Kesinlikle LENOVO Almayın, Sahtekarlığı buyrun dinleyin.

Bu konuyu okuyanlar

YellowRed

Rektör
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
LENOVO TÜRKİYE Servisi Garantili Ürünümün Tamiri İçin Ücret Alıyor!

Geçen sene kurban bayramı civarında bir Lenovo g560 notebook aldım.Ürünü aldığımda ekranın arka tarafında küçük lekeler olduğunu gördüm. Bu bir sorun teşkil etmez ileride sorun olursa garantiye gönderirim diye düşünerek kullandım.

Geçen hafta notebook'da oluşan sorunların artmasından dolayı ücretsiz destek hattını aradım ve ekranda olan lekeleri, ekranda ısınınca oluşan renk karışıklıklarını ve dvd sürücüsünde okuma zorluğunu belirttim.

Servise notebook gittikten birkaç gün sonra bana teklif adı altında bir mail geldi ve ekranın arızalı olduğunu ve mürekkep lekesi olduğunu ya da darbeden kaynaklanan bir arızadan dolayı (yani siz bir şeyler yapmışınız dercesine) 500 TL üzeri bir fiyatla bana geri dönüş yapıldı.

Bugün servisle yaptığım görüşmede arızanın detayını teknisyen arkadaşlarından öğreneceklerini ve benim öğleden sonra aramamı istediler. Aradım ve benim diğer sorunlarımın olmadığını ve sadece ekranın içindeki lekenin olduğunu beyan ederek bu ücreti talep ettiklerini söylediler.

Ben aynı marka aynı model ekranı onların bana belirttiği fiyatın 3'de 1 fiyatına garantili olarak bulduğumu söylememe rağmen aynı ürünü 3 yada 4 katı gibi bir fiyata bana garanti dahilinde satmayı akıllarına koymuşlar. Bu sorun kesinlikle kullanıcı hatası değil imalat hatasıdır. Kullanıcı hatası (Darbe) dedikleri şeyle ilgili kesinlikle bir ibare de yoktur. ayrıca size sunulan teklif kabul etmediğiniz vakit ise 43+kdv gibi bir ücret alınıyor. alınan ücret servise kabul parası olduğu belirtiliyor.ücret ödemediğiniz vakit ise ürününüz size gönderilmiyor. lenovo alacaksanız bir kez daha düşünün derim.
ürünün garantisi devam ediyorken "kabul parası" gibi ücret isteyemeye hakları yok. lcd panel için talep ettikleri ücret de fahiş. valiliklerdeki tüketici hakem heyetlerine başvur. olmazsa mahkemeye git. hakkını mutlaka ara.
 

paduwan

Asistan
Katılım
10 Şubat 2007
Mesajlar
167
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Hakkini aramayi bilmeyen biri olsa yani öyle kalicak olay.
 

ffgul

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2009
Mesajlar
1,183
Reaksiyon puanı
8
Puanları
38
>>Tüketici mahkemesine başvuramazsın.(Tüketici mahkemleri kaymakamlıklarda olur.) Nedenide şu 850 yada 900 tl idi tam hatırlayamıyorum.
>>Trt 2 de her cumartesi sabah bir proğram vardı.Bu tüketici mahkemelerinin genel müdürü konuk olup soru soruyordu insanlar.Orda dinlemiştim.
>>O rakamı genel müdür söylemişti.Bunun üzerine geçiyorsa asliye hukuk mahkemisine dava açacaksınız demişti.
>>Şimdi senin olayına gelince Bu bir ders olmuştur.Önceliği her zaman japon firmalarına vereceksin..
>>Ben 1,5 yıl önce laptop alırken aklımda toshiba vardı fakat uzun bir araştırmadan sonra SONY VAIO'yu tercih ettim çünkü önce sağlamlık (kapak testlerini ve çarpma testlerini you tube da gördüm ve hayran kaldım) O nedenle 3 kuruş fazla verdim ama sağlamını aldım...
>>Ayrıca toshiba ve sony TKY'yi(toplam kalite yönetimi) dünyada uygulayan ilk 2 firmadır...
 

uA23uA

Profesör
Katılım
19 Ağustos 2011
Mesajlar
3,448
Reaksiyon puanı
5
Puanları
38
Yaş
36
helal olsun kardeşim valla tebrik ediyorum ayrıca o gazete hangi gazete ise onlarada helal olsun işinizle ilgilenmişler ve çözmüşler
 

HeLLqu4Rd

Asistan
Katılım
25 Aralık 2011
Mesajlar
224
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
bende lenova kulanıyorum 8 ay gibi bişey oldu alalalı daha bi sorun çıkarmadı... İnş bundan sonrada çıkarmaz :( bu arada arkadasım sanada allah sabır versın psikoljın baya bozuldugunu tahmin edebiliyorum
 

grkn-g

Doçent
Katılım
30 Kasım 2011
Mesajlar
883
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
ben all in one modeli a700 ü kullanıyorum yaklaşık bir yıldır maşallahı war hiç bir sorunla karşılaşmadım hala ilk günki gibi duruyor
 

Erdem-FB

Dekan
Katılım
25 Ağustos 2009
Mesajlar
5,746
Reaksiyon puanı
28
Puanları
38
Lenovo servis bakımından gerçekten çok kötü.
 

vladislav

Profesör
Katılım
11 Mayıs 2011
Mesajlar
1,646
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Senin bu mağduriyetini okudum ya kardeş lenovo dan o kadar soğudum ki anlatamam bende öneri isteyenlere özellikle lenovo alma servisi berbat diyeceğim...
 

Nemre

Profesör
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,581
Reaksiyon puanı
29
Puanları
38
Sorun Kullanım Hatası. Anladığım kadarıyla ısındığı için kendini korumak için kapatan makıneyı tekrar tekrar a çmışsın, yanma olayı kaçınılmaz olmuş. Halbukı 2.kez kapandığında servise götürecektin. O cihazı değiştirmezler bence. Geçmiş olsun.
 

SkyDance

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Lenovo alacaktım bütün düşüncelerim değişti şimdi :S
 

DeadquE

Öğrenci
Katılım
10 Şubat 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Özenle Dinledim Kardeşim Bu Kadarda Olmaz Ben Vazgeçtim Almayı Düşünüyordum...
 

blackshadow

Öğrenci
Katılım
7 Mart 2012
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Casperdan da uzak durmak lazım, malzeme kalitesi çok dandik. Ucuz fiyata müthiş özellikleri var diye tercih edeyim diye bir hata yapmayın ben o hatayı bir kere yaptım. Ekran çipi sürekli arızalandı TW7 Board kullanan makinada.
 

akrepzeus

Öğrenci
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bol sabır diliyorum.Lafı eveleyip geveliyorlar.Hp belki makina olarak ısınsa da 1 günde evden alıp 2 günde anakart dvd writer ve fanı değiştirdiler.
 

afkan

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
lenovo almadan önce iyi düşünün aldığınız laptop iyi çıkarsa sorun yok ama laptopda sorun çıkarsa servise işiniz düşerse o zaman sıkıntılar başlıyor lenovo servisi çok kötü.Şunu unutmayın aldığınız lenovo laptopda yada hangi marka olursa olsun 20 gün içerisinde bir sorun çıkarsa hemen değişim yada para iadesi talebinde bulunun.Benim aldığım 2 ay sonra lenovo laptopda bir sürü sorun çıktı lenovo servisine yolladığımda ya recovery yapıp yolladılar yada parça değiştirdiler.Ayrıca servisin teknik elemanları yetersiz. Ramlerde sorun var diye servise yolluyorum ramlere hiç bakılmadan hard disk ve başka parçalarını değiştirip yolluyorlar.
 

panamera_34

Öğrenci
Katılım
1 Aralık 2012
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben böyle sorunlarla çok karşılaştığım için DELL aldım bir kere bozuldu aradım ertesi gün ewe geldiler ve değiştirme zorunluluğu olmadığı halde anakartımı değiştirip gitti adam. Banada Allah Razı Olsun demek düştü :D
 

MaMiFilm

Asistan
Katılım
22 Mart 2013
Mesajlar
133
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Geçmiş olsun pc niz için. Lenovoya gelecek olursak ilk laptobum Lenovo G550 idi yaklaşık 4 - 5 yıl kullandım ve aşırı derecede aktif olarak kullandım aylarca hiç kapatmadığım olurdu gece yatarken laptobu açık bırakırdım ve içinde 10 15 tane açık program oyun olurdu işimden dolayı ve bu 5 yıl boyunca tek bir problem dahi yaşamadım gerçekten emektar bir laptoptu.Geçen yıl ise pc artık yavaşlamaya başladığı için biraz araştırma yapıp Dell aldım 1 yıldır Dell kullanıyorum ondada hiç problem yaşamadım şu ana kadar hiçbir elektronik malzemede teknik servise gitmedim sanırım bu konuda şanslıyım biraz :) Elektronik işi gerçekten şans işi sonuçda aynı cihazdan milyonlarca üretiliyor ve en ufak sorunda bile size ileride sorunlar yaşatıcak durumlar ortaya çıkabiliyor Dell in özellikle evde servis hizmeti benim çok hoşuma gitmişti. Lenovo yu her platformda savunurum kesinlikle benim için favoridir her zaman.Ayrıca dünyada en çok satılan 3. marka olması lazım Lenovo bu yüzden türkiyedeki servisleri kötü olabilir buda zamanla düzelicektir çünkü Lenovo türkiye pazarında yeni diyebiliriz zamanla düzelticeklerdir gelen şikayetler doğrultusunda.Tekrar geçmiş olsun.
 

Ali TEMEL

Profesör
Katılım
17 Kasım 2006
Mesajlar
4,654
Reaksiyon puanı
92
Puanları
48
7 aydır lenovo z580 kullanıyoruz, herhangi bir sorun çıkarmadı, gayet memnunuz. İnşallah sıkıntı çıkarmaz :)
 

Vefasiz

Doçent
Katılım
17 Ağustos 2012
Mesajlar
705
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bende Lenovo kullanıyorum 2 yıldır en ufak bir sorun dahi görmedim elektronik şans işidir.Müşteri hizmetlerine hiç işim düşmedi şükür.
 

byleven

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2009
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bende bir Lenovo Z580 kullanıcısı olarak gayet memnunum ..
ısınmadır fan sesidir gayet başarılı bir ürün
hatta sipariş verdiğimde win 7 olarak verdim ama win 8 olarak geldi :))
 

e|2hNx

Asistan
Katılım
7 Ağustos 2012
Mesajlar
191
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dostum geçmiş olsun sonuna kadar dinledim sonuna kadarda haklısın , tüm yasal haklarını mutlaka savun .
 

ahmetttnet

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2014
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Lenovo donanımsal olarak sorunlu bir firma zaten.Daha evvel aldığım Ideapad z500 laptop'un wireless kartı bozuktu(modem yanında tek diş çekiyor).Aldığım yere götürüp iade ettim aynı gün.Yenisini verdiler ufak bir tartışmadan sonra.Verdikleri yeni z500'te bir kaç ay sonra alakasız oyunlarda ısınmaya başladı.İşlemci 70 dereceleri görür oldu.i5 3230m 120 derece max sıcaklığıdır bu 60 dk oyundan sonra oluşan ısısı (70 derece).Başlangıçta iyi fiyat/performans olarak ama orta ve uzun vadede başınıza çeşitli sorunlar açabilecek bir firma lenovo.Fırsatınız varsa ufak fiyat farklarıyla dell,samsung,hp gibi firmalara yönelin.
 
Üst