NikeSteeL
Katılım
Beğeniler
118

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • İyidir abi, uğraşıyorum bildiğin gibi. Çok şükür herşey iyi.

    Dön ya foruma da. Özledim seni :D. Eski ekip müthişti ya, sen, rise, jea ve diğerleri.
    efsane Nasılsın kardeşim ;) Pek Döndüm Sayılmaz Aktif Olarak Katılmıyorum Artık Foruma . Ara Sıra Giriyorum Bakıp Çıkıyorum Güzel Makale Varsa Okuyorum

    Sen nasılsın Kardeşim Sağlığın Moralin nasıl ?
    :) Doğru Özel Mesaj Alımını Kapadım Ben :) Açarım Dem Anime İzleye İzleye bi Hal Oldum ! Zaten Ama İstakrarli Bir Şekilde Naruto İzliyorum 111'inci Bölümdeyim :)
    Nike babo nettin, o şerrolar yüzünden bizide engelledin, özledik seni, animeler seni bekliyo :)
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...

SDN Son Haberler

stat counter