• 13 dakikada Apple etkinliği özeti!

    Apple dün gerçekleştirdiği etkinlikte AirPods 3, M1 Pro ve M1 Max işlemcileri ile 14 ve 16 inç MacBook Pro tanıttı, biz de özetledik.

LG G2 Root + TWRP + Custom Rom+ Stock Rom'a dönüş.

Bu konuyu okuyanlar

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Arkadaşlar optimus 1.4.1 den stock roma dönemiyorum daha önce yapmıştım aynı şeyleri yapıyorum %2 de kalıyo bi tavsiyeniz var mı yapmam gereken.
 

ordulum

Öğrenci
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
hangi romu neyle yüklemeyi deniyorsun. bende senin gibi çeşitli sorunlar yaşadım flashtool 2014 ile kurmayı başardım bir de onu dene istersen.
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
20 g yi konuda anlatıldığı gibi .kdz dosyasıyla host dosyasını değiştirip flashtoolla yapmaya çalışıyorum. Sen nasıl yaptın
 

ordulum

Öğrenci
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
http://csmg.lgmobile.com:9002/csmg/b2c/client/auth_model_check2.jsp?esn=

linkin sonuna imei numranı yaz adressaırından en son sürümünü arat cihazının. host dosyasını felan değiştirmene gerek yok. aşağıdaki linkteki gibi yap ayarları kurulumu yap. ama driverler felan kesinlikle yüklü olsun. yoksa hata alma olasılığın yüksek. wipe leri yapmayı da unutma.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2797190

3. adımın alında googledrive linki ver onu da indir ve kur. işleme sonra başla.
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
stock romu ordan yükledim orda bi sorun yok wipeları yapmayı unutma derken tamamen mi sıfırlayayım işleme başlamadan önce
 

ordulum

Öğrenci
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
siz stock romu yüklediniz mi yüklemeye mi çalışıyorsunuz. wipe işlemi stock rome yüklemeden önce yapınız. yani yeni sistem yüklediğinizde eski sistemden artık kalmasın. yaparken internal storage diye bir seçenek var onu silersen tüm sistemi silmiş olursun bilgin olsun. yani recovery mode felan açılmaz olur.
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Onu sildiğim zaman yine recovery girebiliyorum tuşlarla. Dediklerini yaptım ama malesef gene takili kalıyor enteresan bi şekilde çözemedim bi türlü bütün driverlari kaldırıp tekrar yükledim ama olmadı.
 

ordulum

Öğrenci
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
başka versiyonlar deneyin. 10c, 20b veya 20c. aldığnız hata nedir peki. nerde tıkanıyor olay.
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
20c,2f,20g bunları denedim yazılımı telefona kurma kısmında %2 ye gelince hata veriyo resimdeki gibi
EEjX0z.png
[/URL][/IMG]
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Evet cse flashla yapıyorum %2 de kalıyo aynı şekilde.
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,302
Reaksiyon puanı
704
Puanları
113
Arkadaşlar sorunumu çözdüm http://forum.xda-developers.com/lg-...-original-eur-80220g-kdz-to-recovery-t2907216 siteden .zipli romu indirip twrp flashlayın sonra orjinal romunuz flash tolldan flashlayınca hata vermiyo.
Nasıl yani? TWRP'den flashlayınca orjinal ROM'a geri dönüyoruz ve rootu kaldırmak için de flashtool ile orjinal ROM atınca %2 hatasını vermiyor mu? Ben de aynı hatayı alıyorum da eğer %2 hatası vermiyorsa flashlarım orjinal ROM'u TWRP'den.
 

seico

Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
60
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Aynen dediğin gibi yapınca oluyor ben o şekilde yaptım.
 

cccemirccc

Asistan
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
165
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Belki de ama internal storage dahil wipe yapmama rağmen @Liquido ile stock ROM atmaya çalıştık ve maalesef %2'de takıldı her seferinde. Olmadı mı olmuyor. :hammer:
hocam optimus g3 romundan aynen senin gibi stock roma dönmeye calısıyordum, en sonunda başardım hemde 10 dakika gibi bir sürede ve download modda bile rooted yazmıyor unroot yazıyor :) yani ilk aldıgımın aynısı oldu telefon. Bende senin gibi full wipe yapmama ragmen %2de takılıp ilerisine gidemiyordum. Yardım istersen yaz bana
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,302
Reaksiyon puanı
704
Puanları
113
hocam optimus g3 romundan aynen senin gibi stock roma dönmeye calısıyordum, en sonunda başardım hemde 10 dakika gibi bir sürede ve download modda bile rooted yazmıyor unroot yazıyor :) yani ilk aldıgımın aynısı oldu telefon. Bende senin gibi full wipe yapmama ragmen %2de takılıp ilerisine gidemiyordum. Yardım istersen yaz bana

Eee, nasıl hallettin peki?
 

cccemirccc

Asistan
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
165
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Eee, nasıl hallettin peki?
Once xda den lg flash tool 2014 indir, telefonu download moda al, telefonu aldiginda kurulu olan stock romu indir, mesela ben aldigimda jelly bean 4.2.2 kuruluydu. İndirdigin kdz dosyasini flash tool klasorunun icine at. Flash toolu ac 3GQCT secme, CDMA sec. Digeride DİAG olsun. Normal flash degil CSE flasha tikla acilan pencereden starta tikla bekle atsin sorun cikmayacak. Ben boyle yaptim ve sorun cikmadi. 4.2.2 jellybean kurulu iken support tooldan guncelleyebilirsin telefonu.
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,302
Reaksiyon puanı
704
Puanları
113
Once xda den lg flash tool 2014 indir, telefonu download moda al, telefonu aldiginda kurulu olan stock romu indir, mesela ben aldigimda jelly bean 4.2.2 kuruluydu. İndirdigin kdz dosyasini flash tool klasorunun icine at. Flash toolu ac 3GQCT secme, CDMA sec. Digeride DİAG olsun. Normal flash degil CSE flasha tikla acilan pencereden starta tikla bekle atsin sorun cikmayacak. Ben boyle yaptim ve sorun cikmadi. 4.2.2 jellybean kurulu iken support tooldan guncelleyebilirsin telefonu.

2 fark var senle benim yaptığımdan. Ben 3GQCT'yi seçmiştim ve ilk gelirken değil de Almanya 20d'yi flashlamayı denemiştim ama bunla alakası yok bence. CDMA ile alakası olabilir, denerim.
 

cccemirccc

Asistan
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
165
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
2 fark var senle benim yaptığımdan. Ben 3GQCT'yi seçmiştim ve ilk gelirken değil de Almanya 20d'yi flashlamayı denemiştim ama bunla alakası yok bence. CDMA ile alakası olabilir, denerim.
Birde yukleyecegin kdz dosyasini flash tool klasorune atmayi unutma hocam
 

windows8

Profesör
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
1,093
Reaksiyon puanı
3
Puanları
36
Mac için root ve rom nasıl atılır detaylı anlatabilecek birisi varmı
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşlar benim telefon ekranı sarı yazılı olarak kaldı, yardımcı olabilir misiniz acillll
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
herkese iyi akşamlar. anlatımda belirtildiği gibi root yaptım cihaza arkadaşlar. twrp de kurdum. quick boot uygulamasınıda kurdum. ancak bundan sonra şöyle bir sorunum var. kuracağım custom rom optimusg3. bunun sıkıştırılmış dosyasını indirdim ancak kurmadan önce kk baseband ı flaşlayın falan diyor. onuda indirdim. gapps i de. ilk önce hangisini flaşlayacağım. flaşlamak ne? birisi aydınlatabilirse sevinirim. ona göre yüklüyeceğim.
 

klimanjero

Öğrenci
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
herekese iyi akşamlar arkadaşlar.Benim telefonumun dokunmatiğinin üst 1/3 lük kısmı bozuldu.Bu yüzden TWRP ile silme işlemini yaparken Dalvik cache kısmını tıklayamıyorum.Dalvik cache i tıklamadan ben yinede flashtool ile 20c romunu yükledim ama hala ROOTED yazıyor.Şimdi 2 sorum olacak.

1.Benim bu işlem esnasındaki sorunum dalvik cache i tıklayamamamdan kaynaklanıyor olabilirmi yoksa yaşadığım sıkıntı diğer arkadaşlarınkiyle aynı sebeplerdenmi ?

2.Eğer dalvik cache tıklamam gerekiyorsa (ki TWRP ) de tıklayamıyorum. Bunu CWM de yapabilirmiyim (ses açma kapama tuşları ile çalışıyor sanırım).Eğer diyorsanız ki CWM de yap.CWM de rom yüklemeyle alakalı bilgi edinebileceğim bir video yada yorum linki yazabilirmisiniz.Şimdiden teşekkürler.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
kardeş söylediklerinin hepsini yaptım ama cm11 rom unu verdiğin bağlantı açmadığı için indiremedim. elimde 4.2.2 vardı bende telefona onu attım sonra twro recovery mod ta söylediğin işlemleri yaptım yedekleme aldım telefonu sıfırladım sonra instal a tıkladım ama attığım 4.2.2 kdz dosyası orda yoktu bende geri çıktım şimdi telefon lg ekranında takılı kaldı açılmıyor neyapmam lazım.
 

Vikings

Dekan
Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
9,621
Reaksiyon puanı
90
Puanları
48
kardeş söylediklerinin hepsini yaptım ama cm11 rom unu verdiğin bağlantı açmadığı için indiremedim. elimde 4.2.2 vardı bende telefona onu attım sonra twro recovery mod ta söylediğin işlemleri yaptım yedekleme aldım telefonu sıfırladım sonra instal a tıkladım ama attığım 4.2.2 kdz dosyası orda yoktu bende geri çıktım şimdi telefon lg ekranında takılı kaldı açılmıyor neyapmam lazım.

Download moda alıp stock romu flashlayın.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben yükledim tlf on numara oldu teşekkür ederim o kadarda zor değilmiş :)
 

sebastianum

Öğrenci
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefonda cloudy g3 romu yüklü tekrar stock romu nasıl yükleyebilirim
 

eF.E

Profesör
Emektar
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
2,062
Reaksiyon puanı
13
Puanları
48
4.4.2 80220g sürümü yüklü cihazımı en kısa yoldan nasıl root'layabilirim? birkaç programa baktım ama 20g sürümü için çalışmıyor denilmiş, o yüzden denemeye çekindim :)
 

Son mesajlar

Üst