Samsung Galaxy s 3 üretim hatası...

Quantes

Öğrenci
Katılım
23 Eylül 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Herkese merhabalar. Ben 18/09/12 tarihinde Saturn taksimden Samsung galaxy s 3 aldım ancak cihazda bir üretim hatası vardı.Cihazın açma kapama tuşu düzgün çalışmıyor. Cihazı hemen geri Saturn'e götürdüm ordaki görevliler cihazda üretim hatası olduğunu söylediler ve beni samsung'un beşiktaşdaki servis noktasına yönlendirdiler. Samsung ise cihazı merkezine göndereceğini ve hatayla ilgili rapor oluşturulduktan sonra telefonun değişiminin mümkün olacağını söylediler ve Beşiktaş şubedeki çalışan bu sürecin 1 hafta olacağını ancak 2 3 gün sonra telefonla cihazın durumunu takip etmemi söyledi.Bugün Samsungla yaptığım görüşmede ise müşteri temsilcileri cihazın şu an beklemede olduğunu ve değişim süresinin yaklaşık 3 hafta kadar süreceğini söyledi. Tam anlamıyla Samsung tarafından mağdur bırakıldım 1800 tl ödediğim bir cihazı şu an kullanamıyorum . Aranızda başına benzer bir durum gelen var mı ? veya bir çözüm önerisi olan var mı ?
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,113
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Herkese merhabalar. Ben 18/09/12 tarihinde Saturn taksimden Samsung galaxy s 3 aldım ancak cihazda bir üretim hatası vardı.Cihazın açma kapama tuşu düzgün çalışmıyor. Cihazı hemen geri Saturn'e götürdüm ordaki görevliler cihazda üretim hatası olduğunu söylediler ve beni samsung'un beşiktaşdaki servis noktasına yönlendirdiler. Samsung ise cihazı merkezine göndereceğini ve hatayla ilgili rapor oluşturulduktan sonra telefonun değişiminin mümkün olacağını söylediler ve Beşiktaş şubedeki çalışan bu sürecin 1 hafta olacağını ancak 2 3 gün sonra telefonla cihazın durumunu takip etmemi söyledi.Bugün Samsungla yaptığım görüşmede ise müşteri temsilcileri cihazın şu an beklemede olduğunu ve değişim süresinin yaklaşık 3 hafta kadar süreceğini söyledi. Tam anlamıyla Samsung tarafından mağdur bırakıldım 1800 tl ödediğim bir cihazı şu an kullanamıyorum . Aranızda başına benzer bir durum gelen var mı ? veya bir çözüm önerisi olan var mı ?

normal süreç 30 gündür... şu an maduriyeti yaşayan samsung bence
 

Quantes

Öğrenci
Katılım
23 Eylül 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Samsung olarak hatalı bir cihaza teşhis koymak için de sizce de uzun bir süre değil mi ?
 

Webkurum

Profesör
Katılım
23 Nisan 2012
Mesajlar
1,817
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Samsung olarak hatalı bir cihaza teşhis koymak için de sizce de uzun bir süre değil mi ?
10larca milyon cihaz üretiyor arada olabilir sakin olmak gerekli . 3Hafta biraz uzun cidden. Az bir meblağ değil .Geçmiş olsun umarım sorununuz yakın zamanda çözülür.
 

erenberk

Rektör
Katılım
10 Mayıs 2010
Mesajlar
10,535
Reaksiyon puanı
100
Puanları
228
Sim kartı takmadan kullansaydın bir iki gün, o zaman sorgusuz sualsiz iade ederdin. Geçmiş olsun.
 

erenberk

Rektör
Katılım
10 Mayıs 2010
Mesajlar
10,535
Reaksiyon puanı
100
Puanları
228
Sim kart takılmadığında hiçbir neden olmadan iade hakkımız var mı ?

Sim kart takmazsan 15 gün içerisinde ben bunu iade edeceğim dediğin an geri almak zorundalar hiç bir sebep sunmana gerek yok. Alın beğenmedim paramı geri istiyorum diyebilirsin :)
 

UgurABA

Dekan
Katılım
28 Eylül 2007
Mesajlar
5,147
Reaksiyon puanı
15
Puanları
1,218
Büyük şanssızlık, ancak şunu da bilmelisiniz ki samsung s3 10 yada 20 adet üretilmedi. Dolayısıyla samsung servisinde birçok aygıt için işlemler yapılıyor olabilir. Yasal süreç içerisinde ne kadar isyan etsenizde işlemi hızlandırmanız servisteki görevlinin vicdanına kalmış bir durum. İnşallah yeni s3'ünüze kavuşursunuz.
 

ulaş35

Doçent
Katılım
22 Şubat 2007
Mesajlar
779
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Eğer arıza sonucunda değişim gibi bir durum olursa para iadesi iste , daha ucuza s3 alabilirsin başka yerlerden.
 

Webkurum

Profesör
Katılım
23 Nisan 2012
Mesajlar
1,817
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Sim kart takmazsan 15 gün içerisinde ben bunu iade edeceğim dediğin an geri almak zorundalar hiç bir sebep sunmana gerek yok. Alın beğenmedim paramı geri istiyorum diyebilirsin :)
15 Günde bir bunu yapsak tamamdır :D Dur bi ip5 alayım :D
 

erenberk

Rektör
Katılım
10 Mayıs 2010
Mesajlar
10,535
Reaksiyon puanı
100
Puanları
228
15 Günde bir bunu yapsak tamamdır :D Dur bi ip5 alayım :D

Tam bir Türk gibi konuştun :D Zaten sırf bu yüzden sim kartı takmazsan diye kısıtlıyor adamlar, normalde böyle bir koşul da olmaması lazım ama Türkiye'de mecburlar :D
 

Webkurum

Profesör
Katılım
23 Nisan 2012
Mesajlar
1,817
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Tam bir Türk gibi konuştun :D Zaten sırf bu yüzden sim kartı takmazsan diye kısıtlıyor adamlar, normalde böyle bir koşul da olmaması lazım ama Türkiye'de mecburlar :D
Biliyorum :D Ama bunu öğrendiyim iyi oldu . Telefon almayı planlıyordum . Bir takılma donma görürsem geri veririm direk :D
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
3,305
Reaksiyon puanı
8
Puanları
218
Konum
aksaray
benimde başıma gelmişti böyle bir olay vatandan galaxy s3 aldım görevli personelin elinde bende heyecanlıyım s3üm olcak diye ama allahtan inceleyerek aldım menüleri geziyorum felan en son du bide kamerasını inceleyim dedim hani nette gördüğüm videolar gibimi diye kamerayı açıyorum kamera açılmadan tekrar ana ekrana yönlendiriyor beni ilk başta şaşırdım bi kaç kez daha denedim yine aynı kamerayı açıyorum açılmadan kendi kafasına göre ana ekrana dönüyor telefon görevli arkadaşa bi bakarmısın dedim kamerasında sorun var sanırım baktı ondada aynı son bir s3 kalmış başkada yoktu arkadaş telefonda üretim hatası olabilir dedi ben ise size iyi günler deyip çıktım mağazadan eğer ben o telefonu hiç açmadan alsaydım ve iyice bir incelemeden alsaydım sonra uğraş dur artık servis servis gez halbuki telefonu daha önceden vodafone bayisinde denemiştim incelemiştim almak içinse vatanı uygun buldum sonra nemi oldu ordan çıktım daha önce incelediğim vodafone bayisine gittim telefonu aldım hiç açmadan ve incelemeden aklıma ya vatandaki gibi bir olay başıma gelirse keşke bir açıp inceleseydim diye düşündüm ama yoluda bayağı bi yarıladım geride dönmek istemedim eve gelene kadar içim güp güp attı ya bununda kamerası arızalıysadiye eve geldim açtım telefonu hemen ilk işim kamerasını açmak oldu sonuç MUTLU SON içime su serpildi sanki üstümden büyük büyük yük kalktı totem gibi bi şey olmuştu çünkü bende
 

goodtornado

Profesör
Katılım
6 Temmuz 2012
Mesajlar
1,546
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0

Bu tamamen samsung Türkiye nin is guzarligi, benzer sorun kardesimin basina geldi, urunu aldigi gun geri gofurdum ve birebir degisim yaptilar, kisacasi hem uretim hatasi diyorlar, hem de servise yönlendiriyorlar. Garip oldugu kadar dusundurucu bir durum.
 

El Padrino

Dekan
Katılım
15 Şubat 2007
Mesajlar
6,044
Reaksiyon puanı
70
Puanları
228
3 haftada sorunun çözüme kavuşursa kurban kes.İnşallah 3 haftada halladerler.Hangi marka olursa olsun, bu tür durumlar her zaman sancılı ve sorunlu geçer.Tek yapman gereken sabretmek ve servisle sürekli irtibat halinde olmak.Geçmiş olsun.Sorunun çözülür mutlaka...
 

Quantes

Öğrenci
Katılım
23 Eylül 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aslında Saturn'u seçme sebebim herhangi bir sorun karşısında sıkıntısız bir şekilde servisinden yararlanmaktı ama malesef böyle olmadı.Sizin önerdiğiniz daha ucuza satın alabileceğim bir yer var mı ?
 

Kadir Sekme

Profesör
Katılım
27 Mayıs 2012
Mesajlar
1,234
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Aslında Saturn'u seçme sebebim herhangi bir sorun karşısında sıkıntısız bir şekilde servisinden yararlanmaktı ama malesef böyle olmadı.Sizin önerdiğiniz daha ucuza satın alabileceğim bir yer var mı ?

Telefon sende ise Üsküdar da Teleservice noktası var. Hemen hemen bütün garantili cihazları tamir ediyorlar yazılım sıkıntılarını gideriyorlar. 5 yıldır güvendiğim bir yerdir. Eğer telefonun yanında ise hemen git hatasını belirt ve 2 günde düzeltsinler.

Teleservice nin tamir süresi yaklaşık 3 gün sürüyor. :)
 

Quantes

Öğrenci
Katılım
23 Eylül 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefon sende ise Üsküdar da Teleservice noktası var. Hemen hemen bütün garantili cihazları tamir ediyorlar yazılım sıkıntılarını gideriyorlar. 5 yıldır güvendiğim bir yerdir. Eğer telefonun yanında ise hemen git hatasını belirt ve 2 günde düzeltsinler.

Teleservice nin tamir süresi yaklaşık 3 gün sürüyor. :)



Tavsiyen için sağol ama cihazın tamirini değil değişimini istiyorum o yüzden mecbur samsung'un keyfini bekliycem ...
 

sln1991

Öğrenci
Katılım
21 Aralık 2012
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
benimde telefonumda bir sorun var.bende aynı yerden aldım ve aynı yere yönlendirdiler.değişimini halledebildinmi
 

BrknEs

Dekan
Katılım
4 Mayıs 2010
Mesajlar
6,928
Reaksiyon puanı
166
Puanları
243
Konum
EsBer
bence sabırlı ol bu işler kolay olmuyor ben 2 ay sabrettim ve tüketici haklarına dava açıp telefonu sıfırıyla değiştirmiştim ama başka bir cihazdı ozaman şunu öğrendim sadece senin cihazla uğraşmıyorlar bir sürü sorun var oyüzden sabredince sorun çözülüyor umarım seninki de aynı sonuca ulaşır birşey var soracağım neden alırken telefonu kontrol etmedin ben satın aldığımda bu tarz şeyleri çalışan kişi nezaretinde hemen kontrol ederim aynı anda iade etmek için !!!
 

sln1991

Öğrenci
Katılım
21 Aralık 2012
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benim telefonumun hatası çok farklı bi yerde bende raslantı sonucu gördüm malesef.telefonun bataryasinin orda 2 küçük metal parça var format atmaya yariyormuş.ben bi raslantı sonucu gördüm ve saturne götürüp sordum.bana degisimini ışte dediler ama ben telefonumu çok seviyorum ve gunlerce servislerde rezil olmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ya
 

canahmet34

Asistan
Katılım
29 Kasım 2012
Mesajlar
216
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sim kart taktığımızı nasıl anlıyorlar ? telefonun sim kart girişinde bunu algılayan bir sistem mi var ?
 
Üst