Yardım HyperX Teknik Servis Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

Alpaslan Çevikel

Öğrenci
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
85
Reaksiyon puanı
24
Puanları
8
Yaş
17
Herkese merhabalar teknik servis ile yaşanan rezilliği size anlatmak isterim.

21 Ekim 2021 tarihinde HyperX Cloud 2 kulaklığımı deri yastıklarının aşınması ve mikrofon ses algılamama sorunundan servise gönderdim gönderdiğimden itibaren tam olarak üstünden 2 hafta geçti ve bugün kulaklık ürün onarılmıştır diye elime ulaştı bir sevinç ile kutuyu açtım birde ne göreyim hiç bir şeye dokunulmamış servis raporunda şu yazı yazmaktadır "Menteşe kısmında ki kılcal çatlaklardan dolayı üretici tarafından ürün garanti kapsam dışı olarak değerlendirilmiştir" bu yazıyı gördükten sonra adamların hatlarını resmen meşgul ettim derdimi anlattım bakın dedim bu kulaklık garantide 2 haftadır bekliyor bir kişinin aklına gelmez mi müşteriyi arayalım bu konu hakkında bilgi verelim ücretli değişim isterse ücretli değiştirelim ve şunu eklemek isterim diğer firmalar harici ilk defa bu firmada teknik servis elemanı ile konuştum detaylara girmeyeceğim arkadaşa biraz sinir püskürdüm ve çok farklı sorular sordum robot gibi bunları söylüyor "Garanti dışı kaldıysa ürün bir şey yapamayız ürünün onarılmasını ücretli talep ederseniz duruma bakılır" denildi sonra sinirlendim kapattım daha sonra aynı firmayı aradım müşteri temsilcisi ile konuştum müşteri temsilcisi dedi ki bana "Zaten kulaklık bütün haliyle işlem görüyor eğer kulaklıkta fiziksel hasar olmasaydı ürün yenisi ile değiştirilecekti" dedi ve size fiziksel hasarın olduğu kısmın fotoğrafını göstereceğim şimdi bu hasardan garantisi dışı değerlendiriliyorsa gerçekten rezil bir firma HypreX benim gözümde artık
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi hangi yolları izlemeliyim çünkü bunun peşini bırakmak istemiyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Konu hakkında bilgisi olan yok mu yardım edebilecek
 

Ekli dosyalar

  • IMG20211109135950.jpg
    IMG20211109135950.jpg
    58 KB · Görüntüleme: 18
Son düzenleme:
Üst