- Katılım
- 6 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 1,447
- Reaksiyon puanı
- 1,072
- Puanları
- 358
umarım çözersiniz
Hepsiburada değil satıcılarına çok dikkat etmeniz gerekiyor.
İki hafta oldu çözüme dair hiçbir girişimleri olmadı.Ben de genelde çözüme ulaştırıyorlar diye biliyorum hiç sorun yaşamadım yoğunluktan olsa gerek.sorunu çözerler diye düşünüyorum
deneyeceğim, teşekkürlerHocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
Adi lojistik firması onu da söylemiyor. Biz teslim ettik deyip işten sıyrılmaya çalışıyor. Öyle deseler ben gidip şubeden de alırdım ya öyle de demiyorlar işteGecmis olsun. Tüketici heyetine başvuru yapın. Ama dikkat edin 1 kez başvuru yapıp bırakın en geç 6 ayda sonuçlanır. Bir kaç kez başvuru yaptığında karşı tarafın avukatı süreyi uzatabilir.
Hediye geldiğine göre büyük ihtimal kargo şirketinde bir karışıklık oldu. Çünkü 20 25 kg gibi bir limitten sonra ev kapısına bırakmıyorlar evin önünden inip almanız gerekiyor. Bazı yerlerde kargo ağır olunca geldik yoktunuz adı altında direk şubeden almanızı istiyorlar
Amazon Türkiye' den Baseus hızlı şarj kablosu sipariş ettim, neredeyse aynı gün evime gelecekti o kadar hızlıydı. Kolaygelsin diye bir kargo ile gönderildi, yola çıkarken aradılar, sitelerinde nerede oldukları canlı olarak gösteriliyor. Ayrıca kablo normalde 50₺ve ben 15₺ ye almıştım.Eski güveni kalmadı. Amazon en iyisi şu an bu konuda.
Ben Samsun'da oturmama rağmen 2-3 günde geliyor. Birde özel kurye ile getiriyorlar. Kargo ne zaman gelecek, ne zaman dağıtacak hepsini söyleyip haber veriyorlar. Hatta müsait değilsen ileri tarihe erteleme veya komşuya bırakma gibi seçenekler de mevcut. Bunu yapmak bu kadar zor değilmiş demek ki. Birde Hepsiburada kendi kargo dağıtım firmasına sahip olacak güya hiçbir farkı yok standart olanlarla.Amazon Türkiye' den Baseus hızlı şarj kablosu sipariş ettim, neredeyse aynı gün evime gelecekti o kadar hızlıydı. Kolaygelsin diye bir kargo ile gönderildi, yola çıkarken aradılar, sitelerinde nerede oldukları canlı olarak gösteriliyor. Ayrıca kablo normalde 50₺ve ben 15₺ ye almıştım.
Amazon'da diğer kargo firmaları sebebiyle sorun yaşasanız dahi müşteri hizmetleri hızlı davranıyor ve çabuk çözüm buluyor hocam. Kargo firmasında sorun olabilir ona bir şey demiyoruz. Önemli olan bir şey olduğunda insanın karşısında muhatap bulabilmesi. Onu da en iyi Amazon yapıyor şu an.Buna benzer bir durum bende yaşadım. Satıcı bizzat Hepsiburadaydı. Almadığım halde ürün teslim edildi gözüküyordu. Devamlı telefon trafiği vs derken 2 gün sonra getirdiler. Türkiye'de hiçbir alışveriş sitesine ve kargo firmasına güvenmiyorum. Amazonda da firmalara denk gelirseniz farklı olacağını sanmam. Ama müşteri hizmetleri bizimkilerden iyidir.
Doğrudur hocam, tüketici olarak en büyük sıkıntımız karşımızda muhatap bulamamak. yukarıdaki problemimde bahsettiğim telefon trafiğinde yaşadığım stres yüzünden saçım sakalımdaki beyaz sayısı arttıAmazon'da diğer kargo firmaları sebebiyle sorun yaşasanız dahi müşteri hizmetleri hızlı davranıyor ve çabuk çözüm buluyor hocam. Kargo firmasında sorun olabilir ona bir şey demiyoruz. Önemli olan bir şey olduğunda insanın karşısında muhatap bulabilmesi. Onu da en iyi Amazon yapıyor şu an.
Kırmızı araba geldi dimi ben küçükken marketten almıştık bozulmuştu ondan 5 yıl sonra başka bir araba aldık aynısı geldi ve şu an o da bozukevet bende bana sahte kırık eşya yolladılar ürün:rock crawler