paradox666
Asistan
- Katılım
- 6 Ocak 2009
- Mesajlar
- 127
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
arkadaşlar muhattap bulmak istiyorsanız size tavsiye edeceğim en iyi site vatan computer.
kredi kartıyla alanlar bankanızı arayın kendi isteğim dısında alınmış bu falan diyin panın gidişini bloklar banka sonra almaz zorunda falan kalmazsınız. bankanızla görüşün mutlaka
eline ulaşmamış bir hizmeti bloklarsan parasal olarak hiçbir sorun cıkmaz. almadıgın hizmetin parasının davası mı olur ?hepsiburada'yı sevdiğimden değil ama sakın bu arkadaşın dediğini yapmayın, hepsiburadanın yaptığı en kötü alacak davası konusu olur ama bu yapın denilen kanunen dolandırıcılığa girer bilginiz olsun.
Arkadaşlar 2 adet ürün spariş verdim 1 hafta oldu tedarik sürecinde yazıyor müşteri hizmetlerine mail attım cevap yok facebook sayfalarına girdim kimi iflas etti yazıyor kimi şirket el değiştirdi diyor bende siparişleri iptal ettim.Site hayalet site gibi, ulaşabileceğiniz hiç bir telefon no yok kapanırsa çok kötü olur ya
Al benden de o kadar. Bende kestim artık tabi son olarak 3 ay 3 gün geçen ürünümü yollarlarsa. Halen mesajlaşıyoruz. Son 2 mesajıma cevap bile yazmadılar. Ayın 20 sinde yazmıştım bugün mesaja cevap vermeyeli 13 gün oldu.. Bunların sonu iyi değil benden söylemesi... O kadar sorunlu siparişler varki birbirine girmiş. Sırf bizim firmada 5-6 kişinin siparişleri var. Hep sorunlu kiminin 10 gün kiminin 1 ay olmuş..Şahsen hepsiburada dan alışverişi kestim ben, 2 ayda ürün geliyor o da yanlış geliyor.
Kampanya yapmışlar, X üründen son 49 tane diye, bitince fiyat yarı yarıya artacakmış, e bana da lazım olan bir cihazdı alayım bari dedim.
Tüm işlemleri yaptım bi baktım ürün tedarik sürecinde diyor, e pes dedim hem elimde şu kadar sayıda var diyorsun hem de tedarik sürecinde bu ne perhiz ne lahana turşusu. HB güvenini tamamen sarstı, eskiden bir soruya en geç 2-3 günde cevap verirlerde artık 10günden evel yazarlarsa süper hız diyorum.
sipariş verdiğim ürünü yeni aldım..biraz uzamanın haricinde bir sıkıntı yok...duyumlarla en güvenilir ve en büyük alışveriş sitelerinden birini karalamak bana göre pek dürüstçe davranış deyil..hele iflas gibi bir söylem hiç deyil.çünkü stok çalışan bir firma deyil.mavi gibi bir şirket bir anda tepetaklak oldu birçok mağduru peşinde bırakarak..nedeni stok çalışmaydı...
geç olabilir uzun süre beklenebilir amma hiçbir zaman kimsenin parasının kaybolacağını zannetmiyorum..
yok "aman siparişinizi iptal etmeyin"gibi salvolar bence yanlış...tekrarlıyorum:ürün siparişimi iptal ettim.hiçbir yeride aramadım..sadece iptal prosedürünü uyguladım.hafta içi param banka hesabıma yatırıldı..ve özür dilendi....
vede bir paket lokum gönderildi...
Ben ordan 1 pc kasası sipariş ettim bana 3günde geldi ve İptal Ettim ve gelen kargoyuda almadım (bu arada müşteri hizmetlerini aradım dedilerki kargodan almayın bize geri gelir )
Ok dedim kargoda 4gün bekledi 3kez aradım kargoyu Firmanın onlardan ürünü talep etmesi gerekiyormuş , (5 defa hepsi burada müşt. temsilcisini aradım 10'ar dk bekleyerek ulaştım bana bekleyin kargo 1 hafta sonra bize geri getircek dediler bekledim )
5.gün bana kargo Ürünü geri gönderdi OK dedim kargo elemanının önünde aldım kargoyu hiç açmadan yine aynı kargo elemanına gelen adrese kargoladım. 1hafta bekledim kargo ulaştı.
Ulaştıktan sonra 2hafta bekledi inceleme aşamısında vs. vs.
Sonra ne oldu kargo bana geri gönderilmiş. 10kez aradım ya sabah 8de 7-8dk beklemeden bağlanamadım . Bağlandım adam gibi açıklama yapan yok efendim tekrar gönderin diyorlar.
Tekrar gönderdim 2 hafta daha bekledim ve tekrar bana geldi kargo Kasada kapağında kırıklar ve çizikler varmş iade kabul edilmemiş.
Aldım PC yi yarı fiyatına elden çıkardım.
Senden ricam bilip bilmeden konuşma .
İnanmıyorsan Şuan ara ya müşteri hizmetlerini 5dkdan erken sürede bağlanırsan gel burda konş sonra.
gelir gelir problem olmaz. ben 1 kitap için 2 hafta bekledim
Lokum ha Hepsiburada müşterilerine farklı yaklaşıyor.. Önemli olan verdiğin değerin göstergesi zaten. Hepsiburada'nın bu tutumunu sevdim