Vestel 50FD7300 Led Tv Kargo sorunu.

since1453

Doçent
Katılım
12 Mayıs 2009
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar bu ürünü hepsiburada üzerinden aldım. Fakat insanların led tv satın aldıktan sonra kargo ile yaşadığı sorunları gördüm ve neden gidip bir bayiden 100-200 fazla verip almadım diye dizlerimi dövmeye başladım.

Özet geçmek gerekirse;
Hepsiburada kargo ile gönderdiği ürünün kutusunda hasar var ise hasar tespit tutanağı tutturun diyor. Horoz Lojistik firması ise biz hasar tespit tutanağı tutmuyoruz, bizim görevimiz değil diyorlar. Ürünü alın servisi çağırın eğer hasar var ise yetkili servis tutanak tutsun diyorlar. Buna kanan yüzlerce müşteri mağdur ediliyor. Çünkü hepsiburada sadece yetkili servisin tutanağını kabul etmiyor, kargonun da hasar tespit tutanağını istiyor. Horoz lojistik ise kendilerinin tutanak tutma işlemi yapmadıklarını söylüyor ve yüzlerce mağdur kullanıcının da bu tutanağı tutturamadığı için ürünleri ellerinde kalıyor. Ben de yakın zaman içerisinde gelecek kargo yüzünden, kesin sorun yaşayacağımı düşünüyorum.

Benim sormak istediğim, gelen kargo kutusunda hasar görürsem imza atmadan ürünün hasarlı olduğunu ve kargoyu kabul etmeyeceğimi söylersem. Ne olur ürün direk iade olur mu ?
Yoksa Ürünü geri götürüp hepsiburada tedarikçisine gönderirler onlar da ürünü kabul etmediği takdirde ürünü tekrar ısıtıp size geri mi getirirler.
Eğer ürün hasar görmüşse iki firma da kendisi sorumluluk almıyor ve olan müşteriye oluyor.

Tv mi aldım dert mi aldım bilmiyorum yarın sabah büyük ihtimalle kargo gelecek ne yapmamı önerirsiniz. Teşekürler.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,550
Puanları
293
ürünü kargodan alırken cep telefonu ile görüntülü kayıt yapın, hasar kaydı nasıl yapmaz görelim bakalım! ürün hasarlı ise bu yöntem ile geri iadesi mutlak olur. sakın imza atmayın tutanak tutmuyorlarsa...
 

since1453

Doçent
Katılım
12 Mayıs 2009
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
ürünü kargodan alırken cep telefonu ile görüntülü kayıt yapın, hasar kaydı nasıl yapmaz görelim bakalım! ürün hasarlı ise bu yöntem ile geri iadesi mutlak olur. sakın imza atmayın tutanak tutmuyorlarsa...
Horoz lojistiğin müşteri hizmetleri ile de görüştüm, hasar kaydı için kendilerinin tutanak tutmadığını fakat ürün kutusunda hasar mevcutsa imza atmadan direk iade edebileceğimi söylediler. Ürünü satan firma da ambalajda hasar var ise almayın geri gönderin dedi. Eğer kutuda hasar yok ama aldığımızda içinden kırık çıkarsa , yetkili servis tutanak tutuyor fakat gel gelelim hepsiburada sadece yetkili servis tutanağını kabul etmiyor, lojistik firmasından hasar tespit tutanağı da istiyor. İki ucu boklu değnek insanı alışverişten soğutur bunlar.
 

since1453

Doçent
Katılım
12 Mayıs 2009
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Ürün geldi artık işimiz Allaha kaldı, kurulum için servis bekliyoruz. Kırık dökük bir şey varsa Hakem heyetlerinde sürüneceğiz.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
hayır Vestel değişim yapar kargodan keser parasını.
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,808
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Arkadaşım çok sıkıntı yapma bişey olmaz. Biz onca ürün aldık bişey olmadı. Sen biraz gereksiz fazla sıkıntı yapıyorsun.
 

since1453

Doçent
Katılım
12 Mayıs 2009
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Bugün yetkili servis gün içerisinde kurulum için gelecek. Eğer ürünü kargo'dan gelirken kutuda hasar görüp iade etseydim fatura üzerinden %10 kesinti yapılacağı belirtilmiş. Cok kasmamın nedeni hepsiburada'nın tedarikçi satıcılarından ürünü almam. Teşekkürler yorumlar için.
 
Üst