Gaming.gen.tr rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

Migel Diaz

Öğrenci
Katılım
10 Kasım 2021
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Yaş
24
Gaming.gen.tr firmasından geçen hafta perşembe günü Asus işlemci soğutucusu sipariş ettim. Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok. Ürün cumartesi günü dağıtıma çıktığının haberini aldık ve mutluyduk. Ürün geldikten sonra hevesle kutuyu açalım derken; ürünün içindeki poşetlerdeki vidalar eksik, ürünün ambalajları yok, kutusu açılmış deforme olmuş. Ayıplı bir ürünü tarafımıza sattılar. Kendilerini ilk iş günü Cebrail Beyi aradım ve: "14 gün içerisinde iade/değişim yapıyordunuz, ben değişim istiyorum" dedim. Durumu güzelce anlattım kendilerine. O da güzel bir dille: "Evet yaparız" demişti. Servisi araya sokmadan ben de mutlu mutlu yeni ürünüm hemen gelecek diye sevinmişken, bugün -1 ekim günü- bu yaptıkları rezillikten sonra "Hesabıma bari bir kupon tanımlayın zamanıma kayıp olacak" diye aramışken açtığımda Servet Bey ile görüşmeye başladık. Servet Beye ben baştan sona tekrar durumu anlattım ve ürünün kullanılmış şekilde tarafıma ulaştığını ilettim. Hesabıma bir kupon tanımlamalarını istedim. Değişim yapmaları yasal süreçti ama kupon satıcının inisiyatifine bağlıydı. Ben rica ettim tabii ki direkt "hesabıma kupon verin" demedim fakat bir anda Servet Bey: "Kupon tanımlanmayacak ve ürününüz servise gidecek" dedi. Dedim "Ne demek servise gidecek? Ürün servise giderse servis üründe ayıp yok diyecek ve iade almayacaklar.". Dolaylı yoldan iade almayacaklarını belirtiyorlar. Kısacası ürünün bazı yerlerinde hasarlar da mevcut. "Kargocu yapmış olabilir" diyeceksiniz ama ürünün paketlemesi bile bir insan eliyle tekrar paketlendiği bariz gözüken bir durum var ortada. Kendileri bu şekilde tarafımıza sattıkları ürünün ayıbını kabul etmiyor ve hala ürünün 0 olduğunu pişkin pişkin savunuyorlar. Ürün şuan elimde kutusu hazır yarın taraflarına kargolayacağım fakat bu yaptıklarının yanına kar kalmaması adına tüm forumlarda, her yerde şikayetimi oluşturuyorum. Ekstra olarak ürün kendilerine ulaştıktan sonra servise göndermeye kalkarlarsa THH'ne (tüketici hakem heyeti) gideceğimi bildirdim. Şuanlık forumlarda, her yerde rezil edeceğim bu insanları ki insanlar da görsün bunlar nasıl insanlar. "gaming gen tr rezil bir firma" diyorlardı haklılarmış. Şuan paramı hem vermiyorlar hem de yeni ürün göndermeyeceklerini belirtiyorlar. Aşağıda yaptıkları rezilliğin kaydı da mevcuttur. Birazdan videoyu aşağıda link olarak bırakacağım, şuanda videoyu youtube'a yüklemekteyim.

Mesaj otomatik birleştirildi:

Konu güncel
 
Son düzenleme:

Son mesajlar

Üst