YellowRed
Rektör
- Katılım
- 2 Ekim 2008
- Mesajlar
- 13,574
- Reaksiyon puanı
- 27
- Puanları
- 0
ürünün garantisi devam ediyorken "kabul parası" gibi ücret isteyemeye hakları yok. lcd panel için talep ettikleri ücret de fahiş. valiliklerdeki tüketici hakem heyetlerine başvur. olmazsa mahkemeye git. hakkını mutlaka ara.LENOVO TÜRKİYE Servisi Garantili Ürünümün Tamiri İçin Ücret Alıyor!
Geçen sene kurban bayramı civarında bir Lenovo g560 notebook aldım.Ürünü aldığımda ekranın arka tarafında küçük lekeler olduğunu gördüm. Bu bir sorun teşkil etmez ileride sorun olursa garantiye gönderirim diye düşünerek kullandım.
Geçen hafta notebook'da oluşan sorunların artmasından dolayı ücretsiz destek hattını aradım ve ekranda olan lekeleri, ekranda ısınınca oluşan renk karışıklıklarını ve dvd sürücüsünde okuma zorluğunu belirttim.
Servise notebook gittikten birkaç gün sonra bana teklif adı altında bir mail geldi ve ekranın arızalı olduğunu ve mürekkep lekesi olduğunu ya da darbeden kaynaklanan bir arızadan dolayı (yani siz bir şeyler yapmışınız dercesine) 500 TL üzeri bir fiyatla bana geri dönüş yapıldı.
Bugün servisle yaptığım görüşmede arızanın detayını teknisyen arkadaşlarından öğreneceklerini ve benim öğleden sonra aramamı istediler. Aradım ve benim diğer sorunlarımın olmadığını ve sadece ekranın içindeki lekenin olduğunu beyan ederek bu ücreti talep ettiklerini söylediler.
Ben aynı marka aynı model ekranı onların bana belirttiği fiyatın 3'de 1 fiyatına garantili olarak bulduğumu söylememe rağmen aynı ürünü 3 yada 4 katı gibi bir fiyata bana garanti dahilinde satmayı akıllarına koymuşlar. Bu sorun kesinlikle kullanıcı hatası değil imalat hatasıdır. Kullanıcı hatası (Darbe) dedikleri şeyle ilgili kesinlikle bir ibare de yoktur. ayrıca size sunulan teklif kabul etmediğiniz vakit ise 43+kdv gibi bir ücret alınıyor. alınan ücret servise kabul parası olduğu belirtiliyor.ücret ödemediğiniz vakit ise ürününüz size gönderilmiyor. lenovo alacaksanız bir kez daha düşünün derim.