G2' im de dokunmatik sorunu var

Asdfghjkl12345

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2013
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Tamirden geçmiş telefonu alacağına para iadesi alman daha mantıklı olur bence. Sonra o para iadesi ile biraz gider daha yeni bir telefon alırsın G Pro 2 gibi. 20 iş günü içerisinde telefon teslim edilmezse para iadesi kanunen zorunluluktur hediye çeki de kabul etme direk paranı al. Bu durumda daha fazla bekletilecek bir durum yok yasal olarak haklısın tüketici mahkemesine de başvurursan onlar da sana yardımcı olacaklardır.

G2'den uzak dur olayına gelirsek G2 kullananalar başlığına bakarsan telefondan uzak durup durmaman gerektiğini anlarsın. bu durum diğer telefonlar için de geçerli. Telefon işi şans işidir bazısı 10 numara çıkıyor bazısınınki de seninki gibi sıkıntılı oluyor. Sen istatististiksel olarak en iyisini seçmelisin ki hatalı model ihtimalini düşür. Ben bu forumda G2 ile ilgili çok ciddi sorun yaşayanını görmedim herkes çok memnun bu telefondan bende dahil.
Forumda bir telefonu çok iyi göstermek için türlü şey yapıyolar 10tane hesAp açıp hepsiyle telefonlarını pohpohluyolar bunlara sahit oldum adam telefn satan bi mağazada donanımhabere sürekli kullanıcı değişerek yorum yazıyodu acaip dikkatimi çekti baktım yani bunlar aatış politikasıdır forumdaki yoruma bakarak tel alan binlerce insan var

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Telefon şans işi değildir telefon kusurlu çıkamaz arkadasım g2si olan 3-4 kişi tanıyorum hepside bana sarjının 4-5saatte bitiyor diyorsa o telefonda birşey vardır forumdasın ama hiç bakmamışsın başlıklara bakmanı öneririm
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,421
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
Forumda bir telefonu çok iyi göstermek için türlü şey yapıyolar 10tane hesAp açıp hepsiyle telefonlarını pohpohluyolar bunlara sahit oldum adam telefn satan bi mağazada donanımhabere sürekli kullanıcı değişerek yorum yazıyodu acaip dikkatimi çekti baktım yani bunlar aatış politikasıdır forumdaki yoruma bakarak tel alan binlerce insan var

Sende Öyle 3 - 5 Mesajlık Bi Kaç Aylık Üyeliği Olanlara İtimat Etmessin . Zaten Apple Fanatiğini Ne Yapsan Çeviremessin
hiç cevap Veremez ise " - Eee Apple Bu Herkes Kullanıyor" Diyedebilir :) Bu Diğer Markalar içinde Geçerli Apple Bir Örnekti Sadece. Sadece SDN Değil Onlarca Teknoloji Sitesi Editör Ve Bu Konulara Müdavim İnsanlar Var Onları Dikkate Alabilirsin Hangisi LG G2 Şöyle Sorunlu Böyle Sorunlu Diyor ? Yada LG G2 Uzay Teknolojisi ile Yapılmış Diyor ? :)

Ayrıca Senin Arkadaşlarda Bir Problem Var :) Benimde 4-5 Kişi Var işyerinde bildiğim G2 Kullanıcısı hiş Şikayet Yok Aksine Çok Çok Memnunlar 2'sinede Ben Tavsiye Etmiştim .
Biraz Araştırma Biraz Deneyim Biraz İnceleme Yeterlidir .
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Öncelikle bu iade konusunu gerçekten düşünüyorum. Fakat şuan telefonlarda taksit kalktığı için iade edersem yeni telefon almam sıkıntılı olur. Ayrıca g2'min şarjından gayet memnundum beni tatmin etti. Ekran değişimiyle algılamama sorunu çözülürse gerçekten ısınmayı felan takmam. Fakat ısınmanın dokunmatik ekranın arızalı olmasıyla alakası varmıdır onu çözemedim.
 

Asdfghjkl12345

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2013
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Sende Öyle 3 - 5 Mesajlık Bi Kaç Aylık Üyeliği Olanlara İtimat Etmessin . Zaten Apple Fanatiğini Ne Yapsan Çeviremessin
hiç cevap Veremez ise " - Eee Apple Bu Herkes Kullanıyor" Diyedebilir :) Bu Diğer Markalar içinde Geçerli Apple Bir Örnekti Sadece. Sadece SDN Değil Onlarca Teknoloji Sitesi Editör Ve Bu Konulara Müdavim İnsanlar Var Onları Dikkate Alabilirsin Hangisi LG G2 Şöyle Sorunlu Böyle Sorunlu Diyor ? Yada LG G2 Uzay Teknolojisi ile Yapılmış Diyor ? :)

Ayrıca Senin Arkadaşlarda Bir Problem Var :) Benimde 4-5 Kişi Var işyerinde bildiğim G2 Kullanıcısı hiş Şikayet Yok Aksine Çok Çok Memnunlar 2'sinede Ben Tavsiye Etmiştim .
Biraz Araştırma Biraz Deneyim Biraz İnceleme Yeterlidir .
benle beraber 5kişi pilde sorun var aynı yerdende almamışız ama sorun var hatta benimkinde ekstra 3g sorunu vardı :D ayriyetten 10-20hesaplı satış görevlisi diyim kendisine öle çok mesaj atmıştıki aklın şaşar her konuya msj atıyorlar herhalde paramı almak için 5-10 dk beklettiler şahit olunca tmm dedim zaten adamın işi bu telefon satmak heryolu dener dikkatli olmak lazım bunlara yani
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,421
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
Bende Farklı Düşünmezdim [MENTION=385888]SHeRİFF[/MENTION] Telefon Gelince Kullan Herhangi Bir Problemi Yoksa Kullanmaya Devam Edersin
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Forumda G2'yi iyi göstermek adına 5-10 kez üye olan tek kişiye dahi rastlamadım. Benim çevremde de 5-6 kişi kullanıyor, tek sıkıntıları dahi yok. Bizim evde 2 tane var yine hiç sıkıntımız yok. Telefon kullanmayı bilmeyenler, telefonun nerde nasıl tepki gösterdiğini bilmeyenler, kısacası teknolojiden haberi olmayanlar cihazı sorunlu zannedebiliyorlar tabi..
Burası donanımhaber değil burası SDN..

Bu forumda en çok bilgi paylaşan ve cihazı savunan benim. Ben inşaat mühendisiyim. Kalkıp da teknosada satış elemanı olacak değilim. 5 sene boyunca, teknosada çalışmak için dirsek çürütmedik heralde değil mi?
Telefon nasip işidir. Herkes nasibini yaşar.. Ben daha 10 saatin altında şarjımın bittiğini görmedim. Forumda G2 kötüleyenlerin hiçbiri G2 kullanmıyor.
Kullananların da bir kısmı sorun yaşıyor, bu her markada olur. Robotlarla seri şekilde üretilen cihazlardan ne kadar kusursuz olmasını bekleyebilirsin ki? Bazıları da telefonun özelliklerinden habersiz, adam çıkmış soldaki hoparlör bozuk diyor. Solda hoparlör var mı, yok mu düşünmeden sallıyor..
Uzun lafın kısası her kötüleyene de, her övene de sazan gibi atlamayın..
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Öncelikle bu iade konusunu gerçekten düşünüyorum. Fakat şuan telefonlarda taksit kalktığı için iade edersem yeni telefon almam sıkıntılı olur. Ayrıca g2'min şarjından gayet memnundum beni tatmin etti. Ekran değişimiyle algılamama sorunu çözülürse gerçekten ısınmayı felan takmam. Fakat ısınmanın dokunmatik ekranın arızalı olmasıyla alakası varmıdır onu çözemedim.

Olmazsa en azından parayla yeniden kontrol edip sıfır bi G2 alırsın tekrar. Yeni üretimlerde pek sorun yok.
Ben dün Minigore 2 oyununu yükledim. Telefondan ayrılamıyorum nerdeyse. Saatlerce oynuyorum, telefon ısınıyor ama dokunmatikte hiç sıkıntı olmuyor.
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bu telefonu aldığım sitede aynı firmadan telefonu alanların yorumlarına bakıyorum, hiçbirinde sıkıntı yok, herkes memnun telefondan. Sanırım sakat ürün bana denk geldi. İnşallah düzelir sorun. Dokunmatik değişimiyle.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Bu telefonu aldığım sitede aynı firmadan telefonu alanların yorumlarına bakıyorum, hiçbirinde sıkıntı yok, herkes memnun telefondan. Sanırım sakat ürün bana denk geldi. İnşallah düzelir sorun. Dokunmatik değişimiyle.

Ben yerinde olsam para iadesi alıp sıfır G2 alırdım. Hem de 100 lira cebime kalırdı. Nerden aldınız bilmiyorum ama bazı mağazalarda 100 lira düştü fiyatı.
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hocam alışveriş sitesi adı vermek reklam değilse söyleyeyim. Çok bilindik bir site. Nakit para olmadığı için kredi kartı ile aldım g2yi. Artık telefonda taksit bitincede iade edince telefon alamam diye endişeleniyorum. Ayrıca 2 hafta sonra istanbula dönüyorum, iznim bitiyor havalimanında, bilet kontrol görevlisi oldugum için telefonla pek fazla ilgilenemem istanbul'a dönünce. Dönmeden cihazım gelir inşallah. İthalatcı firmamın adı ''Güncel Dijital Teknoliji Ürünleri a.ş''
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Hocam alışveriş sitesi adı vermek reklam değilse söyleyeyim. Çok bilindik bir site. Ayrıca 2 hafta sonra istanbula dönüyorum, iznim bitiyor havalimanında, bilet kontrol görevlisi oldugum için telefonla pek fazla ilgilenemem istanbul'a dönünce. Dönmeden cihazım gelir inşallah.

İsim vermenize gerek yok, aldığınız mağazadaki fiyatları kendiniz kontrol edip karar verin. Düşmemişse de yenisi her zaman tamir olmuşundan daha iyidir hocam.
 

Asdfghjkl12345

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2013
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Forumda G2'yi iyi göstermek adına 5-10 kez üye olan tek kişiye dahi rastlamadım. Benim çevremde de 5-6 kişi kullanıyor, tek sıkıntıları dahi yok. Bizim evde 2 tane var yine hiç sıkıntımız yok. Telefon kullanmayı bilmeyenler, telefonun nerde nasıl tepki gösterdiğini bilmeyenler, kısacası teknolojiden haberi olmayanlar cihazı sorunlu zannedebiliyorlar tabi..
Burası donanımhaber değil burası SDN..

Bu forumda en çok bilgi paylaşan ve cihazı savunan benim. Ben inşaat mühendisiyim. Kalkıp da teknosada satış elemanı olacak değilim. 5 sene boyunca, teknosada çalışmak için dirsek çürütmedik heralde değil mi?
Telefon nasip işidir. Herkes nasibini yaşar.. Ben daha 10 saatin altında şarjımın bittiğini görmedim. Forumda G2 kötüleyenlerin hiçbiri G2 kullanmıyor.
Kullananların da bir kısmı sorun yaşıyor, bu her markada olur. Robotlarla seri şekilde üretilen cihazlardan ne kadar kusursuz olmasını bekleyebilirsin ki? Bazıları da telefonun özelliklerinden habersiz, adam çıkmış soldaki hoparlör bozuk diyor. Solda hoparlör var mı, yok mu düşünmeden sallıyor..
Uzun lafın kısası her kötüleyene de, her övene de sazan gibi atlamayın..
g2m olduguna sana hertürlü kanıtlarım Sen görmedin ama ben görüyorum adamın bu benim "17 hesabım telefon süper "diyecek hali yok gözümle görmesem burda yazacak halimde yok sana sensin diyen olmadı bu telefonun 2-3 saatte full sarjı gidiyorsa çocuk bile bu tel. Bozuk der kaldıki teli bozuk olan 2sini dersaneden tanıyorum biri çok yakın arkadasım biride staj yaptığım yerdeki memur abim onlar hala kullanıyor ben garantiye verdim kurtuldum sana tavsiyem bu kadar üstüne alınma sabaha kadar lg forumundasın her konuda yorumun var insanlar yanlış anlar
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
g2m olduguna sana hertürlü kanıtlarım Sen görmedin ama ben görüyorum adamın bu benim "17 hesabım telefon süper "diyecek hali yok gözümle görmesem burda yazacak halimde yok sana sensin diyen olmadı bu telefonun 2-3 saatte full sarjı gidiyorsa çocuk bile bu tel. Bozuk der kaldıki teli bozuk olan 2sini dersaneden tanıyorum biri çok yakın arkadasım biride staj yaptığım yerdeki memur abim onlar hala kullanıyor ben garantiye verdim kurtuldum sana tavsiyem bu kadar üstüne alınma sabaha kadar lg forumundasın her konuda yorumun var insanlar yanlış anlar

Ben sana kullanmıyorsun demedim. Bu forumda G2 kötüleyenler kullanmıyor dedim. Seni biliyorum, bana da bir çok soru sordun cevap verdim. Sen sorunlu cihaz almışsın, sorununu dile getiriyorsun, bu kötülemek değildir, bu şikayettir. Bu her marka cihazda olur...

Ben gece gündüz G2 forumundayım ve körü körüne G2 öven 1 kişi bile görmedim.. Böyle kişiler sadece lg için değil, her marka için var zaten.. Siz donanımhaberde görmüşsünüz, olabilir ama burada yok.. Olsa bilirim.. Zaten şüphelendiğim durum olursa moderatörlere bildirip IP tespiti yapmalarını istiyorum. Moderatörler, sdn okurlarının da IP'lerini görebiliyorlar.. Multi hesapları da anında kapatıyorlar..

Ben doğru bildiğimi sabaha kadar savunurum, birilerinin hakkımda atıp tutması hiç şeyimde olmaz. G2 şarjının 2-3 saatte bittiğini bir tek senden duydum bu arada. Bitiyorsa da değişim talep edersin ya da garantiye yollarsın değişirler, onarırlar. Bu, bütün G2'lerin sorunlu olduğu anlamına gelmez... Bu nedenle G2'lerden koşarak uzaklaşın gibi bir cümle kullanman yersiz..
 

nurullah7812

Öğrenci
Katılım
11 Şubat 2014
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaslar simdi ithalatcı firmayı aradım. Cihazımın serviste beklediğini, LG den orjinal dokunmatik ekran sipariş edildiğini , siparişinde bugun kargoya verildiğini söylediler. Ve 2 3 gün içinde firmamıza ulaşır, Cihazınızı hafta sonuna kadar yetiştiririz dediler. 1 Hafta daha beklemem gerekiyor sanırım. Telefonun bugün 20. iş günü. Nurullah kardeş seninde geç olmadan cihazını garantiye yollamanı öneririm. Ben çok kararsızdım yollamak konusunda. Bu kadar bekleyecegımı düşünmemiştim. Sorunun dokunmatikten olduğunu düşünüyordum zaten. İyi oldu en azından sorunu tespit edip gerekeni yapıcaklar.
Walla benim kisi cok sik yapmamakla beraber arA ara yapiyor bende su anda senin gibi cok kararsizim servis olayinda senin telefonun insallah duzelirde bende surekli yapmaya devam ederse duruma gore servise gonderirim
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Walla benim kisi cok sik yapmamakla beraber arA ara yapiyor bende su anda senin gibi cok kararsizim servis olayinda senin telefonun insallah duzelirde bende surekli yapmaya devam ederse duruma gore servise gonderirim

Benim cihazımda aldıgım hafta aralıklarla yapıyordu bu sorunu, sık sık yapmıyordu. Fakat 1. aya yaklaşınca, cihazımın sorunuda artmaya başladı. Artık 2 dakikalık kullanım sonrası aramaları bile sonlandıramıyordum. En sonunda canıma tak etti ve cihazı verdim servise. Keşke erken verseydim servise. Bu arada cihazınızı dokunmatik sorunlu diye servise verdiğiniz zaman sözde yazılım güncellemesi yapıp cihazı size geri yolluyorlar. Sorununuz hala devam edicektir. Tekrar yolluyorsunuz Dokunmatikte takılma algılamama oluyor diye ve eğer benim yaşadıgım durumu yaşarsanız, bi 20 gün lg nin dokunmatik ekranı firmaya kargolamasını bekleyeceksinizdir. Tabi bu söylediğim olay cihazınız distrübtör(İthalatcı firma) garantili ise.
 

nurullah7812

Öğrenci
Katılım
11 Şubat 2014
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benim cihazımda aldıgım hafta aralıklarla yapıyordu bu sorunu, sık sık yapmıyordu. Fakat 1. aya yaklaşınca, cihazımın sorunuda artmaya başladı. Artık 2 dakikalık kullanım sonrası aramaları bile sonlandıramıyordum. En sonunda canıma tak etti ve cihazı verdim servise. Keşke erken verseydim servise. Bu arada cihazınızı dokunmatik sorunlu diye servise verdiğiniz zaman sözde yazılım güncellemesi yapıp cihazı size geri yolluyorlar. Sorununuz hala devam edicektir. Tekrar yolluyorsunuz Dokunmatikte takılma algılamama oluyor diye ve eğer benim yaşadıgım durumu yaşarsanız, bi 20 gün lg nin dokunmatik ekranı firmaya kargolamasını bekleyeceksinizdir. Tabi bu söylediğim olay cihazınız distrübtör(İthalatcı firma) garantili ise.
Benim cihazim lg türkiye garantili bana ne gibi bi avantaji olur bilmiyorum ama bende en kısa zamanda servise götürecek gibi duruyorum. Sen yine de cihazını aldıktan sonraki durumu bildirirsin.izmirde oturuyorum hafta sonunda lg servisi acik midir acaba....
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Elime aldıgım zaman size detayları yazarım. Cumartesi günü acık olabilir. Lg Türkiye Direk cihaz değişimi konusunda sıkıntı çıkarıyor(Değişim konusunda çok oyalıyor) diye duydum bir yerde. Umarım sende en kısa sürede cihazını servise gönderirsin.
 

Asdfghjkl12345

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2013
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Walla benim aldıgım sorunluyduda diğerlerinikide sorunluydu 4-5 saatte bitiyr dediler bana yani ben paramı geri aldım herhalde nexus5 alırımda kasası metalmi onu merak ediyom bide 16gb yeterlimi
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arttırılabilir hafıza mevcutsa 16 gb yeterli olacaktır. Fakat g2 gibi arttırılabilir hafıza yoksa 16 gb yeterli olmayacaktır.
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar birde sormak istediğim birşey var. İthalatcı firmanın internet sitesinden [Teknik Servis Cihaz Sorgulama] Kısmına girerek İMEİ no yazdıgımda, kayıt bulunamadi diye bir bilgi ekranı ile karşılaşıyorum. Sizce ben internetten nasıl öğrenebilirim cihazımın durumunu ?
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hocam ben, cihazımın servisteki durumunu internetten öğrenebilirmiyim diye sormuştum :) Siz yanlış anladınız sanırım, imeinin kayıtlı oldugunu ögrendım daha önceden. Fakat şuan BTK ya imei yazdığımda Kayıt Bulunamadı diyor :S
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar bugün direk ithalatcı firmanın telefonumu verdiği teknik servisi aradım. Cihazımın ekran değişiminin tamamlandığını ve yarın ithalatcı firmaya yollanıp teste tabi tutulacağını öğrendim. Cihazımın pazartesi günü testten çıkacagını ve gidip alabileceğimizi söylediler. Umarım cihazımda sorun devam etmiyor olur. Cihazımı arkadaşım inceleyip bana gerekli bilgileri vericek. P.tesi günü detayları aktarırım.
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar, İthalatcı firmanın sitesinde cihazımı sorguladım ve şu metin çıktı;

LG(D802)

GİRİŞ TARİHİ; 15.02.2014

CİHAZ İŞLEMİ; Dokunmatik Ekran Değişim

CİHAZ DURUMU; Teste Alındı
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar bu firma beni daha ne kadar oyalayacak bilmiyorum. Bugün aradım test bitmedimi diye, cihazımın ekranının değişiminin devam ettiğini söylediler. Sitede teste alındı yazıyor dedim. Bilgilerde yanlışlık olabilir dediler. Akşam yetkili teknik servisi arayacagım, ve cihazımın dokunmatiğinin yarında takılmadığı taktirde, yapmayıp ithalatcı firmaya yollamasını söylemeyi düşünüyorum. Ve cihazımı iade etmek istiyorum.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sizin sorununuz bin de bir görülecek bir problem o yüzden bence g2 aldığınız için pişman olmayın herkezinde söylediği gibi hemen garantiye gönderin gereken yapılsın
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
293
Yaş
37
Arkadaşlar bu firma beni daha ne kadar oyalayacak bilmiyorum. Bugün aradım test bitmedimi diye, cihazımın ekranının değişiminin devam ettiğini söylediler. Sitede teste alındı yazıyor dedim. Bilgilerde yanlışlık olabilir dediler. Akşam yetkili teknik servisi arayacagım, ve cihazımın dokunmatiğinin yarında takılmadığı taktirde, yapmayıp ithalatcı firmaya yollamasını söylemeyi düşünüyorum. Ve cihazımı iade etmek istiyorum.

Bence de geri verin. Yeterince mağdur oldunuz.
 

SHeRİFF-1

Asistan
Katılım
15 Ocak 2014
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bugün ithalatcı firmayı aradım cihazımı iade etmek için, Önce cihazımın durumunu sordum, Cihazımın ellerinde olduğunu ve yarın gidip alabileceğimizi söylediler. Cihazı arkadaşım yarın gidip alıcak ve inceleyecek, eğer sorun devam ediyorsa cihazı direk ithalatcı firmaya iade edicek. Eğer etmiyorsa cihazı tarafıma kargolayarak bana göndericek. Ben detaylı bilgileri size aktarıcagım. Bana yardımcı olan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkür ediyorum özellikle ''Bloother'', size.
 
Üst