Samsung Galaxy S7 ve S7 Edge Kullananlar Kulübü

byezel12

Öğrenci
Katılım
1 Ağustos 2016
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
40
25 gün önce s7 edge aldım . Fakat telefon normal işlemlerde facebook youtube vs. kullanırken bayağı ısınıyor . Sizde olan var mı ne yapabilirim?
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Tamam teşekkürler.
Avea kullanıyorum. Aktif etmeyi becerirsem aktif edecem.
4.5G şebeke olayına gelince, açıkçası ben bir gelişme beklemiyorum.
Hala GSM bile çekmeyen yerler var ülkemizde.
Ben manisa akhisar'da oturuyorum ve 4.5G her yerde full çekiyor.
Hatta GSM ve 3G'den daha iyi çekiyor diyebilirim.
Bölgeye göre değişiyor işte.

Siz bir şubeye gidip sorun veya online sormak mümkünse oradan sorun. Ben Turkcell 4G Turbo 4.5G paket kullanıyorum Volte için mesaj attığımda Turkcell den bana 2G aboneliğiniz bulunmaktadır. 4.5G hızı ve kalitesinde eşsiz internet deneyimi için 4.5G yazıp 2222 ye gönderebilirsiniz şeklinde açma sapan bir yanıt gelmişti.

Online olarak sorduğumda bana 4.5 G abonesi görünüyorsunuz ama isterseniz 4.5 yazıp 2222 tekrar gönderin gelecek yanıtı bize yazın demişlerdi. 4.5 yazıp gönderdiğimde de Turkcell den bu defa zaten 4.5G abonesisiniz şeklinde mesaj gelmişti.

Bu arada ben İstanbul'a deniz yoluyla 1 saat uzaklıktaki Yalova da yaşıyorum ve bizim burada 4.5G çok iyi değil. Ev şehir Merkezin de ve odam da anten 2 diş çekiyor. Turkcell 4.5G de sıkıntı var. Yalnız diğer servis sağlayıcıların Yalova da durumu nasıl bilmiyorum.
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
25 gün önce s7 edge aldım . Fakat telefon normal işlemlerde facebook youtube vs. kullanırken bayağı ısınıyor . Sizde olan var mı ne yapabilirim?
Çoğu arkadaş bunu yaşıyor ben dahil sanırım normal bir durum yapacak çok fazla bir şey yok gibi duruyor
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Normalinden çok ısınıyor yav bende

Telefonu genelde kullandığınız ortamın ısısı ne durumda. Ortam ısısı telefonları etkilemekte. Etkilemez diyenler çıkarsa onları ciddiye dahil almayın çünkü etkilemiyor olsa üreticiler telefonların ve benzer cihazların kullanım kitapçığına şu şu dereceler arasında kullanmanız önerilir şeklinde uyarı notu düşmezlerdi.

Ben de S7 yok ama s6 var ve onun kitapçığında 5 ile 35 dereceler arasında kullanmanız önerilir şeklinde yazı yazmışlar. Tahminen s7 içinde aynı dereceler söz konusudur. Burada kast edilen dereceler ortam ısısıdır. Uzun süre güneş ışığına da maruz bırakmayın filanda diyor.
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Yaz ayında olduğumuz için olabilir klimalı bir ortamda denedin mi yine aynı mı?

Klimalı ortam da en fazla dış tarafındaki ısısını hissetmeyecektir. Telefon iç sıcaklığı çok fazla değişmeyecektir. Bizzat s6 edge modelinde bu testi yaptım.

Klimasız ortamda 45-50 dereceleri gören exynos-them klimalı ortamda da aynı dereceleri gördü. Bulunduğum ortam klimalı olduğundan kasasında ısınma olmadı. İç ısı çok etkilenmiyor. Tahminen ortam çok soğuk olursa iç ısısı da etkilenir.
 

ene49

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2016
Mesajlar
283
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
Yaş
44
Bende S7 kullanıyorum.
Telefon gerçekten çok ısınıyor ama bunu dikkate bile almıyorum çünkü havalardan dolayı böyle ısındığına yüzde yüz eminim.
Bu ısınma olayı bu mevsimde her cihazda olur.
Olmuyor diyen varsa kullanmıyordur.
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Bende S7 kullanıyorum.
Telefon gerçekten çok ısınıyor ama bunu dikkate bile almıyorum çünkü havalardan dolayı böyle ısındığına yüzde yüz eminim.
Bu ısınma olayı bu mevsimde her cihazda olur.
Olmuyor diyen varsa kullanmıyordur.

Olmuyor diyen varsa ya kullanmıyor yada buzhane gibi bir ortamda çalışıyordur diyeceğim ama bu defada telefon aşırı soğuktan bozulur. Hiç ısınmayan daha doğrusu ısısını hiç hissettirmeyen telefon yapılabilir ama bu defada hiç hissetmiyoruz diye normalde içi ısınan hatta S6 ve s7 den çok daha fazla ısınan bir telefon kullanıyor da olabilirsin ve sen ısındığını hissetmiyor bile olsan bu o telefonun içinin ısındığı gerçeğini değiştirmez.

Bir de ısındığını hissetmek belkide kötü olacak bir durum. Telefonda belki bir sorun olacak ama sen ısındığını hissetmediğin için o sorunu fark edemeyeceksin ve bir sabah bir bakmışsın telefon çalışmıyor olacak.
 

Furkan KARADAVUT

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Telefonumu yeni aldım kapalı kutu alan kişi turkcell den almış telefonu bi arkadaşım da mediamarkt tan almış telefonu ikimizin batarya değerleri arasında çok fark aynı seviyelerde kullanıyoruz telefonu benim ki %50lerlerdeyken onunki 70-80 arası oluyor hep bi de antuta 118ı geçmiyor hiç bi zaman kimi zaman dokunmatikte takılmalar oluyor kendi kendine dokunmalar falan açıkçası acayip killandim ama o arkadaş ilk şarjı 6saaaten fazla yapmış ben tam dolunca aldım sizce onunla bi alakası var mıdır Kadıköy'e ki telefonculardan aldım bi arada telefonu
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Telefonumu yeni aldım kapalı kutu alan kişi turkcell den almış telefonu bi arkadaşım da mediamarkt tan almış telefonu ikimizin batarya değerleri arasında çok fark aynı seviyelerde kullanıyoruz telefonu benim ki %50lerlerdeyken onunki 70-80 arası oluyor hep bi de antuta 118ı geçmiyor hiç bi zaman kimi zaman dokunmatikte takılmalar oluyor kendi kendine dokunmalar falan açıkçası acayip killandim ama o arkadaş ilk şarjı 6saaaten fazla yapmış ben tam dolunca aldım sizce onunla bi alakası var mıdır Kadıköy'e ki telefonculardan aldım bi arada telefonu

İlk şarj süresi ile alakası yok. Telefonlarda piller eskisi gibi değil. Telefonlar artık şarjı tam dolunca şarj işlemini kesmekte o sebeple 6-8 saat şarjda tutmanın artık bir getirisi yok.

Kitapçıklarında bile artık ilk şarj için süre yazmıyorlar. İlk seferinde Pil tamamen bitince şarja takın ve %100 dolup şarj ışığı yeşil renge dönünce şarjdan çıkarın diye yazıyorlar.

Cep telefonlarında ilk şarjdan sonraki 4 şarj boyunca pilin şarjı %15 düşünce şarja takman ve şarjdan hiç çıkarmadan %100 kadar şarj edilmesi gerektiğini bir çok inceleme sitesi belirtiyor ve öneriyor.

O 4 şarjdan sonra ise yine pil şarjı %15 düşünce şarja takın ama daha sonra isterseniz pil %60 doluyken şarjdan çıkarın bir zararı olmaz diyorlar.

Bu 4 şarjda pil ancak randımanlı hale gelirmiş.
 

Fibonaccii

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
37
Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?

Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
 

MuhammedSC

Profesör
Katılım
12 Haziran 2016
Mesajlar
2,040
Reaksiyon puanı
484
Puanları
263
Yaklaşım 5 saattir bu şekildeydi ama bu mesajı yazdıktan iki dakika sonra düzeldi sorun. Telefonun kılıfını çıkardım normale döndü. Çok mantıksız duruyor tabi. Nasıl oldu ben de bilmiyorum:) Çok teşekkürler:)
Paralklık en kısıktayken oluyor bende o. Bi anda göz almasın diye sanırım.
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?

Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.

Aynı sebepten 2 den fazla defa servise giden ürünün değişmesi gerekir. Değişim yapılmıyorsa yasal yollara vurma hakkın var.
 

{~serdar~}

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2016
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
S7 edge de kırılma veya çatlama kazası yaşayan varmı ve telefon sağlammı
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Telefonumu yeni aldım kapalı kutu alan kişi turkcell den almış telefonu bi arkadaşım da mediamarkt tan almış telefonu ikimizin batarya değerleri arasında çok fark aynı seviyelerde kullanıyoruz telefonu benim ki %50lerlerdeyken onunki 70-80 arası oluyor hep bi de antuta 118ı geçmiyor hiç bi zaman kimi zaman dokunmatikte takılmalar oluyor kendi kendine dokunmalar falan açıkçası acayip killandim ama o arkadaş ilk şarjı 6saaaten fazla yapmış ben tam dolunca aldım sizce onunla bi alakası var mıdır Kadıköy'e ki telefonculardan aldım bi arada telefonu
5 saatlik
Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?

Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
Merhabalar öncelikle bir sorum olacak telefon kapanıp açılıyor mu yoksa kapanıp öylece kalıyor mu?
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Arkadaslar herkese merhaba.ben telefonumu iki ay önce aldım.galaxy s7edge gold.ilk olarak telefonum aldığım günün gecesinde kendiliğinden kapandı.hemen servise götürdüm.yazılım güncellemesi dediler yaptık dediler.fakat telefonum bir hafta sonra yine kapandı.servis yine aynı cevabi verdi ve bende aynı hatanın bir daha olmaması gerektiğini eğer yapamıyorlarsa yasal hakkım olan geri iade veya değişim hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. bu sefer biraz daha fazla kaldı serviste ancak ne geri iade talebimi ne de değişim talebimi kabul ettiler.ustelik yine yazıl~m güncellemesi dediler ve telefonumu geri verdiler.ve ben telefonumu servisten aldığım günden bu güne 10 günde telefonum toplam 4 kere kapandı. Simdi size sorularım sunlar;
1) Forumda okuduğum kadarıyla benden başka bu problemi yaşayan yok bu denli.Acaba benim yapmam gereken ve yapmadığım bir şey mi var?
2) 2 aylık telefonun takdir edersiniz ki bu kadar fazla kendi kendine kapanması normal değil.ben tüketici hakları mahkemesine başvurumu yapacağım.acaba buna başvurmadan servisle halletmemin başka yolu var mıdır?
3) Son olarak bu telefon ayıplı mal kategorisine girer mi sizce?

Samsung galaxy s7 edge alacak arkadaşlara tavsiyem bu telefondan uzak dursunlar.sebebine gelince samsungun müşteri ilişkileriyle ilgili çok ciddi problemleri var.hepsi satana kadar.sonra kimse ilgilenmiyor.iphone dan samsunga geçmemin pişmanlığını size anlatamam.
Herkese iyi forumlar.
Merhabalar öncelikle bir sorum olacak telefon kapanıp açılıyor mu yoksa kapanıp öylece kalıyor mu?
 

bessa2701

Öğrenci
Katılım
24 Mart 2015
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
S7 Edge tam bir hezeyan arkadaşlar. Gidin Note4 alın,size bu hayal kırıklığı cihazı aratmayacak emin olun. Yemişim 4gb ramını..
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
S7 edge de kırılma veya çatlama kazası yaşayan varmı ve telefon sağlammı
Her telefon dikkatsiz kullanılırsa kırılır. Ben bir çok telefonu denemiş biri olarak(son 1 ayın içinde s6, note 5, xperia z5 premium,LG v10, s7 edge kullandım. öncesinde 15-20 adet cihaz değiştirdim) samsung kadar (tabi buna s6 ve sonrası dahil) sağlam cihaz görmedim. Note 5i 8 ay kullandım kılıfsız jelatinsiz sattım adam sıfır kutusuna koyup büyük ihtimal lama olarak başka birine sattı günahı boynuna
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Nasıl bütün markaların Özel bir serisi olur volkswagen de golf ve passat gibi samsungda da özel seri NOTE serisi bence. Note 5 ile bunu farkettim.
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Yeni uygulamaya göre 1 yılın içinde 4 kez aynı sorundan giden ürünlerin değişimi yapılıyor.

Aynı sebeple 4 defa gitmesi gerekmiyor. Tüketici kanunu tüketici lehine değişti. Servislerin ne dediğinin önemi yok. Ayrıca 1 yıl içerisinde olması da gerekmiyor. Garanti süresi boyuncu yeterli. Bir de ayıplı mal durumunda olan ürünlerde artık süre yok. Arkadaşın olayında telefon ayıplı mal durumunda.
 

JhonAmora1453

Öğrenci
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
39
Aynı sebeple 4 defa gitmesi gerekmiyor. Tüketici kanunu tüketici lehine değişti. Servislerin ne dediğinin önemi yok. Ayrıca 1 yıl içerisinde olması da gerekmiyor. Garanti süresi boyuncu yeterli. Bir de ayıplı mal durumunda olan ürünlerde artık süre yok. Arkadaşın olayında telefon ayıplı mal durumunda.
Bir kaç gün önce öğrendiğim yeni uygulamadan bahsettim ama tabi arkadaş gidip tüketici hakları heyetinden daha sağlıklı bilgi edinebilir ya da ALO 175 tüketici danışma hattından öğrenebilir
 

Fibonaccii

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
37
Aynı sebeple 4 defa gitmesi gerekmiyor. Tüketici kanunu tüketici lehine değişti. Servislerin ne dediğinin önemi yok. Ayrıca 1 yıl içerisinde olması da gerekmiyor. Garanti süresi boyuncu yeterli. Bir de ayıplı mal durumunda olan ürünlerde artık süre yok. Arkadaşın olayında telefon ayıplı mal durumunda.
Teşekkürler.
 

muhammett99

Asistan
Katılım
19 Şubat 2016
Mesajlar
346
Reaksiyon puanı
17
Puanları
18
Yaş
24
5303cf274e6e2c4014cd68c16e7732af.jpg
uploadfromtaptalk1470303665419.jpg

S7 edgemi sattigim icin kiliflar kaldi almak isteyen var mi
 

Furkan KARADAVUT

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
İlk şarj süresi ile alakası yok. Telefonlarda piller eskisi gibi değil. Telefonlar artık şarjı tam dolunca şarj işlemini kesmekte o sebeple 6-8 saat şarjda tutmanın artık bir getirisi yok.

Kitapçıklarında bile artık ilk şarj için süre yazmıyorlar. İlk seferinde Pil tamamen bitince şarja takın ve %100 dolup şarj ışığı yeşil renge dönünce şarjdan çıkarın diye yazıyorlar.

Cep telefonlarında ilk şarjdan sonraki 4 şarj boyunca pilin şarjı %15 düşünce şarja takman ve şarjdan hiç çıkarmadan %100 kadar şarj edilmesi gerektiğini bir çok inceleme sitesi belirtiyor ve öneriyor.

O 4 şarjdan sonra ise yine pil şarjı %15 düşünce şarja takın ama daha sonra isterseniz pil %60 doluyken şarjdan çıkarın bir zararı olmaz diyorlar.

Bu 4 şarjda pil ancak randımanlı hale gelirmiş.

Bil sizce neden çabuk bitiyor olabilir bi de bu antutu da neden düşük puan alıyor olabilir telefonum
 

Noctivagant

Asistan
Katılım
1 Eylül 2008
Mesajlar
235
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
Pil neden çabuk bitiyor olabilir bilmek zor. Bir sürü olasılık olabilir.

Arka planda çalışan ve sizin farkında olmadığınız bir uygulama bunu yapıyor olabilir. Virüs bulaşmış olabilir. Pilde bir sorun olabilir. Ama kesin olan bir şey ilk şarjın süresiyle alakalı olmadığıdır.

Yeni nesil pil olmasa ve şarjdan sonra akımı da kesiyor olmasa ilk şarj süresiyle alakalı olabilir derdim ama onla ilgili olması dediğim gibi imkansız.

Ben de s7 değil ama 21 Hazirandan beri s6 edge var ve ben onu ilk şarjını yaparken %5 iken ve farkında olmadan hızlı şarjı açık halde şarj ettim ama henüz pil ile alakalı sorun yaşamadım.

Bu açıdan bakınca çok daha iyi bir pili olan S7 serisinde pil sorunu yaşanmaması gerekir. Şayet söz ettiğim türde uygulama yoksa ve virüs gibi bir oladyda yoksa sizin cihazın pilinde ciddi anlamda üretimden kaynaklı bir sorun olabilir. Telefonu Servis'e götürseniz iyi olur
 
Üst