,içler acısı gerçekten,dünyadan ve teknolojiden haberi yok elemanlarının
Samsung firmasının ekrandaki beyaz lekeleri ve ışık süzmelerini-bulutlanmayı hata kabul etmemesi ise başka bir ayıp!!! O zaman her firma hatalı ürününe biz bunu hata kabul etmiyoruz desin işin içinden çıksın:,telefon aldık örneğin,ekran bozuk çıktı-marketten süt ya da peynir aldık,kokmuş ve bozulmuş çıktı-kıyafet aldık,defolu ve yırtık,üretim hatalı çıktı-bankadan para çektik,parayı eksik ya da yırtık verdi vs vs,bunlar kabul edilebilir mi?

Nihayetinde Samsung Türkiye merkeze,yurtdışı genel merkezine bütün bu yazdıklarımı ileteceğim ve her foruma da bu yazımı koyup,tüketici mahkemesine başvuracağım,lütfen bu tarz bir olay yaşayan varsa ve cihazını değiştirmişlerse,bana mesaj yazsın,iletişime geçmek istiyorum
Ayıplı samsung led tvmin youtube linki: http://www.youtube.com/watch?v=IEIcgNigVu4
Lütfen tam ekranda ve 1080p HD izleyin
*** Bu videoda da bulutlanmanın daha da arttığını görebilirsiniz: http://www.youtube.com/watch?v=Sskz7jgCsm8

[h=3]Samsung 46H7000 Bulutlanma ve ışık sızması sorunu...[/h]
Samsung 46H7000 aldım,alacağıma da pişman oldum,güya 800Hz,daha evvel 400Hz sony kullanıyordum,mükemmeldi görüntü,1 haftalık tv,bulutlanma ve ışık sızması var,normal kanallar çamur...