Rehber Hyper X Cloud Flight S kulaklık 1 yılda çöp oldu

Bu konuyu okuyanlar

tbayraktar

Öğrenci
Katılım
23 Aralık 2021
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
46
Flight S kulaklığım var, oğluma almıştım.13. ayda arızalandı. Dongle ışığı söndü ve hiçbir şekilde pair moda geçiremedim. Türkiye temsilcisi İndex bilgisayar, garantide Index'e gönderdim. Önce mikrofon ve USB kablosu yok diye geri gönderdiler. Bu arada iletişim hiç yok, ne mail ne telefon. Sonra eksikleri tamamlayıp tekrar gönderdim. 1 hafta sonra yine gönderdiler. Bu sefer üründe bir plastik parça kırık olduğu için garantide değişim ve servisi reddetmişler. Kulaklığa baktım, daha önce olmayan bir kırık, amakırık öyle bir yerde ki kullanımla olması mümkün değil ve bildiğin tornavida sokulup kırılmış gibi duruyor ve oldukça küçük bir kırık. Aradım. Bir hanımefendi çıktı. Durumu izah ettim her ne kadar sabırla dinleyemese de ve direkt biz yapmadık dedi. Sanırsın servisi kendisi verdi. Hyper X reddetti onlarla iletişime geçin diye başından savdı. Ben de Hyper X servisi mi var nasıl reddettiler? Red ettiklerine dair servis raporu ya da maili bana gönderin dedim. İyice ters davranmaya başladı ve salladı. Niyeti sorun çözmek olan adam önce arıza tespiti yapar, der ki "kulaklığın şu arızası var, garantiye girmez servis ücreti şu kadar dongle fiyatı bu kadar". Sonuçta garantiye girmese bile 10 yıl servis ve yedek parça garantisi var, sen o servisi ve yedek parçayı sağlamak zorundasın. 3900 TL'lik kulaklık şu an çöp. Niyet bu olmayınca iletişime geçmez, sorunu bildirmez direkt reddedip çıkarsın.



HyperX yazılımı tam bir felaket ne manuel yazılım yükleyebiliyorsun ne de doğru düzgün ayar yapabiliyorsun. Rezalet, ben Corsair Virtuoso SE kullanıyorum Hyper X'e bin basar. Paranızla rezil olmayın. Şimdi boş yere beni uğraştıracaklar bir ton. Kırık da fotoda, bakın benimle aynı fikirde olmayan varsa yazsın lütfen. Kulaklığı çevirsen bile kırık olan yer hep plastiğin altında kalıyor. İstesen de kıramazsın.



Makro ile foto çekip inceleyince bana göre daha vahim bir sonuca ulaştım katılmayan varsa fikrini paylaşsın.


1- kırlmanın ilk yaşandığı yer çok düz tornavida benzeri bir malzeme girmiş gibi, kırık burada direkt derin ve içeride kazılma belirtisi plastik çıkıntılar var

2- Kırığın bu tarafı düz değil, kırık eğik ve şekil bozuk, parça koparken diğer taraftan kırıldığının kanıtı

3- Kırığın başladığı iddia ettiğim tarafta kıran şeyin kayması ile sebep olduğu ince bir çizik var, gözle görülmesi çok zor.

4- Kullanımdan kırıldığı iddia edilen parça kulaklığı 90 derece dönebildiği yerde ve kırık parça çevresindekilerden daha alçak,



Tüm bunlara bakınca garantiye sokmamak için kasıtlı kırılmış gibi geldi bana. Zaten telefona bakan hanımefendi de fotoları görme ihtiyacı duymadan tepki vermişti.

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f9/c2/87/f9c287cad4cbe8f737f22da0d3347c20.jpeg&t=0&width=480&text=1

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/17/d8/da/17d8da9b884adc83262716bd33694291.jpeg&t=0&width=480&text=1

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f0/97/09/f09709ce5beb8fc3a94e84d8d815512f.jpeg&t=0&width=480&text=1
 
Üst