Kesinlikle LENOVO Almayın, Sahtekarlığı buyrun dinleyin.

Bu konuyu okuyanlar

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,

Bu konuyu açtım bu haber niteliği taşıyor diye düşünüyorum.

Lenovo bir cihaz aldım Y560 Cihazı aldıktan 4 ay sonra tuşlar saçmalamaya başladı ve aşırı ısınmayla beraber cihazım kapanmaya başladı.

Bende cihazı müşteri hizmetlerini arayarak servise gönderdim. Cihazım 1 ay sonra bana gönderildi bir kaç parçalasını değitirdiklerini söylediler.

Cihaz geldikten 1 ay sonra yine kapanmaya ve aşırı ısınmaya başladı bende müşteri hizmetlerini aramadım.

Cihaz geldikten tam 2 ay sonra cihazı açtım 10 dakika çalıştıktan sonra kapandı. Daha sonra yine açtım 10 dakika çalıştı ve yine kapandı. 3. defa açtım 10 dakika çalıştıktan sonra felaket bir duman attı ve kapandı.

Bende müşteri hizmetlerini aradım "merlin" denen hanım daha cihazın problemini anlatırken cihazınız kullanıcı hatasıdır göndermenize bile gerek yok dedi. Bende sinirlendim cihaza bakın sonra kullanıcı hatası deyin dedim ve cihazı gönderdim.

Cihazı gönderdikten 3 gün sonra aradım müşteri hizmetlerini yine "merlin" hanım çıktı telefona cihaz kullanıcı hatasıdır dedi. Sebebini sordum cihazda "malzeme yanığı" var dediler. Bunun açılımı nedir dedim. Yüksek voltaj veya farklı adaptör kullanımından olabilir dediler.

Bende yüksek voltaj yok dedim. büromda 2 leptop ve lcd televizyon var onlara birşey olmadı dedim ve ayriyeten böyle birşey olsa bile adaptörün içinde sigortalar ve koruyucu devreler var böyle bir durumda bunlar patlar ve cihazın yanmasını engeller dedim.

Israrla bana kullanıcı hatası dediler. Bende ısrarla teknik müdürle büro amirinizle görüşmek istiyorum dedim ve bir muhattab bulamadım.

Lenovo türkiye ofisinide aradım orayada kayıt bıraktım 5 gün oldu hala ordanda sonuç yok.

Müşteri hizmetleri dilerseniz bizi mahkemeye verin diyor
smile.gif
Bu kadar müşteri memnuniyeti olan bir firma işte lenovo arkadaşlar.

Müşteri hizmetleri daha sonra bana bir mail gönderdi. Cihazınızın tamiratı kendisinden pahalı olduğu için size bir adet Lenovo Y560 satalım 1993 TL 'ye dediler.

Ben kendilerine dilekçede yazdım farklı bir arkadaşın cihazıma bakması için fakat dilekçelerimizde reddedildi.

Yani anlıyacağınız Lenovo bu işte, IBM'in alt firması deyip sakın kanmayın.

Bende hala lenovo türkiye ofisinin cevabını bekliyorum. Onların verecekleri cevaba göre gidip Mahkemeye vereceğim.

Daha çok konuşma var ama aklıma gelenler bunlar şimdilik. Soru soruldukça cevapta verebilirim.

Buda Lenovo müşteri hizmetleri ile aramızda geçen konuşmalardan sadece birtanesi 1-2 tane daha konuşma var bunların hepsini internette yayınlayacağım taki olumlu sonuç alana kadar.

Dinlemek isteyenler buyrun:

http://kiwi6.com/file/fp7wyb4s1j

Müşteri hizmetlerindeki kayıt numaram: 252 000 694 538
 

alonespy

Asistan
Katılım
9 Kasım 2010
Mesajlar
399
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
ben de daha önce asus laptop vardı..11 ay kadar kullandım daha sonra ekran kartı arıza verdi.. servise verdim 32 gün boyunca serviste kaldı. aradılar laptop tamir edilemedi para iadesi yapıyoruz diye.tek kalemde verdiler parasını hiç sıkıntı çekmedim... Allah kolaylık versin sana nasıl bir sinir halin vardır anlıyabiliyorum...
 

pcwolf

Müdavim
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Geçmiş olsun rezalet bi durum gerçekten, araştırdıniz mi sizin problemi yaşayan başkaları da var mi diye?

---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

Adaptörden sorun olduğunu bi türlü söylemiyo lafı dolandırıp duruyo acayip sinir bozucu bisi inşallah yaptıkları yanlarına kalmaz.
 

mr_rain

Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
441
Puanları
83
@beyaziklim01 Doğrudan tüketici mahkemesine git. 45 gün içinde sonuçlanır, paranı alırsın bir güzel...
 

eeeguray

Asistan
Katılım
10 Eylül 2009
Mesajlar
295
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
bende bir lenova laptop almıştım.laptop 3 gün sonra saçmalamaya başladı,kamera bi çalışıp çalışmadı,aynı şekilde wires de hata verdi ve bir haftanın sonunda aldğım yere iade ettim onun yerine toshiba aldım.iyikide değiştirmişim
 

teknologs

Öğrenci
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bencede tüketici mahkemesine git... ben sırf bu yüzden dell aldım...laptopda özellik işçilik servis e dikkat ederek almak lazım...
 

antimatter

Müdavim
Katılım
4 Mart 2009
Mesajlar
1,024
Reaksiyon puanı
14
Puanları
0
Bu arada Lenovo IBM'in alt firması değil, direkt satın almış olan Çinli bir firma diye biliyorum...
 

mendocino

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
80
Puanları
48
lenovo kullanıyorum çok memnunum elektronik alet şans işidir başına bir olay geldi diye lenovo dandiktir demek gerçekçi değil, bende acerdan mümkün mertebe uzak duruyorum üste para versen kullanmam ama memnun olanda çok. Keşke alet ısınıp kapanınca yakana kadar açmaya devam etmeseydiniz direkt servise götürseydiniz kullanıcı hatası diyemezlerdi onların elinde patlardı en azından.
 

Mirack1907

Müdavim
Emektar
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
5,371
Reaksiyon puanı
57
Puanları
48
Yaş
36
Teknoloji biraz da şans işi.

Tüketici mahkemesine kanıtlarla gittiğiniz takdirde paranızı geri alabilirsiniz.
 

Edirneli

Müdavim
Katılım
20 Mart 2011
Mesajlar
2,745
Reaksiyon puanı
15
Puanları
38
Müşteri hizmetleri cevap bile veremiyor verdiği cevaplarda düşünerek veriyor servislerin hali budur işte geçmiş olsun bence uğraş paranı kesinlikle alırsın.
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
lenovo kullanıyorum çok memnunum elektronik alet şans işidir başına bir olay geldi diye lenovo dandiktir demek gerçekçi değil, bende acerdan mümkün mertebe uzak duruyorum üste para versen kullanmam ama memnun olanda çok. Keşke alet ısınıp kapanınca yakana kadar açmaya devam etmeseydiniz direkt servise götürseydiniz kullanıcı hatası diyemezlerdi onların elinde patlardı en azından.

ben makinayı kötülemiyorum makina iyi olabilir. ama müşteri hizmetleri ve teknik servisin davranışı ve sizi madur etmesi maalesef markayı kötületiyor.
 

emrekuscu21

Asistan
Katılım
1 Haziran 2011
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
valla haklısın kardeş, dell destek konusunda en iyisi bence, türkiyenin bilmem neresinin bilmem neresindeki bir köyde ol gelip yerinde destek veriyorlar, olmadımı, gazla gitsin diyip yeni pc veriyorlar:p levona inlesin:)
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sikayetvar.com a girin bir sürü var sorun yaşayan ve hiçbiri cevaplanmamış.

---------- Post added at 12:53 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

@beyaziklim01 Doğrudan tüketici mahkemesine git. 45 gün içinde sonuçlanır, paranı alırsın bir güzel...

45 gün den uzun sürüyor diye biliyorum. 45 günden fazla sürmüyorsa iyi.

Ama hala lenovo ile iletişim kurmaya çalışıyorum birde bayram giriyor araya nezaman gitsem diye düşünüyorum.



 

mendocino

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
80
Puanları
48
ben makinayı kötülemiyorum makina iyi olabilir. ama müşteri hizmetleri ve teknik servisin davranışı ve sizi madur etmesi maalesef markayı kötületiyor.

sana katılıyorum canım kardeşim tek söylediğim internette biraz dolaşırsan kötülenmeyen marka bulamassın, istisnasız her marka hakkında sakın almayın madurum konusu okudum. Buda gayet normal çünkü herkes kendi başına gelen sıkıntıları bilir bende acer yüzünden milyon defa telefonda kavga ettiğimi servis yollarında gidip geldiğimi sinir hastası olduğumu biliyorum yani elektronik şanş işi servisleri kötü diyosun haklısındırda ama ben iyi servis görmedim hiçbir marka kendi malını kötülemek ve aldığı parayı geri vermek istemez. Sonuçta burası Türkiye serviste çalışanlarda Türk yani servislerdeki ortamı az çok tahmin edebiliyorsundur. Neyse Allah kolaylık versin servis paranı vermesede mahkemede paranı paşa paşa alırsın üzüldüğün yanına kalır orası ayrı.
 

mr_rain

Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
441
Puanları
83
sikayetvar.com a girin bir sürü var sorun yaşayan ve hiçbiri cevaplanmamış.

---------- Post added at 12:53 ---------- Previous post was at 12:52 ----------



45 gün den uzun sürüyor diye biliyorum. 45 günden fazla sürmüyorsa iyi.

Ama hala lenovo ile iletişim kurmaya çalışıyorum birde bayram giriyor araya nezaman gitsem diye düşünüyorum.

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:53 ----------



45 gün den uzun sürüyor diye biliyorum. 45 günden fazla sürmüyorsa iyi.

Ama hala lenovo ile iletişim kurmaya çalışıyorum birde bayram giriyor araya nezaman gitsem diye düşünüyorum.

Hiç uğraşma derim. Direkt git mahkemeye. Lenovo çözecek olsaydı şimdiye çoktan çözerdi. Paranı söke söke alırsın merak etme.
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
hem uygun fiyat,hemde sağlamlığını duyuyordum,gel de al şimdi.

teknoloji şans işi,tamamda şansım yaver gitmediyse ne olacak? demek ki birkaç yüzlira fazla verip şansımızı sigorta altına almamız gerek.
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hem uygun fiyat,hemde sağlamlığını duyuyordum,gel de al şimdi.

teknoloji şans işi,tamamda şansım yaver gitmediyse ne olacak? demek ki birkaç yüzlira fazla verip şansımızı sigorta altına almamız gerek.

evet ya elektronik kasgo yapıcaz :) yada işte böyle madur olacaz. dell hakkında iyi şeyler duyuluyor sürekli ama lenovo sikayetvar.com dan takip edin birtek soruna cevap verdiğini görmedim ben.
 

muratveb

Müdavim
Katılım
23 Temmuz 2009
Mesajlar
2,197
Reaksiyon puanı
56
Puanları
48
Konuşmayı dinledimde adam verem etmiş resmen !!! Belliki kullanıcı hatası degil de kendi hataları. Ama ısrarla kullanıcı hatası diyip duruo. Böyle adamlar insanın karşısında olsa kafa göz dalar insan yaw :D
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Evet arkadaşlar sonuç olarak LENOVO'dan cihazımı garantili olarak işlem gördürecekler.

Ulusal bir gazetenin genel merkezini aradım onlarada başımdan geçen olayları anlattım.
Daha sonra benden durumun özeti ile alakalı bir mail istediler onuda gönderdim.

Lenovo türkiye ofisinin telefonunuda yazdım Lenovo türkiye ofisini aramışlar böyle bir kullanıcınız var ve bizim gazete okurumuz. Durumu bundan bundan ibaret elinde ve elimizde evraklarda var siz işleminizi kontrol etmezseniz bu haberi yayınlamak zorunda kalacağız demiş.

2-3 saat sonrada beni aradılar Lenovo türkiye ofisinden. Cihazınızı tekrardan kontrol ettik Lenovo türkiye ofisinden gelen bir telefonla ve cihazınızı garanti kapsamı içerisinde işleme sokup ana kartını değiştireceğiz ve çalışır vaziyette size göndereceğiz dediler.
 

pcwolf

Müdavim
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Allah Allah bak sen şu işe nasıl da garantiye girdi laptop yaa:D:D Yüksek voltajı gazete onlara verecekmiş az daha..
 

murat_57_

Asistan
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
312
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
arkadaşım tebrikler kafayı kullanmışın kazanmışın okudum ve mutlu oldum kullanıcı kazanmış :D:D
 

pcwolf

Müdavim
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
O teknik servis sorunun adaptör ve yüksek voltaj olduğunu söylerdi ama beyaziklim01 kayıt yaptığını belirtmeseydi:)
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşım tebrikler kafayı kullanmışın kazanmışın okudum ve mutlu oldum kullanıcı kazanmış :D:D

Teşekkür ederim. Zaten hakkımız olanı istedim ekstra birşey istemiyordum.
Ama diyorumki yarın arayayım bana fatura çıkartmıştınız cihazın parçaları pahalı olur diye, size sıfır cihaz satalım demiştiniz.
B yüzden ben bu cihazı tekrardan kabul edemem bana sıfır cihaz verin diyeyim diye düşünüyorum.

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

O teknik servis sorunun adaptör ve yüksek voltaj olduğunu söylerdi ama beyaziklim01 kayıt yaptığını belirtmeseydi:)

Evet orada söyledim belki biraz daha çeki düzen verirler diye ama korkuları yok zaten mahkemeye verin diyorlar. ama yüksek makamdan birisi aradığında tamam kardeş diyorlar :)
 

pcwolf

Müdavim
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Yeni istediğinizde de aynı şey olabilir veya yeni isterseniz verirlerse belki aynı arızayı yapmayan seriden gönderirler.
 

phoenixx

Öğrenci
Katılım
14 Şubat 2011
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
yaklaşık 2 senedir lenovo y530 kullanmaktayım, hiçbir sorunla karşılaşmadım. ama lenovo müşteri hizmetlerinin ve servisinin bu tür bir anlayış içinde olmasına üzüldüm.

ben bütün arkadaşlarıma da lenovo'yu öneriyorum. dünya sıralamasında bu sene satış grafiklerinde hp den sonra ikinci sıradalar.

umarım sorununu en kısa zamanda çözerler.
 

beyaziklim01

Öğrenci
Katılım
3 Kasım 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
yaklaşık 2 senedir lenovo y530 kullanmaktayım, hiçbir sorunla karşılaşmadım. ama lenovo müşteri hizmetlerinin ve servisinin bu tür bir anlayış içinde olmasına üzüldüm.

ben bütün arkadaşlarıma da lenovo'yu öneriyorum. dünya sıralamasında bu sene satış grafiklerinde hp den sonra ikinci sıradalar.

umarım sorununu en kısa zamanda çözerler.

işte üstte sorunumu çözdüklerini ve ne şekilde çözüldüğünü de yazdım. gözden kaçırdınız sanırım.
 

YellowRed

Müdavim
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
helal olsun hocam. hakkını söke söke almışsın. herkes senin gibi olsa memleket hizaya gelir vallahi. :)

kaydı da baştan sona dinledim. adamlar baya kıvırmışlar. müşeri hatası diyorlar ama kesin birşey söyleyemiyorlar. "olabilir" diyorlar. para istemeye gelince kesin konuşmasını biliyorlar.

bu konu çok iyi oldu. sayende lenovo teknik servisnin nasıl olduğunu öğrenmiş oldum. ben de iyi bilirdim lenovoyu. artık alnıma silah dayasalar lenovo almam, kimseye de önermem. :)
 

xyz1234

Müdavim
Katılım
6 Aralık 2008
Mesajlar
2,587
Reaksiyon puanı
13
Puanları
38
Bu arada Lenovo IBM'in alt firması değil, direkt satın almış olan Çinli bir firma diye biliyorum...

aynen öyle, lenovonun Ibm le uzaktan yakından alakası yok..

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:52 ----------

Evet arkadaşlar sonuç olarak LENOVO'dan cihazımı garantili olarak işlem gördürecekler.

Ulusal bir gazetenin genel merkezini aradım onlarada başımdan geçen olayları anlattım.
Daha sonra benden durumun özeti ile alakalı bir mail istediler onuda gönderdim.

Lenovo türkiye ofisinin telefonunuda yazdım Lenovo türkiye ofisini aramışlar böyle bir kullanıcınız var ve bizim gazete okurumuz. Durumu bundan bundan ibaret elinde ve elimizde evraklarda var siz işleminizi kontrol etmezseniz bu haberi yayınlamak zorunda kalacağız demiş.

2-3 saat sonrada beni aradılar Lenovo türkiye ofisinden. Cihazınızı tekrardan kontrol ettik Lenovo türkiye ofisinden gelen bir telefonla ve cihazınızı garanti kapsamı içerisinde işleme sokup ana kartını değiştireceğiz ve çalışır vaziyette size göndereceğiz dediler.

bravo hocam. bunlar ancak böyle bir yolla dize gelirler...

---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 17:53 ----------

bu arada elemanı telefonda iyi terletmişsin:)
 
Üst