Bluedio T7 Kulaklık - Kargo Sorunu ve Sorular

Bu konuyu okuyanlar

soultechuser

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2019
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Öncelikle herkese selamlar. Forumda yeniyim, hatalarım olacaksa şimdiden affola. Yaşamış olduğum sorun şu şekilde. Ben 28/03/2019 tarihinde bahsetmiş olduğum kulaklığın siparişini verdim. Maalesef siparişim en son 09/04/2019 tarihinde işlem gördü. Hayatım boyunca ilk kez böyle bir sorun ile karşılaştım ki daha önceki alış-veriş işlemlerim en fazla 18 gün sürdü. Sitenin bana vermiş olduğu 60 günlük süre vardı ve 34 günüm kalmış olmalı. Satıcıya mesaj attığımda "Yetkili kargo ile uzlaşacağız, sizi en yakın sürede bilgilendireceğiz." diye bir mesaj almama rağmen uzun bir süredir cevap gelmediği için bir kaç saat önce mesaj attım ve yanıt için bekliyorum. Pazar gününe kadar kargo işlemi için beklemeyi düşünüyorum. Fakat eğer ki cumartesi günü herhangi bir işlem yapılmazsa anlaşmazlık açacağım. Para iadesi isteyeceğim ve bir daha da bu markadan bir şey almayacağım. Zaten yabancı kaynaklarda bu şirketin sorunlu olduğu dile getirilmekte. Sorularım şu şekilde arkadaşlarım.
1)Ben para iademi aldım diyelim. Ürün bana yinede gelecek mi yoksa geri gidecek mi ? Bildiğim kadarı ile ekte kargonun yollandığına dair bir ibare yer almakta.
2)Daha önce buna benzer bir sorun yaşayan oldu mu ? Kargonuz kaç günde geldi veya geldi mi ?
3)Bu kulaklığı sipariş edip kullanan bir kaç tane Türk gördüm. Kullanan arkadaşlar, bana kargo sürecini ve kulaklığın kendisini anlatabilir mi ?
4)Para iademi alırsam, 50 dolar altında hangi aktif gürültü önleyici özelliğine sahip kulaklığı önerirsiniz ? Mümkünse çoklu-medya tuşlu, USB-C girişli, kablolu/kablosuz seçenekli ve kulak kapsayan bir kulaklık olsun.
Şimdiden herkese teşekkürler, sevgilerimle ve saygılarımla.
 

Ekli dosyalar

  • Opera Anlık Görüntü_2019-04-20_173057_track.aliexpress.com.png
    Opera Anlık Görüntü_2019-04-20_173057_track.aliexpress.com.png
    138.5 KB · Görüntüleme: 440

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Eğer ürün kargo ile gönderildiyse büyük ihtimal ürün sana ulaşır. Paranı aldığın için vicdani görev olarak geri yollayabilirsin ki Çin siparişlerimin çoğunda iade istediğimde paramı ödediler ve ürünü hediye ettiler. Kargolarım 3 gün sonrada elimde oldu, 45 gün sonrada. Tamamen getirecek kargo şirketine bağlı bir süreç. Kulaklığı Türkiye'den almayı düşünürsen Jbl T500bt Bluetooth Kafa Üstü Kulaklık - n11.com önerebilirim.
 

soultechuser

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2019
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Eğer ürün kargo ile gönderildiyse büyük ihtimal ürün sana ulaşır. Paranı aldığın için vicdani görev olarak geri yollayabilirsin ki Çin siparişlerimin çoğunda iade istediğimde paramı ödediler ve ürünü hediye ettiler. Kargolarım 3 gün sonrada elimde oldu, 45 gün sonrada. Tamamen getirecek kargo şirketine bağlı bir süreç. Kulaklığı Türkiye'den almayı düşünürsen Jbl T500bt Bluetooth Kafa Üstü Kulaklık - n11.com önerebilirim.

Anladım. Şikayet işlemleriniz ne kadar sürdü ve şikayet işlemlerinizi, anlaşmanızın bitimine kaç gün kala açtınız ? Ayrıca bu soruna benzer bir sorun yaşadınız mı ?
Önerdiğiniz kulaklığı deneyimleme fırsatım oldu fakat aktif gürültü önleyici olmadığından ve maalesef kulak kapsamadığı için tercihimi bu kulaklığa yapmadım.
Çok teşekkür ederim.
 

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Wish'den yıllar önce toplu alışveriş yapmıştım. Kimi ürünü kargodayken iptal etmiştim, iptalden uzun süre sonra ürünlerim elime ulaşmıştı ve bana hediye edilmişti. Ben sorunlarıma çabuk çözüm buldum. Genelde global ve güveneceğim firmalardan alışveriş yapıyorum.
 

soultechuser

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2019
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Anladım. Çok teşekkür ederim, umarım kulaklığı kullanan insanlardan da fikirler alabilirim.
 

soultechuser

Öğrenci
Katılım
20 Nisan 2019
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Arkadaşlar güncelleme için bir yorum yapacağım.
Belirttiğim gibi cumartesi gününe kadar bekledim. Tahmin ettiğim gibi kargo gelmedi ve ben de dün anlaşmazlık açtım. Fakat 25/04/2019 tarihinde ürünün ülkeye giriş yaptığına dair bir ibareye rastladım. Ama gönderiyi Türkiye'den takip etmeye çalıştığımda hala aynı ifade duruyordu. 4 güne kadar, eğer ki satıcıdan cevap alamazsam sanırım hem paramı hem de ürünümü (ki geldiyse) alacağım. Şunu söyleyeyim, sakın ama sakın Bluedio firması ile alış-veriş yapmayın. TN-2 modeline sahibim ve aynı şekilde bu üründe de kargo sorunu vardı. Ses kalitesi fena değil ama çok da iyi değil. Aktif gürültü önleyici modülünün çalışması da fena değil ama çok da iyi değil. Şöyle diyeyim, bu marka müşteri ve ürün sorunlarına fazlasıyla sahip bir marka. Hatta bununla alakalı son zamanlarda bir video yapıldı ki bunla beraber başka yerlerden de tepkiler meydana geldi. Uzun lafın kısası, fabrika altı markalardan uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Sevgilerle.
 

Son mesajlar

Üst