Yardım Segway Ninebot Kickscooter F2'nin kutusu daha önceden açılmış - Mediamarkt'tan Online alındı

Bu konuyu okuyanlar

kucukti

Öğrenci
Katılım
23 Temmuz 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
41
21.02.2024 tarihinde MediaMarkt sitesinden Online olarak Segway Ninebot Kickscooter F2 satın aldım 14999 TL karşılığı.
Ürünü bugün teslim aldım ancak ürünün üzerindeki üretici bandı daha önceden açılmış ve üzeri standart bir bantla tekrar bantlanmış.
İlginç bir şekilde bugün üründe stok kalmadı, tarafıma teşhir ya da iade bir ürün satılmış olabileceğinden şüpheleniyorum.
Ürün ben evde yokken teslim edildi ancak ben olsam bile kutuda bir hasar olmadığı ve orijinal bant üzeri profesyonel bir şekilde bantlandığı fark edemeyebilirdim.
Ürünü açmaya başlayana kadar üzerinde tear off here yazılı segway bandının üzerindeki ikinci bandı fark edemedim ancak fark edince ürünü açmayı bıraktım, sadece 5 santimlik köşe bölgesinin bandını açtım yani.

Fiyat değişiminden etkilenmemem için Müşteri hizm. Birebir değişim talep etmemi söyledi, bir müşteri hizmetleri maili verdi, süreci oraya iletmemi söyledi.
Zaten açılış sırasında video ve fotolar çekmiştim ispatlamem çok kolay bu sebeple.
Siz ne tavsiye edersiniz? Bi' kere daha neden sadece Amazon ve Hepsiburada, doğrudan Amazon ve Hepsiburada satışlı ürün satın aldığımı bi' kere daha acı bi' şekilde hatırladım.
Aynı durum Amazon'da olsa hiç böyle kara kara düşünmezdim son stok bir ürünü ya da açılmış kutuyu warehouse satış hariç satmazla ve kesin ürünün devam stoku olurdu.

Siz ne önerirsiniz yoksa ürünün müşteri hizmetlerine sorup tamamen açıp km kontrolü kullanılıp kullanılmadığı ile ilgili bir kontrol yapıp kabul mü etsem. Ekstra bi' indirim talep ederim belki verirler mi bilmiyorum, ama ürünü aynı fiyata alamyacağım kesin, zaten krediye özel bir kartla almıştım iade süreci de muhtemelen sıkıntı olacak.
 
Üst