- Katılım
- 21 Aralık 2009
- Mesajlar
- 3,516
- Reaksiyon puanı
- 53
- Puanları
- 228
Daha önce yazıp yazmadığımı bilmiyorum ama tekrar yazayım: Turkcell. 

Valla geçmiş olsun.Turkcell den bir kurtuldum ben şimdi çok rahatım.Eskiden telefonumla korkudan bir yer arayamazdım.Bana verdikleri en iyi tarife 19 liraya 60 dakika idi.Şimdi aynı paraya 300 dakika konuşuyorum.Avea nın burda herhangi bir şebeke sorunuda yok.Turkcell deise hala devam ediyormuş,kullanan arkadaşlar hala şikayetçi ama bir tutturmuşlar kalite diye gidiyorlar.Ban görede kazığın kralını yiyorlar:yes:turkcelliyim, ne ki attıkları kazıklarından bıkmışım. ve nefret ediyorum.
ama ne yazık ki, vazgeçemiyorum. çünkü on yıldır alışmışım bi kere...
alt yapı konusunda sahiden üstüne yok.
fakat gelin görün ki vatandaştan üç kuruş daha tırtıklamak için üç kağıdın her yolunu deniyor adamlar.
geçenlerde bir ardadaş dedi ki, "hocam, senin telefonu çaldırınca çok hoş bi parça çalıyor. benim aradığımı gördüğünde biraz geç aç da dinleyim biraz" diye şakalaştı. halbuki benim bundan hiç haberim yoktu!
faturanın ayrıntılarını inceledim. bi baktım ki, "katma değerli ürünler, 2.5 tl" diye bir ifade var. açtım bunların o meşhur o call center'ini... sordum bu ne diye... çalarken dinletmiş. iyi de ben bunu sizden istemedim ki, bu neyin nesi diye sordum. verdikleri cevap şu: "beyefendi, siz hattınızı ilk aldığınızda biz onu size bir ay ücretsiz veriyoruz" eee dedim, ya sora? "sora siz onu iptal ettirmeyince biz ücretli olarak devam ettiriyoruz" hikaye bu... benimse bunların hiçbirinden haberim yok.
yav turkcell işte bu tür üç kağıtları, hileleri olabildiğince kullanıyor. şayet keriz(!) vatandaş uyanmazsa -affedersiniz- inek gibi sağmaya devam ediyorlar... benimle şakalaşan o arkadaşım olmasaydı biz de sağılmaya hala devam ediyor olacaktık.
turkcelliyim, ne ki attıkları kazıklarından bıkmışım. ve nefret ediyorum.
ama ne yazık ki, vazgeçemiyorum. çünkü on yıldır alışmışım bi kere...
alt yapı konusunda sahiden üstüne yok.
fakat gelin görün ki vatandaştan üç kuruş daha tırtıklamak için üç kağıdın her yolunu deniyor adamlar.
geçenlerde bir ardadaş dedi ki, "hocam, senin telefonu çaldırınca çok hoş bi parça çalıyor. benim aradığımı gördüğünde biraz geç aç da dinleyim biraz" diye şakalaştı. halbuki benim bundan hiç haberim yoktu!
faturanın ayrıntılarını inceledim. bi baktım ki, "katma değerli ürünler, 2.5 tl" diye bir ifade var. açtım bunların o meşhur o call center'ini... sordum bu ne diye... çalarken dinletmiş. iyi de ben bunu sizden istemedim ki, bu neyin nesi diye sordum. verdikleri cevap şu: "beyefendi, siz hattınızı ilk aldığınızda biz onu size bir ay ücretsiz veriyoruz" eee dedim, ya sora? "sora siz onu iptal ettirmeyince biz ücretli olarak devam ettiriyoruz" hikaye bu... benimse bunların hiçbirinden haberim yok.
yav turkcell işte bu tür üç kağıtları, hileleri olabildiğince kullanıyor. şayet keriz(!) vatandaş uyanmazsa -affedersiniz- inek gibi sağmaya devam ediyorlar... benimle şakalaşan o arkadaşım olmasaydı biz de sağılmaya hala devam ediyor olacaktık.
Hiç alakası yok tek engel Türksel'in ÇOK FAZLA AÇGÖZLÜ olmasıTurkcell'in diğer operatörler gibi kampanya yapamamasının tek nedeni 35 milyon abonesinin olmasıdır! Bu ülkede Rekabet Denetim Kurulu diye bir bakanlık var ve Turkcell'in diğer operatörler gibi uygun kampanya yapmalarına izin vermiyorlar ki diğer operatörler ona yetişebilsin, bu yüzden müşterinin Turkcell'e kızması anlamsız kalıyor, çünkü eli kolu bağlı, yoksa adamlar göz göre göre neden abone kaybetsin, zor değil diğer operatörler gibi kampanya yapması hemde en kralını yapar taki diğerleri ona yetiştiğinde....
Tabki Tukcell değil --------> A V E A
Şebeke hataları mesajların gtmemesi insanın katil olabilmesi herşey Avea da
![]()
Ayda 5000dk konuşan ve 5000 mesaj yazan biri olarak gülerim buna Avea olmasa ben ne yapardım düşünmek bile istemiyorum
Hangi hat olursa olsun Faturalı hat kullanacak kadar zengin değilim.Avea dan nefret ediyorum nefret hiç bir yerde çekmiyor 12 yıllık turkcell kullanıcısıyım avea geçeli 4 ay oldu gecmez olaydım. Gecen tam 350 lira fatura geldı hemen odettıler bana sonra bende hakkımı aradım ve fatura detay ıstedım ve tek tek ınceledım ve dogal olarak ben haklı cıktım bana tam 250 lira havadan gecırmısler ve ıade ıslemlerı ıle ugrasıyorum ve de paramı gerı vermıyorlar faturalarımdan her ay düşülecekmış. Avea sana hakkımı helal etmıyorum ve pazartesı gunu ıtıbarı ıle yenıden turkcele gerı donuyorum. O para da sizde kalsın belki baz istasyonu alırsınız ve şebekeniz her yerde full çeker.
Yılların Avea'cısı idim bana mı anlatacaksın meşgul şebekeleri gitmeyen mesajları açık oldupu halde karşı tarafın kapalı demesini İstanbul'da bile çekmemesini?Ayda 5000dk konuşan ve 5000 mesaj yazan biri olarak gülerim buna Avea olmasa ben ne yapardım düşünmek bile istemiyorum
Avet sana anlatırım istersen avea yı ben ilk avea'cılardanım açık olupta ulaşılamıyor demesinin birçok sebebleri var bu konuda bu kullacı ayarlamasıylada mümkün karşı tarafın şebekesinin zayıf olduğu yerlerde sinyalin gelgit yapması ilede mümkün Avea ile ilgili konuşacak en son adama çattınYılların Avea'cısı idim bana mı anlatacaksın meşgul şebekeleri gitmeyen mesajları açık oldupu halde karşı tarafın kapalı demesini İstanbul'da bile çekmemesini?![]()
Sinyali 5.kata da gelmiyor zaten İstanbul'da, o zaman ne anlamı var durmanın.Avet sana anlatırım istersen avea yı ben ilk avea'cılardanım açık olupta ulaşılamıyor demesinin birçok sebebleri var bu konuda bu kullacı ayarlamasıylada mümkün karşı tarafın şebekesinin zayıf olduğu yerlerde sinyalin gelgit yapması ilede mümkün Avea ile ilgili konuşacak en son adama çattın![]()
Çekme problemi yaşaman nedeniyle başka hatta geçmeni normal karşılıyorum ama diğer yönlerden katılmıyorum sana Turkcell ve vodafone daha yıllardır ulaşmayan mesajın parasını kesme sistemine çözüm bulamadı çünkü mesaj çıktığı an onlara göre ulaşmış muamelesi görüyor bu en küçük örnek.Sinyali 5.kata da gelmiyor zaten İstanbul'da, o zaman ne anlamı var durmanın.Şebeke meşgulleriyle,çekmemezliğiyle uğraşılmaz Avea'nın iyi ki geçmişim. Sana mutluluklar Avea'nla.
![]()