Hepsiburada'dan Alınan Telefonun Knox Sayacı 1 Olark Geldi

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Arkadaşlar 17.06.2016 tarihinde siparişini geçtiğim Hepsiburada satıcılı delta garantili Samsung S6 edge Plus cihazım 20.06.2016 tarihinde elime ulaştı . İlk gün sim kartı taktım cihazı kullanmaya başladım 10-15 dk içinde bir baktım ürünün aparatında eksiklik var. Hepsiburada sitesinde ürün Türkiye uyumlu şarj aleti çeviricisi ile birlikte ücretsiz gönderileceği yazıyordu. Fakat böyle bir çevirici bana ulaşmadı. Neyse dedim 2-3 Liralik birşey önemsemedim ve eksikliği hb'ya bildirdim.

Sonrasında cihazı kullanmaya devam ederken 22.06.2016 tarihinde yazılımı güncellemek istedim ayarlardan yazılımı güncelle dediğimde en son yazılım Şubat 2016'da yüklenmiş gözüküyor ve şuan itibariyle yeni yazılım cihaz için çıkmış olmasına rağmen cihaz yeni yazılım yok diyerek ısrarla en son yazılım cihazda yüklü olan Şubat 2016'da gelen yazılım diyordu.

Bende cihaza yazılımsal müdahale olduğunu düşündüm. Cihazı Download moda aldım ve knox sayacını kontrol etmek istedim. Knox sayacını gördüğümde şaşırdım çünkü sayaç 1'di. Yani Sıfır bir telefonda bu sayacın 0 olması gerekir.

(Knox sayacından haberi olmayanlar; ksamsung knox sayacı 1 - Google'da Ara
bu linkten arşatırabilirler. )

Bunun üzerine ürünün garantisine bakan Delta firması ile iletişime geçtim, sıfır cihazda bu normal birşey değil satıcı ile iletişime geçilmesi gerekir cevabını aldım.

Bunun üzerine hepsiburada ile telefon aracılığla iletişime geçtim, sorunu anlatmak istiyorum temsilci bana 2 gündür sistem yok gibi bahaneler uyduruyordu, gerçekliği tartışılır. Bende sistem ne zaman gelecek diye "sitem yapmam üzerine temsilci sistem gelen kadar hatta bekleyebilrisiniz" dedi ve hatta bekleyeceğim dedim ve 2 dk içinde sistemi geldi ve sadece oradan bana cihazın daha önce kullanılmış olduğunu anlatan bir yazı yazdığını ve geri dönüşün 48 saat içinde olacağı ve dönüş olunca sorunu detaylı olarak anlatabileceğimi söyledi yani 48 saat bekleyeceğim ve sonuç alamayacağız sonuca ulaşmak için daha 48 saat sonra dönüş yapıldıktan sonra sorunu detaylı olarak anlatacağız birde o bekletecek bir o kadar. 14 günlük iade süresini mi doldurmaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım.

Knox sayacının görseli budur;
92037c5f88434f22a67e5417c9f1295d.jpg


konu hakkında yaşanan tüm gelişmeleri burada paylaşacağım.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Hb'dan dönüş oldu forum doldurdum sorunu yazdım iade için kargo numarası verildi bakalım ne olacak.
 

Tys23

Dekan
22 Ağustos 2012
7,138
1,230
1,358
Aynı sorum bende mevcut'tu 2 ay sonra odin modu açınca gördüm. Para iadesi aldım.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Aynı sorum bende mevcut'tu 2 ay sonra odin modu açınca gördüm. Para iadesi aldım.
Hepsiburada ürünler açılmadan gönderiliyor filan gibi bir yazı ile iade formu gönderdi bakalım gönderiyi yapıcam birazdan kargodan.
Hepsiburada'dan mı almıştın ürünü? Sorun olarak nasıl bir mesaj yazdın?
 

Tys23

Dekan
22 Ağustos 2012
7,138
1,230
1,358
Hepsiburada ürünler açılmadan gönderiliyor filan gibi bir yazı ile iade formu gönderdi bakalım gönderiyi yapıcam birazdan kargodan.
Hepsiburada'dan mı almıştın ürünü? Sorun olarak nasıl bir mesaj yazdın?
Evet hepsiburada'dan aldık. Cihazı alalı 2 ay oldu ancak cihazın knox sayacı artmış ve ancak ben cihaza herhangi bir root ve rom atma işlemi yapmadım dedim. İade almassanız tüketici hakem heyetine gider çözerim olayı dedim. Telefonu yurtiçi kargo ile yolladım parayı kart'a ayn gün iade ettiler.
 

ramazanyikici

Asistan
15 Mart 2016
115
16
18
28
Olayın çok yakın takipçisiyim İthalatçı garantili Dual Sim G5 modelini alacaktım hepsiburada'dan ancak aynı sorun 2 kere yaşanmış ise sürpriz olamaz bu.
 

hkndmrlp42

Profesör
2 Ağustos 2015
1,614
145
243
Hepsiburada kendi adıyla sattığı ithalatçı garantili ürünlerde problem çıktığı taktirde müşteri memnuniyeti için gerekli özeni gösteren bir firma. @Tys23 arkadaşın da başına geldiği gibi sorunu çözeceklerini ve seni memnun edecekleri kanaatindeyim. Aksi bir durumda hakem heyeti ile sorunu çözersin ancak HB için hoş bir durum olmaz. Takipteyim.
 

hkndmrlp42

Profesör
2 Ağustos 2015
1,614
145
243
@hkndmrlp42 Elbette çözecekler ama yeni alacaklar için bu "Cihazlar rootlu geliyor istersen al sonra iade et." demek gibi bir şey oluyor
Amacım hb sitesini savunmak veya "alın nasıl olsa çözecekler" demek istemedim. HB bu şekilde sorun yaşatmayı kendi de istemez ama bir problem olduğunda da genelde müşteriyi memnun edecek şekilde çözer. Ortada bir problem olduğu için çözmeleri gerektiğinden ve çözeceklerinden bahsetmemin sebebi HB markası kendi adını bu tarz olaylarla andırmak, hatırlatmak istemez. Birçok kullanıcı ithalatçi garantili ürünleri tercih ediyorsa HB adının güvenilirliği için ediyor.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Arkadaşlar ürünü kargoya ilgili kargo numarası ile verdim. Ürün yarın ellerinde olur, bakalım neler olacak.
 
28 Şubat 2016
146
14
18
Peki hepsiburada satıcılı s6 alsammı
Adamları bıktırana kadar takipcisi olmak gerek sanırım.Bir de üstüne bastıra bastıra cihazın sıfır kapalı kutu vs olayını anlatmak gerek böyle gelir se tüketici haklarından yararlanarak dava felan da açabilirsin hb. iyi bir sitedir.Ama satış yapan marketlere dikkat etmek gerek.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
şikayetvar üzerinden oluşturduğum şikayet'te hepsiburada'ya ulaşmış durumda, durumu ithalatçıya bildirmişler sanırım. Bir sonraki aşama için kargonun hepsiburada'ya ulaşmasını bekliyoruz.
 

Sercan40

Profesör
22 Şubat 2016
1,722
372
263
32
Hocam öncelikle geçmiş olsun inşallah düzeltirsin sorununu...Valla forumda çoğu kişiye hepsiburadayı ve ithalatçı garantili telefon almayı önermiştim ama bundan sonra yapmamaya dikkat edecem vebal almak istemiyorum...Knox filan bilmeyen birisi alsa hiç haberi olmadan kullanacak yazık...
 

Odessa

Profesör
19 Haziran 2013
3,760
432
263
Benim de HB'ye telefon iadem olmuştu. Aldığım telefonun kutusunun dışı jelatinli, kutunun içinde yapıştırılmış barkod yırtıktı. Yani açılmış ve üstüne jelatin yapmışlar. Aradım, durumu anlattım. Kargo ile yolladım. İnceleme sonucu parayı aldım. Bir daha da telefon vb. ürünleri hayatta almam. Burada suç HB'nin. Sattığın ürünü kontrol edeceksin.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Hocam öncelikle geçmiş olsun inşallah düzeltirsin sorununu...Valla forumda çoğu kişiye hepsiburadayı ve ithalatçı garantili telefon almayı önermiştim ama bundan sonra yapmamaya dikkat edecem vebal almak istemiyorum...Knox filan bilmeyen birisi alsa hiç haberi olmadan kullanacak yazık...
Teşekkürler.
 

kadirirdem

Dekan
23 Mayıs 2013
6,217
708
293
Arkadaşlar 17.06.2016 tarihinde siparişini geçtiğim Hepsiburada satıcılı delta garantili Samsung S6 edge Plus cihazım 20.06.2016 tarihinde elime ulaştı . İlk gün sim kartı taktım cihazı kullanmaya başladım 10-15 dk içinde bir baktım ürünün aparatında eksiklik var. Hepsiburada sitesinde ürün Türkiye uyumlu şarj aleti çeviricisi ile birlikte ücretsiz gönderileceği yazıyordu. Fakat böyle bir çevirici bana ulaşmadı. Neyse dedim 2-3 Liralik birşey önemsemedim ve eksikliği hb'ya bildirdim.

Sonrasında cihazı kullanmaya devam ederken 22.06.2016 tarihinde yazılımı güncellemek istedim ayarlardan yazılımı güncelle dediğimde en son yazılım Şubat 2016'da yüklenmiş gözüküyor ve şuan itibariyle yeni yazılım cihaz için çıkmış olmasına rağmen cihaz yeni yazılım yok diyerek ısrarla en son yazılım cihazda yüklü olan Şubat 2016'da gelen yazılım diyordu.

Bende cihaza yazılımsal müdahale olduğunu düşündüm. Cihazı Download moda aldım ve knox sayacını kontrol etmek istedim. Knox sayacını gördüğümde şaşırdım çünkü sayaç 1'di. Yani Sıfır bir telefonda bu sayacın 0 olması gerekir.

(Knox sayacından haberi olmayanlar; ksamsung knox sayacı 1 - Google'da Ara
bu linkten arşatırabilirler. )

Bunun üzerine ürünün garantisine bakan Delta firması ile iletişime geçtim, sıfır cihazda bu normal birşey değil satıcı ile iletişime geçilmesi gerekir cevabını aldım.

Bunun üzerine hepsiburada ile telefon aracılığla iletişime geçtim, sorunu anlatmak istiyorum temsilci bana 2 gündür sistem yok gibi bahaneler uyduruyordu, gerçekliği tartışılır. Bende sistem ne zaman gelecek diye "sitem yapmam üzerine temsilci sistem gelen kadar hatta bekleyebilrisiniz" dedi ve hatta bekleyeceğim dedim ve 2 dk içinde sistemi geldi ve sadece oradan bana cihazın daha önce kullanılmış olduğunu anlatan bir yazı yazdığını ve geri dönüşün 48 saat içinde olacağı ve dönüş olunca sorunu detaylı olarak anlatabileceğimi söyledi yani 48 saat bekleyeceğim ve sonuç alamayacağız sonuca ulaşmak için daha 48 saat sonra dönüş yapıldıktan sonra sorunu detaylı olarak anlatacağız birde o bekletecek bir o kadar. 14 günlük iade süresini mi doldurmaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım.

Knox sayacının görseli budur;
92037c5f88434f22a67e5417c9f1295d.jpg


konu hakkında yaşanan tüm gelişmeleri burada paylaşacağım.
bende okudum geçmiş olsun çok ilginç bir durum 0 telefonda bunun olması , bizde tablet aldık buradan tablet geldi kasa açıklıgı var ve dokunmatiği stabil çalışmıyor ve kendi kendine bir yerlere giriyor tablet alalı yaklaşık 5 gün oldu bizde hp aradık söyledik adamlar internete bağlandıysanız değişim ve iade olmaz tamir olur dedi biz adama ayar verdik kızdık yani öyle şeymi olur vs diye adam da dedi gönderinde bir servis incelesin dedi(bakalım hayırlısı)
 

osos11

Asistan
13 Ağustos 2014
436
124
43
Ben galaxy grand kullanırken başıma garip bir olay geldi. Her ne kadar knox sayacı olmasada Ota üzerinden güncelleme yaparken durduk yere yeniden başladı. Ekranda hatalar geçti. Çok hızlıydı okuyamadan gene yeniden başladı. Cihaz açılınca direkt recovery kısmına giriyordu. Wipe etmeme rağmen açılmadı. Odin ile orjinal romu kurmak için download mode açtığımda sayacın 1 olduğunu ve custom diye bir ibare gördüm. Orjinal romu kurdum. Sayacı sıfırladım. Sonra cihazı 3-4 ay daha kullanınca bozuldu. Bende Hb den almıştım.
 

hkndmrlp42

Profesör
2 Ağustos 2015
1,614
145
243
Anlaşılan hb ithalatçı garantili ürünler çokta güvenilir değilmiş. Uygun fiyatlı olmasından ziyade HB adına güvenerek alışveriş yapmayı düşünmüştüm bir kaç hafta önce. Artık vazgeçmiş bulunmaktayım.
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Anlaşılan hb ithalatçı garantili ürünler çokta güvenilir değilmiş. Uygun fiyatlı olmasından ziyade HB adına güvenerek alışveriş yapmayı düşünmüştüm bir kaç hafta önce. Artık vazgeçmiş bulunmaktayım.
Bende isime güvenerek alışveriş yaptım bakalım güvenimizi boşa mı çıkaracak.
 

Omerov

Profesör
1 Aralık 2012
1,046
53
228
Öncelikle çok geçmiş olsun @lazz, hepimiz HB yi birbirimize tavsiye ediyoruz bu sektörün en iyilerinden Çünki ama bu tür hatalar yapmaları isimlerini zedeliyor, para iadesini yapacaklardir diye düşünüyorum Çünki aksi takdirde bu durum onlara çok kaybettirir ama para iadesi yapsalar bile bu süreçte kullanıcının mağduriyeti yine kullanıcının kendisine kalıyor para verip güvenip kötü duruma düşen yine kullanıcı,HepsiBurada kendi bünyesinde olan satıcılara bu gibi durumlarda bence iyi bir yaptırım uygulamalı Çünki sonuç olarak her ürünü kendisi de tek tek takip edemez ve sorunlar olabildiğince hızlı çözülmeli kullanıcı odaklı çalışmak ancak bu şekilde mümkün olabilir
 

hkndmrlp42

Profesör
2 Ağustos 2015
1,614
145
243
Bende isime güvenerek alışveriş yaptım bakalım güvenimizi boşa mı çıkaracak.
Şikayet vara yazdığın şikayet zaten kendilerine ulaştırılmış. Büyük ihtimalle bu konudan da haberleri vardır diye düşünüyorum. ( Sırf bu tarz konuları internet üzerinde bulmak ve ilgilenmeleri için eleman çalıştıran firmalar mevcut ) Geçmişte bu tarz sorunlar yaşayan arkadaşların iade veya değişim işlemlerini sorun çıkarmadan yapmışlar. Olumlu bir sonuç çıkar büyük ihtimalle senin içinde. Konuyu gören bir daha almam, aldırmam diyor. Sen değil, HB düşünsün. :)
 

Lazzz

Rektör
15 Şubat 2014
16,707
3,278
293
Şikayet vara yazdığın şikayet zaten kendilerine ulaştırılmış. Büyük ihtimalle bu konudan da haberleri vardır diye düşünüyorum. ( Sırf bu tarz konuları internet üzerinde bulmak ve ilgilenmeleri için eleman çalıştıran firmalar mevcut ) Geçmişte bu tarz sorunlar yaşayan arkadaşların iade veya değişim işlemlerini sorun çıkarmadan yapmışlar. Olumlu bir sonuç çıkar büyük ihtimalle senin içinde. Konuyu gören bir daha almam, aldırmam diyor. Sen değil, HB düşünsün. :)
Evet şikayetvar üzerinden yaptığım şikayeti dün gördüler ve mail attılar. Durumu ithalatçı firmaya bildirdik filan dediler dün.
Bugün ürün şuan hepsiburada'ya ulaşmış durumda, işleminiz devam ediyor gözüküyor bakalım ne çıkacak.
 
Üst