Yardım Samsung TV servis rezaleti! Hangi haklara sahibim?

Bu konuyu okuyanlar

ugurerginyt

Öğrenci
Katılım
26 Ağustos 2021
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
23
Herkese merhaba, biraz uzun olacak ama yardım edenlere teşekkür ederim.
2018'de aldığım 55MU7400 serili Samsung televizyonum dün bizden kaynaklı bir sebepten dolayı hasar aldı. Ekranın küçük bir kısmı siyaha döndü. Geri kalan kısımlarında ses ve görüntü mevcut. Samsung servisini aradım 444 77 11 beni direk ilçe Samsung servisine yönlendirdiler.

Oranın numarasını verdiler. Ben de Samsung servisi ile iletişime geçtim. Bana WhatsApp üzerinden TV arkasında bulunan barkodu atmamı istediler. Ben de attım. Ertesi gün beni aradılar ve bu televizyonun parçasının olmadığını ve üretilmediğini söylediler. Bunun yerine 15.000TL karşılığında bana televizyonumun muadili bir TV verileceğini söylediler. Eski televizyonumu alıyorlar ve hiç değer biçmiyorlar bu da ayrı bir konu neyse bu konu benim aklıma yatmıştı ki Şikayetvar sitesinde gezene kadar.

Birinin şikayeti dikkatimi çekti ve bende sonrasında hakkımı aramaya başladım. “6502 sayılı tüketici kanuna göre firma tüketiciye yedek parça tedarik etmek edilemiyorsa aynı model ürün ile değiştirmek zorundadır. Veya fatura tarihinden itibaren işleyecek faiz ile ürün bedelini kullanıcıya iade etmesi gerekir” birde buna ek cep telefonları için 5 ıl tv için 10 yol parça desteği sağlamak zorundalarmış. Hakem heyetine başvurmalımıyım. Haklarım nedir yardımlarınızı bekliyorum.
 
Üst