D
Deleted member 216045
SDN Okuru
02 Ocak 2016 Cumartesi günü OCZ marka SSD sipariş verdim. Hızı git gide yavaşlamaya başladı bende 12.12.2017'de garantisi bitmeye yakın servise gönderdim. Ürünü teknik servis bekletip bekletip garanti tarihinin bittiği gün (02.01.2018) tarihinde geri yolluyor ve garantisi bittiği için işlem yapamıyoruz deniyor.
Asıl aksiyon burada başlıyor. SSD 2 sene önceki adresime gönderiliyor. Benimle uzaktan yakından bağlantısı olmayan birisi kargoyu alıyor ve benim 1 ay sonra haberim oluyor. Sebebi ise resimlerde de görebileceğiniz üzere Hepsiburada mesajlarıma aylar sonra cevap veriyor. Kargoyu teslim alan şahısa ulaşıp kargomu istediğimde ise bana ürünün üzerinde garanti dışı yazdığı için bozuk sandım çöpe attım diyor.
Şu an elimde bir tek ürünün faturası var arkadaşlar. Yapılan haksızlık bana 550 TL 'ye mal oldu. Bu durum kesinlikle illegaldir. Garanti süresi içinde yolladığım halde bitmesi beklendi ve garantisi bittiği gün garantisi yoktur denip fatura adresine geri yollandı.
12.12.2017'de yolladığımın kanıtı.. diğer 2'sini kendileri sonrada oluşturdu. en altta ki gönderme tarihim.
https://i.hizliresim.com/EDr9BD.jpg
teslim edildiğine dair kanıt:
https://i.hizliresim.com/PDnJVv.jpg
Müşteri hizmetleri konuşmalarımız:
https://i.hizliresim.com/j6XbDG.png
https://i.hizliresim.com/2anzl0.jpg
https://i.hizliresim.com/Bzv7dj.jpg
https://i.hizliresim.com/Z3Moq0.jpg
https://i.hizliresim.com/oV04mo.jpg
Bimere ve tüketici hakem heyetine şikayet ettim fakat red kararı çıktı. Çünkü elimde ssd yok. SSD yi aras kargo eski ev adresimden birine vermiş. Teslim alanın imzalı kargo kağıdı da elimde mevcut...
Arkadaşlar burada kim suçlu? kimi nereye şikayet edebilirim?
Asıl aksiyon burada başlıyor. SSD 2 sene önceki adresime gönderiliyor. Benimle uzaktan yakından bağlantısı olmayan birisi kargoyu alıyor ve benim 1 ay sonra haberim oluyor. Sebebi ise resimlerde de görebileceğiniz üzere Hepsiburada mesajlarıma aylar sonra cevap veriyor. Kargoyu teslim alan şahısa ulaşıp kargomu istediğimde ise bana ürünün üzerinde garanti dışı yazdığı için bozuk sandım çöpe attım diyor.
Şu an elimde bir tek ürünün faturası var arkadaşlar. Yapılan haksızlık bana 550 TL 'ye mal oldu. Bu durum kesinlikle illegaldir. Garanti süresi içinde yolladığım halde bitmesi beklendi ve garantisi bittiği gün garantisi yoktur denip fatura adresine geri yollandı.
12.12.2017'de yolladığımın kanıtı.. diğer 2'sini kendileri sonrada oluşturdu. en altta ki gönderme tarihim.
https://i.hizliresim.com/EDr9BD.jpg
teslim edildiğine dair kanıt:
https://i.hizliresim.com/PDnJVv.jpg
Müşteri hizmetleri konuşmalarımız:
https://i.hizliresim.com/j6XbDG.png
https://i.hizliresim.com/2anzl0.jpg
https://i.hizliresim.com/Bzv7dj.jpg
https://i.hizliresim.com/Z3Moq0.jpg
https://i.hizliresim.com/oV04mo.jpg
Bimere ve tüketici hakem heyetine şikayet ettim fakat red kararı çıktı. Çünkü elimde ssd yok. SSD yi aras kargo eski ev adresimden birine vermiş. Teslim alanın imzalı kargo kağıdı da elimde mevcut...
Arkadaşlar burada kim suçlu? kimi nereye şikayet edebilirim?