N11 ve Aras Kargo rezalati

odemirbag

Üyecik
20 Mayıs da N11'den 5.878 TL satın almış olduğum bilgisayar sözde Aras Kargo ile bana kargolandı. Kargo bana hiç gelmedi teslim almadım. Her ne kadar kargonun internet sitesinde kendim teslim almış gibi görünsem de yaptığım araştırmalar sonucu kargo firmasının aldığı karar ile hastanelere kargolar ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş.
Kargoyu asla teslim almadım kargonun teslim edileceğine ya da teslim edildiğine dair bir bir ihbarda tarafıma yapılmadı.
Teslim aldığıma dair bir imza atmadım ya da bir temassız kod vermedim. (zaten gelmedi de).
Üzerinden 60 günü çoktan geçti 20 Mayıs -23 Temmuz bu 65 günde N11'i defalarca aradım. Her aradığımda bana inceliyoruz demekten başka bir bilgi veremediler. 60 gündür N11 bu durum için neler yaptı? -- hç birşey Bunlarla uğraşıp tedarikçi ile konuşup zor bela bir şekilde bilgi topladım ama hala bana tanzim yapılmadı.
N11 sadece satıyor sonra unutuyor.

Sipariş sonrasında yerine getirilmesi gereken yükümlülükler
Tüketici Kanunu derki; ürün ve/veya hizmet teslimatı satış gerçekleştikten sonra satılan ürün taahhüt edilen süre içerisinde mutlaka tüketiciye teslim edilmelidir. Hizmet satılıyor ise yine taahhüt edilen süre içerisinde bu hizmet tüketiciye sağlanmalıdır. Teslimat için herhangi bir süre taahhüt edilmediyse ürün satışlarında mutlaka sipariş e-ticaret şirketine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde teslimat gerçekleştirilmelidir. Bu süreler içerisinde siparişin tesliminin gerçekleşmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshetme ve yasal gecikme faizi ile birlikte ödediği bedelin tarafına iade edilmesini isteme hakkına sahiptir. Konu Tüketici Hakem Heyetine ilettim En kısa sürede ben ödediğim ücretin tarafıma ödenmesini ve kararın benim adıma olumlu çıksa bile hem aldığım cihaza zam gelmiş olması hem de uğradığım haksızlıktan ötürü tüketici kanununa göre ayrıca dava açacağım.

n11 ile ilgili şikayetler haddinden fazla, satıyor ve unutuyor asla hiç bir sorun ile ilgilenmiyor.

Aras kargoya ne desek ne kadar övsek azdır :) adamlar kargomu kaybettiler tamam tanzim edelim dediler. tanzim dosyası oluşturdular bi sessizlik oldu bir süre ya dedim aras kargo ne oldu tanzim edecektiniz ses çıkmadı sizden dedim iyiki aramışsınız sizin tanzim dosyanız da kaybolmuş dediler şakamı dedim ama ne yazıkki ciddiydi telefondaki ses.

diyorumki tamam tanzim edeceksiniz ama ne zaman belli değil söz uçar yazı kalır tanzim edeceğiniz tanzim dosyasına ait evrağınızın bir örneğini bana gönderin oda yok......

şimdi bekliyoruz hakem heyeti kararı çıksın ayrıca dava açacagım. sosyal medyada benimle iletişime geçip yardımcı olmak isteyen avukat arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Örnek olmasını bekliyorum kimsenin canını yakamasınlar kimse kolay para kazanmıyor..



 
Son düzenleme:

kerlembit

Doçent
Olabildiğince internetten bir şey sipariş vermemeye çalışın. Şuan kargocular sarhoş gibi. Corona varken çalışıyorlar diye kargoya istediğini yapabileceklerini düşünüyorlar. E öyle bir şey varsa mesela doktorlarda çalışıyor şuan. Onlar da o zaman hastayı tedavi etmesin. Böyle saçmalık olabilir mi ya. Bir video görmüştüm mng kargo köpek yemlerinin arasına çivi falan sıkıştırmıştı. İnsanlar bu kargo firmalarını boykot ederse sıkıntının çözüleceğini düşünüyorum.
 

Constantin87

Profesör
20 Mayıs da N11'den 5.878 TL satın almış olduğum bilgisayar sözde Aras Kargo ile bana kargolandı. Kargo bana hiç gelmedi teslim almadım. Her ne kadar kargonun internet sitesinde kendim teslim almış gibi görünsem de yaptığım araştırmalar sonucu kargo firmasının aldığı karar ile hastanelere kargolar ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş.
Kargoyu asla teslim almadım kargonun teslim edileceğine ya da teslim edildiğine dair bir bir ihbarda tarafıma yapılmadı.
Teslim aldığıma dair bir imza atmadım ya da bir temassız kod vermedim. (zaten gelmedi de).
Üzerinden 60 günü çoktan geçti 20 Mayıs -23 Temmuz bu 65 günde N11'i defalarca aradım. Her aradığımda bana inceliyoruz demekten başka bir bilgi veremediler. 60 gündür N11 bu durum için neler yaptı? -- hç birşey Bunlarla uğraşıp tedarikçi ile konuşup zor bela bir şekilde bilgi topladım ama hala bana tanzim yapılmadı.
N11 sadece satıyor sonra unutuyor.

Sipariş sonrasında yerine getirilmesi gereken yükümlülükler
Tüketici Kanunu derki; ürün ve/veya hizmet teslimatı satış gerçekleştikten sonra satılan ürün taahhüt edilen süre içerisinde mutlaka tüketiciye teslim edilmelidir. Hizmet satılıyor ise yine taahhüt edilen süre içerisinde bu hizmet tüketiciye sağlanmalıdır. Teslimat için herhangi bir süre taahhüt edilmediyse ürün satışlarında mutlaka sipariş e-ticaret şirketine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde teslimat gerçekleştirilmelidir. Bu süreler içerisinde siparişin tesliminin gerçekleşmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshetme ve yasal gecikme faizi ile birlikte ödediği bedelin tarafına iade edilmesini isteme hakkına sahiptir. Konu Tüketici Hakem Heyetine ilettim En kısa sürede ben ödediğim ücretin tarafıma ödenmesini ve kararın benim adıma olumlu çıksa bile hem aldığım cihaza zam gelmiş olması hem de uğradığım haksızlıktan ötürü tüketici kanununa göre ayrıca dava açacağım.

n11 ile ilgili şikayetler haddinden fazla, satıyor ve unutuyor asla hiç bir sorun ile ilgilenmiyor.

Aras kargoya ne desek ne kadar övsek azdır :) adamlar kargomu kaybettiler tamam tanzim edelim dediler. tanzim dosyası oluşturdular bi sessizlik oldu bir süre ya dedim aras kargo ne oldu tanzim edecektiniz ses çıkmadı sizden dedim iyiki aramışsınız sizin tanzim dosyanız da kaybolmuş dediler şakamı dedim ama ne yazıkki ciddiydi telefondaki ses.

diyorumki tamam tanzim edeceksiniz ama ne zaman belli değil söz uçar yazı kalır tanzim edeceğiniz tanzim dosyasına ait evrağınızın bir örneğini bana gönderin oda yok......

şimdi bekliyoruz hakem heyeti kararı çıksın ayrıca dava açacagım. sosyal medyada benimle iletişime geçip yardımcı olmak isteyen avukat arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Örnek olmasını bekliyorum kimsenin canını yakamasınlar kimse kolay para kazanmıyor..



Ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş ne demek ? Detayı nedir? Ben de kurumsal bir firma da çalışıyorum kargolarımız muhaberata teslim edilir veya oradan kargocu arkaşlar arar teslim alırız.
 

odemirbag

Üyecik
Ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş ne demek ? Detayı nedir? Ben de kurumsal bir firma da çalışıyorum kargolarımız muhaberata teslim edilir veya oradan kargocu arkaşlar arar teslim alırız.

ben bir üniversite hastanesinde çalışıyorum ne yazıkki bana öyle söylendi hastanelere o dönem pandemi yüzünden girmediler.
üzerinden 60 günü geçti ne beni n11 beni aradı nede Aras kargo şu an hakem heyetinden gelen kararı bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Olabildiğince internetten bir şey sipariş vermemeye çalışın. Şuan kargocular sarhoş gibi. Corona varken çalışıyorlar diye kargoya istediğini yapabileceklerini düşünüyorlar. E öyle bir şey varsa mesela doktorlarda çalışıyor şuan. Onlar da o zaman hastayı tedavi etmesin. Böyle saçmalık olabilir mi ya. Bir video görmüştüm mng kargo köpek yemlerinin arasına çivi falan sıkıştırmıştı. İnsanlar bu kargo firmalarını boykot ederse sıkıntının çözüleceğini düşünüyorum.
aynen bende bir üniversite hastanesinde çalışıyorum. Mecburen internetten satın almak zorunda kaldım bilgisayarım bozuldu ve heryer kapalıydı.
 
20 Mayıs da N11'den 5.878 TL satın almış olduğum bilgisayar sözde Aras Kargo ile bana kargolandı. Kargo bana hiç gelmedi teslim almadım. Her ne kadar kargonun internet sitesinde kendim teslim almış gibi görünsem de yaptığım araştırmalar sonucu kargo firmasının aldığı karar ile hastanelere kargolar ana kapıya bırakılıp gidiliyormuş.
Kargoyu asla teslim almadım kargonun teslim edileceğine ya da teslim edildiğine dair bir bir ihbarda tarafıma yapılmadı.
Teslim aldığıma dair bir imza atmadım ya da bir temassız kod vermedim. (zaten gelmedi de).
Üzerinden 60 günü çoktan geçti 20 Mayıs -23 Temmuz bu 65 günde N11'i defalarca aradım. Her aradığımda bana inceliyoruz demekten başka bir bilgi veremediler. 60 gündür N11 bu durum için neler yaptı? -- hç birşey Bunlarla uğraşıp tedarikçi ile konuşup zor bela bir şekilde bilgi topladım ama hala bana tanzim yapılmadı.
N11 sadece satıyor sonra unutuyor.

Sipariş sonrasında yerine getirilmesi gereken yükümlülükler
Tüketici Kanunu derki; ürün ve/veya hizmet teslimatı satış gerçekleştikten sonra satılan ürün taahhüt edilen süre içerisinde mutlaka tüketiciye teslim edilmelidir. Hizmet satılıyor ise yine taahhüt edilen süre içerisinde bu hizmet tüketiciye sağlanmalıdır. Teslimat için herhangi bir süre taahhüt edilmediyse ürün satışlarında mutlaka sipariş e-ticaret şirketine ulaştığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde teslimat gerçekleştirilmelidir. Bu süreler içerisinde siparişin tesliminin gerçekleşmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshetme ve yasal gecikme faizi ile birlikte ödediği bedelin tarafına iade edilmesini isteme hakkına sahiptir. Konu Tüketici Hakem Heyetine ilettim En kısa sürede ben ödediğim ücretin tarafıma ödenmesini ve kararın benim adıma olumlu çıksa bile hem aldığım cihaza zam gelmiş olması hem de uğradığım haksızlıktan ötürü tüketici kanununa göre ayrıca dava açacağım.

n11 ile ilgili şikayetler haddinden fazla, satıyor ve unutuyor asla hiç bir sorun ile ilgilenmiyor.

Aras kargoya ne desek ne kadar övsek azdır :) adamlar kargomu kaybettiler tamam tanzim edelim dediler. tanzim dosyası oluşturdular bi sessizlik oldu bir süre ya dedim aras kargo ne oldu tanzim edecektiniz ses çıkmadı sizden dedim iyiki aramışsınız sizin tanzim dosyanız da kaybolmuş dediler şakamı dedim ama ne yazıkki ciddiydi telefondaki ses.

diyorumki tamam tanzim edeceksiniz ama ne zaman belli değil söz uçar yazı kalır tanzim edeceğiniz tanzim dosyasına ait evrağınızın bir örneğini bana gönderin oda yok......

şimdi bekliyoruz hakem heyeti kararı çıksın ayrıca dava açacagım. sosyal medyada benimle iletişime geçip yardımcı olmak isteyen avukat arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Örnek olmasını bekliyorum kimsenin canını yakamasınlar kimse kolay para kazanmıyor..



Vallaha dün ürün aldım Smmall Man diye biryerden dün kargoya verdiler bugün ürünü aldım rx550.Bizim buraya Yurtiçi kargo hergün geliyor ancak aras 2 haftada yada 1 haftada 1 geliyor.
 

Constantin87

Profesör
ben bir üniversite hastanesinde çalışıyorum ne yazıkki bana öyle söylendi hastanelere o dönem pandemi yüzünden girmediler.
üzerinden 60 günü geçti ne beni n11 beni aradı nede Aras kargo şu an hakem heyetinden gelen kararı bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:


aynen bende bir üniversite hastanesinde çalışıyorum. Mecburen internetten satın almak zorunda kaldım bilgisayarım bozuldu ve heryer kapalıydı.
Öyle söylendi olur mu? Hangi isme teslim etmişler teslim olduğunda size SMS gelmedi mi hemen arayıp ben birşey teslim almadım dediniz mi? Ben de pc siparişi düşünüyordum korktum yani
 

odemirbag

Üyecik
bu kesinlikle bi şans işi ama gerçek yaşanmış ve yaşanmakta olan bir durum.
benim başıma gelen sizin başınıza gelecek diye bir kural da yok.
başınıza gelirse her siteden bu durum gelir ama demek istediğim burda n11 ilgisiz.


ürün alırsınız bozuk çıkar hasarlı gelir vs olabilir normal bir durum elbette ama N11 in sorumsuz ilgisiz sattıktan sonra bir bilgi vermeyip insanı deli etmesi anormal bir durumdur
 

Zxcvbm

Asistan
Kargonun bırakıldığı yerin kamera kayıtlarına ulaşın. Kargo’nun ana merkezine ulaşıp kargonuzun size teslim edilmeden direkt kargo bırakılıp gidildiğini kanıtlayın hatta o gün oraya hangi kargo görevlisi gittiyse o kişi incelensin çünkü sizin imzanız olmadan bırakıp gittiyse suç. Ayrıca n11 kargolayıp siz’e ulaşmamış ise kargo sorunu siz’i ilgilendirmiyor böylelikle, konuda ki sorunun sahibi n11 oluyor. N11 tarafınıza sorunsuz bir şekilde teslim etmekle yükümlüdür, kargonuz taşıma esnasında kırılsa, hasar görse, çalınsa tutanak tutulup n11 ile kargo firması arasında oluyor sorun. Tüketici haklarına olayı taşıdığınızda gerekeni yaparlar
 

odemirbag

Üyecik
Kargonun bırakıldığı yerin kamera kayıtlarına ulaşın. Kargo’nun ana merkezine ulaşıp kargonuzun size teslim edilmeden direkt kargo bırakılıp gidildiğini kanıtlayın hatta o gün oraya hangi kargo görevlisi gittiyse o kişi incelensin çünkü sizin imzanız olmadan bırakıp gittiyse suç. Ayrıca n11 kargolayıp siz’e ulaşmamış ise kargo sorunu siz’i ilgilendirmiyor böylelikle, konuda ki sorunun sahibi n11 oluyor. N11 tarafınıza sorunsuz bir şekilde teslim etmekle yükümlüdür, kargonuz taşıma esnasında kırılsa, hasar görse, çalınsa tutanak tutulup n11 ile kargo firması arasında oluyor sorun. Tüketici haklarına olayı taşıdığınızda gerekeni yaparlar


arkadaşlar konuyu net olarak zaten size yazdım bu konunun kamera kaydıyla kuyduyla ilgisi yok.
ben imza attımmı yada teslim aldığıma dair bir belge verdimmi . HAYIR.
3 ay sonunda şu oldu.

Aras kargo tedarikçi firmaya ödeme yaptı.
Tedarikçi firma tam bana ödeyecek derken %6 benden kesti ve ben 300 küsür lira eksik ödeme aldım.
n11 ile tedarikçi arasındaki bir mesele vs bişeyler anlattı

lanet olsun dedim n11 e haram ettim.
pazartesi günü n11 beni aradı hala konuyu inceliyoruz dedi. yaklaşık 20 dk bi bağırdım içimi döktüm

yani sıkıldım n11 adını duymak dahi istemiyorum.
 
Üst