soultechuser
Öğrenci
- Katılım
- 20 Nisan 2019
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 23
Arkadaşlar iyi günler. Daha önceden açtığım bir kargo sorunu temalı konum vardı. Bu onun devamı gibi olacak. Ben anlaşmazlığı cumartesi günü açtım fakat daha öncesinde perşembe günü ürünün geldiğine dair (!) bir ibare yer aldı, sitede. Yani şöyle diyeyim, PostNL ve PTT sorgularım tamamen farklı. Anlaşmazlık açtığım mağaza bana "Yerel kargo şirketinizden sorgu yapınız." tarzında bir mesaj gönderdi fakat ben anlaşmazlığı devam ettireceğimi, ürün gelirse (ki gelmeyecek yüksek ihtimalle) elimden gelirse geri yollayacağımı söyledim. Sorum şu, daha önce böyle saçma sapan bir şey yaşayan var mı, varsa da süreçleriniz neler oldu ? Fotoğraflar ve önceki konunun linki ektedir, şimdiden teşekkürler.
Ayrıca yaklaşık 1 ayı aşkın ne kargoya ulaştım ne de başka bir şey oldu. Giden paraya değil de daha çok bu iletişimin böyle olmasına üzülüyorum. Ve tavsiyem, sakın ama sakın Bluedio ve türevi fabrika altı markalara bulaşmayın.
forum.shiftdelete.net
Ayrıca yaklaşık 1 ayı aşkın ne kargoya ulaştım ne de başka bir şey oldu. Giden paraya değil de daha çok bu iletişimin böyle olmasına üzülüyorum. Ve tavsiyem, sakın ama sakın Bluedio ve türevi fabrika altı markalara bulaşmayın.

Bluedio T7 Kulaklık - Kargo Sorunu ve Sorular
Öncelikle herkese selamlar. Forumda yeniyim, hatalarım olacaksa şimdiden affola. Yaşamış olduğum sorun şu şekilde. Ben 28/03/2019 tarihinde bahsetmiş olduğum kulaklığın siparişini verdim. Maalesef siparişim en son 09/04/2019 tarihinde işlem gördü. Hayatım boyunca ilk kez böyle bir sorun ile...
