LG G2 İçin G Pro 2 Port Rom Yüklenmesi ve Özellikleri

Bu konuyu okuyanlar

kronikzll

Asistan
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Evet kaderşim... Emeğine de, ellerinede sağlık. Paylaşımın için Allah senden razı olsun.
Hiç problemsiz ve sıkıntısız kurulumu yaptım. [MENTION=392905]oocinn_[/MENTION] ve [MENTION=382605]OxyGEN[/MENTION] arkadaşlarada çok teşekkür ediyorum verdikleri bilgiler için..

Kısacık bir iki şey sormak istedim.
1. Romu yükledikten sonra bu KKBaseband'ı yüklemeye fırsat kalmadan restart attı ve normal halde açıldı telefon. KKBaseband'ı ne için yüklemem gerekiyordu acaba ? .. şimdiden sonra yükleyebilirmiyim bi yolu varmı?
2. Bide bu çoklu görev yöneticisinde iki pencereyi nasıl açıyoruz onu beceremedim.

Kısa bi açıklama yaparsanız çok memnun olurum, saolsun şimdiden.

Güle güle kullan kardeşim memnun kalirsin inşallah. Vallahi ben çok memnunum.
 

Brendee

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Güle güle kullan kardeşim memnun kalirsin inşallah. Vallahi ben çok memnunum.

Sende de Ekrani otomatik dondurme de sikinti varmı? Hic acmadiysan eger bi denermisin.. mesela mesajlardasin yada cektigin vidyoyu izliyosun, teli yan cevirince ekran dönmüyor bende, vidyo mesela tam ekran olmuyor o zaman yada diger pencereler..
 

Vikings

Dekan
Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
9,621
Reaksiyon puanı
90
Puanları
48
Sende de Ekrani otomatik dondurme de sikinti varmı? Hic acmadiysan eger bi denermisin.. mesela mesajlardasin yada cektigin vidyoyu izliyosun, teli yan cevirince ekran dönmüyor bende, vidyo mesela tam ekran olmuyor o zaman yada diger pencereler..

İnternet üzerinden izlediğin videolarda Streaming oynatıcıyı seç, Telefon ile çektiğin veya bilgisayarından yüklediğin yada indirdiğin videoları izlemek için Video yu seç yanında mavi bir logosu var. Telefonu çevirince otomatik dönecektir. Eğer ki dönmüyorsa romdan kaynaklı bir problemdir eskisine dönebilirsin.
 

Brendee

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
İnternet üzerinden izlediğin videolarda Streaming oynatıcıyı seç, Telefon ile çektiğin veya bilgisayarından yüklediğin yada indirdiğin videoları izlemek için Video yu seç yanında mavi bir logosu var. Telefonu çevirince otomatik dönecektir. Eğer ki dönmüyorsa romdan kaynaklı bir problemdir eskisine dönebilirsin.

mavi bir logosunu göremedim, sanırım yok, ekran dönmüyor. sadece vidyoda değil, hiç bir ekranda dönmüyor. Bi ayarı varmıdır acaba dedim.. Yoksa yapacak bişi yok. sadece olsaydı iyiydi. eskisine şimdilik dönmek istemiyorum. Diğer özellikleri daha ağır basıyor. Saol ilgin için..
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
mavi bir logosunu göremedim, sanırım yok, ekran dönmüyor. sadece vidyoda değil, hiç bir ekranda dönmüyor. Bi ayarı varmıdır acaba dedim.. Yoksa yapacak bişi yok. sadece olsaydı iyiydi. eskisine şimdilik dönmek istemiyorum. Diğer özellikleri daha ağır basıyor. Saol ilgin için..

Bendede hava durumu saydam değil ve notlar widgeti çalışmıyor. Yakın vakitte tekrar kurcam romu
 

kronikzll

Asistan
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Sende de Ekrani otomatik dondurme de sikinti varmı? Hic acmadiysan eger bi denermisin.. mesela mesajlardasin yada cektigin vidyoyu izliyosun, teli yan cevirince ekran dönmüyor bende, vidyo mesela tam ekran olmuyor o zaman yada diger pencereler..

Galiba baseband yüklemedin. Ondan dolayı olabilir. Bende sorun yok çünkü.
 

Brendee

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Galiba baseband yüklemedin. Ondan dolayı olabilir. Bende sorun yok çünkü.

Doğrudur. Yüklemeye fırsat bulamadan tel açılınca tekrar dönüp yüklemedim. Nasıl yükleyebilirim şimdi onu ? .. telefonun içinde romu attığım klasörde kkbaseband duruyor. Bi yolu varsa halledeyim onuda.. eksik bişi kalmasın.. Ama nasıl ? ... :)
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
Doğrudur. Yüklemeye fırsat bulamadan tel açılınca tekrar dönüp yüklemedim. Nasıl yükleyebilirim şimdi onu ? .. telefonun içinde romu attığım klasörde kkbaseband duruyor. Bi yolu varsa halledeyim onuda.. eksik bişi kalmasın.. Ama nasıl ? ... :)

Telefonu yeniden başlat tuşuna basın 3 seçenek çıkacak. Recovery é girin baseband I flashlayın ama bence bundan değil sorun. Düzelmezse sorun wipe yapıp romu tekrar kurun ilk romu yüklerkenki gibi.
 

hamza5806

Profesör
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
3,671
Reaksiyon puanı
22
Puanları
38
Birşey ayarla derken kardeşim. Bu romu kullanmak için önce sürüm düşmen lazım sonra anlatımdaki adımları tekrarla.
hocam ayarla derken varsa veya yapıldığı zaman artık o rom için de konu bekliyorum senden anlamında mümkünse beni etiketlersen sevinirim
birde sürüm değişip bu romu yüklersem android kaç olacak 4.2 mi 4.4 mü bu ara biraz uzak kaldım teknolojiden de:D
 

kronikzll

Asistan
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Telefonu yeniden başlat tuşuna basın 3 seçenek çıkacak. Recovery é girin baseband I flashlayın ama bence bundan değil sorun. Düzelmezse sorun wipe yapıp romu tekrar kurun ilk romu yüklerkenki gibi.

Xda daki sayfada ekranın yan dönmesi ile ilgili olabileceği yazıyor o yüzden dedim. Tekrar baseband kurunca düzelir gibi geliyor bana da.
 

kronikzll

Asistan
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
hocam ayarla derken varsa veya yapıldığı zaman artık o rom için de konu bekliyorum senden anlamında mümkünse beni etiketlersen sevinirim
birde sürüm değişip bu romu yüklersem android kaç olacak 4.2 mi 4.4 mü bu ara biraz uzak kaldım teknolojiden de:D

4.4 zaten bu kardeşim. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Stock Rom bile bunun eline su dökemez özellik açısından. 😊
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
Xda daki sayfada ekranın yan dönmesi ile ilgili olabileceği yazıyor o yüzden dedim. Tekrar baseband kurunca düzelir gibi geliyor bana da.

Doğrudur hocam bende olmazsa tekrar kurmasını söyledim. Denemekte yarar var Tabiki de :)
 

Brendee

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Doğrudur hocam bende olmazsa tekrar kurmasını söyledim. Denemekte yarar var Tabiki de :)

Evet abi şimdi dediğin gibi kkbaseband'ı yükledim.. restart atınca olay anında düzeldi. hiç bi şekilde ekran dönmüyordu, şimdi ana ekran dahil çözüldü.Yine teşekkür borçluyum size.. Çok sağolun.. [MENTION=395141]kronikzll[/MENTION] , çok dua aldın benden haberin olsun. Bi dahaki probleme kadar kendinize iyi bakın..
 

kronikzll

Asistan
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Evet abi şimdi dediğin gibi kkbaseband'ı yükledim.. restart atınca olay anında düzeldi. hiç bi şekilde ekran dönmüyordu, şimdi ana ekran dahil çözüldü.Yine teşekkür borçluyum size.. Çok sağolun.. @kronikzll , çok dua aldın benden haberin olsun. Bi dahaki probleme kadar kendinize iyi bakın..
Bundan sonra problem yaşamazsın merak etme. Ara sıra kendini yeniden başlatabilir telefon onun dışında bir şey yok. Orjinal rom gibi stabil. (bende 1 ayda 3 kez restart etti kendini)
 

tugrul_27

Doçent
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
881
Reaksiyon puanı
116
Puanları
43
GPro 2 romunda kameradaki slow motion çalışmıyor. Yada ben calistiramadim birde uhd video cekimi uzun sure Cekmiyor kamera lensi cok isiniyor onun haricinde iyi bir Rom
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
GPro 2 romunda kameradaki slow motion çalışmıyor. Yada ben calistiramadim birde uhd video cekimi uzun sure Cekmiyor kamera lensi cok isiniyor onun haricinde iyi bir Rom

tebugahu.jpg

Bunun işaretli olduğundan emin misiniz?
 

tugrul_27

Doçent
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
881
Reaksiyon puanı
116
Puanları
43
Evet o isaretli ama genede slow cekim yani agir cekim yapmiyor bi ayari varsa paylas lutfen
 

hamza5806

Profesör
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
3,671
Reaksiyon puanı
22
Puanları
38
4.4 zaten bu kardeşim. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Stock Rom bile bunun eline su dökemez özellik açısından. 
şarj nasıl hocam azalma oluyor mu ben daha önceki telefonuma kurduğum romlarda şarj süresi azalıyordu da:D
 

Brendee

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Evet o isaretli ama genede slow cekim yani agir cekim yapmiyor bi ayari varsa paylas lutfen

Cekimi yaptiktan sonra izle vidyoyu sol üstte hız ayarı var x1/4 , x1/2 ,x1 gibi. Bastikca değişiyor. Onları goruyorsan ordan 1/4 ayarlamayi dene. Yok, görmüyorsan slow motion olmamistir. Ama bende oluyor. Cekimde sikintim yok. Uhd vidyoda bende de isiniyor ama malumbu telefonun orjinalinde boyle bi ozellik yok. Bu kadarinada bence sukur.
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
Şu rom için farklı bi tema paketi yokmu arkadaşlar.
 

oocinn_

Asistan
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
G2 için olan temalar bu romda çalışıyor mu?
 

murat70

Öğrenci
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar lg g2 yüklerken ekran lg de kaldı ne yapmam lazım
 

Son mesajlar

Üst