🔥 Öne Çıkan Konular

Hepsiburada Tarafından Dolandırıldım

Bu konuyu okuyanlar

Yunus Sami

Öğrenci
Katılım
19 Mayıs 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
 

ikincielfiyat

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
24
Puanları
3
Hocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
 

hüzün_

Dekan
Emektar
Katılım
14 Nisan 2010
Mesajlar
8,745
Reaksiyon puanı
477
Puanları
83
Yaş
32
Ben de genelde çözüme ulaştırıyorlar diye biliyorum hiç sorun yaşamadım yoğunluktan olsa gerek.sorunu çözerler diye düşünüyorum
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,906
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,098
Puanları
113
Hocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
Eski güveni kalmadı. Amazon en iyisi şu an bu konuda.
 

WindStone

Profesör
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
3,610
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
1,853
Puanları
113
Yaş
17
Hocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
Bence şuçu hepsiburadaya atmamalıyız bende birsürü kez alışveriş yaptım sıkıntı çıktığında hemen düzelttiler. Bence sıkıntı satan firma'da onlar verildiğini söylediği için hepsiburada bişey yapamıyor.
 

hüzün_

Dekan
Emektar
Katılım
14 Nisan 2010
Mesajlar
8,745
Reaksiyon puanı
477
Puanları
83
Yaş
32
Kargo şirketini şikayetin üzerine gidin daha fazla baskı yapın çünkü teslimati size bizzat yapmadılar
 

Çağan Erdal

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
42
Puanları
13
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
Sorunun yoğunluktan olduğunu düşünüyorum.
 

TheChild

Profesör
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,196
Reaksiyon puanı
1,564
Puanları
113
Yaş
24
Bireysel tüketici mahkemesine vereceğini söyle , ilgilenmezler ise size yine bu sefer durumu hb’den yazılı beyan iste olayla ilgili süreci hızlandırmak için.
 

MendeburMarul

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
51
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
23
Yahu neden uğraşıyorsun hepsioradayla? Gearbest gibi yerlerden söyle. Hem Artık hepsibruadada kötü satıcılar çoğaldı
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,277
Reaksiyon puanı
5,304
Puanları
113
Yaş
33
Yahu neden uğraşıyorsun hepsioradayla? Gearbest gibi yerlerden söyle. Hem Artık hepsibruadada kötü satıcılar çoğaldı
Koşubandını gearbestten mi sipariş etsin. Ayrıca 30 kilo üzeri ürünler için gümrük müşavirliği ile anlaşıp ürünü gümrükten geçirmek gerekiyor. Birde vergi yüzde 20den 48e çıkıyor doğal olarak.
 

MendeburMarul

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
51
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
23
Koşubandını gearbestten mi sipariş etsin. Ayrıca 30 kilo üzeri ürünler için gümrük müşavirliği ile anlaşıp ürünü gümrükten geçirmek gerekiyor. Birde vergi yüzde 20den 48e çıkıyor doğal olarak.
Koşu bandını elle seçip alsın. Ancak yurtdışından öyle teknelojik ve hafif aletleri getirmek daha mantıklı. Hem ben pcbway adlı yerden 120 tane pcb getirmek için anlaşmak zorunda kaldım müşavirle:(
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,277
Reaksiyon puanı
5,304
Puanları
113
Yaş
33
Büyük ihtimal kargo firmasında kaybolmuş ve vermişler gibi gösteriyolar çünkü hiç bilinmedik bir marka ve ismine bakılırısa büyük ihtimal aile firması
Finspor aile firması değil ayrıca İstanbulda 6 Avmde yeri olan bir firma. Ben 2007de İstanbul Optimum AVM açıldığında Migrosta part-time çalışıyordum. O zaman orada Finspor dükkanı vardı halen de var. Burada problem lojistik firmasından kaynaklanıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Koşu bandını elle seçip alsın. Ancak yurtdışından öyle teknelojik ve hafif aletleri getirmek daha mantıklı. Hem ben pcbway adlı yerden 120 tane pcb getirmek için anlaşmak zorunda kaldım müşavirle:(
Ama arkadaşın açtığı konu farklı.
 

MendeburMarul

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
51
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
23
Finspor aile firması değil ayrıca İstanbulda 6 Avmde yeri olan bir firma. Ben 2007de İstanbul Optimum AVM açıldığında Migrosta part-time çalışıyordum. O zaman orada Finspor dükkanı vardı halen de var. Burada problem lojistik firmasından kaynaklanıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ama arkadaşın açtığı konu farklı.
inanırım. bu yüzden aras kargo seçiliyor genellikle. veya yurtiçi
 

concord

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2020
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
20
11 Kasım‘da hepsiburada üzerinden bir koşu bandı satın aldım. Ancak ürünüm hala gelmedi. Ve problemim sadece bu değil. Ürünüm teslim edildi yazıyor. Hem de bana teslim edilmiş güya. Halbuki bana hiçbir şey teslim edilmedi. Koşu bandının yanında bir egzersiz tekerleği hediye ediliyordu. O egzersiz tekerleği gelmiş sadece ben evde yokken onu da site güvenliği teslim almış. Ama onu bile ben teslim almışım olarak yazmışlar.

10 gün boyunca ürünün satıcısı Finspor ile, kargo firması Ceva Lojistik ile ve tabi ki satıcı platform Hepsiburada ile defalarca kez görüştüm. Bazen günde 3-4 kez. Ama hiçbir şekilde bir sonuç alamadım. Her defasında hepsi “tarafınıza geri dönüş yapacağız” dediler fakat hiçbirinde de geri dönüş yapmadılar. Hatta uygulama üzerinden açtığım talepleri de hep reddettiler.

En son biraz sert konuştum. Ücret iadesi istiyorum artık dedim. Sonra mail yoluyla geri döndüler. Ama onda da demişler ki ürünü kargoya geri verin ücret iadesi yapalım. Aradım “Ürün bana hiç gelmedi ki neyi kargolayacağım” dedim. Özür dileriz, beklemeye devam edin geri döneceğiz dediler.

4 bin liram çöpe gitsin istemiyorum. Ki 4 bin lira gerçekten iyi para, içinde olduğumuz pandemi sürecinde...

Bu konuda yasal takip başlatmayı düşünüyorum. Acaba Hepsiburada’da yetkili bi tanıdığı olan var mı?
Dolandırıldıysanız bile bunun Hepsiburada ile alakası olduğunu sanmıyorum. Çünkü aldığınız ürünün satıcısı Hepsiburada değil ve kargo şirketi de Hepsiburada ile anlaşmalı değil galiba. Bence fiyatı yüksek olan ürünlerin satıcısı Hepsiburada değilse alınmamalı.
 

Onur_0168

Asistan
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
350
Reaksiyon puanı
93
Puanları
28
Ben o yüzden hep satıcı Hepsiburada yazandan alıyorum ürünleri 5 yıldır müşterisiyim sadece tek bir siparişimde satıcı Hepsiburada değildi şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadım dediğim gibi satıcı Hepsiburada yazandan al.
 

mehmetharis

Öğrenci
Cezalı
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
55
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
21
evet bende bana sahte kırık eşya yolladılar ürün:rock crawler
 
Üst