Turkcell Kotasız Sınırsız İnternet

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 2)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
29,263
Beğeniler
2,011
Puanları
113
#22
olmaz çünkü aşım var bunda diğerlerinde aşım yok hız 1 kbps düşüyor
Tam da bunu farkettim yazmak için sayfayı açmıştım :)
--- Gönderi Güncellendi ---
Fark şurada.
500 MB paket - Paket kotası bittikten sonra paket kullanım süresi dolana kadar kullanımlar 100 KB/0,02 TL üzerinden ücretlendirilir.
1 GB paket - Paket kotası bittikten sonra kullanım hızı 1 kbps'ye düşürülür ve aşım ücreti yansıtılmaz.
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,945
Beğeniler
1,150
Puanları
113
Konum
istanbul
#23
bence oparatörler bu bugları bilerek bırakmaya başladı. sebebi gizem uyadırarak müşterileri etkilemek ve öylece kendilerine doğru müşteri çekmek... benim fikrim :D çünkü 3 oparatör de sırayla bug paylaştı/paylaşıldı :)
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
47,220
Beğeniler
8,361
Puanları
113
#25
2gb sinirsiz + avantaj yurtdışı 100mb test 2.gün 2gb 131mb kalmıştı spotify ve Metallica açık...
 
Katılım
21 Tem 2017
Mesajlar
205
Beğeniler
53
Puanları
28
Konum
sivas
#31
Suanki hizim bu tabi benim 2. Telefonda takili turkcell hat ondan paylasiyorum wifi olarak 3. Ay oldu kullanali internetle icli disli olana cok guzel ve 45 tl yi simdi hakediyor turkcell :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
29,263
Beğeniler
2,011
Puanları
113
#33
75 mbit hız akn yok 1000dakika her yöne 60 lira ödüyorum.
Ev interneti sanırım değil mi? Herkes bulamıyor malesef burada adslden ötesi yok, yerel wifi wan firması var bi tane onu kullanıyorum 8mbit, uploadı ise 0.4 mbit gibi komik bir rakam fiyatı ise 30 TL. 45 Mbit benim için hayal ötesi birşey ve buna 45 TL vererek sahip olmak çok iyi.
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
103
Beğeniler
27
Puanları
28
Konum
Yusufeli
#34
Ev interneti sanırım değil mi? Herkes bulamıyor malesef burada adslden ötesi yok, yerel wifi wan firması var bi tane onu kullanıyorum 8mbit, uploadı ise 0.4 mbit gibi komik bir rakam fiyatı ise 30 TL. 45 Mbit benim için hayal ötesi birşey ve buna 45 TL vererek sahip olmak çok iyi.
Bİz bu konuda köyde olmama rağmen çok şanslıyız. 7-8 yıldır fiber geldi rahat ettik. Zaten turknet bi harika akn yok. Ayda 350-400 gb arası net harcıyorum. Şehirlerde sıkıntı çok gerçekten
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,945
Beğeniler
1,150
Puanları
113
Konum
istanbul
#35
turk.net i ben de tebrik ederim, hem dk veriyo hem internet... daha ne olsun, bir de kaliteli ise .
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
103
Beğeniler
27
Puanları
28
Konum
Yusufeli
#36
turk.net i ben de tebrik ederim, hem dk veriyo hem internet... daha ne olsun, bir de kaliteli ise .
En öenmlisi hattınıZ ne hızı destekliyorsa onu alıyorsunuz. En avantajlı yönü ise taahhüt denilen saçmalık yok. İstediğiniz zaman çıkarsınız. Ama kimsenin çıkacağını sanmıyaorun turknet bağımlılık yapıyor:)
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,945
Beğeniler
1,150
Puanları
113
Konum
istanbul
#37
@osnakli kullanıyor musun turk.net i ? ben de düşünüyorum uzun zamandır ama 35 mbit diyo şimdi, eskiden 75 mbit filan diyordu max hız...! hızı azaltmışlar belli.
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
103
Beğeniler
27
Puanları
28
Konum
Yusufeli
#38
@osnakli kullanıyor musun turk.net i ? ben de düşünüyorum uzun zamandır ama 35 mbit diyo şimdi, eskiden 75 mbit filan diyordu max hız...! hızı azaltmışlar belli.
Valla ben 75mbit hız alıyorum yeni alımlarda değişikliğe gidildiyse bilmiyorum. Ama hattın desteklediği en yüksek hız veriliyordu önceden. Akn kalkınca belki de hızı 35mbite sabitlemişte olabilirler. Sitelerinde mi yazıyor 35 diye.
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,945
Beğeniler
1,150
Puanları
113
Konum
istanbul
#39
Valla ben 75mbit hız alıyorum yeni alımlarda değişikliğe gidildiyse bilmiyorum. Ama hattın desteklediği en yüksek hız veriliyordu önceden. Akn kalkınca belki de hızı 35mbite sabitlemişte olabilirler. Sitelerinde mi yazıyor 35 diye.
aynen , sitelerinde yazıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
stat counter