Tamam teşekkürler.
Avea kullanıyorum. Aktif etmeyi becerirsem aktif edecem.
4.5G şebeke olayına gelince, açıkçası ben bir gelişme beklemiyorum.
Hala GSM bile çekmeyen yerler var ülkemizde.
Ben manisa akhisar'da oturuyorum ve 4.5G her yerde full çekiyor.
Hatta GSM ve 3G'den daha iyi çekiyor diyebilirim.
Bölgeye göre değişiyor işte.
Çoğu arkadaş bunu yaşıyor ben dahil sanırım normal bir durum yapacak çok fazla bir şey yok gibi duruyor25 gün önce s7 edge aldım . Fakat telefon normal işlemlerde facebook youtube vs. kullanırken bayağı ısınıyor . Sizde olan var mı ne yapabilirim?
Yaz ayında olduğumuz için olabilir klimalı bir ortamda denedin mi yine aynı mı?Normalinden çok ısınıyor yav bende
Normalinden çok ısınıyor yav bende
Yaz ayında olduğumuz için olabilir klimalı bir ortamda denedin mi yine aynı mı?
Bende S7 kullanıyorum.
Telefon gerçekten çok ısınıyor ama bunu dikkate bile almıyorum çünkü havalardan dolayı böyle ısındığına yüzde yüz eminim.
Bu ısınma olayı bu mevsimde her cihazda olur.
Olmuyor diyen varsa kullanmıyordur.
Telefonumu yeni aldım kapalı kutu alan kişi turkcell den almış telefonu bi arkadaşım da mediamarkt tan almış telefonu ikimizin batarya değerleri arasında çok fark aynı seviyelerde kullanıyoruz telefonu benim ki %50lerlerdeyken onunki 70-80 arası oluyor hep bi de antuta 118ı geçmiyor hiç bi zaman kimi zaman dokunmatikte takılmalar oluyor kendi kendine dokunmalar falan açıkçası acayip killandim ama o arkadaş ilk şarjı 6saaaten fazla yapmış ben tam dolunca aldım sizce onunla bi alakası var mıdır Kadıköy'e ki telefonculardan aldım bi arada telefonu
Paralklık en kısıktayken oluyor bende o. Bi anda göz almasın diye sanırım.Yaklaşım 5 saattir bu şekildeydi ama bu mesajı yazdıktan iki dakika sonra düzeldi sorun. Telefonun kılıfını çıkardım normale döndü. Çok mantıksız duruyor tabi. Nasıl oldu ben de bilmiyorum Çok teşekkürler
Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?
Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
5 saatlikTelefonumu yeni aldım kapalı kutu alan kişi turkcell den almış telefonu bi arkadaşım da mediamarkt tan almış telefonu ikimizin batarya değerleri arasında çok fark aynı seviyelerde kullanıyoruz telefonu benim ki %50lerlerdeyken onunki 70-80 arası oluyor hep bi de antuta 118ı geçmiyor hiç bi zaman kimi zaman dokunmatikte takılmalar oluyor kendi kendine dokunmalar falan açıkçası acayip killandim ama o arkadaş ilk şarjı 6saaaten fazla yapmış ben tam dolunca aldım sizce onunla bi alakası var mıdır Kadıköy'e ki telefonculardan aldım bi arada telefonu
Merhabalar öncelikle bir sorum olacak telefon kapanıp açılıyor mu yoksa kapanıp öylece kalıyor mu?Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?
Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
Yeni uygulamaya göre 1 yılın içinde 4 kez aynı sorundan giden ürünlerin değişimi yapılıyor.Aynı sebepten 2 den fazla defa servise giden ürünün değişmesi gerekir. Değişim yapılmıyorsa yasal yollara vurma hakkın var.
Merhabalar öncelikle bir sorum olacak telefon kapanıp açılıyor mu yoksa kapanıp öylece kalıyor mu?Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?
Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
Her telefon dikkatsiz kullanılırsa kırılır. Ben bir çok telefonu denemiş biri olarak(son 1 ayın içinde s6, note 5, xperia z5 premium,LG v10, s7 edge kullandım. öncesinde 15-20 adet cihaz değiştirdim) samsung kadar (tabi buna s6 ve sonrası dahil) sağlam cihaz görmedim. Note 5i 8 ay kullandım kılıfsız jelatinsiz sattım adam sıfır kutusuna koyup büyük ihtimal lama olarak başka birine sattı günahı boynunaS7 edge de kırılma veya çatlama kazası yaşayan varmı ve telefon sağlammı
Yeni uygulamaya göre 1 yılın içinde 4 kez aynı sorundan giden ürünlerin değişimi yapılıyor.
Bir kaç gün önce öğrendiğim yeni uygulamadan bahsettim ama tabi arkadaş gidip tüketici hakları heyetinden daha sağlıklı bilgi edinebilir ya da ALO 175 tüketici danışma hattından öğrenebilirAynı sebeple 4 defa gitmesi gerekmiyor. Tüketici kanunu tüketici lehine değişti. Servislerin ne dediğinin önemi yok. Ayrıca 1 yıl içerisinde olması da gerekmiyor. Garanti süresi boyuncu yeterli. Bir de ayıplı mal durumunda olan ürünlerde artık süre yok. Arkadaşın olayında telefon ayıplı mal durumunda.
Telefon kendiliğinden kapanıyor.Sonra ise acma/kapama tuşu ve eksi tuşuna birlikte basınca açılıyor.Hatta bazen uzun süre açılmıyor.Merhabalar öncelikle bir sorum olacak telefon kapanıp açılıyor mu yoksa kapanıp öylece kalıyor mu?
Teşekkürler.Aynı sebeple 4 defa gitmesi gerekmiyor. Tüketici kanunu tüketici lehine değişti. Servislerin ne dediğinin önemi yok. Ayrıca 1 yıl içerisinde olması da gerekmiyor. Garanti süresi boyuncu yeterli. Bir de ayıplı mal durumunda olan ürünlerde artık süre yok. Arkadaşın olayında telefon ayıplı mal durumunda.
İlk şarj süresi ile alakası yok. Telefonlarda piller eskisi gibi değil. Telefonlar artık şarjı tam dolunca şarj işlemini kesmekte o sebeple 6-8 saat şarjda tutmanın artık bir getirisi yok.
Kitapçıklarında bile artık ilk şarj için süre yazmıyorlar. İlk seferinde Pil tamamen bitince şarja takın ve %100 dolup şarj ışığı yeşil renge dönünce şarjdan çıkarın diye yazıyorlar.
Cep telefonlarında ilk şarjdan sonraki 4 şarj boyunca pilin şarjı %15 düşünce şarja takman ve şarjdan hiç çıkarmadan %100 kadar şarj edilmesi gerektiğini bir çok inceleme sitesi belirtiyor ve öneriyor.
O 4 şarjdan sonra ise yine pil şarjı %15 düşünce şarja takın ama daha sonra isterseniz pil %60 doluyken şarjdan çıkarın bir zararı olmaz diyorlar.
Bu 4 şarjda pil ancak randımanlı hale gelirmiş.