20 Mayıs da N11'den 5.878 TL satın almış olduğum bilgisayar sözde Aras Kargo ile bana kargolandı. Kargo bana hiç gelmedi teslim almadım. Her ne kadar kargonun internet sitesinde kendim teslim almış gibi görünsem de yaptığım araştırmalar sonucu kargo firmasının aldığı karar ile hastanelere kargolar ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş.
Kargoyu asla teslim almadım kargonun teslim edileceğine ya da teslim edildiğine dair bir bir ihbarda tarafıma yapılmadı.
Teslim aldığıma dair bir imza atmadım ya da bir temassız kod vermedim. (zaten gelmedi de).
Üzerinden 60 günü çoktan geçti 20 Mayıs -23 Temmuz bu 65 günde N11'i defalarca aradım. Her aradığımda bana inceliyoruz demekten başka bir bilgi veremediler. 60 gündür N11 bu durum için neler yaptı? -- hç birşey Bunlarla uğraşıp tedarikçi ile konuşup zor bela bir şekilde bilgi topladım ama hala bana tanzim yapılmadı.
N11 sadece satıyor sonra unutuyor.
Sipariş sonrasında yerine getirilmesi gereken yükümlülükler
Tüketici Kanunu derki; ürün ve/veya hizmet teslimatı satış gerçekleştikten sonra satılan ürün taahhüt edilen süre içerisinde mutlaka tüketiciye teslim edilmelidir. Hizmet satılıyor ise yine taahhüt edilen süre içerisinde bu hizmet tüketiciye sağlanmalıdır. Teslimat için herhangi bir süre taahhüt edilmediyse ürün satışlarında mutlaka sipariş e-ticaret şirketine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde teslimat gerçekleştirilmelidir. Bu süreler içerisinde siparişin tesliminin gerçekleşmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshetme ve yasal gecikme faizi ile birlikte ödediği bedelin tarafına iade edilmesini isteme hakkına sahiptir. Konu Tüketici Hakem Heyetine ilettim En kısa sürede ben ödediğim ücretin tarafıma ödenmesini ve kararın benim adıma olumlu çıksa bile hem aldığım cihaza zam gelmiş olması hem de uğradığım haksızlıktan ötürü tüketici kanununa göre ayrıca dava açacağım.
n11 ile ilgili şikayetler haddinden fazla, satıyor ve unutuyor asla hiç bir sorun ile ilgilenmiyor.
Aras kargoya ne desek ne kadar övsek azdır
adamlar kargomu kaybettiler tamam tanzim edelim dediler. tanzim dosyası oluşturdular bi sessizlik oldu bir süre ya dedim aras kargo ne oldu tanzim edecektiniz ses çıkmadı sizden dedim iyiki aramışsınız sizin tanzim dosyanız da kaybolmuş dediler şakamı dedim ama ne yazıkki ciddiydi telefondaki ses.
diyorumki tamam tanzim edeceksiniz ama ne zaman belli değil söz uçar yazı kalır tanzim edeceğiniz tanzim dosyasına ait evrağınızın bir örneğini bana gönderin oda yok......
şimdi bekliyoruz hakem heyeti kararı çıksın ayrıca dava açacagım. sosyal medyada benimle iletişime geçip yardımcı olmak isteyen avukat arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Örnek olmasını bekliyorum kimsenin canını yakamasınlar kimse kolay para kazanmıyor..
www.sikayetvar.com
www.sikayetvar.com
Kargoyu asla teslim almadım kargonun teslim edileceğine ya da teslim edildiğine dair bir bir ihbarda tarafıma yapılmadı.
Teslim aldığıma dair bir imza atmadım ya da bir temassız kod vermedim. (zaten gelmedi de).
Üzerinden 60 günü çoktan geçti 20 Mayıs -23 Temmuz bu 65 günde N11'i defalarca aradım. Her aradığımda bana inceliyoruz demekten başka bir bilgi veremediler. 60 gündür N11 bu durum için neler yaptı? -- hç birşey Bunlarla uğraşıp tedarikçi ile konuşup zor bela bir şekilde bilgi topladım ama hala bana tanzim yapılmadı.
N11 sadece satıyor sonra unutuyor.
Sipariş sonrasında yerine getirilmesi gereken yükümlülükler
Tüketici Kanunu derki; ürün ve/veya hizmet teslimatı satış gerçekleştikten sonra satılan ürün taahhüt edilen süre içerisinde mutlaka tüketiciye teslim edilmelidir. Hizmet satılıyor ise yine taahhüt edilen süre içerisinde bu hizmet tüketiciye sağlanmalıdır. Teslimat için herhangi bir süre taahhüt edilmediyse ürün satışlarında mutlaka sipariş e-ticaret şirketine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde teslimat gerçekleştirilmelidir. Bu süreler içerisinde siparişin tesliminin gerçekleşmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshetme ve yasal gecikme faizi ile birlikte ödediği bedelin tarafına iade edilmesini isteme hakkına sahiptir. Konu Tüketici Hakem Heyetine ilettim En kısa sürede ben ödediğim ücretin tarafıma ödenmesini ve kararın benim adıma olumlu çıksa bile hem aldığım cihaza zam gelmiş olması hem de uğradığım haksızlıktan ötürü tüketici kanununa göre ayrıca dava açacağım.
n11 ile ilgili şikayetler haddinden fazla, satıyor ve unutuyor asla hiç bir sorun ile ilgilenmiyor.
Aras kargoya ne desek ne kadar övsek azdır

diyorumki tamam tanzim edeceksiniz ama ne zaman belli değil söz uçar yazı kalır tanzim edeceğiniz tanzim dosyasına ait evrağınızın bir örneğini bana gönderin oda yok......
şimdi bekliyoruz hakem heyeti kararı çıksın ayrıca dava açacagım. sosyal medyada benimle iletişime geçip yardımcı olmak isteyen avukat arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Örnek olmasını bekliyorum kimsenin canını yakamasınlar kimse kolay para kazanmıyor..

N11 Ürün ve Kargo Şikayetleri - Şikayetvar
N11 şikayetleri, müşteri hizmetleri problemleri ve hakkında yapılmış yorumlar bu sayfada. N11 ürün ve kargo şikayetleri için şimdi tıkla.


Aras Kargo Şikayetleri & Kargo Problemi - Şikayetvar
Aras Kargo teslimat problemleri, kargo sorunları, müşteri hizmetleri tüm detaylarıyla Şikayetvar'da! Tıkla, Aras Kargo sayfasını incelemeye başla.

Son düzenleme: