since1453
Doçent
- Katılım
- 12 Mayıs 2009
- Mesajlar
- 523
- Reaksiyon puanı
- 16
- Puanları
- 18
Merhaba arkadaşlar bu ürünü hepsiburada üzerinden aldım. Fakat insanların led tv satın aldıktan sonra kargo ile yaşadığı sorunları gördüm ve neden gidip bir bayiden 100-200 fazla verip almadım diye dizlerimi dövmeye başladım.
Özet geçmek gerekirse;
Hepsiburada kargo ile gönderdiği ürünün kutusunda hasar var ise hasar tespit tutanağı tutturun diyor. Horoz Lojistik firması ise biz hasar tespit tutanağı tutmuyoruz, bizim görevimiz değil diyorlar. Ürünü alın servisi çağırın eğer hasar var ise yetkili servis tutanak tutsun diyorlar. Buna kanan yüzlerce müşteri mağdur ediliyor. Çünkü hepsiburada sadece yetkili servisin tutanağını kabul etmiyor, kargonun da hasar tespit tutanağını istiyor. Horoz lojistik ise kendilerinin tutanak tutma işlemi yapmadıklarını söylüyor ve yüzlerce mağdur kullanıcının da bu tutanağı tutturamadığı için ürünleri ellerinde kalıyor. Ben de yakın zaman içerisinde gelecek kargo yüzünden, kesin sorun yaşayacağımı düşünüyorum.
Benim sormak istediğim, gelen kargo kutusunda hasar görürsem imza atmadan ürünün hasarlı olduğunu ve kargoyu kabul etmeyeceğimi söylersem. Ne olur ürün direk iade olur mu ?
Yoksa Ürünü geri götürüp hepsiburada tedarikçisine gönderirler onlar da ürünü kabul etmediği takdirde ürünü tekrar ısıtıp size geri mi getirirler.
Eğer ürün hasar görmüşse iki firma da kendisi sorumluluk almıyor ve olan müşteriye oluyor.
Tv mi aldım dert mi aldım bilmiyorum yarın sabah büyük ihtimalle kargo gelecek ne yapmamı önerirsiniz. Teşekürler.
Özet geçmek gerekirse;
Hepsiburada kargo ile gönderdiği ürünün kutusunda hasar var ise hasar tespit tutanağı tutturun diyor. Horoz Lojistik firması ise biz hasar tespit tutanağı tutmuyoruz, bizim görevimiz değil diyorlar. Ürünü alın servisi çağırın eğer hasar var ise yetkili servis tutanak tutsun diyorlar. Buna kanan yüzlerce müşteri mağdur ediliyor. Çünkü hepsiburada sadece yetkili servisin tutanağını kabul etmiyor, kargonun da hasar tespit tutanağını istiyor. Horoz lojistik ise kendilerinin tutanak tutma işlemi yapmadıklarını söylüyor ve yüzlerce mağdur kullanıcının da bu tutanağı tutturamadığı için ürünleri ellerinde kalıyor. Ben de yakın zaman içerisinde gelecek kargo yüzünden, kesin sorun yaşayacağımı düşünüyorum.
Benim sormak istediğim, gelen kargo kutusunda hasar görürsem imza atmadan ürünün hasarlı olduğunu ve kargoyu kabul etmeyeceğimi söylersem. Ne olur ürün direk iade olur mu ?
Yoksa Ürünü geri götürüp hepsiburada tedarikçisine gönderirler onlar da ürünü kabul etmediği takdirde ürünü tekrar ısıtıp size geri mi getirirler.
Eğer ürün hasar görmüşse iki firma da kendisi sorumluluk almıyor ve olan müşteriye oluyor.
Tv mi aldım dert mi aldım bilmiyorum yarın sabah büyük ihtimalle kargo gelecek ne yapmamı önerirsiniz. Teşekürler.