beyaziklim01
Öğrenci
- Katılım
- 3 Kasım 2011
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar,
Bu konuyu açtım bu haber niteliği taşıyor diye düşünüyorum.
Lenovo bir cihaz aldım Y560 Cihazı aldıktan 4 ay sonra tuşlar saçmalamaya başladı ve aşırı ısınmayla beraber cihazım kapanmaya başladı.
Bende cihazı müşteri hizmetlerini arayarak servise gönderdim. Cihazım 1 ay sonra bana gönderildi bir kaç parçalasını değitirdiklerini söylediler.
Cihaz geldikten 1 ay sonra yine kapanmaya ve aşırı ısınmaya başladı bende müşteri hizmetlerini aramadım.
Cihaz geldikten tam 2 ay sonra cihazı açtım 10 dakika çalıştıktan sonra kapandı. Daha sonra yine açtım 10 dakika çalıştı ve yine kapandı. 3. defa açtım 10 dakika çalıştıktan sonra felaket bir duman attı ve kapandı.
Bende müşteri hizmetlerini aradım "merlin" denen hanım daha cihazın problemini anlatırken cihazınız kullanıcı hatasıdır göndermenize bile gerek yok dedi. Bende sinirlendim cihaza bakın sonra kullanıcı hatası deyin dedim ve cihazı gönderdim.
Cihazı gönderdikten 3 gün sonra aradım müşteri hizmetlerini yine "merlin" hanım çıktı telefona cihaz kullanıcı hatasıdır dedi. Sebebini sordum cihazda "malzeme yanığı" var dediler. Bunun açılımı nedir dedim. Yüksek voltaj veya farklı adaptör kullanımından olabilir dediler.
Bende yüksek voltaj yok dedim. büromda 2 leptop ve lcd televizyon var onlara birşey olmadı dedim ve ayriyeten böyle birşey olsa bile adaptörün içinde sigortalar ve koruyucu devreler var böyle bir durumda bunlar patlar ve cihazın yanmasını engeller dedim.
Israrla bana kullanıcı hatası dediler. Bende ısrarla teknik müdürle büro amirinizle görüşmek istiyorum dedim ve bir muhattab bulamadım.
Lenovo türkiye ofisinide aradım orayada kayıt bıraktım 5 gün oldu hala ordanda sonuç yok.
Müşteri hizmetleri dilerseniz bizi mahkemeye verin diyor
Bu kadar müşteri memnuniyeti olan bir firma işte lenovo arkadaşlar.
Müşteri hizmetleri daha sonra bana bir mail gönderdi. Cihazınızın tamiratı kendisinden pahalı olduğu için size bir adet Lenovo Y560 satalım 1993 TL 'ye dediler.
Ben kendilerine dilekçede yazdım farklı bir arkadaşın cihazıma bakması için fakat dilekçelerimizde reddedildi.
Yani anlıyacağınız Lenovo bu işte, IBM'in alt firması deyip sakın kanmayın.
Bende hala lenovo türkiye ofisinin cevabını bekliyorum. Onların verecekleri cevaba göre gidip Mahkemeye vereceğim.
Daha çok konuşma var ama aklıma gelenler bunlar şimdilik. Soru soruldukça cevapta verebilirim.
Buda Lenovo müşteri hizmetleri ile aramızda geçen konuşmalardan sadece birtanesi 1-2 tane daha konuşma var bunların hepsini internette yayınlayacağım taki olumlu sonuç alana kadar.
Dinlemek isteyenler buyrun:
http://kiwi6.com/file/fp7wyb4s1j
Müşteri hizmetlerindeki kayıt numaram: 252 000 694 538
Bu konuyu açtım bu haber niteliği taşıyor diye düşünüyorum.
Lenovo bir cihaz aldım Y560 Cihazı aldıktan 4 ay sonra tuşlar saçmalamaya başladı ve aşırı ısınmayla beraber cihazım kapanmaya başladı.
Bende cihazı müşteri hizmetlerini arayarak servise gönderdim. Cihazım 1 ay sonra bana gönderildi bir kaç parçalasını değitirdiklerini söylediler.
Cihaz geldikten 1 ay sonra yine kapanmaya ve aşırı ısınmaya başladı bende müşteri hizmetlerini aramadım.
Cihaz geldikten tam 2 ay sonra cihazı açtım 10 dakika çalıştıktan sonra kapandı. Daha sonra yine açtım 10 dakika çalıştı ve yine kapandı. 3. defa açtım 10 dakika çalıştıktan sonra felaket bir duman attı ve kapandı.
Bende müşteri hizmetlerini aradım "merlin" denen hanım daha cihazın problemini anlatırken cihazınız kullanıcı hatasıdır göndermenize bile gerek yok dedi. Bende sinirlendim cihaza bakın sonra kullanıcı hatası deyin dedim ve cihazı gönderdim.
Cihazı gönderdikten 3 gün sonra aradım müşteri hizmetlerini yine "merlin" hanım çıktı telefona cihaz kullanıcı hatasıdır dedi. Sebebini sordum cihazda "malzeme yanığı" var dediler. Bunun açılımı nedir dedim. Yüksek voltaj veya farklı adaptör kullanımından olabilir dediler.
Bende yüksek voltaj yok dedim. büromda 2 leptop ve lcd televizyon var onlara birşey olmadı dedim ve ayriyeten böyle birşey olsa bile adaptörün içinde sigortalar ve koruyucu devreler var böyle bir durumda bunlar patlar ve cihazın yanmasını engeller dedim.
Israrla bana kullanıcı hatası dediler. Bende ısrarla teknik müdürle büro amirinizle görüşmek istiyorum dedim ve bir muhattab bulamadım.
Lenovo türkiye ofisinide aradım orayada kayıt bıraktım 5 gün oldu hala ordanda sonuç yok.
Müşteri hizmetleri dilerseniz bizi mahkemeye verin diyor
Müşteri hizmetleri daha sonra bana bir mail gönderdi. Cihazınızın tamiratı kendisinden pahalı olduğu için size bir adet Lenovo Y560 satalım 1993 TL 'ye dediler.
Ben kendilerine dilekçede yazdım farklı bir arkadaşın cihazıma bakması için fakat dilekçelerimizde reddedildi.
Yani anlıyacağınız Lenovo bu işte, IBM'in alt firması deyip sakın kanmayın.
Bende hala lenovo türkiye ofisinin cevabını bekliyorum. Onların verecekleri cevaba göre gidip Mahkemeye vereceğim.
Daha çok konuşma var ama aklıma gelenler bunlar şimdilik. Soru soruldukça cevapta verebilirim.
Buda Lenovo müşteri hizmetleri ile aramızda geçen konuşmalardan sadece birtanesi 1-2 tane daha konuşma var bunların hepsini internette yayınlayacağım taki olumlu sonuç alana kadar.
Dinlemek isteyenler buyrun:
http://kiwi6.com/file/fp7wyb4s1j
Müşteri hizmetlerindeki kayıt numaram: 252 000 694 538