Kesinlikle LENOVO Almayın, Sahtekarlığı buyrun dinleyin.

Bu konuyu okuyanlar

phoenixx

Öğrenci
Katılım
14 Şubat 2011
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aaa. evet gördüm. gözün aydın. ama bu kadar uğraştırmalarına ne gerek var dimi.

cıhaza bakınca kullanıcı hatasımı yoksa üretim hatasımı olduğu az çok anlaşılır.

adaptörden kaynaklı birşey olsa adaptör girişi veya besleme ile alakalı bir kısım yanar.

belli ki cihazın ısı ile alakalı bir problemi var. eee kullanıcı cihazı açmadıysa. açtığı zaman vidalardan belli oluyor illaki.

bu ürün garanti kapsamında tamir görmesi, değiştirilmesi veya para iadesinin yapılması gerekiyor. satıcılarda bunu yeni huy edindiler ha "bizi şikayet edin ondan sonra değişim yaparız"
 

Pupilla

Müdavim
Katılım
17 Haziran 2009
Mesajlar
8,724
Reaksiyon puanı
138
Puanları
63
helal olsun hocam. hakkını almışsın :)
 

xlorxlarge

Asistan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
224
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Teknoloji şans işi direk senin laptopun bozuk çıktı diye markayı lekeleyemezsin bende kullanıyorum 1 senedir sorunsuz oyunda oynuyorum işimide yapıyorum bu şekilde kötülemen saçmalıktan öte bişi değil.
 

resulsen

Öğrenci
Katılım
6 Ekim 2009
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bence bu zihniyete sahip firmalar yaptıklarının bedelini ödemeli.İşimi gördüler zor bela deyip çekilmemek lazım.Ben olsam elimdeyse o makaleyi gazetede yayınlatır,dava eder ve yaşananları herkesle paylaşırdım.Yarın aynı şeyi bizden biri içinde yapacaklar.Hiçbir şeye kayıtsız kalmayalım.
 

EXGHOST

Öğrenci
Katılım
9 Mayıs 2009
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Başına gelen olayın bi benzeri tanıdığımın başına geldi toshiba laptopun anakartı yandı kullanıcı hatası dediler...

Benimde yüksek voltaj nedeniyle Samsung r520 laptopun adaptörü yandı servis sorun çıkarmadan yenisi verdi 3 gün içerisinde. garantinin bitmesine 20 gün kala dvdrom dvd okumuyor diye gönderdim 3 içerisinde yenisini taktılar ...
 

engerex

Müdavim
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
48
Tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemesine başvurursan büyük ihtimal para iadesi alırsın.
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Teknoloji şans işi direk senin laptopun bozuk çıktı diye markayı lekeleyemezsin bende kullanıyorum 1 senedir sorunsuz oyunda oynuyorum işimide yapıyorum bu şekilde kötülemen saçmalıktan öte bişi değil.

Şans işi diye birşey varmı arkadaşım. Madem şans işi garanti ve teknik servisleri neden kuruyorlar. direk desinler alın bu ürünü garantisi yok şansınıza artık ne çıkarsa!!!

Biz zaten makinanın performansına birşey demiyoruz. Konuyu ve formu tam okumadan cevap yazıyorsunuz.

Bir üründe en önemli özelliklerden biriside teknik servistir. sen sorun yaşadığında sorunun böyle 2-3 hafta sürüyorsa ve dava açacak pozisyonda ürününü geri alabiliyorsan bu şans işi değildir.

Adamlar seni resmen enayi yerine sokmuşlar kullanıcı hatası diyorlar daha sonrada tamam garantiden faydalanır diyorlar. sizde kalkmış şans işi diyorsunuz.

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:43 ----------

helal olsun hocam. hakkını söke söke almışsın. herkes senin gibi olsa memleket hizaya gelir vallahi. :)

kaydı da baştan sona dinledim. adamlar baya kıvırmışlar. müşeri hatası diyorlar ama kesin birşey söyleyemiyorlar. "olabilir" diyorlar. para istemeye gelince kesin konuşmasını biliyorlar.

bu konu çok iyi oldu. sayende lenovo teknik servisnin nasıl olduğunu öğrenmiş oldum. ben de iyi bilirdim lenovoyu. artık alnıma silah dayasalar lenovo almam, kimseye de önermem. :)

Teşekkürler. Sonuç olarak işin peşini bırakmamak gerekiyor. Buraya baş vursam ne çıkar demeyin aklınıza gelen her yere baş vurun böyle durumda bir yerden birşeyler çıkıyor. Burdanda birşey çıkmasaydı zaten tüm evraklarım hazırdı mahkemeye verecektim.

Ama taktiri ilahi leptomuzu alıyoruz yine
 

pesimist86

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bnde de var lenovo şu zamana kadar bi sorun cıkarmadı bana fakat çok kolay ısınıyor makine
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Teknoloji şans işi direk senin laptopun bozuk çıktı diye markayı lekeleyemezsin bende kullanıyorum 1 senedir sorunsuz oyunda oynuyorum işimide yapıyorum bu şekilde kötülemen saçmalıktan öte bişi değil.

buyurun bu taraftan yakın:(
 

7.43

Müdavim
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
332
Puanları
83
Hata sende. Gidip Çin malı satın alırsan her türlü şey gelir başına.

Aşırı ısınan bir de Acer marka makineler var. :)
 

Abrek Yıldız

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bence laptop'da en iyi marka Sony.Ben Sony Vaio VPCEH serisi bir laptop kullanıyorum.Çok da memnunum.
 

eeeguray

Asistan
Katılım
10 Eylül 2009
Mesajlar
295
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Teknoloji şans işi direk senin laptopun bozuk çıktı diye markayı lekeleyemezsin bende kullanıyorum 1 senedir sorunsuz oyunda oynuyorum işimide yapıyorum bu şekilde kötülemen saçmalıktan öte bişi değil.

:lol::lol: şans işi öyle bir şey mi olur.biz para da öyle bir şey yapmıyoruz ama
 

cexen

Asistan
Katılım
21 Nisan 2010
Mesajlar
334
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
bu gibi durumlar orta ve uzun vadede markalara çok zarar veriyor. Belki bir laptop parasını ödemekten kaçıyor ama satacağı belki on laptoptan oluyor. Her marka teknik servise önem vermeli hele türkiyede kesinlikle vermeli.

asus servisine işyerinde bozulan 2 adet laptop gönderdim ikisininde anakartları değişti şimdi çalışıyor dell desen zaten servisine laf ettirmem :D al işte lenovo alacak olsam sırf bu başlık yüzünden almam. kaybetti potansiyel müşterisini
 

michuozawa

Müdavim
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,604
Reaksiyon puanı
492
Puanları
83
lenovo kullanıyorum çok memnunum elektronik alet şans işidir başına bir olay geldi diye lenovo dandiktir demek gerçekçi değil, bende acerdan mümkün mertebe uzak duruyorum üste para versen kullanmam ama memnun olanda çok. Keşke alet ısınıp kapanınca yakana kadar açmaya devam etmeseydiniz direkt servise götürseydiniz kullanıcı hatası diyemezlerdi onların elinde patlardı en azından.
Acer dan memnun biri olarak aman aman olmasa da memnunum ancak neden olmadığınızı merak ettim açıklayabilir misiniz ?
 

mendocino

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
80
Puanları
48
Acer dan memnun biri olarak aman aman olmasa da memnunum ancak neden olmadığınızı merak ettim açıklayabilir misiniz ?

Yakın arkadaşım laptop almıştı 1 yıl kadar arızalarla servislerle koşturup durdu uğraştı isyan edip sattı ordan gözüm korkmuştu ama dinlemedik acer monitör aldım kurdum ölü pixel çıktı yapcak bişey yoktu 3 pixelden aşağısı garanti kapsamına girmiyordu 15 gün sonra ölü pixel oldu boydan boya yeşil ölü çizgi, 1.5 ay uğraştıkran sonra yenisini alabildim. Hala aynı monitörü kullanıyorum ama 3. defa acer ismini duymak bile istemiyorum, zaten zamanında rezalet servisleriyle meşhurdular şimdi nasıl bilmiyorum bilmekte istemiyorum. Bu demek değildir ki acer kötü marka ama bir insan bir markadan soğuduktan sonra olay bitmiştir, elektronik ürünler devreler cihazlar bozulmaya meyilli şeylerdir 2 günde de bozulabilir 15 senede gidebilir üstelik bilgisayarların içindeki donanımlar hep aynı 3-5 üreticiden çıkar şans olayı burda devreye giriyor.
 

michuozawa

Müdavim
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,604
Reaksiyon puanı
492
Puanları
83
Yakın arkadaşım laptop almıştı 1 yıl kadar arızalarla servislerle koşturup durdu uğraştı isyan edip sattı ordan gözüm korkmuştu ama dinlemedik acer monitör aldım kurdum ölü pixel çıktı yapcak bişey yoktu 3 pixelden aşağısı garanti kapsamına girmiyordu 15 gün sonra ölü pixel oldu boydan boya yeşil ölü çizgi, 1.5 ay uğraştıkran sonra yenisini alabildim. Hala aynı monitörü kullanıyorum ama 3. defa acer ismini duymak bile istemiyorum, zaten zamanında rezalet servisleriyle meşhurdular şimdi nasıl bilmiyorum bilmekte istemiyorum. Bu demek değildir ki acer kötü marka ama bir insan bir markadan soğuduktan sonra olay bitmiştir, elektronik ürünler devreler cihazlar bozulmaya meyilli şeylerdir 2 günde de bozulabilir 15 senede gidebilir üstelik bilgisayarların içindeki donanımlar hep aynı 3-5 üreticiden çıkar şans olayı burda devreye giriyor.
arkadaşımda biraz uğraştı acer servisleriyle ancak ürünlerinden çokta bir şikayetim yok.(geçen yaz)
ürünleri orta sınıfın üstünde bir kalitede bence tabi bir sony kadar olamaz bu ürünler

---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

ayrıca yazdığın için teşekkür ederim.
 

Quickly

Doçent
Katılım
8 Ekim 2009
Mesajlar
773
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Konuyu baştan sona okudum. Ses kaydını da dinledim. Allah'tan görmüşüm konuyu, yarın ben de bir notebook almayı düşünüyorum Vatan'dan. Bu konuyu okuduktan sonra hangi markayı almamam gerektiğini anladım. Azmin için tebrik, bilgilendirdiğin için de teşekkür ederim.
 

muratteas

Müdavim
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
9,578
Reaksiyon puanı
96
Puanları
48
Konuyu baştan sona okudum. Ses kaydını da dinledim. Allah'tan görmüşüm konuyu, yarın ben de bir notebook almayı düşünüyorum Vatan'dan. Bu konuyu okuduktan sonra hangi markayı almamam gerektiğini anladım. Azmin için tebrik, bilgilendirdiğin için de teşekkür ederim.
Sony. :D
 

bksr1

Öğrenci
Katılım
9 Kasım 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
LENOVO TÜRKİYE Servisi Garantili Ürünümün Tamiri İçin Ücret Alıyor!

Geçen sene kurban bayramı civarında bir Lenovo g560 notebook aldım.Ürünü aldığımda ekranın arka tarafında küçük lekeler olduğunu gördüm. Bu bir sorun teşkil etmez ileride sorun olursa garantiye gönderirim diye düşünerek kullandım.

Geçen hafta notebook'da oluşan sorunların artmasından dolayı ücretsiz destek hattını aradım ve ekranda olan lekeleri, ekranda ısınınca oluşan renk karışıklıklarını ve dvd sürücüsünde okuma zorluğunu belirttim.

Servise notebook gittikten birkaç gün sonra bana teklif adı altında bir mail geldi ve ekranın arızalı olduğunu ve mürekkep lekesi olduğunu ya da darbeden kaynaklanan bir arızadan dolayı (yani siz bir şeyler yapmışınız dercesine) 500 TL üzeri bir fiyatla bana geri dönüş yapıldı.

Bugün servisle yaptığım görüşmede arızanın detayını teknisyen arkadaşlarından öğreneceklerini ve benim öğleden sonra aramamı istediler. Aradım ve benim diğer sorunlarımın olmadığını ve sadece ekranın içindeki lekenin olduğunu beyan ederek bu ücreti talep ettiklerini söylediler.

Ben aynı marka aynı model ekranı onların bana belirttiği fiyatın 3'de 1 fiyatına garantili olarak bulduğumu söylememe rağmen aynı ürünü 3 yada 4 katı gibi bir fiyata bana garanti dahilinde satmayı akıllarına koymuşlar. Bu sorun kesinlikle kullanıcı hatası değil imalat hatasıdır. Kullanıcı hatası (Darbe) dedikleri şeyle ilgili kesinlikle bir ibare de yoktur. ayrıca size sunulan teklif kabul etmediğiniz vakit ise 43+kdv gibi bir ücret alınıyor. alınan ücret servise kabul parası olduğu belirtiliyor.ücret ödemediğiniz vakit ise ürününüz size gönderilmiyor. lenovo alacaksanız bir kez daha düşünün derim.
 

MuratSelim

Doçent
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
571
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
sikayetvar.com'a yazmayı unutma birde Tüküteci Mahekemelerinin kararlarını inceyebilirsin.
 

POWER

Müdavim
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,275
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Lenovo güzel marka. Bence konu başlığı yanlış .

Burada kötü olan Lenovo değil yetkili servisidir.

Konuyu görmemiz iyi oldu. Servis kalitesizliğini görmüş olduk.

Ayrıca hakkınızı söke söke aldığınız için sizi tebrik ederim. Helal olsun arkadaşım <:)
 

mendocino

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
80
Puanları
48
Darbe olduğunu ama garantide darbeyle ilgili bir ibare olmadığını söylüyorsunuz doğru mu anladım?
 

openline

Asistan
Katılım
10 Mart 2009
Mesajlar
372
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
dell alın kafanız rahat olsun hemde evde değiştiriyor anakartımı lcd panelimi klavyeyi panel çerçevelerini tek kalemde değiştirdiler
 

keyloger

Müdavim
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,267
Reaksiyon puanı
233
Puanları
63
İşim çok şükür daha servise düşmedi ama korkutuyorsunuz gençler. :) Yoksa cihazımdan çok şükür çok memnunum. :)
 

openline

Asistan
Katılım
10 Mart 2009
Mesajlar
372
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bios update ederken anakartı yaktım dell i aradım tamam sizi mağdur etmek istemiyoruz dediler ankart gönderdiler sonra lcd panel hafif kendi için de oynuyodu değiştirdiler forever dell
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
şimdi lenovo ile dell karşılaştırıldığında,lenovo ne kadar ucuz olursa olsun alınır mı? sağlammış tamam,ama ya benim aldığım ürün sakat çıkarsa!

lenovo servis kalitesini iyileştiremedikten sonra işi zor. şahsen ben okuduklarımdan sonra almam.
 

Usui Takumi

Müdavim
Katılım
10 Temmuz 2011
Mesajlar
3,551
Reaksiyon puanı
1,177
Puanları
113
Dell Asus Sony üçünden birini alacan kafan rahat olacak bende asus var anakartı yaktım kullanıcı hatası aradım dedim böyle böyle başta kabul etmediler bi kaç sefer daha aradım dedim ben size yalan söylemiyorum olay böyle böyle yalan söyleyim yani dedim (pc bende değildi arkadaşdaydı proje çiziyodu vs gibi) tabi kabul ettirene kadar baya uğraşmıştım (bir hafta boyunca hergün aramıştım ama gittikten sonra bir haftada geldi şimdi hiçbir sorun yok takır takır çalışıyor
 

uA23uA

Müdavim
Katılım
19 Ağustos 2011
Mesajlar
3,448
Reaksiyon puanı
5
Puanları
38
Yaş
36
valla şans işi tamamen benm kuzenin makinasındada sıkıntı cıktı ürünü bir ay içinde sıfırıyla değiştiler
 

ikspi

Müdavim
Katılım
11 Temmuz 2009
Mesajlar
1,113
Reaksiyon puanı
27
Puanları
48
Büyük geçmiş ve Allah yardımcın olsun. Çok can sıkıcı bir durum maalesef. Bilgisayarcı olarak epey lenovo satmıştım, sadece 1 tanesi garantiye gönderdim, onu da kargo şirketi çaldırmış, yenisini ve üst modelini gönderdiler. Ödemeyi yapan kargo şirketi tabiki. Allahtan da öyle olmuş diyorum şimdi. Çalındığını öğrenene kadar defalarca aramıştım. Merlin hanımın adını anlayamamıştım. Buradaki mesajı okuyuncaya kadar. Değişik bi konuşası var. Neyse artık lenovo satmayı düşünmüyorum. Umarım sattıklarımdan geri dönenler de olmaz.
 
Üst