emre__ss

Öğrenci
Katılım
19 Kasım 2017
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Merhaba
Oreo da whatsapp bildirimleri yuvarlak içinde gösterdiğim yerde üstte görünüyor bunu nasıl kapatabilirim?
20180323_193855.jpg
 

Sahilmb07

Öğrenci
Katılım
2 Aralık 2017
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
44
Ben sevmedim aga oreo yu pek fark göremedim ram ı fazla kullanıyor yüklemeden önce 3 gb boşdu şimdi 2 gb boş yeni ios sürümleri gibi gözle görünür bişe yok
 

onrtrkgl

Asistan
Katılım
18 Şubat 2018
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Yaş
42
note 8 oreo.gelmis benimki snap dragon.islemcili gelmedi oreo

---- Mesajlar birleştirildi ----

note 8 oreo.gelmis benimki snap dragon.islemcili gelmedi oreo
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nisan 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
oreo yükleyince yavaşladı telefon. varmı aynı sıkıntıyı yaşayan?

---- Mesajlar birleştirildi ----

oreo yükleyince yavaşladı telefon. varmı aynı sıkıntıyı yaşayan?
 
Son düzenleme:

_X_

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,545
Puanları
293
hem iphone x hem note 8 kullanan birisi olarak ağırlık olarak iphone x tercih ediyorum cihaz ne kadar güçlü olursa olsun uygulamalarda takılma donma stabillik yok ve şarjı çok az gidiyor iphone x sabah 7 den gece 11 e kadar aktif kulanndığımda anca bitiyor ama note 8 1 günde 2 kere şarj etmek zorunda kalıyorum hiç birşeyi kısıtlamıyorum aktif olarak birde note 8 kılıf falan kullanmıyorum çabuk çiziliyormu?

Telefonunuzda bir sorun olabilir. Ben 1.5 günü rahat görüyorum.
 

gogobaba

Asistan
Katılım
19 Şubat 2007
Mesajlar
103
Reaksiyon puanı
46
Puanları
28
bana özelden soranlar oluyor ben genelden paylaşayım alıntı yaparak.

İthalatçı Garantisi Nedir? Güvenilir mi? - Teknoloji Haberleri - ShiftDelete.Net

Bir elektronik cihaz ya da telefon almadan önce yapacağınız araştırmalarda şu terimleri sıkça göreceksiniz. İthalatçı garantili, Türkiye garantili, distribütör garantili ya da paralel ithalat gibi terimler nedir?Distribütör garantili telefon ile ithalatçı garantili telefon arasındaki farklar neler? İşte tüm bu soruların cevabı makalemizde.
23 Nisan 2016 Pazartesi 13:45

Distribütör garantili ne demek?

Türkiye ya da distribütör garantili bir elektronik cihaz demek, firmanın resmi olarak Türkiye’de sattığı, resmi olarak ürüne destek verdiği ürün anlamına geliyor.

Örneğin Apple’dan iPhone 6s aldınız ve bir arıza durumu oldu. Doğrudan Apple ile temastasınız ve telefonunuzu tamir için ona yolluyorsunuz, gerekeni de firma yapıyor.

Distribütör garantili ya da Türkiye garantili cihazlar, olası bir sorunda kullanıcılara en az sorun yaratan, en güvenilir cihazlardır.
İthalatçı garantili ne demek?

Büyük bir perakende markası ya da herhangi bir firma, yüksek adetli ürünü yurt dışından doğrudan kendi imkanlarıyla getiriyor.

Örneğin ABD’de iPhone 6s minimim 649 Dolar fiyat ile satışa sunuluyor. Ülkemizde resmi satış rakamı ise 2699 TL.

İthalatçı garantili cihazlar, herhangi bir ülkeden uygun fiyata alınan ve doğrudan ülkeye adetli biçimde getirilen cihazlardır.

Paralel ithalat ile ithalatçı garantili arasındaki fark, ürüne verilen garantide ortaya çıkıyor. Dışarıdan getirilen cihazın normalde garantisi olmazken, ithalatçı garantilide, cihazları ithal eden şirket, telefonlara garanti desteği veriyor.

Bu noktada garanti insiyatifi, tamamen şirkete kalmış durumda. Birebir orjinal parçalarla da müdahale edilebilir fakat benzerleriyle de onarım yapılabilir. Yani bu noktada insiyatif tamamen markaya ve onun verdiği güvenceye kalmış durumda.
Paralel ithalat ne demek?

Paralel ithalat ise, yurt dışından doğrudan cihazların getirilip, IMEI numarası doğrulatılmış ya da doğrulama işlemi yapılmadan kullanıcılara satıldığı satış türüdür. Genel olarak ithalatçı garantisine benzerdir fakat bir garanti desteği sunulmamaktadır.
Özetle;

Paralel ithalat ya da ithalatçı garantili bir cihaz alırsanız, daha uygun fiyata alırsınız. Resmi garantide, bir sorun yaşadığınızda telefonda değişim, orjinal parçalarıyla onarım gibi çözümler sunuluyorken, ithalatçı garantisinde markaların insiyatiflerine ve verdikleri güvencelere kalmış bir durum ortaya çıkıyor. Paralel ithalatta ise hiç bir garanti verilmiyor.

Tercih size kalmış.

Konu ile ilgili videomuzu aşağıda izleyebilirsiniz. İyi seyirler…




Ben ilkkez aldim bilmiyodum bukadar ilgisiz yazilim destegi oldugunu fikir benim fikrim samsung ben olmasam bise yapmaz sen varsin nasilsa alirsin kullanirsin memnun san memnunum yazarsin bu durumdan. Ben memnun degilim almam diyorum para benim beklenti benim siz karar vercek degilsinizya telefon kötü diye bir cümle kurmadim.ben guncel kullanmayi seviyorum yag gibi akiyorsa bi beklentin de yoksa kullan senin tercihin ben senin aksine dusunuyorum diye sen hakli veya ben haksiz olmuyorum. Benim tercihim basit ben bidaha almam samsungda batmaz anladiniz umarim
arkadaşlar ithalatcı garanrilki olan N9500 ler için değil bu güncelleme N950F Samsung Türkiye satış garantili olanlar için ( resmi Samsung Türkiye modeli N950F için )

Notify Update
Galaxy Note8 (SM-N950F)


Yapı Numarası : N950FXXU3CRC1

Android sürümü : Oreo(Android 8.0.0)

Yayın Tarihi : 2018-03-23

Android Oreo ile Samsung Experience 9.0 yükseltmesi

Samsung Experience 9.0, sizin gibi kullanıcıların geri bildirimleri temel alınarak oluşturulan yeni, heyecan verici Samsung ve Google özellikleriyle Android Oreo'yu sunar.

Yükseltme sırasında güvende tutmak için önemli verilerinizi yedeklemenizi öneririz.
Samsung Pay, Samsung Internet, Samsung Notes ve E-posta dahil olmak üzere bazı uygulamalar işletim sisteminizi güncellemeden önce tek tek güncellenmelidir.

İşte yenilikler.

Biyometrik bilgiler
Güvenliğinizi artırmak için biyometrik verileri (yüz, parmak izleri ve irisler) kullanan özellikler sadece güvenli ekran kilidi türleriyle (desen, PIN veya şifre) kullanılabilir. Güvenli olmayan bir ekran kilidi türüne (Kaydırma veya Hiçbiri) geçtiğinizde Samsung Pay ve Samsung Pass gibi uygulamalarda kilit açma ve doğrulama için biyometrik doğrulama askıya alınır. Mevcut olarak güvenli olmayan bir ekran kilidi türüyle biyometrik verileri kullanıyorsanız yükseltmeden sonra kullanabilmeye devam edeceksiniz ancak güvenli bir ekran kilidi türüne geçmeniz önerilir.

Quick Panel
- Bildirim kategorileriyle her uygulama için bildirimleri yönetin (sadece desteklenen uygulamalar).
- Şu anda görünmeyen bildirimler için bildirim panelinin altında simgeler gösterilecek.

Ana Ekran
- Uygulama içinde genel veya önerilen görevlerin kısayollarını göstermek için bir uygulamaya dokunup basılı tutun (sadece desteklenen uygulamalar).
- Uygulama simgelerindeki bildirim işaretleri, bildirim paneliyle bağlantılıdır. Bir konumdaki bildirimi temizlediğinizde diğer konumdaki bildirim de temizlenir.

Samsung Klavye
- Araç çubuğu yararlı işlevlere hızlı erişim sağlar.
- GIF klavyesi GIF'ler gönderebilmenizi sağlar.
- Daha çok yüksek kontrastlı klavye mevcuttur.

Sistem Performansı
- Performansı ve pil ömrünü iyileştirmek için arka plan servisleri kısıtlandı.
- Şu anda çalışan uygulamalar her zaman bildirim panelinde gösterilir.

Edge ekranı
- Daha iyi Edge paneli görünürlüğü için iyileştirilmiş yazı tipi boyutu, renk ve diğer ayarlar.
- Konumunu değiştirmek için Edge paneli koluna dokunup basılı tutun.
- Uygulamalar için 3 yeni Edge aydınlatma efekti ve renk kişiselleştirme eklendi.

Kilit Ekranı ve Always On Display
- Kilit ekranı ve Always On Display için yeni saat şekilleri.
- İstediğiniz görünümü elde etmek için bildirimlerin şeffaflığını ayarlayın.

Smart View
- Başka bir ekrana yansıtırken telefonunuzun ekranının kararmasını sağlayın.

Samsung account
- Çoklu uygulamalar için hesap ayarlarınızı ve profil bilgilerinizi kontrol edin.
- Profil bilgilerinize ve hesap ayarlarınıza erişmek için ana Ayarlar sayfasında profil resminize dokunun.

Samsung Cloud
- Sadece Samsung Cloud'da depolanan fotoğrafları ve notları görüntüleyip yönetin.
- Her tür dosyayı Samsung Cloud Drive'da depolayın.
- Silmek veya geri yüklemek için yedeklerinizden belirli ögeleri seçin.
- Her bir yedeğin ne kadar büyük olduğunu ve kaç öge içerdiğini görün.

Samsung Dual Messenger
- İki hesabı aynı anda kullanabilmek için bir mesajlaşma uygulamasının ikinci kopyasını yükleyin. Telefon numaralarını kullanarak hesapları doğrulayan uygulamalar için her hesapta farklı bir telefon numarasına ihtiyacınız olur.
- İkinci hesabı yüklemek için Ana ekranda veya Uygulamalar ekranında bir mesajlaşma uygulamasına dokunup basılı tutun ya da Ayarlar - Gelişmiş özellikler - Dual Messenger bölümüne gidin.

Cihazımı Bul
- Telefonunuz kaybolduğunda Güvenli Klasör'ü Samsung Cloud'a uzaktan yedekleyin.
- Cihazımı Bul özelliğini kullanarak Samsung Pass'i kilitleyin.

Samsung DeX
- Samsung DeX'i faresiz kullanmak için telefonunuzu dokunmatik yüzey olarak kullanın.
- Ekranınıza daha iyi şekilde sığmak için birden fazla çözünürlük (HD+/FHD/WQHD) desteği eklendi.

Diğer iyileştirmeler
- Bluetooth artık, AAC ve Sony LDAC gibi yüksek kaliteli ses kodeklerini destekler.
- Video oynatıcıda otomatik tekrar ve 2x hız seçeneği bulunur.
- Ses Kaydedici, kayıt sırasında aramaları rahatça engellemek için akıllı ipuçları sunar.
- E-posta, Microsoft Exchange ActiveSync e-postalarını işaretlemenizi sağlar.
- Samsung Health'in yeni yapışkan bildirimi adım sayınızı bir bakışta görebilmenizi sağlar.
- Saat artık Yatay mod ve zamanlayıcı sesi seçeneklerini içerir.
- Dijital saat widget'ı, üstüne dokunduğunuzda doğrudan Saat uygulamasına gider.
- Samsung Pass'e üçüncü taraf uygulamalarındaki kullanıcı adlarını ve şifrelerini yönetme özelliği eklenmiştir.


Yapı Numarası : N950FXXU3BRA8

Android sürümü : Nougat(Android 7.1.1)

Yayın Tarihi : 2018-02-13

· Cihazınızın güvenliği iyileştirildi.


Yapı Numarası : N950FXXU2BQKG

Android sürümü : Nougat(Android 7.1.1)

Yayın Tarihi : 2017-12-15

· Takvim, Galeri, Ses Kaydedici, Hatırlatıcı güncellendi
· Samsung DeX hatası çözüldü.


Yapı Numarası : N950FXXS1AQK9

Android sürümü : Nougat(Android 7.1.1)

Yayın Tarihi : 2017-12-04

· Cihazınızın güvenliği iyileştirildi.


Yapı Numarası : N950FXXU1AQI1

Android sürümü : Nougat(Android 7.1.1)

Yayın Tarihi : 2017-09-12

· Kamera uygulamasının dengesi iyileştirildi.
· Kablosuz şarj uygulamasının dengesi iyileştirildi.
· Cihazın genel performansı geliştirildi.
Güncellemeyi yükleyelim mi? Memnun kalmayan var mı?
aslında samsung note 8 çıktığında OREO ile gelmesi gerekir idi, 2017 Ağustosun 23 ünde Oreo çıkmasını bekleyenler çok idi. Hayal kırıklığı o zamandan başladı. ama bir dünya güncelleme geliyor gelecekte. Keşke gelmese güncellemelerin bir çpğu güvenlik güncellemesi, hata düzeltimi, eksilik gediklik. İşte yenilik olarak ne gelir bu soru kişiden kişiye göreceli. Boşuna tartışmanında anlamı yok. Benim ihitiyacım senin beklentin onun keyfi şeklinde gider... Samsung u savunmaya kalkmakta yerden yere vurmakta anlamsız. Adamlar yıllardır belli bir çizgide, çoğu firmadan iyi bazılarından biraz kötü, ama belli bir çizgisi var.

Benim Oreo beklentimden ziyade NOTE 10 beklentim var. Malum s9 S9 plus çıktı, note9 için sızıntılar vs , zaten ağustos sonu eylük başında muhtemelen note9 gelir. Ben Android P ile muhtemel çıkacak Note10 un hesabını yapıyorum. Oreo neymiş :P
 

emre__ss

Öğrenci
Katılım
19 Kasım 2017
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Bildirim çubuğunu aşağı kaydırıp ordan edge aydınlatmasını kapat ozaman düzelir.
Teşekkür ederim bu problemi giderdim fakt bunu kapatınca başka birşey hortladı. Şimdi de bunu nereden kapatacağım onu bulamıyorum. (Bildirim çubuğunda her mesaj görünüyor bunu istemiyorum)Uygulamalardan kapatmaya çalışıyorum önem derecesini düşük yapıp ama yine de olmuyor.
20180324_030007.jpg
 

gogobaba

Asistan
Katılım
19 Şubat 2007
Mesajlar
103
Reaksiyon puanı
46
Puanları
28
bu arada DELTA garantide mesela artı olarak ROOT atarsanızda garanti dışı kalmıyor bakınız
Delta Servis


DELTA GARANTİ İÇİN
Delta Servis
Merak Edilenler
Hizmet verdiğimiz süre içerisinde bize sorulan ve genel olarak merak edilen konular hakkında soru-cevap şeklinde bu bölümü hazırladık. Merak ettiklerinizin yanında ekstra bilgileri de bulabileceğiniz bir çalışma olmasını umuyoruz. Sormak istediğiniz sorular için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Delta Servis kimdir?

Delta Servis, 2012 yılının son çeyreğinde faaliyete başlamış ve satış sonrası hizmet veren, aynı zamanda yetki belgelerine sahip bir kuruluştur. Satış sonrası hizmet sektöründe ortalama 10 yıl tecrübesi bulunan genç ve dinamik bir yönetim kadrosuna sahiptir. Firmamız hakkında daha detaylı bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Hangi ürünlerin satışını yapıyorsunuz?

Delta Servis, ithalat yapan firmalara satış sonrası hizmeti vermektedir ve bu nedenle kesinlikle cep telefonu satışı yapmamaktadır. Delta Servis güvencesinde bir ürün almak için referanslarımızı inceleyebilirsiniz. Yakın zaman içerisinde aksesuar, yedek parça ve Delta Servis güvencesinde ikinci el cep telefonu satışı yapmayı planlıyoruz.
Paralel İthalat nedir ve ne gibi farklılıklar bulunmaktadır?

Her sektörde olduğu gibi cep telefonu sektöründe de,üretici firmalarının belirlediği distribütör (ana dağıtıcı) firmalar haricinde, Yurtdışı patentli ürünleri ithal etme hakkı gerekli koşullar yerine getirildiği takdirde herkese verilmektedir. Bu konu hakkında detaylı bir makale hazırladık.
Garanti koşullarınız ile Distribütör firmaların garanti hizmet koşulları arasında fark var mıdır?

Garanti süresi ve koşulları kanun ve yönetmelikler ile belirlenmiş ve herhangi bir firmanın inisiyatifine göre değişkenlik gösterememektedir. Cep telefonları için garanti süresi 2 (iki) yıldır ve garanti hizmeti aldığınız firma ile tüm anlaşmazlıklarda Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilirsiniz.
Telefonumu Delta Servis garantili olarak aldım, nereden sorgulayabilirim?

Cihazınızın Delta Servis güvencesinde olup olmadığını ve ithalatına ilişkin bilgileri

linkinden 15 Haneli IMEI numaranızı girerek online olarak sorgulayabilirsiniz. Garanti Sorgulama hakkındaki sorularınız için ile ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Delta Servis hangi bölgelerde hizmet vermektedir?

Delta Servis olarak şu anda İstanbul ve Ankara'da hizmet vermekteyiz. İki yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz noktaları arttırmak adına çok yoğun bir şekilde yaptığımız altyapı çalışmalarının son evresine gelmiş bulunmaktayız. Oluşturduğumuz takip sistemin güvenlik testleri bittiği zaman, projemiz franchising (bayilik) sistemi ile işleyeceğinden hızlı bir şekilde hizmet noktalarımızı arttırmak üzere planlarımızı yaptık. 2015 yılının 3.çeyreğinin sonunda, Delta Servis'in en az 3 farklı bölgede daha hizmet vermesini planlıyoruz.
Arızalı cihazı kargo ile nasıl gönderebiliriz?

Arızalı cihazınızı Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin her yerinden ücretsiz olarak kargo gönderimi yapabilirsiniz. Firmamızın kargo anlaşma numarasını 282 140 974 kargo şubesine verdiğiniz zaman Delta Servis bilgileri otomatik olarak görünecektir. Dilerseniz iletişim bilgilerimizdeki adresi yazıp da gönderebilirsiniz.
Servise ürün gönderirken nelere dikkat etmem gerekiyor?

Öncelikle adres ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Sizinle iletişim kurabileceğiz GSM numaranızı belirtmeniz size göndereceğimiz bilgi mesajlarının ulaşması açısından da önemlidir.Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp fatura fotokopisi ile beraber mutlaka kargo paketinin içine ekleyiniz.Kargonun bize ulaşırken hasar görmemesi adına cihazı korunaklı bir şekilde paketleyiniz. Bunun için baloncuklu poşetler kullanmanızı tavsiye ederiz. Son olarak kargo görevlisine teslim ederken ,paketin içinde telefon olduğunu ve kargo poşetinin üzerine "Kırılabilir" etiketi yapıştırmasını talep ediniz.
Telefonum servisinizdeyken durumunu online sorgulama imkanım var mı?

Delta Servis'e üye olduktan sonra
servisteki telefonunuzun durumunuwww.deltaservis.com.tr "Cihaz Sorgula" bölümünden anlık sorgulayabilirsiniz. Bu ekranda aynı zamanda cihazınız için destek (Ticket) talebi oluşturabilir, taleplerinizi daha hızlı iletebilirsiniz.
Arızalı ürünü servisinize bıraktıktan sonra yerine kullanmak için telefon veriyor musunuz?

Yönetmelik gereği 10 iş günü servis sürecini aşan her arızalı ürün için benzer özelliklerde ürün verilmesi gerekmektedir ve biz de bu koşulda olan her ürün için talep geldiği takdirde yedek cihaz hizmeti veriyoruz. Aynı zamanda Delta Servis olarak her gün genişlettiğimiz yedek cihaz stoğumuz sayesinde 10 iş günü koşuluna takılmadan, talep eden tüm müşterilerimize yedek cihaz hizmeti vermeyi planlıyoruz.
Onarımlarınızda orijinal yedek parça mı kullanıyorsunuz?

Kullandığımız tüm yedek parçalar %100 orijinal ve sıfırdır.Serbest yedek parça üreticileri Dünya'nın her yerinden arızalı orijinal yedek parçaları (ör: Kırık Ekran) toplayıp , bunları yan sanayi malzemeler kullanarak tekrar sıfırlamakta ve daha uygun fiyata satmaktadırlar. Delta Servis olarak biz onarımlarda hiçbir şekilde bu ürünleri (refurbish) kullanmıyoruz. Bu nedenle onarım işlemlerinde takılan malzemenin %100 orijinal ve sıfır olduğunu hizmet aldığınız firmadan mutlaka doğrulatınız.
Servise bıraktığım ürünü benim yerime başkası alabilir mi?

Servisimize onarım için bıraktığınız cihazınızı sizin haricinizde başkasının teslim almasını talep ediyorsanız, Kimlik fotokopinizin altına; teslim alacak kişinin isim ve soyisminin yer aldığı ve sizin isim soyisim ve imzanızın yer aldığı talimat yazısını yazarak, teslim alacak kişi ile servisimize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi halde teslimat işlemi gerçekleştirilememektedir.
Yeni ürün aldım ve " Telefonunuz 60 gün içerisinde kapanacaktır" şeklinde mesaj geldi ne yapmam gerekiyor?

İthal edilen ürünlerin seri numaraları toplu olarak ve aynı gün içerisinde Bilgi Teknoloji Kurumu'na (BTK) ithalatçılar tarafından bildirilmektedir. BTK kayıt işlemlerini belirli bir sıra ile yapmaktadır ve bu süreç yoğunluk,bayram tatilleri gibi sebepler ile uzatıldığında, ürünlerin sistem tarafından kayıtlı olarak görünmesi 15 günlük süreyi bulabilmektedir. Delta Servis'in kayıt işlemleri ve bu işlemleri ile ilgili problemlerde sizi ithalatçı ile görüştürmek dışında yapabileceği herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Kayıt sürecinin uzaması ile ilgili taleplerinizi ve şikayetlerinizi mutlaka satın aldığınız firmaya bildiriniz.
Telefonuma seri numaramın kopyalandığı ile ilgili mesaj geldi ne yapmam gerekiyor?

Bilgi Teknolojileri Kurumu, telefonun gerçek sahibinden kullanacağı sim kartın numarasını alıp kopyalanan ürünle eşleştirme yapmaktadır. Bu işlemden sonra telefonunuz sadece belirtilen numara üzerinden iletişime açık olacaktır.BTK tüketicilere 3 kere numara değiştirime hakkı tanımaktadır. Bu durumla karşılaştığınızda ürünü aldığınız firmaya ve bize danışabilirsiniz. Seri numarası kopyalanması hakkında ve bu durumdan nasıl korunabileceğiniz ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı tarafından "Root" işlemleri uygulanmış arızalı ürünlerde nasıl bir prosedür uyguluyorsunuz ?

Root ve Jailbreak işlemleri, üretici firma tarafından onaylanmayan ve bu işlemlerin uygulandığı ürünlerde problem ne olursa olsun kesinlikle garanti kapsamı haricinde hizmet verilmektedir.Delta Servis olarak, Android işletim sistemi gibi açık kaynak kodlarına sahip olan ürünlerin tüm performans ile kullanılması gerektiğine ve bu konudaki yazılım geliştirmelerinin ülkemizde daha fazla kişi tarafından yapılmasının gerekliliğine inanıyoruz. Bu sebep ile üretici firmaların garanti kapsamı engellemesinin doğru olmadığını düşünüyor ve "Root" işlemi yapılmış olsa dahi ürünün arızalarını "garanti kapsamı" dahilinde ücretsiz olarak onarıyoruz.
"Root" işlemlerini yaparken ürüne zarar verirsek nasıl bir prosedür izliyorsunuz?

"Root" işlemi uygulanmaya çalışılırken ürüne zarar verilme ihtimali bulunmaktadır. Bu işlemleri yapmadan önce mutlaka iyi bir araştırma yapınız ve işlemler sonrasında telefonunuzun yazılımında zarar görebilecek kısımlarının (Ör : EFS,Certificate,mmcblk0 vs..) yedeğini mutlaka alınız."Root" işlemi uygulanırken zarar görmüş ürünleri öncelikle yazılım departmanımızda ücretsiz olarak onarmaya çalışıyoruz ancak bu işlemler sonuç vermez ve kullanıcı tarafından da yedekler alınmadıysa eMMC değişimi yani mekanik onarım yapılması gerekiyor. Bu durumlarda ürünü garanti kapsamı dışında çıkarmadan ücretli onarımını gerçekleştiriyoruz. Bu işlemler için gerekli dökümanları sitemizde de bulabilirsiniz. Bulamadığınız döküman ve dosyalar için bizimle iletişime geçiniz.


GÜNCEL DİJİTAL İÇİN
Güncel Dijital Teknoloji Ürünleri
Sık Sorulan Sorular
Genel
Garanti
Teknik Servis



ritzyteknikservis
Sıkça Sorular Sorular
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
bu arada DELTA garantide mesela artı olarak ROOT atarsanızda garanti dışı kalmıyor bakınız
Delta Servis


DELTA GARANTİ İÇİN
Delta Servis
Merak Edilenler
Hizmet verdiğimiz süre içerisinde bize sorulan ve genel olarak merak edilen konular hakkında soru-cevap şeklinde bu bölümü hazırladık. Merak ettiklerinizin yanında ekstra bilgileri de bulabileceğiniz bir çalışma olmasını umuyoruz. Sormak istediğiniz sorular için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Delta Servis kimdir?

Delta Servis, 2012 yılının son çeyreğinde faaliyete başlamış ve satış sonrası hizmet veren, aynı zamanda yetki belgelerine sahip bir kuruluştur. Satış sonrası hizmet sektöründe ortalama 10 yıl tecrübesi bulunan genç ve dinamik bir yönetim kadrosuna sahiptir. Firmamız hakkında daha detaylı bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Hangi ürünlerin satışını yapıyorsunuz?

Delta Servis, ithalat yapan firmalara satış sonrası hizmeti vermektedir ve bu nedenle kesinlikle cep telefonu satışı yapmamaktadır. Delta Servis güvencesinde bir ürün almak için referanslarımızı inceleyebilirsiniz. Yakın zaman içerisinde aksesuar, yedek parça ve Delta Servis güvencesinde ikinci el cep telefonu satışı yapmayı planlıyoruz.
Paralel İthalat nedir ve ne gibi farklılıklar bulunmaktadır?

Her sektörde olduğu gibi cep telefonu sektöründe de,üretici firmalarının belirlediği distribütör (ana dağıtıcı) firmalar haricinde, Yurtdışı patentli ürünleri ithal etme hakkı gerekli koşullar yerine getirildiği takdirde herkese verilmektedir. Bu konu hakkında detaylı bir makale hazırladık.
Garanti koşullarınız ile Distribütör firmaların garanti hizmet koşulları arasında fark var mıdır?

Garanti süresi ve koşulları kanun ve yönetmelikler ile belirlenmiş ve herhangi bir firmanın inisiyatifine göre değişkenlik gösterememektedir. Cep telefonları için garanti süresi 2 (iki) yıldır ve garanti hizmeti aldığınız firma ile tüm anlaşmazlıklarda Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilirsiniz.
Telefonumu Delta Servis garantili olarak aldım, nereden sorgulayabilirim?

Cihazınızın Delta Servis güvencesinde olup olmadığını ve ithalatına ilişkin bilgileri

linkinden 15 Haneli IMEI numaranızı girerek online olarak sorgulayabilirsiniz. Garanti Sorgulama hakkındaki sorularınız için ile ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Delta Servis hangi bölgelerde hizmet vermektedir?

Delta Servis olarak şu anda İstanbul ve Ankara'da hizmet vermekteyiz. İki yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz noktaları arttırmak adına çok yoğun bir şekilde yaptığımız altyapı çalışmalarının son evresine gelmiş bulunmaktayız. Oluşturduğumuz takip sistemin güvenlik testleri bittiği zaman, projemiz franchising (bayilik) sistemi ile işleyeceğinden hızlı bir şekilde hizmet noktalarımızı arttırmak üzere planlarımızı yaptık. 2015 yılının 3.çeyreğinin sonunda, Delta Servis'in en az 3 farklı bölgede daha hizmet vermesini planlıyoruz.
Arızalı cihazı kargo ile nasıl gönderebiliriz?

Arızalı cihazınızı Yurtiçi Kargo ile Türkiye'nin her yerinden ücretsiz olarak kargo gönderimi yapabilirsiniz. Firmamızın kargo anlaşma numarasını 282 140 974 kargo şubesine verdiğiniz zaman Delta Servis bilgileri otomatik olarak görünecektir. Dilerseniz iletişim bilgilerimizdeki adresi yazıp da gönderebilirsiniz.
Servise ürün gönderirken nelere dikkat etmem gerekiyor?

Öncelikle adres ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Sizinle iletişim kurabileceğiz GSM numaranızı belirtmeniz size göndereceğimiz bilgi mesajlarının ulaşması açısından da önemlidir.Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp fatura fotokopisi ile beraber mutlaka kargo paketinin içine ekleyiniz.Kargonun bize ulaşırken hasar görmemesi adına cihazı korunaklı bir şekilde paketleyiniz. Bunun için baloncuklu poşetler kullanmanızı tavsiye ederiz. Son olarak kargo görevlisine teslim ederken ,paketin içinde telefon olduğunu ve kargo poşetinin üzerine "Kırılabilir" etiketi yapıştırmasını talep ediniz.
Telefonum servisinizdeyken durumunu online sorgulama imkanım var mı?

Delta Servis'e üye olduktan sonra
servisteki telefonunuzun durumunuwww.deltaservis.com.tr "Cihaz Sorgula" bölümünden anlık sorgulayabilirsiniz. Bu ekranda aynı zamanda cihazınız için destek (Ticket) talebi oluşturabilir, taleplerinizi daha hızlı iletebilirsiniz.
Arızalı ürünü servisinize bıraktıktan sonra yerine kullanmak için telefon veriyor musunuz?

Yönetmelik gereği 10 iş günü servis sürecini aşan her arızalı ürün için benzer özelliklerde ürün verilmesi gerekmektedir ve biz de bu koşulda olan her ürün için talep geldiği takdirde yedek cihaz hizmeti veriyoruz. Aynı zamanda Delta Servis olarak her gün genişlettiğimiz yedek cihaz stoğumuz sayesinde 10 iş günü koşuluna takılmadan, talep eden tüm müşterilerimize yedek cihaz hizmeti vermeyi planlıyoruz.
Onarımlarınızda orijinal yedek parça mı kullanıyorsunuz?

Kullandığımız tüm yedek parçalar %100 orijinal ve sıfırdır.Serbest yedek parça üreticileri Dünya'nın her yerinden arızalı orijinal yedek parçaları (ör: Kırık Ekran) toplayıp , bunları yan sanayi malzemeler kullanarak tekrar sıfırlamakta ve daha uygun fiyata satmaktadırlar. Delta Servis olarak biz onarımlarda hiçbir şekilde bu ürünleri (refurbish) kullanmıyoruz. Bu nedenle onarım işlemlerinde takılan malzemenin %100 orijinal ve sıfır olduğunu hizmet aldığınız firmadan mutlaka doğrulatınız.
Servise bıraktığım ürünü benim yerime başkası alabilir mi?

Servisimize onarım için bıraktığınız cihazınızı sizin haricinizde başkasının teslim almasını talep ediyorsanız, Kimlik fotokopinizin altına; teslim alacak kişinin isim ve soyisminin yer aldığı ve sizin isim soyisim ve imzanızın yer aldığı talimat yazısını yazarak, teslim alacak kişi ile servisimize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi halde teslimat işlemi gerçekleştirilememektedir.
Yeni ürün aldım ve " Telefonunuz 60 gün içerisinde kapanacaktır" şeklinde mesaj geldi ne yapmam gerekiyor?

İthal edilen ürünlerin seri numaraları toplu olarak ve aynı gün içerisinde Bilgi Teknoloji Kurumu'na (BTK) ithalatçılar tarafından bildirilmektedir. BTK kayıt işlemlerini belirli bir sıra ile yapmaktadır ve bu süreç yoğunluk,bayram tatilleri gibi sebepler ile uzatıldığında, ürünlerin sistem tarafından kayıtlı olarak görünmesi 15 günlük süreyi bulabilmektedir. Delta Servis'in kayıt işlemleri ve bu işlemleri ile ilgili problemlerde sizi ithalatçı ile görüştürmek dışında yapabileceği herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Kayıt sürecinin uzaması ile ilgili taleplerinizi ve şikayetlerinizi mutlaka satın aldığınız firmaya bildiriniz.
Telefonuma seri numaramın kopyalandığı ile ilgili mesaj geldi ne yapmam gerekiyor?

Bilgi Teknolojileri Kurumu, telefonun gerçek sahibinden kullanacağı sim kartın numarasını alıp kopyalanan ürünle eşleştirme yapmaktadır. Bu işlemden sonra telefonunuz sadece belirtilen numara üzerinden iletişime açık olacaktır.BTK tüketicilere 3 kere numara değiştirime hakkı tanımaktadır. Bu durumla karşılaştığınızda ürünü aldığınız firmaya ve bize danışabilirsiniz. Seri numarası kopyalanması hakkında ve bu durumdan nasıl korunabileceğiniz ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı tarafından "Root" işlemleri uygulanmış arızalı ürünlerde nasıl bir prosedür uyguluyorsunuz ?

Root ve Jailbreak işlemleri, üretici firma tarafından onaylanmayan ve bu işlemlerin uygulandığı ürünlerde problem ne olursa olsun kesinlikle garanti kapsamı haricinde hizmet verilmektedir.Delta Servis olarak, Android işletim sistemi gibi açık kaynak kodlarına sahip olan ürünlerin tüm performans ile kullanılması gerektiğine ve bu konudaki yazılım geliştirmelerinin ülkemizde daha fazla kişi tarafından yapılmasının gerekliliğine inanıyoruz. Bu sebep ile üretici firmaların garanti kapsamı engellemesinin doğru olmadığını düşünüyor ve "Root" işlemi yapılmış olsa dahi ürünün arızalarını "garanti kapsamı" dahilinde ücretsiz olarak onarıyoruz.
"Root" işlemlerini yaparken ürüne zarar verirsek nasıl bir prosedür izliyorsunuz?

"Root" işlemi uygulanmaya çalışılırken ürüne zarar verilme ihtimali bulunmaktadır. Bu işlemleri yapmadan önce mutlaka iyi bir araştırma yapınız ve işlemler sonrasında telefonunuzun yazılımında zarar görebilecek kısımlarının (Ör : EFS,Certificate,mmcblk0 vs..) yedeğini mutlaka alınız."Root" işlemi uygulanırken zarar görmüş ürünleri öncelikle yazılım departmanımızda ücretsiz olarak onarmaya çalışıyoruz ancak bu işlemler sonuç vermez ve kullanıcı tarafından da yedekler alınmadıysa eMMC değişimi yani mekanik onarım yapılması gerekiyor. Bu durumlarda ürünü garanti kapsamı dışında çıkarmadan ücretli onarımını gerçekleştiriyoruz. Bu işlemler için gerekli dökümanları sitemizde de bulabilirsiniz. Bulamadığınız döküman ve dosyalar için bizimle iletişime geçiniz.


GÜNCEL DİJİTAL İÇİN
Güncel Dijital Teknoloji Ürünleri
Sık Sorulan Sorular
Genel
Garanti
Teknik Servis



ritzyteknikservis
Sıkça Sorular Sorular
Samsung tarafında Root sıkıntı hocam. Bazı uygulamalar çalışmıyor ona göre atsınlar.
 

Sahilmb07

Öğrenci
Katılım
2 Aralık 2017
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
44
Ben sevmedim aga oreo yu pek fark göremedim ram ı fazla kullanıyor yüklemeden önce 3 gb boşdu şimdi 2 gb boş yeni ios sürümleri gibi gözle görünür bişe yok


Ne demişler can çıkar huy çıkmaz boşta benzin yakmaya devam
Note 4 kullandığımdan beri bende alışkanlık oldu sürekli arka planı temizlerim
Herzaman saat 12 gibi yatar 7 30 gibi kalkarım telefonu tamamen kapatmam uçuş moduna alırım
Oreo dan önce sabaha kadar %1 giderdi oreo yükledikden sonra %2 gitmiş arka plan temiz hepsi kapalı hani yeniliklerde yazıyorya

Sistem Performansı
- Performansı ve pil ömrünü iyileştirmek için arka plan servisleri kısıtlandı. Diyorya hikaye yani

neyse yapacak bişey yok
ya bu deveyi güdecez ya bu diyardan gidecez

---- Mesajlar birleştirildi ----

Facebook da gezerken önce yağ gibi akıyordu şimdi takıla takıla geziyorum
 
Son düzenleme:

Sinan alkan

Öğrenci
Katılım
22 Aralık 2017
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
41
Ne demişler can çıkar huy çıkmaz boşta benzin yakmaya devam
Note 4 kullandığımdan beri bende alışkanlık oldu sürekli arka planı temizlerim
Herzaman saat 12 gibi yatar 7 30 gibi kalkarım telefonu tamamen kapatmam uçuş moduna alırım
Oreo dan önce sabaha kadar %1 giderdi oreo yükledikden sonra %2 gitmiş arka plan temiz hepsi kapalı hani yeniliklerde yazıyorya

Sistem Performansı
- Performansı ve pil ömrünü iyileştirmek için arka plan servisleri kısıtlandı. Diyorya hikaye yani

neyse yapacak bişey yok
ya bu deveyi güdecez ya bu diyardan gidecez

---- Mesajlar birleştirildi ----

Facebook da gezerken önce yağ gibi akıyordu şimdi takıla takıla geziyorum

Sizde nasıl geceden sabaha kadar şarjda %1 düşüyor aynı şekilde bende %3 %4 düşüyor
 

Sahilmb07

Öğrenci
Katılım
2 Aralık 2017
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
44
Sizde nasıl geceden sabaha kadar şarjda %1 düşüyor aynı şekilde bende %3 %4 düşüyor

Bende öyle şu anda cihazım 2 aylık
Android cihazlarda güncellemeden sonra cihazı kapatın muhakkak yeniden başlatın hatta pil çıkıyorsa pilide söküp takın note 4 de tecrübe ettim bunu
haftada 1 seferde ben cumartesi günü yaparım genelde tamamen kapatırım sabah açarım cihaz 1 seferde olsa dinlensin soğusun hatta pil çıksa dahada iyi olur ama maalesef 4 sene note 4 bu şekilde kullandım hiç sıkıntı olmadı halen işyerinde kullanıyoruz yağ gibi takılma yok
 
Son düzenleme:

harun272

Asistan
Katılım
15 Eylül 2016
Mesajlar
213
Reaksiyon puanı
47
Puanları
28
Yaş
35

Sahilmb07

Öğrenci
Katılım
2 Aralık 2017
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
44
GÜÇ tasarruf mod.1 seviyede bırakıyorum %10 %8 düştüğü oluyor kullandığım bütün samsung modelleri böyle idi ama ben kesinlikle konum veri wifi vsvs hiç bir şeyi kapatmam telefonda.

Wifi ve konum kapalı şekilde benimki
 

nextman

Profesör
Katılım
28 Nisan 2010
Mesajlar
1,221
Reaksiyon puanı
567
Puanları
293
canavar geldi kurulumu tamamlayim bari:cool:
 

ErdemKr91

Öğrenci
Katılım
14 Mart 2018
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
33
Beyler kullananlara soruyorum mağazalardaki test cihazlarında hayalet ekran problemi gördüm başlangıç ekranı ayarlar menüsünün beyaz arka fonunda bariz belli oluyordu kullananlarda böyle bir proble oldu mu acaba ?
 

harun272

Asistan
Katılım
15 Eylül 2016
Mesajlar
213
Reaksiyon puanı
47
Puanları
28
Yaş
35
Beyler kullananlara soruyorum mağazalardaki test cihazlarında hayalet ekran problemi gördüm başlangıç ekranı ayarlar menüsünün beyaz arka fonunda bariz belli oluyordu kullananlarda böyle bir proble oldu mu acaba ?
amoled ekran çabuk yanıyor ama bireysel kullanımda olmuyor sanırım oralarda devamlı aynı ekran ve şarjda olduğu için
 

harun272

Asistan
Katılım
15 Eylül 2016
Mesajlar
213
Reaksiyon puanı
47
Puanları
28
Yaş
35
Ben,m note 8 sol edge egranı kısmında ışık sızması var bu durum su geçirmezliği etkiliyormu garantiye göndermelimiyimm sizde varmı bu bi sorunmu .?
?
 

onrtrkgl

Asistan
Katılım
18 Şubat 2018
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Yaş
42
note 8 güncelleme gelmedi benim.snap dragon islemcili ondanmi acaba daha sonra gelirmi gelmezmi
 

Dr.murat

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2017
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Yaş
32
Oreo pek stabil çalışmıyor şu an. Oreoyu hep bekleyen biri olarak hiçbirşey değişmedi inanım. Şu anda nougatta kalmak daha mantıklı... oreonun batarya tasarufu sağladığı daha hızlı olduğu falan da yalan... telefom daha yavaşladı batarya performansı da aynı... oreoya 2 ayda ek güncellemeler gelir 8.01 veya 8.1 falan
 

ErdemKr91

Öğrenci
Katılım
14 Mart 2018
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Yaş
33
amoled ekran çabuk yanıyor ama bireysel kullanımda olmuyor sanırım oralarda devamlı aynı ekran ve şarjda olduğu için
Mesela örneğin telefonda 2 saatlik bir film izlesen aynı sıkıntı olur mu ben G5 kullanırken de aynı sıkıntı vardı telefondan soğuma sebebiydi bana göre
 

Jubei

Müdavim
Müdavim
Katılım
22 Aralık 2011
Mesajlar
1,434
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
477
Puanları
263
Arkadaşlar, odin yazılımı ile orijinal firmware yüklersek knox sayacı değişiyor mu ?
 

Sahilmb07

Öğrenci
Katılım
2 Aralık 2017
Mesajlar
69
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
44
Oreo pek stabil çalışmıyor şu an. Oreoyu hep bekleyen biri olarak hiçbirşey değişmedi inanım. Şu anda nougatta kalmak daha mantıklı... oreonun batarya tasarufu sağladığı daha hızlı olduğu falan da yalan... telefom daha yavaşladı batarya performansı da aynı... oreoya 2 ayda ek güncellemeler gelir 8.01 veya 8.1 falan

Keşke gelse 8.0 ı 6 7 ayda zor aldık 8.1 pixellere yayınlanık samsung olunca mesele bi 4 5 ayda ara güncelleme verir bir bakmışın 9.0 go çıkmış
 

nextman

Profesör
Katılım
28 Nisan 2010
Mesajlar
1,221
Reaksiyon puanı
567
Puanları
293
Arkadaşlar, odin yazılımı ile orijinal firmware yüklersek knox sayacı değişiyor mu ?
hayır değişmez dosyalar orjinal olsun oynanmış dosyalar ile hata alabilirsiniz ve cihaz soft brick olabilir sammobile veya stock rom dosyaları ile yazılım yüklemede sorun olmaz .
 

Limak007

Öğrenci
Katılım
25 Mart 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Samsung Galaxy Note 8 64 GB Dual Sim (İthalatçı Garantili) Fiyatı
Merhaba arkadaslar hepsi burada dan bu note 8 i almayi dusunuyorum aklimda bi kac soru var almadan once size sorayim istedim ne kadar guclu bir cihaz da olsa note 8 telefonu aktif bir sekilde kullandiktan 3-4 ay sonra kasmalar uygulama gecislerinde takilmalar yasiyormusunuz yok sa bir iphone cihaz gibi akici calisiyormu artik en cok merak ettigim soru bu birdi ön kamera da da portre modu varmi arka plani bulanik cekiyormu genel olarak ne gibi sorunlar yasadiniz simdiden cevaplayan herkese tesekkurler.
 

frzndnz

Öğrenci
Katılım
16 Mart 2015
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yüz tanıma sistemi çalışmayan varmı ?
Kendi yüzümü ilk tanıttığım zaman biyometrik veriyi kayıt ediyor fakat kilit açmaya çalışınca sürekli eşleşme bulunamadı diyor
 
Üst