Hepsiburada Tarafından Dolandırıldım

Bu konuyu okuyanlar

Hidro Dinamik

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2017
Mesajlar
5,996
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
10,560
Puanları
113
Gecmis olsun. Tüketici heyetine başvuru yapın. Ama dikkat edin 1 kez başvuru yapıp bırakın en geç 6 ayda sonuçlanır. Bir kaç kez başvuru yaptığında karşı tarafın avukatı süreyi uzatabilir.

Hediye geldiğine göre büyük ihtimal kargo şirketinde bir karışıklık oldu. Çünkü 20 25 kg gibi bir limitten sonra ev kapısına bırakmıyorlar evin önünden inip almanız gerekiyor. Bazı yerlerde kargo ağır olunca geldik yoktunuz adı altında direk şubeden almanızı istiyorlar
 

mehmetharis

Öğrenci
Cezalı
Katılım
22 Kasım 2020
Mesajlar
55
Reaksiyon puanı
17
Puanları
8
Yaş
24
evet biraz zor bir hafta önce oldu !!!
Mesaj otomatik birleştirildi:

peki
 

eternalxs

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2020
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
81
Puanları
18
benim deneyimlerime dayanarak amazon tr bu konuda en rahatı. müşteri daima haklı sayılıyor ne zaman yazsam anında feedback aldım. amazondan sonra n11 iyidir. bir sıkıntı olduğu anda ilgileniyorlar seviyorum yani. hepsiburada biraz daha kasıntı geliyor bana nedense. saat almıştım birkaç ay önce. sadece 'kötü' yazdım diye değerlendirmeye yorum yayınlanmamıştı. sorun olduğu anda şikayetvar'a yazın en azından o tarihten itibaren yanınızda bir delil olur. sürece şikayetvar da dahil olunca anında ilgileniyorlar haberiniz olsun :)
 

ozciceky

Müdavim
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
3,161
Reaksiyon puanı
2,743
Puanları
113
Yaş
51
bence burada sıkıntı kargo firmasından kaynaklanıyordur. daha evvel de adını vermek istemediğim bir kargo firması türkiye içinde bir şehirden bir şehire gönderilen notebooku iç etmeye kalmıştı. Sanırım şikayet varda
Hepsiburada değil satıcılarına çok dikkat etmeniz gerekiyor.

Doğru ama hepsiburadanın da platformunda yer verdiği satıcıları kontrol etmesi gerekiyor. Ayrıca bu dönemde kargo şirketlerinden de çok şikayet var.
 

Yunus Sami

Öğrenci
Katılım
19 Mayıs 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Ben de genelde çözüme ulaştırıyorlar diye biliyorum hiç sorun yaşamadım yoğunluktan olsa gerek.sorunu çözerler diye düşünüyorum
İki hafta oldu çözüme dair hiçbir girişimleri olmadı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam alışveriş siteleri aralarında en sağlam firma diye bilirdim hepsiburadayı şaşırdım bu konuya açıkcası işlemlerin çok daha hızlı olması için twitterdan yazın bence orada her konuda daha hızlı sonuç alırsınız.
deneyeceğim, teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gecmis olsun. Tüketici heyetine başvuru yapın. Ama dikkat edin 1 kez başvuru yapıp bırakın en geç 6 ayda sonuçlanır. Bir kaç kez başvuru yaptığında karşı tarafın avukatı süreyi uzatabilir.

Hediye geldiğine göre büyük ihtimal kargo şirketinde bir karışıklık oldu. Çünkü 20 25 kg gibi bir limitten sonra ev kapısına bırakmıyorlar evin önünden inip almanız gerekiyor. Bazı yerlerde kargo ağır olunca geldik yoktunuz adı altında direk şubeden almanızı istiyorlar
Adi lojistik firması onu da söylemiyor. Biz teslim ettik deyip işten sıyrılmaya çalışıyor. Öyle deseler ben gidip şubeden de alırdım ya öyle de demiyorlar işte
 
Katılım
17 Ekim 2020
Mesajlar
507
Reaksiyon puanı
307
Puanları
63
Yaş
26
Eski güveni kalmadı. Amazon en iyisi şu an bu konuda.
Amazon Türkiye' den Baseus hızlı şarj kablosu sipariş ettim, neredeyse aynı gün evime gelecekti o kadar hızlıydı. Kolaygelsin diye bir kargo ile gönderildi, yola çıkarken aradılar, sitelerinde nerede oldukları canlı olarak gösteriliyor. Ayrıca kablo normalde 50₺ve ben 15₺ ye almıştım.
 

Görkem Say

Müdavim
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,734
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,982
Puanları
113
Amazon Türkiye' den Baseus hızlı şarj kablosu sipariş ettim, neredeyse aynı gün evime gelecekti o kadar hızlıydı. Kolaygelsin diye bir kargo ile gönderildi, yola çıkarken aradılar, sitelerinde nerede oldukları canlı olarak gösteriliyor. Ayrıca kablo normalde 50₺ve ben 15₺ ye almıştım.
Ben Samsun'da oturmama rağmen 2-3 günde geliyor. Birde özel kurye ile getiriyorlar. Kargo ne zaman gelecek, ne zaman dağıtacak hepsini söyleyip haber veriyorlar. Hatta müsait değilsen ileri tarihe erteleme veya komşuya bırakma gibi seçenekler de mevcut. Bunu yapmak bu kadar zor değilmiş demek ki. Birde Hepsiburada kendi kargo dağıtım firmasına sahip olacak güya hiçbir farkı yok standart olanlarla.
 

SinHa

Doçent
Katılım
31 Ekim 2013
Mesajlar
720
Reaksiyon puanı
767
Puanları
93
Buna benzer bir durum bende yaşadım. Satıcı bizzat Hepsiburadaydı. Almadığım halde ürün teslim edildi gözüküyordu. Devamlı telefon trafiği vs derken 2 gün sonra getirdiler. Türkiye'de hiçbir alışveriş sitesine ve kargo firmasına güvenmiyorum. Amazonda da firmalara denk gelirseniz farklı olacağını sanmam. Ama müşteri hizmetleri bizimkilerden iyidir.
 

Görkem Say

Müdavim
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,734
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,982
Puanları
113
Buna benzer bir durum bende yaşadım. Satıcı bizzat Hepsiburadaydı. Almadığım halde ürün teslim edildi gözüküyordu. Devamlı telefon trafiği vs derken 2 gün sonra getirdiler. Türkiye'de hiçbir alışveriş sitesine ve kargo firmasına güvenmiyorum. Amazonda da firmalara denk gelirseniz farklı olacağını sanmam. Ama müşteri hizmetleri bizimkilerden iyidir.
Amazon'da diğer kargo firmaları sebebiyle sorun yaşasanız dahi müşteri hizmetleri hızlı davranıyor ve çabuk çözüm buluyor hocam. Kargo firmasında sorun olabilir ona bir şey demiyoruz. Önemli olan bir şey olduğunda insanın karşısında muhatap bulabilmesi. Onu da en iyi Amazon yapıyor şu an.
 

SinHa

Doçent
Katılım
31 Ekim 2013
Mesajlar
720
Reaksiyon puanı
767
Puanları
93
Amazon'da diğer kargo firmaları sebebiyle sorun yaşasanız dahi müşteri hizmetleri hızlı davranıyor ve çabuk çözüm buluyor hocam. Kargo firmasında sorun olabilir ona bir şey demiyoruz. Önemli olan bir şey olduğunda insanın karşısında muhatap bulabilmesi. Onu da en iyi Amazon yapıyor şu an.
Doğrudur hocam, tüketici olarak en büyük sıkıntımız karşımızda muhatap bulamamak. yukarıdaki problemimde bahsettiğim telefon trafiğinde yaşadığım stres yüzünden saçım sakalımdaki beyaz sayısı arttı
 
Üst