Hepsiburada Servis tarafından dolandırıldım.

  • Konuyu başlatan Deleted member 216045
  • Başlangıç tarihi

Bu konuyu okuyanlar

D

Deleted member 216045

SDN Okuru
02 Ocak 2016 Cumartesi günü OCZ marka SSD sipariş verdim. Hızı git gide yavaşlamaya başladı bende 12.12.2017'de garantisi bitmeye yakın servise gönderdim. Ürünü teknik servis bekletip bekletip garanti tarihinin bittiği gün (02.01.2018) tarihinde geri yolluyor ve garantisi bittiği için işlem yapamıyoruz deniyor.
Asıl aksiyon burada başlıyor. SSD 2 sene önceki adresime gönderiliyor. Benimle uzaktan yakından bağlantısı olmayan birisi kargoyu alıyor ve benim 1 ay sonra haberim oluyor. Sebebi ise resimlerde de görebileceğiniz üzere Hepsiburada mesajlarıma aylar sonra cevap veriyor. Kargoyu teslim alan şahısa ulaşıp kargomu istediğimde ise bana ürünün üzerinde garanti dışı yazdığı için bozuk sandım çöpe attım diyor.
Şu an elimde bir tek ürünün faturası var arkadaşlar. Yapılan haksızlık bana 550 TL 'ye mal oldu. Bu durum kesinlikle illegaldir. Garanti süresi içinde yolladığım halde bitmesi beklendi ve garantisi bittiği gün garantisi yoktur denip fatura adresine geri yollandı.


12.12.2017'de yolladığımın kanıtı.. diğer 2'sini kendileri sonrada oluşturdu. en altta ki gönderme tarihim.
https://i.hizliresim.com/EDr9BD.jpg

teslim edildiğine dair kanıt:
https://i.hizliresim.com/PDnJVv.jpg


Müşteri hizmetleri konuşmalarımız:
https://i.hizliresim.com/j6XbDG.png
https://i.hizliresim.com/2anzl0.jpg
https://i.hizliresim.com/Bzv7dj.jpg
https://i.hizliresim.com/Z3Moq0.jpg
https://i.hizliresim.com/oV04mo.jpg



Bimere ve tüketici hakem heyetine şikayet ettim fakat red kararı çıktı. Çünkü elimde ssd yok. SSD yi aras kargo eski ev adresimden birine vermiş. Teslim alanın imzalı kargo kağıdı da elimde mevcut...
Arkadaşlar burada kim suçlu? kimi nereye şikayet edebilirim?
 

Halktan Biri

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,163
Puanları
113
Geçmiş olsun hocam. İşe yarar mı bilmem ama sikayetvar.com 'dan şikayet edebilirsiniz.

Ben de internet üzerinden yaptığım bir alışverişimde yaşadığım sıkıntıdan dolayı şikayetvar sitesinde şikayet oluşturmuştum. Firma bana kısa sürede dönmüştü.
 
D

Deleted member 216045

SDN Okuru
Geçmiş olsun hocam. İşe yarar mı bilmem ama sikayetvar.com 'dan şikayet edebilirsiniz.

Ben de internet üzerinden yaptığım bir alışverişimde yaşadığım sıkıntıdan dolayı şikayetvar sitesinde şikayet oluşturmuştum. Firma bana kısa sürede dönmüştü.
hocam ssd'm kaybolmadan önce ve kaybolduktan sonra 2 ayrı şikayet oluşturdum sikayetvar.com'a.
tek üzüldüğüm kısım ise benle dalga geçer gibi hepsiburada müdürlüğü ssd yi bize gönderin size para iadesi yapalım diyor.
ağır küfür etse canım daha az acır. bende olmayan ssd yi nasıl göndereyim?
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,116
Puanları
113
hepsi manyak onların adamın biri ona ait olmadığı halde çöpe atıyor diğer manyaklar garanti bitsin diye oyalanıyor ...
hepsi sopalık.
 

Son mesajlar

Üst