Hepsiburada, müşteri desteğinde bozulmamı var?

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Senelerdir hepsiburada sitesinden alışveriş yapan birisi olarak son zamanlardaki müşteri desteğinden hiç memnun değilim. Bu sıralar başkalarının başınada geliyormu merak ediyorum açıkçası...

Eskiden..
*Tel açdığımızda sıra sayısı olurdu en azından birinin çıkacağını bilirdik beklerdik.

*Msj yazdığımızda yada mail attığımızda eğer sorun ciddi değil ise birisi güzel bir sözle cvp yazardı. eğer yazılmayacak ciddi bir durum ise müşteride sert tepkliyse tel açıp tatlı bir dille durum sorulur şikayet alınır ve gerekli işlemler yapılırdı.

*Ayıplı gelen bir ürün üzerine notu düşülür kargoya verilip gönderilirdi. 1-2 gün içinde para iadesi çek veya çek bozdurma olarak geri dönerdi.

Şimdiki zamana gelelim şu anki yaşadağım olay.

16 Kasım XXX markası bir PDA sipariş ettim. 23 Kasım bu ürün yollandı.25 Kasım 18:00 bu ürün elime geçti. Büyük bir heyecan ve hevesle telefonu paketten çıkarttım. ama açıldığında sadece bembeyaz bir ekran... başka birşey yok. Müşteri desteği sayfası açılır karşımızda yeni bir olay tabi uzun zamandır yaptığım alışverişlerde sıkıntı çıkmadığı için yeni farkediyorum arıza iade değişim formu, bu formlar doldurulup yollanır ve cevap için beklemeye geçilir. Arife günü (26 Kasım) Forum onaylanır yazıcı çıktısı alınır kargoya gidilmek üzere ama kargo kapalıdır çünkü arife günü yarım gün. 1 Aralık ürün kargo ile yolladım. 3 Aralık ürün değişim veya iade için servise yollanıyor, benm bildiğim ayıplı gelen ürünlerde para iadesi anında olur(telefon konusunda prosedür farklıysa bilemiyorum).Sonuçda aynı ürünün bana yeniden değiştirilip yollanmasına sıcak bakmıyorum. Bugün 15 Aralık bakalım ürün için bir sonuç olacakmı.

Şimdiki zamanda müşteri desteği.

*Tel açıldığında birazdan bağlanacaksınız deniliyor sonra ulaşılamıyor denilip yüzümüze kapanıyor.

*Msj veya mail atıldığında Robot tarzı aynı cvplar geliyor. Hatta bir an dedim kibar biri ehralde uraşmış yazmış ama sonraki gün yazdığımdada aynı msj geldi.

Bunu buraya yazma amacım kesinlikle karalamak değil yanlış anlaşılmasın. Sonuçda gene hepsiburada sitesinden alışveriş yapmaya devam edecem. Fakat sorun çözülecek ama bu kadar bürokrasi neden? Sadece bu yeni sistem biraz can sıkıcı gibi görünüyor bunu paylaşmak istedim.
 

ufukcoskun

Dekan
Katılım
28 Kasım 2008
Mesajlar
6,467
Reaksiyon puanı
104
Puanları
63
Geçen ay bir sipariş verdim ve tam 16 günde geldi mal elime ve her aradığımda ulaşılamıyor denildi.Bence çok büyük bir bozulma ve 16 gün ne demek.İstanbul içindeyim ve stoklarında görünen bir mal bu..Daha da küçücükte olsa birşey almam Hepsiburada dan.
 

ByKaMiKaZe

Profesör
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
1,457
Reaksiyon puanı
20
Puanları
38
hızlı kargo ve stoktaki ürünü bile alsanız en az 10 gün bekletiyorlar :X

son 1 aydır 10 günü geçmeyen ürünüm yok
 

Fox.

Doçent
Katılım
27 Mayıs 2008
Mesajlar
729
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Böyle yorumlarda insanı soğutuyor yahu :)
 

anfy

Doçent
Katılım
5 Nisan 2009
Mesajlar
545
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Geçen hafta iki sipariş verdim. İkiside siparişten 1 gün sonra yollandı. Ama her zaman böyle olmuyor tabi :)

Yeni müşteri desteği konusuna bende katılıyorum. Zaman geçtikçe müşteri odaklı olacaklarına daha otonom bir düzene geçiyorlar. Sanal operator, otomatik cevaplar, açılmayan telefonlar insanın canını sıkıyor tabi.
 

black_sea_28

Asistan
Katılım
16 Haziran 2008
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Hepsiburada.com'da bozulma olduğu konusunda bende sizler ile hem fikirim şöyle ki; bir ürün almak için ilgili sitede araştırma yaptım telefon ile ödeme seçeneğini seçtim o kadar beklememe rağmen arayan olmadı, bende hizlial.com'dan alış verişimi 5 TL daha uygun fiyata yaptım.

Bir daha da hepsiburada.com'dan alış veriş yapmam beni tınlamayanı bende tınlamam.
 

webrettin

Profesör
Katılım
16 Mart 2009
Mesajlar
1,676
Reaksiyon puanı
49
Puanları
48
Müşteri destekleri yok sadece özür dilemesini biliyorlar ama somut birşey yok. Kendilerinden bir daha alışveriş etmiyeceğimi söyledim, sanırım çok üzülmüşlerdir :)
 

erdem243

Öğrenci
Katılım
28 Ekim 2008
Mesajlar
80
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Bendede ayni sikinti var garantideki laptopumun tamiri olmadiği için yeni bir ürün isteyin dendi ama hepsiburadaya yazdiğim hiç bir mesaja karşilik gelmiyo+acerden çektim zaten 1 ay garanti dediler garanti bitti biz size şimdi bir kağit yollayacağiz dediler 1,5 ay da burdan ve şimdide hepsiburada sorun var ben ne bahtsiz bir kulum:(
 

YAREM

Asistan
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
255
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Hepsiburada.com'da bozulma olduğu konusunda bende sizler ile hem fikirim şöyle ki; bir ürün almak için ilgili sitede araştırma yaptım telefon ile ödeme seçeneğini seçtim o kadar beklememe rağmen arayan olmadı, bende hizlial.com'dan alış verişimi 5 TL daha uygun fiyata yaptım.

Bir daha da hepsiburada.com'dan alış veriş yapmam beni tınlamayanı bende tınlamam.
Evet Hızlıal.com artık benimde tercihim oldu.Pek çok ürünlerde hepsiburadadan daha hesaplı.Bu arada bende hepsiburadadan ağızı yananlardanım.Bir muhatap bulamıyorsunuz.
 

poverri

Asistan
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Bundan 2-3 ay önce siparişimi 3 günde teslim etmişlerdi, demek parayı bulunca ...tleri kalktı ;D
 

yaseta

Profesör
Katılım
20 Şubat 2006
Mesajlar
2,841
Reaksiyon puanı
63
Puanları
48
hepsıburada dıkkatını cekıyoruz
 

sahan2106

Asistan
Katılım
1 Kasım 2008
Mesajlar
457
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Asla İnternetten alışveriş yapmam.Mağazaları gezerek, görerek alışverişimi yaparım.
 

SARKAT

Profesör
Katılım
8 Mayıs 2008
Mesajlar
3,778
Reaksiyon puanı
68
Puanları
48
evet kargo konusunda bende şikayetçiyim. Ürünü 2 günde bulup 4-5 günde gönderemiyorlar.
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
eğer sorununuza çözüm istiyorsanız çok yoğun müşteri hizmetlerini telefon ile aramanız gerecek mesaj ile sallamıyorlar ilgilenmiyorlar kesinlikle müşteri hizmetleri konusunda SIFIR. LCD TV aldım hızlı gönderi yazıyordu, ertesi gün faturasını kesip kargoya verdiler aradan 1 hafta geçti ürün yok ortada bütün departmanlara mesaj yazdım hepsi ürünün gönderildiğini yazdılar, gönderildi yazanlara o zaman neden ortada yok dedim 3 gün geçti cevap gelmedi, en sonun azimle telefon ettim meşgul telefonu düşürkmek 3 dk, müşteri temsilcisine ulaşmak 17 dk çözüme ulaşmak içinde 5dk bekledim en sonunda ürün depo ile kargo arasında kenarda çıktı unutmuşlar dedimki 106 ekran lcd ufak olduğu için dikkat çekmemiştir onada cevap vermediler bu da kendilerinden yaptığım son alışveriş oldu.
Müşteri sayısı artınca, hizmet kalitesi çok düştü ve teslimat süresi uzadı. Başka bir şikayet üzerine olan sitede hepsiburada için yazılan şikayetleri okudum hepsi haklı ama binlerce sorunun cevabı aynı ilgili departmana iletildi sorularınız için .... adresi hepsinin cevabı aynı
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
63
Telefonlarda iade Değişim için 30 iş Günü Bekleniyor
Gerçi 8 Gün Vazgeçme Hakkın Var Ama

Hepsiburada.com a Attım Şikayet Formu Hala Okunmadı Ve Cevaplanmadı 1 aydan Fazla oldu
 

ambience

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
msj ları biraz sert yazmaya başladım ama gene hala aynı robot msjlar hiç değişmior :)

Yazdığım Msj.
15.12.2009 01:34:49 RE :

Anlatamıyorum sanırım ben ürünü kullandım beğenmedim 3. gününde arıza yaptı beni servis alakadar etmez 8 iş gününde geri yoladdımmı yolladım. Ambalajı tamammı tamam, Ekran bandı v.s sökülü değil.. bu kadar basit.. banane servisden. bana paramı geri iade edin... bu nasıl bir hizmet anlayışı rezil ettiniz resmen...

Gelen Cvp;
15.12.2009 11:50:07 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Ürününüzün talebiniz doğrultusunda , firmada en kısa süre içerisinde işlemleri sonuçlandırılmaya çalışılmakta olup, işlemler tamamlandığında üyelik mail adresinize bilgisi iletilecektir.
Saygılarımızla..

Avukata verip tazminat davasımı açsam :) bundan sonra sanırım tüm arıza işlemlerini noter tasdikli yaptırıp yollamak lazım...Hadi tmm para iadesini 1 kerenara koyalım telefonu çinemi yolladılarki neredeyse 1 ay olacak zaten bir gelişme yok :)
 

EzberimSin

Profesör
Katılım
10 Nisan 2009
Mesajlar
1,340
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
hepsiburadayı bende bıraktım artık alış veriş yapmıyorum hemen hemen aynı sorunlarla bende karşılaştım. allah çarşılarına pazar versin işim olmaz.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
konuyu açan arkadaşın dediği gibi hep robot tarzı konuşmalar eylül ayından bu yana hep bu şekilde devam ediyor sıkıntılı bir firma olmaya başladı ama yine de alışveriş yapıyorum çünkü piyasaya göre ucuz ürünler mevcut oluyor. onun dışında iade/değişim lerde sıkıntı yaşanmaya başlandı. sorularan sorulara çok geç cevap veriliyor, siz insan olarak yazıyorsunuz karşı tarafdan copy edilmiş mesajlar geliyor. ben isterim ki ben ne yazıyorsam ona göre cevap verilsin. müşteri hizmetleri desteğide göçmüş bir durumda. bence bu konuyu burada daha bir canlı halde tutarak sıkıntılarımızı paylaşalım daha sonra mail ile bu konu linkini firmaya iletelim belki bi işe yarar.
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
msj ları biraz sert yazmaya başladım ama gene hala aynı robot msjlar hiç değişmior :)

Yazdığım Msj.


Gelen Cvp;


Avukata verip tazminat davasımı açsam :) bundan sonra sanırım tüm arıza işlemlerini noter tasdikli yaptırıp yollamak lazım...Hadi tmm para iadesini 1 kerenara koyalım telefonu çinemi yolladılarki neredeyse 1 ay olacak zaten bir gelişme yok :)

Bulundun ilçedeki Tüketici Hakem Heyetine başvurarak iade işlemini yaparsın. Alınan iade kararını kendilerine fax/posta yoluyla gönder eğer itiraz ederlerse ve cevap vermezlerse adliyeden icraya alınan kararı verirsin en geç 1 ay içinde paranı alırsın bu adamlar bundan anlıyor.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Bulundun ilçedeki Tüketici Hakem Heyetine başvurarak iade işlemini yaparsın. Alınan iade kararını kendilerine fax/posta yoluyla gönder eğer itiraz ederlerse ve cevap vermezlerse adliyeden icraya alınan kararı verirsin en geç 1 ay içinde paranı alırsın bu adamlar bundan anlıyor.
aynen arkadaşın dediği yapıcaksın bende yazıcı almıştım bu yollara gidiyordum ama ürün 70 tl olduğu için çok üzerine gitmedim servise 3 kez gönderildi geldi gitti yani 1 hafta önce elime ulaştı baktım iadere eder 70 liralık malın peşine koşasım gelmedi orda burda ama senin cihaz pahalı olduğu için sana yapıcağın şeyleri yazıyorum tavsiye ederin :)

Öncellikle,Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Başvuru yapılacak. (kaymakamlık binası yada belediye de bulunmakta ilçeye göre değişiyor)
Heyetden çıkacak olan karar olumlu yönde olacak.
Tükeci Sorunları Hakem Heyetinin kararı yerine getirilmemesi durumunla Asli Hukuk Mahkemesine dava açılacak olup Mahkeme tarafından bilir kişi yetkilendirelecekdir,bilir kişi de kabul edeceğinden ürünün iadesi kabul edilip paranın alıcıya geri ödenmesine karar verilecektir.
Asli Hukuk Mahkemesine dava açılacağı kesinleştiğinde;
yargılama giderleri,vekalet ücretleri davalıya yüklenecek olup
cihaz için de ayrıca ana para + yasal faiz de davalı tarafından 4077 sayılı kanun çerçevesinde ödenecek olup,
para iadesi ödeme emrine de karşı çıkıldığında icra takibi ve masraflarıda davalı tarafından ödenecektir.
 

deploser

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2008
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Acaba dogan holdingin ekonomik sıkıntılarla boğuştuğunun bir göstergesi mi?Bende de son 2 alışverişimin elime ulaşmasında sıkıntı oldu biri hala tedarikte bekliyor şuanda.Hepsiburada batacak gibi bi his var içimde:crying:
 

Ert_Gun

Asistan
Katılım
7 Aralık 2009
Mesajlar
226
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Doğan Grubuna gelen cezadan onlar da etkilenmişe benziyorlar nede olsa onlar da Doğan Grubuna bağlı
 

patojenik

Öğrenci
Katılım
15 Aralık 2009
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sürekli bir hepsiburada müşterisiydim.dünyanın alışverişini yaptım .ama en sonuncu alısverısımden sonra buz gıbı sogudum.nalet olsun deyip bir dahada ugramadım o sıteye...
Piranha marka 5+1 ses sistemi almıstım.ürün geldi gelmesıne ama arkadaki girişlerden biri yanmıs doğal olarak çalışmıyordu.bende arıza formu falan doldurup yenisini istedim.ama ne cevap var nede müşteri desteği..nasıl zoruma gıttı anlatamam..bir sürü mail gönderdim ama saolsunlar hiç ilgilenmediler..en son dedim ki benım gıbi bir müşteri kaybettıgınız için kendınızle gurur duymalısınız falan deyip biraz demagojide yaptım :))
ama bu arada sunuda belırtmeden gecmek ıstemıyorum: YENİBOSNADA PİRANHA TEKNİK SERVİSİ ne burdan TESEKKUR etmek ıstıyorum..saolsunlar bütün süreç dörtdörtlük işliyor...
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Acaba dogan holdingin ekonomik sıkıntılarla boğuştuğunun bir göstergesi mi?Bende de son 2 alışverişimin elime ulaşmasında sıkıntı oldu biri hala tedarikte bekliyor şuanda.Hepsiburada batacak gibi bi his var içimde:crying:
alışverişi kesen çok olursa batar tabiki zaten müşterilere sıkıntı yaşatması alıcıyı alışveriş yapmakdan alıkoyar,bir arkadaş çıkın mağazadan alın demiş bi yerde haklı olabilir ama şu da artık günümüz teknoloji ve teknolojik cihazlara daha az para ödeyip daha fazla ürün almayı herkes ister piyasa fiyatına göre düşük bir ürün internet üzerinden satış yapan bir firma var ise oradan satın alınır. 4077 sayılı kanun denen bir hak var firma buna istediği kadar karşı çıksın sen haklı isen bu kanun her zaman yanında.
 

Ert_Gun

Asistan
Katılım
7 Aralık 2009
Mesajlar
226
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
alışverişi kesen çok olursa batar tabiki zaten müşterilere sıkıntı yaşatması alıcıyı alışveriş yapmakdan alıkoyar,bir arkadaş çıkın mağazadan alın demiş bi yerde haklı olabilir ama şu da artık günümüz teknoloji ve teknolojik cihazlara daha az para ödeyip daha fazla ürün almayı herkes ister piyasa fiyatına göre düşük bir ürün internet üzerinden satış yapan bir firma var ise oradan satın alınır. 4077 sayılı kanun denen bir hak var firma buna istediği kadar karşı çıksın sen haklı isen bu kanun her zaman yanında.

katılıyorum ama senelerdir alışveriş yaparım son zamanlardaki kadar işleri aksattıklarını görmemiştim. Bunda Doğan Grubu ile ilgili olan gelişmelerin etkisi büyük zannedersem
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
2004 ten beri alışveriş yapıyordum, yaptığım alışverişlerin toplam tutarı 50.000TL yi buluyor ama son 1 senedir yaşanan aksaklıklar tamamen çalışanlardan kaynaklanan ve ilettiğiniz şikayetlerle ilgilen şikayet departmanı dönüş yapmadı ancak telefon ile aradığımda bir olumlu yada olumsuz bir çözüm buldum, yoksa mesaj yazmakla, e-mail göndermekle veya faks çekmekle çözüm bulunmuyor. 106 ekran LCD TV 'yi 1 hafta kayboldu, faturası kesilmiş çıkışı yapılmış ama kendi bünyelerinde bulunan kargo şirketlerine verilmemiş. İptalini istedim dedilerki ürün ve ambalajı zarar görmemişse iade işlemini için başvurabilirsiniz cevap yazdım ürün ortada yokki iade edeyim siparişi iptal edin, faturası kesildiği için iptal etmediler. Defalarca telefon etmem sonucunda bulundu ve gönderildi zaten bu da son oldu bi dahamı tövbeeee. Allah düşmanımın başına vermesin
 

Ert_Gun

Asistan
Katılım
7 Aralık 2009
Mesajlar
226
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Ayrıca sitedeki ürünlere yapılan yorumları da 2-3 hafta sonra yayınlamaya başladılar bu da gidişatın pek hayırlı olmadığının göstergesi
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Ayrıca sitedeki ürünlere yapılan yorumları da 2-3 hafta sonra yayınlamaya başladılar bu da gidişatın pek hayırlı olmadığının göstergesi

ürün ve hb için yapılan olumsuz yorumları yayınlamıyorlar
 
Üst