Lazzz
Rektör
- Katılım
- 15 Şubat 2014
- Mesajlar
- 16,707
- Reaksiyon puanı
- 3,278
- Puanları
- 113
Arkadaşlar 17.06.2016 tarihinde siparişini geçtiğim Hepsiburada satıcılı delta garantili Samsung S6 edge Plus cihazım 20.06.2016 tarihinde elime ulaştı . İlk gün sim kartı taktım cihazı kullanmaya başladım 10-15 dk içinde bir baktım ürünün aparatında eksiklik var. Hepsiburada sitesinde ürün Türkiye uyumlu şarj aleti çeviricisi ile birlikte ücretsiz gönderileceği yazıyordu. Fakat böyle bir çevirici bana ulaşmadı. Neyse dedim 2-3 Liralik birşey önemsemedim ve eksikliği hb'ya bildirdim.
Sonrasında cihazı kullanmaya devam ederken 22.06.2016 tarihinde yazılımı güncellemek istedim ayarlardan yazılımı güncelle dediğimde en son yazılım Şubat 2016'da yüklenmiş gözüküyor ve şuan itibariyle yeni yazılım cihaz için çıkmış olmasına rağmen cihaz yeni yazılım yok diyerek ısrarla en son yazılım cihazda yüklü olan Şubat 2016'da gelen yazılım diyordu.
Bende cihaza yazılımsal müdahale olduğunu düşündüm. Cihazı Download moda aldım ve knox sayacını kontrol etmek istedim. Knox sayacını gördüğümde şaşırdım çünkü sayaç 1'di. Yani Sıfır bir telefonda bu sayacın 0 olması gerekir.
(Knox sayacından haberi olmayanlar; ksamsung knox sayacı 1 - Google'da Ara
bu linkten arşatırabilirler. )
Bunun üzerine ürünün garantisine bakan Delta firması ile iletişime geçtim, sıfır cihazda bu normal birşey değil satıcı ile iletişime geçilmesi gerekir cevabını aldım.
Bunun üzerine hepsiburada ile telefon aracılığla iletişime geçtim, sorunu anlatmak istiyorum temsilci bana 2 gündür sistem yok gibi bahaneler uyduruyordu, gerçekliği tartışılır. Bende sistem ne zaman gelecek diye "sitem yapmam üzerine temsilci sistem gelen kadar hatta bekleyebilrisiniz" dedi ve hatta bekleyeceğim dedim ve 2 dk içinde sistemi geldi ve sadece oradan bana cihazın daha önce kullanılmış olduğunu anlatan bir yazı yazdığını ve geri dönüşün 48 saat içinde olacağı ve dönüş olunca sorunu detaylı olarak anlatabileceğimi söyledi yani 48 saat bekleyeceğim ve sonuç alamayacağız sonuca ulaşmak için daha 48 saat sonra dönüş yapıldıktan sonra sorunu detaylı olarak anlatacağız birde o bekletecek bir o kadar. 14 günlük iade süresini mi doldurmaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım.
Knox sayacının görseli budur;
konu hakkında yaşanan tüm gelişmeleri burada paylaşacağım.
Sonrasında cihazı kullanmaya devam ederken 22.06.2016 tarihinde yazılımı güncellemek istedim ayarlardan yazılımı güncelle dediğimde en son yazılım Şubat 2016'da yüklenmiş gözüküyor ve şuan itibariyle yeni yazılım cihaz için çıkmış olmasına rağmen cihaz yeni yazılım yok diyerek ısrarla en son yazılım cihazda yüklü olan Şubat 2016'da gelen yazılım diyordu.
Bende cihaza yazılımsal müdahale olduğunu düşündüm. Cihazı Download moda aldım ve knox sayacını kontrol etmek istedim. Knox sayacını gördüğümde şaşırdım çünkü sayaç 1'di. Yani Sıfır bir telefonda bu sayacın 0 olması gerekir.
(Knox sayacından haberi olmayanlar; ksamsung knox sayacı 1 - Google'da Ara
bu linkten arşatırabilirler. )
Bunun üzerine ürünün garantisine bakan Delta firması ile iletişime geçtim, sıfır cihazda bu normal birşey değil satıcı ile iletişime geçilmesi gerekir cevabını aldım.
Bunun üzerine hepsiburada ile telefon aracılığla iletişime geçtim, sorunu anlatmak istiyorum temsilci bana 2 gündür sistem yok gibi bahaneler uyduruyordu, gerçekliği tartışılır. Bende sistem ne zaman gelecek diye "sitem yapmam üzerine temsilci sistem gelen kadar hatta bekleyebilrisiniz" dedi ve hatta bekleyeceğim dedim ve 2 dk içinde sistemi geldi ve sadece oradan bana cihazın daha önce kullanılmış olduğunu anlatan bir yazı yazdığını ve geri dönüşün 48 saat içinde olacağı ve dönüş olunca sorunu detaylı olarak anlatabileceğimi söyledi yani 48 saat bekleyeceğim ve sonuç alamayacağız sonuca ulaşmak için daha 48 saat sonra dönüş yapıldıktan sonra sorunu detaylı olarak anlatacağız birde o bekletecek bir o kadar. 14 günlük iade süresini mi doldurmaya çalışıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım.
Knox sayacının görseli budur;
konu hakkında yaşanan tüm gelişmeleri burada paylaşacağım.