9bin TL’lik Lg oled tv’yi değişimden göndermiyor

Bu konuyu okuyanlar

SethPlate

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
40
Arkadaşlar merhaba,

Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.

12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).

1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte belge: Screenshot


Hepsiburada'yı arayıp be nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.

Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".

Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor. Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.

Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi iade gönderisinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almakta direndi, önce hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.

3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler".

Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.

444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).

Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin.

17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz.

Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür.
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Arkadaşlar merhaba,

Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.

12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).

1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte belge: Screenshot


Hepsiburada'yı arayıp be nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.

Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".

Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor. Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.

Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi iade gönderisinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almakta direndi, önce hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.

3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler".

Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.

444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).

Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin.

17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz.

Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür.
Tepkinizde sonuna kadar haklısınız ancak değişim dahi olsa 1 aylık bir süre var.
Bu kanunen o firmalara tanınmış bir hak.

Bence biraz daha sabredin yeni televizyonunuz size ulaştırılır.
Bu arada Muhattabınız LG Türkiye'dir, satıcılar müteselsilen sorumludur.
Muhtemelen Hepsiburada LG'nin kendilerine sizin için yeni tv göndermesini bekliyordur.

LG'de büyük ihtimalle uzak doğu ile iletişimdedir 8.899 TL lik iade küçük bir rakam değil sonuçta.
Yerinizde olsam LG'yi zorlardım çünkü televizyonu sizden LG'nin servisi almış yerine de onların size teslimat yapması gerekir ama hepsiburada üzerinden ama doğrudan farketmez...

İnşallah en kısa sürede televizyonunuza kavuşursunuz.
 

SethPlate

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
40
Tepkinizde sonuna kadar haklısınız ancak değişim dahi olsa 1 aylık bir süre var.
Bu kanunen o firmalara tanınmış bir hak.

Bence biraz daha sabredin yeni televizyonunuz size ulaştırılır.
Bu arada Muhattabınız LG Türkiye'dir, satıcılar müteselsilen sorumludur.
Muhtemelen Hepsiburada LG'nin kendilerine sizin için yeni tv göndermesini bekliyordur.

LG'de büyük ihtimalle uzak doğu ile iletişimdedir 8.899 TL lik iade küçük bir rakam değil sonuçta.
Yerinizde olsam LG'yi zorlardım çünkü televizyonu sizden LG'nin servisi almış yerine de onların size teslimat yapması gerekir ama hepsiburada üzerinden ama doğrudan farketmez...

İnşallah en kısa sürede televizyonunuza kavuşursunuz.

Ah üstad,

Keşke 1 kez arayıp birisi sizin gibi bir bilgi verseydi benim 20 kere arayıp önem belirtmeme rağmen.

İlgil alaka "0".

26 Haziranda alındı TV evden bugün 26 Temmuz. TV hala var hepsiburada da aktif olarak satışta.
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Ah üstad,

Keşke 1 kez arayıp birisi sizin gibi bir bilgi verseydi benim 20 kere arayıp önem belirtmeme rağmen.

İlgil alaka "0".

26 Haziranda alındı TV evden bugün 26 Temmuz. TV hala var hepsiburada da aktif olarak satışta.
Hepsiburada size satışını yapmış faturasını kesmiş ödemesini almış.
Dolayısı ile deposunda bulunan ürünü başkasına satıp para kazanmayı ister size göndermez maalesef.
Garanti sorumluluğu LG ye ait olduğundan direkt bir sorumluluğu da yok. Siz hepsiburadaya iade etseydiniz durum farklı olurdu tabii para iadesi yapmamak için mecbur yenisini gönderirlerdi.

İşleri hızlandırmak istiyorsanız size küçük bir-iki tüyo vereyim.
1 - Hem Hepsiburada hemde LG için şikayet var com sitesine şikayet oluşturun, firmalar bu şikayetleri önemsiyorlar ve gerçek manada müşteri memnuniyetini düşünen kişiler cevap veriyor.
2 - LG Türkiye'nin bu vurdumduymaz ve umursamaz davranışını ve bunun sonucu olan mağduriyetinizi https://www.lg.co.kr/ veya https://ethics.lg.co.kr/ sitesinden ingilizce olarak LG'ye bildirin.
Kore merkezden hakkınızda şikayet var inceleyin bu nedir diye Türkiye LG deki yöneticilere bildirim gelir.
Yöneticiler takip edince de işler hızlanır.

İnşallah yeni tvnize biran önce kavuşursunuz ve ailecek keyifli zamanlar geçirirsiniz.
 

Sami Ertaga

Öğrenci
Katılım
26 Ekim 2014
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
29
Puanları
18
İnternetten görmeden alınan ürünün kayıtsız şartsız iade hakkı var diye biliyorum.
 

SethPlate

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
40
Hepsiburada size satışını yapmış faturasını kesmiş ödemesini almış.
Dolayısı ile deposunda bulunan ürünü başkasına satıp para kazanmayı ister size göndermez maalesef.
Garanti sorumluluğu LG ye ait olduğundan direkt bir sorumluluğu da yok. Siz hepsiburadaya iade etseydiniz durum farklı olurdu tabii para iadesi yapmamak için mecbur yenisini gönderirlerdi.

İşleri hızlandırmak istiyorsanız size küçük bir-iki tüyo vereyim.
1 - Hem Hepsiburada hemde LG için şikayet var com sitesine şikayet oluşturun, firmalar bu şikayetleri önemsiyorlar ve gerçek manada müşteri memnuniyetini düşünen kişiler cevap veriyor.
2 - LG Türkiye'nin bu vurdumduymaz ve umursamaz davranışını ve bunun sonucu olan mağduriyetinizi https://www.lg.co.kr/ veya https://ethics.lg.co.kr/ sitesinden şikayetinizi ingilizce olarak LG'ye bildirin.
Kore merkezden hakkınızda şikayet var inceleyin bu nedir diye Türkiye LG deki yöneticilere bildirim gelir.
Yöneticiler takip edince de işler hızlanır.

İnşallah yeni tvnize biran önce kavuşursunuz ve ailecek keyifli zamanlar geçirirsiniz.

İnşallah sağolun, kore dışındakileri yapmıştım, koreyi de deneyim haklısınız.
 

SethPlate

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
40
Güncellendi:

Arkadaşlar şu şekilde bir mesaj geldi sonunda.

Mesajda bahsedilen aradık ulaşamadık kısmı yalan, telefonum aktif ve gün içerisinde kaç kez görüşme yaptım başkalarıyla, cevapsız falan yok.

Umarım hazırladık kargo göndereceğiz kısmı gerçektir, ben bunların hiç bir lafına inanmıyorum artık.

Hepinizden allah razı olsun, umarım kimsenin başına bir daha bu şekilde bir şey gelmez.

Tv kargoya verildiğinde ve geldiğinde buradan tekrar paylaşacağım.
 
Son düzenleyen moderatör:

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
geçmiş olsun Arçelik alsaydın böyle olmazdı.
zaten en başa bela brash servis lg de.
 

KaTaRaN

Müdavim
Katılım
20 Aralık 2019
Mesajlar
2,850
Reaksiyon puanı
2,517
Puanları
113
Yaş
28
Son durum ne merak ettim
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Çok rezil bir ülkedee yaşıyoruz.
Normal bir devlet çoktan hepsiburadanın boğazını sıkmıştı.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Tekrar sipariş oluşturdular faturası geldi artık üründe gelir 1-2 güne. Çözüldü sayıyorum ben artık.
Mesaj otomatik birleştirildi:



Aman hocam eleştiri yapayım derken başına iş alma dikkat et.
Profile gir benim. Mesajları oku. Yorumunu da yaparsın buraya. :D
 

darkstar

Müdavim
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
Güncellendi:

Arkadaşlar şu şekilde bir mesaj geldi sonunda.

Mesajda bahsedilen aradık ulaşamadık kısmı yalan, telefonum aktif ve gün içerisinde kaç kez görüşme yaptım başkalarıyla, cevapsız falan yok.

Umarım hazırladık kargo göndereceğiz kısmı gerçektir, ben bunların hiç bir lafına inanmıyorum artık.

Hepinizden allah razı olsun, umarım kimsenin başına bir daha bu şekilde bir şey gelmez.

Tv kargoya verildiğinde ve geldiğinde buradan tekrar paylaşacağım.
Gözünüz aydın, diyelim. Hepsiburada iyi bir site yalan mesaj atmaz.
 

SHKFTT

Asistan
Katılım
25 Temmuz 2018
Mesajlar
339
Reaksiyon puanı
217
Puanları
43
Yaş
25
Arkadaşlar merhaba,

Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.

12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).

1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte belge: Screenshot


Hepsiburada'yı arayıp be nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.

Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".

Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor. Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.

Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi iade gönderisinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almakta direndi, önce hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.

3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler".

Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.

444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).

Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin.

17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz.

Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür.
14 gün boyunca ellerinde bulundurabilirler fakat 14 günü geçtiği takdirde tüketici hakem heyetine gidip şikayet edebilirsiniz fakat tüketici hakem heyeti genellikle 3-6 ay sonra size geri dönüş yapıyor onuda aklınızda bulundurmanız gerek geçmiş olsun.
 

Fakehero

366. Gün
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,336
Reaksiyon puanı
5,380
Puanları
113
Yaş
35
14 gün boyunca ellerinde bulundurabilirler fakat 14 günü geçtiği takdirde tüketici hakem heyetine gidip şikayet edebilirsiniz fakat tüketici hakem heyeti genellikle 3-6 ay sonra size geri dönüş yapıyor onuda aklınızda bulundurmanız gerek geçmiş olsun.

14 günü neye istinaden söylediniz. Bir ürün arızalı ise servise teslim edildiğinde tamir süresi 20 iş günüdür. Bu da kanunda pazar ve resmi tatiller haricinde diye belirtilir. Yani servis cumartesi çalışmasa bile cumartesi idari izin sayıldığından iş günü olarak kabul edilir. Ayrıca 20 iş gününde tamir edilemeyen ürünün değişimi talep edildiğinde servis kabul eder ve imkan varsa teslim süresi 30 gün olarak belirtilmiş. Bu 20 iş günü içerisinde değişim kararı verilen ürünler içinde geçerli olabilir.
 

SHKFTT

Asistan
Katılım
25 Temmuz 2018
Mesajlar
339
Reaksiyon puanı
217
Puanları
43
Yaş
25
14 günü neye istinaden söylediniz. Bir ürün arızalı ise servise teslim edildiğinde tamir süresi 20 iş günüdür. Bu da kanunda pazar ve resmi tatiller haricinde diye belirtilir. Yani servis cumartesi çalışmasa bile cumartesi idari izin sayıldığından iş günü olarak kabul edilir. Ayrıca 20 iş gününde tamir edilemeyen ürünün değişimi talep edildiğinde servis kabul eder ve imkan varsa teslim süresi 30 gün olarak belirtilmiş. Bu 20 iş günü içerisinde değişim kararı verilen ürünler içinde geçerli olabilir.
Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş günüdür yani toplamda 1 aydır ben 14 günü tamir süresi olarak değil ellerinde bulundurma süresi olarak söyledim çünkü aynı problemden bende muzdariptim hatırladığım kadarını anlattım
 

Fakehero

366. Gün
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,336
Reaksiyon puanı
5,380
Puanları
113
Yaş
35
20 iş günü dolduğunda ne yapabilirim?
Verdiğiniz ürünü 20 iş günü içinde tamir etmedikleri veya size ücret iadesi yapmadıkları takdirde, mail, dilekçe veya posta yoluyla ücret iadesini veya yenisiyle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Satıcılar 30 gün içinde bu talebinizi yerine getirmekle yükümlüler. Bazı servisler size yeni ürün alabilmeniz için veya ücret iadesi alabilmeniz için rapor veriyor. Siz de bununla satıcı firmaya giderek ya yeni ürün yada para iadesi alabiliyorsunuz.

Firmaların geçici cihaz verme yükümlülüğü GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİKte bulunmuyor. Bu bazı cihazlarda Sanayi Bakanlığının isteğiyle garanti belgesindeki esaslar kısmına ekleniyor. Zaten bunu cep telefonunda uyguluyorlardı onu da kaldırdılar. 1 saat içerisinde bazı telefon markaları artık tamir yapabiliyor.
 
Son düzenleme:

ozciceky

Müdavim
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
3,161
Reaksiyon puanı
2,743
Puanları
113
Yaş
51
ne oldu televizyonunuz geldi mi peki sonunda ?
 
Üst