ambience
Öğrenci
- Katılım
- 15 Eylül 2009
- Mesajlar
- 38
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Senelerdir hepsiburada sitesinden alışveriş yapan birisi olarak son zamanlardaki müşteri desteğinden hiç memnun değilim. Bu sıralar başkalarının başınada geliyormu merak ediyorum açıkçası...
Eskiden..
*Tel açdığımızda sıra sayısı olurdu en azından birinin çıkacağını bilirdik beklerdik.
*Msj yazdığımızda yada mail attığımızda eğer sorun ciddi değil ise birisi güzel bir sözle cvp yazardı. eğer yazılmayacak ciddi bir durum ise müşteride sert tepkliyse tel açıp tatlı bir dille durum sorulur şikayet alınır ve gerekli işlemler yapılırdı.
*Ayıplı gelen bir ürün üzerine notu düşülür kargoya verilip gönderilirdi. 1-2 gün içinde para iadesi çek veya çek bozdurma olarak geri dönerdi.
Şimdiki zamana gelelim şu anki yaşadağım olay.
16 Kasım XXX markası bir PDA sipariş ettim. 23 Kasım bu ürün yollandı.25 Kasım 18:00 bu ürün elime geçti. Büyük bir heyecan ve hevesle telefonu paketten çıkarttım. ama açıldığında sadece bembeyaz bir ekran... başka birşey yok. Müşteri desteği sayfası açılır karşımızda yeni bir olay tabi uzun zamandır yaptığım alışverişlerde sıkıntı çıkmadığı için yeni farkediyorum arıza iade değişim formu, bu formlar doldurulup yollanır ve cevap için beklemeye geçilir. Arife günü (26 Kasım) Forum onaylanır yazıcı çıktısı alınır kargoya gidilmek üzere ama kargo kapalıdır çünkü arife günü yarım gün. 1 Aralık ürün kargo ile yolladım. 3 Aralık ürün değişim veya iade için servise yollanıyor, benm bildiğim ayıplı gelen ürünlerde para iadesi anında olur(telefon konusunda prosedür farklıysa bilemiyorum).Sonuçda aynı ürünün bana yeniden değiştirilip yollanmasına sıcak bakmıyorum. Bugün 15 Aralık bakalım ürün için bir sonuç olacakmı.
Şimdiki zamanda müşteri desteği.
*Tel açıldığında birazdan bağlanacaksınız deniliyor sonra ulaşılamıyor denilip yüzümüze kapanıyor.
*Msj veya mail atıldığında Robot tarzı aynı cvplar geliyor. Hatta bir an dedim kibar biri ehralde uraşmış yazmış ama sonraki gün yazdığımdada aynı msj geldi.
Bunu buraya yazma amacım kesinlikle karalamak değil yanlış anlaşılmasın. Sonuçda gene hepsiburada sitesinden alışveriş yapmaya devam edecem. Fakat sorun çözülecek ama bu kadar bürokrasi neden? Sadece bu yeni sistem biraz can sıkıcı gibi görünüyor bunu paylaşmak istedim.
Eskiden..
*Tel açdığımızda sıra sayısı olurdu en azından birinin çıkacağını bilirdik beklerdik.
*Msj yazdığımızda yada mail attığımızda eğer sorun ciddi değil ise birisi güzel bir sözle cvp yazardı. eğer yazılmayacak ciddi bir durum ise müşteride sert tepkliyse tel açıp tatlı bir dille durum sorulur şikayet alınır ve gerekli işlemler yapılırdı.
*Ayıplı gelen bir ürün üzerine notu düşülür kargoya verilip gönderilirdi. 1-2 gün içinde para iadesi çek veya çek bozdurma olarak geri dönerdi.
Şimdiki zamana gelelim şu anki yaşadağım olay.
16 Kasım XXX markası bir PDA sipariş ettim. 23 Kasım bu ürün yollandı.25 Kasım 18:00 bu ürün elime geçti. Büyük bir heyecan ve hevesle telefonu paketten çıkarttım. ama açıldığında sadece bembeyaz bir ekran... başka birşey yok. Müşteri desteği sayfası açılır karşımızda yeni bir olay tabi uzun zamandır yaptığım alışverişlerde sıkıntı çıkmadığı için yeni farkediyorum arıza iade değişim formu, bu formlar doldurulup yollanır ve cevap için beklemeye geçilir. Arife günü (26 Kasım) Forum onaylanır yazıcı çıktısı alınır kargoya gidilmek üzere ama kargo kapalıdır çünkü arife günü yarım gün. 1 Aralık ürün kargo ile yolladım. 3 Aralık ürün değişim veya iade için servise yollanıyor, benm bildiğim ayıplı gelen ürünlerde para iadesi anında olur(telefon konusunda prosedür farklıysa bilemiyorum).Sonuçda aynı ürünün bana yeniden değiştirilip yollanmasına sıcak bakmıyorum. Bugün 15 Aralık bakalım ürün için bir sonuç olacakmı.
Şimdiki zamanda müşteri desteği.
*Tel açıldığında birazdan bağlanacaksınız deniliyor sonra ulaşılamıyor denilip yüzümüze kapanıyor.
*Msj veya mail atıldığında Robot tarzı aynı cvplar geliyor. Hatta bir an dedim kibar biri ehralde uraşmış yazmış ama sonraki gün yazdığımdada aynı msj geldi.
Bunu buraya yazma amacım kesinlikle karalamak değil yanlış anlaşılmasın. Sonuçda gene hepsiburada sitesinden alışveriş yapmaya devam edecem. Fakat sorun çözülecek ama bu kadar bürokrasi neden? Sadece bu yeni sistem biraz can sıkıcı gibi görünüyor bunu paylaşmak istedim.