Arkadaşlar merhaba,
Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.
12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).
1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte belge: Screenshot
Hepsiburada'yı arayıp be nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.
Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".
Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor. Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.
Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi iade gönderisinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almakta direndi, önce hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.
3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler".
Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.
444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).
Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin.
17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz.
Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür.
Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.
12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).
1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte belge: Screenshot
Hepsiburada'yı arayıp be nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.
Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".
Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor. Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.
Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi iade gönderisinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almakta direndi, önce hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.
3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler".
Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.
444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).
Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin.
17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz.
Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür.